Best een leuk grapjequote:Op maandag 2 september 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
Thijs stuurt een smsjeWat een lulletje rozenwater.
Hij vindt dat ie meer credits verdientquote:Op maandag 2 september 2013 21:10 schreef muzas het volgende:
Ik zo 't idee dat we alle interessante antwoorden van wsneijder al voorbij hebben horen komen.
Dat is altijd bij dat soort programma's. Net als bij de docu over het dopinggebruik van Juventus in 1996. Dat was ook al zo uitgekauwd, waardoor de uitzending van Andere Tijden Sport niets meer aan was.quote:Op maandag 2 september 2013 21:10 schreef muzas het volgende:
Ik zo 't idee dat we alle interessante antwoorden van wsneijder al voorbij hebben horen komen.
Het zal aan je standaard liggen.quote:
Onjuist. Hij had meer credits gehooptquote:Op maandag 2 september 2013 21:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij vindt dat ie meer credits verdient
okéquote:
Tot nu toe is het ruk behalve dat verhaal van hans , heeft Rene al wat gezegd ? Ben het nu al vergeten.quote:
PSV bash.quote:Op maandag 2 september 2013 21:11 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Tot nu toe is het ruk behalve dat verhaal van hans , heeft Rene al wat gezegd ? Ben het nu al vergeten.
Je doet zo je best op te vallenquote:Op maandag 2 september 2013 21:11 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Tot nu toe is het ruk behalve dat verhaal van hans , heeft Rene al wat gezegd ? Ben het nu al vergeten.
Welke beelden?quote:Op maandag 2 september 2013 21:11 schreef RetRy32 het volgende:
Als ze niet de beelden van Babel laten zien ga ik mijzelf pijpen
Pikinhand is een dorpsidioot, dat is bekend.quote:Op maandag 2 september 2013 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je doet zo je best op te vallenZal ik vanaf nu gewoon al je posts quoten anders?
gratis lockersquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 21:16 schreef BesottedOrb het volgende:
Stelletje mongolen in die Basic-fit reclame
qvtquote:Op maandag 2 september 2013 21:16 schreef BesottedOrb het volgende:
Stelletje mongolen in die Basic-fit reclame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |