Volgens mij heeft in deze een hele eigen mening, namelijk dat je een goorlap bent ... en ik deel die mening met hem. Hoe vies moet je zijn dat je een levensvorm op jouw doekje laat groeien?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:17 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Dank je.En Guus gelul quoten is niet erg slim, die man heeft geen eigen mening. Die moet zijn eerste topic nog open die puistenpuber. Die loopt alleen maar mee.
Oh ja, jij bent die mongool die compleet uit zijn dak ging tegen hemquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:20 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Ja Guus gelul kan alleen maar duimpjes geven, die mafkees. Pubertje zonder eigen mening.
Haha, klopt man. Jij hebt het bij het rechte eind en als je nu eens het gehele topic doorloopt kun je ook het einde bekijken, sukkeltje.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:20 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Volgens mij heeft in deze een hele eigen mening, namelijk dat je een goorlap bent ... en ik deel die mening met hem. Hoe vies moet je zijn dat je een levensvorm op jouw doekje laat groeien?
Gedraag je toch eens niet zo dom man mafkees.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent die mongool die compleet uit zijn dak ging tegen hem
Meid, het is wat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:23 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Gedraag je toch eens niet zo dom man mafkees.
Goed plan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:24 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Neem nog een lekker half litertje.
Volgens mij gedraag jij je anders nu als een gestresste downie!quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
da's gewoon TS dusquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:25 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Volgens mij gedraag jij je anders nu als een gestresste downie!
En verder ga jij volgens mij in dit topic als een dwaas tekeer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:25 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Goed man. Maak je lekker druk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:25 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
IK WORD HELEMAAL GEK VRIENDquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:26 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
En verder ga jij volgens mij in dit topic als een dwaas tekeer.
Dit!!!!quote:Op maandag 2 september 2013 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
Gatverdamme, jij schijt zaden uit in een washandje dat je zo lang laat liggen dat ze ontkiemen?
Jij bent z'n mongooltje hequote:Op dinsdag 15 april 2014 17:26 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
En verder ga jij volgens mij in dit topic als een dwaas tekeer.
zal je hoofd eens stukmakenquote:
Amateur duwer met je 3 uur.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja man, net 3 uur lang je moeder liggen duwen.
Stoere praat van een maagd. Alsof jij ook maar enige kans maakt om seks met een vrouw te hebben. Je mag hopen dat je door een gefrustreerde zwerver een keer bruut wordt verkracht, want meer zit er voor jou echt niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja man, net 3 uur lang je moeder liggen duwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |