Nou én?quote:Op maandag 2 september 2013 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
For the record, ik was niet aan het complimentvissen
van dat epische ILNP lakje?quote:Op maandag 2 september 2013 19:02 schreef Debsterr het volgende:
68 foto's van 1 manicure. Alles doorlopen, lelijke eruit.. 37 foto's van 1 manicure
Tofheidquote:Op maandag 2 september 2013 19:02 schreef Debsterr het volgende:
68 foto's van 1 manicure. Alles doorlopen, lelijke eruit.. 37 foto's van 1 manicure
Wat?! Ermahgerd, ik zou toch ZO kwaad worden he.quote:Op maandag 2 september 2013 19:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je 21 mei iets bestelt bij een bedrijf, en je er zelf minimaal 10x achteraan bellen moet om te horen wat de actuele stand van zaken is, je een tweet plaatst waarin je je ontevredenheid over betreffend bedrijf uit en je vervolgens word gebeld om te zeggen dat je het bedrijf niet mag zwartmaken en dat je wél gebeld bent....word je dan gewoon aan het lijntje gehouden of wat?
Om over de 6 onbeantwoorde mailtjes nog maar te zwijgen
Maar serieus, ze belden dus: uhh ja hoi we doen het wel slecht maar niet ZO slecht dusseh niet zo onaardig he mevrouwtje?quote:Op maandag 2 september 2013 19:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben witheet! Maar ik kan geen kant op. Letterlijk
Je zou met dit soort zaken naar Kassa moeten stappen ofzo. Godsamme zeg, suck it up en gedraag je als een bedrijf i.p.v. een fucking kleuter.quote:Op maandag 2 september 2013 19:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze belden om te zeggen dat het niet aardig was dat ik zei dat ik genegeerd werd. Want ze hadden afgelopen vrijdag nog gebeld om te vertellen hoe het ervoor stond. Toen ik zei dat dat niet waar was omdat ik zelf had gebeld werd ze kwaad. dat was niet waar, en ze deden hun uiterste best voor me.
Van alle keren dat er telefonisch contact is geweest, hebben zij 3 keer gebeld en ik 12 keer. Maar dat was niet waar volgens mevrouw en ik werd verdorie als een klein kind terecht gewezen
Ik ken wel iemand bij SBS Shownieuwsquote:Op maandag 2 september 2013 19:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja ik zou het eigenlijk moeten doen. Hart van Nederland voor mijn part want dit is echt om kotsmisselijk van te worden. Tyfusbedrijf
Hart van Nederland is toch ook SBS6..?quote:Op maandag 2 september 2013 19:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Haha ja dat lijkt me wel relevant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 2 september 2013 19:34 schreef Molo het volgende:
Emailadres is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I`m not weird. I`m limited edition.
Ik ga morgen maar weer bellenquote:Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef Molo het volgende:
Je moet overigens bij de gemeente zijn Taart, die betalen die knuppels
Kun je proberen maar dat win je toch niet en kost je heul veul meer energiequote:Op maandag 2 september 2013 19:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ga morgen maar weer bellenZou ik m`n telefoonkosten ook vergoed kunnen krijgen?
Tis best schraal als je man zonder werk zit
quote:Op maandag 2 september 2013 19:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dan gooi ik wel een keer een baksteen door de ruit. Dan heb ik tenminste nog ff lol.
MOCHTEN JULLIE WEER MEELEZEN: BOVENSTAANDE WAS EEN GRAPJE EN DUS NIET SERIEUS
mANNNENquote:Op maandag 2 september 2013 19:41 schreef Molo het volgende:
Ik wilde nog met koos de zolderaanpak bespreken (en eventueel inzet Jodokus) maar meneer is boos de deur uit gegaan en gaan hardlopen
Ook wel fijn van het eten wat ik gekookt had en zulks. En natuuuuurlijk is het mijn schuld
Ik heb per whatsapp gezegd dat hij het even mag uitzoeken met zijn gemiep, maar dat zal wel weer een bevestiging zijn van mijn harteloosheidquote:
Alleen maar fijn om te horen popjequote:Op maandag 2 september 2013 20:17 schreef megamandy het volgende:
En bij alles wat ik doe denk ik, waaah eerste keer drinken in mijn eigen appartementje, eerste keer koken, waaah eerste keer douche, Hiiiiihihihi![]()
Was er wel ook echt aan toe. Want normaal als ik zenuwen heb slaat dat bij mijn op mijn eten en krijg ik geen hap door mijn keel.
Vanochtend toen ik vertrok vanuit Eindhoven kon ik gewoon eten, naar college geweest, daar iets gegeten, nu voor mijzelf gekookt
Ben best trots op mijzelfKlinkt stom voor iemand die bijna al 24 wordt maar ik ben nu pas rustig en fatsoenlijk zelfstandig en nu ook pas werkelijk klaar om fatsoenlijk aan een studie te werken.
/ego-post
Kan niet, heftruck is ook in beslag genomen.quote:Op maandag 2 september 2013 20:12 schreef Incantrix het volgende:
Loller, de cake was nog goed gelukt ook![]()
En Taart, ik zou de heftruck pakkenklojo's!
d'awwwquote:Op maandag 2 september 2013 20:17 schreef megamandy het volgende:
En bij alles wat ik doe denk ik, waaah eerste keer drinken in mijn eigen appartementje, eerste keer koken, waaah eerste keer douche, Hiiiiihihihi![]()
Was er wel ook echt aan toe. Want normaal als ik zenuwen heb slaat dat bij mijn op mijn eten en krijg ik geen hap door mijn keel.
Vanochtend toen ik vertrok vanuit Eindhoven kon ik gewoon eten, naar college geweest, daar iets gegeten, nu voor mijzelf gekookt
Ben best trots op mijzelfKlinkt stom voor iemand die bijna al 24 wordt maar ik ben nu pas rustig en fatsoenlijk zelfstandig en nu ook pas werkelijk klaar om fatsoenlijk aan een studie te werken.
/ego-post
Oh, echt waar johquote:Op maandag 2 september 2013 20:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kan niet, heftruck is ook in beslag genomen.
Al mn leuke speelgoedjes, weg
Fredquote:Op maandag 2 september 2013 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred![]()
Fred heeft dus de hele week op Chinees geleefd.. En gisteravond en vanmorgen nog even gauw de afwasmachine en wasmachine aangezet en het huis schoongemaakt.
Ik had hem laten zien hoe de dop van het vaatwasmiddel werkte, maar dat was hij vergeten. Dus hij had de hele dop eraf gehaald en de halve fles erin gemikt.
Ging er vervolgens vanuit dat een pan die al een week in die machine staat te rotten alsnog best schoon wordt.
De bestekla van de machine was volledig vol omdat hij alles van de hele week in 1 keer in dat ding had gemikt.
En hij was even vergeten dat hij de pan met vet waar hij vorige week in gefrituurd had een tikkie had gegeven en de helft van dat vet over het fornuis was gegoten.. Dus toen ik wilde gaan koken ging het gasfornuis niet aan.
Dus nu heb ik alles in de Blue Wonder gegooid en de afwasmachine met alles wat nog ranzig was aangezet. Eten hebben we maar besteld![]()
Ik hou zo van die jongen, hij maakt dat ik me zo nodig voel
Godverdommequote:Op maandag 2 september 2013 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred![]()
Fred heeft dus de hele week op Chinees geleefd.. En gisteravond en vanmorgen nog even gauw de afwasmachine en wasmachine aangezet en het huis schoongemaakt.
Ik had hem laten zien hoe de dop van het vaatwasmiddel werkte, maar dat was hij vergeten. Dus hij had de hele dop eraf gehaald en de halve fles erin gemikt.
Ging er vervolgens vanuit dat een pan die al een week in die machine staat te rotten alsnog best schoon wordt.
De bestekla van de machine was volledig vol omdat hij alles van de hele week in 1 keer in dat ding had gemikt.
En hij was even vergeten dat hij de pan met vet waar hij vorige week in gefrituurd had een tikkie had gegeven en de helft van dat vet over het fornuis was gegoten.. Dus toen ik wilde gaan koken ging het gasfornuis niet aan.
Dus nu heb ik alles in de Blue Wonder gegooid en de afwasmachine met alles wat nog ranzig was aangezet. Eten hebben we maar besteld![]()
Ik hou zo van die jongen, hij maakt dat ik me zo nodig voel
Niet? Ik woonde als student in mijn bankquote:Op maandag 2 september 2013 20:37 schreef megamandy het volgende:
Ja is ook fijnnu nog een bank kopen en dan heb ik alles af. Maar zo lang ik nog geen bezoek heb mis ik dat nog niet echt.
Ja dat, de eeuwige studentquote:
Toen ik een eenkamerwoning had woonde ik in mijn bed, want dat lag veel lekkerder dan de bank en vanuit daar kon je de tv ook zienquote:Op maandag 2 september 2013 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet? Ik woonde als student in mijn bank
Nee bed staat in dezelfde ruimte en ik heb een paar fijne stoeltjes. Of ik nou op de bank of op bed ligquote:Op maandag 2 september 2013 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet? Ik woonde als student in mijn bank
Ik had daar destijds de nog lillekere variant vanquote:Op maandag 2 september 2013 20:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee bed staat in dezelfde ruimte en ik heb een paar fijne stoeltjes. Of ik nou op de bank of op bed ligmhehe.
Maar ik had er dus nog geen gekocht omdat ik eerst wilde kijken hoeveel plaats ik over zou houden en hoe ik alles het beste kon neerzetten.
Dus nu wordt het ook een Ikea bank, de Klobo is nog geen 1.5m dus neemt niet teveel plaats in beslag en ik vind het ook best een mooie bank. En maar 99,95 :v
[ afbeelding ]
Die zit echt aidsquote:Op maandag 2 september 2013 20:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee bed staat in dezelfde ruimte en ik heb een paar fijne stoeltjes. Of ik nou op de bank of op bed ligmhehe.
Maar ik had er dus nog geen gekocht omdat ik eerst wilde kijken hoeveel plaats ik over zou houden en hoe ik alles het beste kon neerzetten.
Dus nu wordt het ook een Ikea bank, de Klobo is nog geen 1.5m dus neemt niet teveel plaats in beslag en ik vind het ook best een mooie bank. En maar 99,95 :v
[ afbeelding ]
Ja best wel slim jaquote:Op maandag 2 september 2013 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had daar destijds de nog lillekere variant van![]()
Wel even kijken of hij niet te aids zit, anders heb je echt garantie dat je hem nooit gaat gebruiken
Tristamquote:Op maandag 2 september 2013 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb de overtreffende trap gevonden van de Ria en Henk de Vries-facebooks
De Ria Henk Sterre en Tristam facebook
Ik wil de bank dan naast mijn bed zetten en de helmer verplaatsing richting de muur van mijn bureau. Dat moet wel passen.quote:Op maandag 2 september 2013 20:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zit even naar de foto's van je huis op feestboek te kijken Mandy, ik zou daar eigenlijk helemaal geen bank in zetten, dan wordt het zo vol.. Zou dan eerder kiezen voor wat grote kussens zodat je van je bed een soort bank kan maken en misschien een lekker zittende stoel die gelijk kan dienen om je kleding aan het eind van de dag op te werpen..
Wel erg mooi hok trouwens, ziet er verdomd sjiek uit!
Jaja, schrale armoequote:Op maandag 2 september 2013 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, echt waar joh
Ik wist helemaal niet dat het zo ontzettendslecht ging bij jullieHopelijk komen er snel betere tijden...
Ik zou lekker even afwachten ja.. Toen ik m'n eerste huis had vulde dat zich vanzelf met kastenquote:Op maandag 2 september 2013 20:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wil de bank dan naast mijn bed zetten en de helmer verplaatsing richting de muur van mijn bureau. Dat moet wel passen.
Of nog even aankijken of ik het echt ga missenWant een andere bank wat ook maar 1.5 meter is, kost meteen het dubbele.
En dankjeBen er super blij mee! Ook super geluk mee dat het nieuw is natuurlijk. Niets hoeven verven of wat dan ook, alleen vloerbedekking en vinyl erin en spullen neerzetten. Dat was het
Het scheelde echt te weinigquote:Op maandag 2 september 2013 20:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jaja, schrale armoemaar we hebben nog te eten enzo dus het zal alle,aal wel. Als het goed is zit er voldoende leuks aan te komen dus daar wachten we dan maar op
Schaarwapperen echt?
Ja een andere optie zou zijn dat ik mijn bureau omdraai, dan zou ik beide kledingrekken tegen de muur kunnen zetten waardoor bij het raam dan alleen mijn spiegel en helmer over zou blijven.quote:Op maandag 2 september 2013 20:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou lekker even afwachten ja.. Toen ik m'n eerste huis had vulde dat zich vanzelf met kasten
quote:Op maandag 2 september 2013 20:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bestellen bij de Bezorgbeer omdat het een redelijk normale maaltijd is en zodat je de bezorger kan uitlachen met z'n helm met berenoortjes
Geen idee. Ik dacht dat het iets van Zuid-Holland was, maar probeer het uit op justeat zou ik zeggenquote:Op maandag 2 september 2013 21:01 schreef megamandy het volgende:
[..]Serieus? Bezorgd hij ook in Diemen?
![]()
dat was een verzonnen naam hequote:
quote:Op maandag 2 september 2013 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik dacht dat het iets van Zuid-Holland was, maar probeer het uit op justeat zou ik zeggen
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 2 september 2013 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik dacht dat het iets van Zuid-Holland was, maar probeer het uit op justeat zou ik zeggen
[ afbeelding ]
![]()
Gemiste kansquote:Op maandag 2 september 2013 21:06 schreef megamandy het volgende:
Ze bezorgen niet in mijn postcodegebied
http://www.bezorgbeer.nl/beren-beleving.phpquote:Op maandag 2 september 2013 21:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gemiste kans![]()
Ik zeg verhuizen!
quote:Waarom besloot je vandaag bij de Bezorgbeer te bestellen en niet bij een ander delivery bedrijf? *
Ben je van plan om nog een keer bij de Bezorgbeer te bestellen? *
Dan is je standaard gewoon erg laagquote:Op maandag 2 september 2013 21:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Oh en Mandy, ik heb die bank en vind hem echt prima zitten. Zit er bijna nooit op want bed, maar als ik erop zit heb ik geen klachten. Dus misschien moet je hem gewoon eerst zelf uit gaan proberen.
Vast. Kijk, languit erop zitten is niet fijn idd, want de armleuningen zijn hard. Maar zolang ik er gewoon recht op zit, of een kussen in mijn rug heb, is het prima.quote:Op maandag 2 september 2013 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan is je standaard gewoon erg laag
Je mag ook een lage standaard hebben, je bent een (arme) studentquote:Op maandag 2 september 2013 21:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vast. Kijk, languit erop zitten is niet fijn idd, want de armleuningen zijn hard. Maar zolang ik er gewoon recht op zit, of een kussen in mijn rug heb, is het prima.
Ik voel wel het verschil met betere banken natuurlijk, maar er hoeft eigenlijk nooit iemand langer dan 2 uur ofzo op te zitten.En daar voldoet hij voor.
NOES IK HEB DAT GEMISTquote:Op maandag 2 september 2013 21:12 schreef megamandy het volgende:
Zo grappig, die woning van Vera Camilla wat Spees hier gister het over had zijn dezelfde woningen waar ik Megatoby de link van had gestuurd omdat ik er reclame van had gezien
Mandy ook, en die heeft ook een bed ernaast.quote:Op maandag 2 september 2013 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je mag ook een lage standaard hebben, je bent een (arme) student
Godverdetyfus, dat is toch geen startershuisquote:Op maandag 2 september 2013 21:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Op haar site heeft ze een home tour
quote:
Echt dafuqquote:Op maandag 2 september 2013 21:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja het is echt een woning waar je met meerdere mensen kunt wonen. En daar gaat ze in haar eentje wonen. Het is misschien de eerste of tweede halte van Centraal Station af.
Ze moet echt rond de 1500 euro per maand ongeveer kwijt zijn qua huur, g/w/l, bewonersvereniging of hoe dat heet etc.
ja dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op maandag 2 september 2013 21:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mandy ook, en die heeft ook een bed ernaast.Af en toe voor het bezoek kan hij goed vind ik, maar het is idd niet een bank waar je lekker een middag op gaat hangen.
HE BAH!!! Vuillakquote:Op maandag 2 september 2013 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn vorige bank was lillek, maar hij zat zo lekker![]()
En pas toen hij in de verhuiswagen stond rook ik hoe ontzettend hij naar kattenpis rook
Believe me, ik heb er alles aan gedaan om die bank te reddenquote:Op maandag 2 september 2013 21:36 schreef Molo het volgende:
[..]
HE BAH!!! Vuillak
Ik ben een keer bij een netjes uitziende patiënt thuis op de bank gaan zitten en wist niet hoe snel ik weer op moest springen
Natte kattenpisbank bleek het te zijn, huuuuuuuuuuh
voortaan als ik een snaaibui heb ga ik daar gewoon aan denken, acuut trek wegquote:Op maandag 2 september 2013 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Believe me, ik heb er alles aan gedaan om die bank te redden.
Gek genoeg is Miep nu volledig genezen van het op de bank pissen. Godzijdank, want het is zo ranzig
quote:Op maandag 2 september 2013 21:59 schreef Molo het volgende:
Nu mogen we je geen uitkeringstrekker meer noemen
dat heet karma en is een bitchquote:Op maandag 2 september 2013 22:16 schreef Mss het volgende:
Dat je na een avondje velen velen drank de dag erna zo ontiegelijk aan de race bent dat je er gewoon ebola van krijgt, uit pure ellende maar een diarreeremmer pakt en nu al de hele dag niet kan schijten
die negers dachten er anders heel anders over dit weekendquote:Op maandag 2 september 2013 22:28 schreef Mss het volgende:
HOEzo karma? Ik ben toch altijd velen braaf!
Er heeft dit weekend serieus een negor geprobeerd om met me te muilenquote:Op maandag 2 september 2013 22:28 schreef Molo het volgende:
[..]
die negers dachten er anders heel anders over dit weekend
quote:Op maandag 2 september 2013 22:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Er heeft dit weekend serieus een negor geprobeerd om met me te muilen![]()
/bami
quote:Op maandag 2 september 2013 22:32 schreef Mss het volgende:
[..]
/bami
:'Dquote:Op maandag 2 september 2013 22:32 schreef Mss het volgende:
[..]
/bami
Dat is écht fantastischquote:Op dinsdag 3 september 2013 07:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mogguh!
Drukste perron in tijden en NS zetten een minitreintje in die in Breda al overvol isWordt nog leuk in Tilburg
Ik kan in ieder geval zitten
Ja daar was ik wel blij mee, iedereen in het gangpad stond namelijk nogal op elkaar gepaktquote:Op dinsdag 3 september 2013 07:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is écht fantastischgelukkig zit je al
kijk, dat zijn de betere momentenquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een halve kilo afvallen tijdens je vakantie
19,5. Het klopte preciesquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kijk, dat zijn de betere momenten
hoeveel woog die koffer nou uiteindelijk bij inchecken?
Dat is zo fantastischquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja daar was ik wel blij mee, iedereen in het gangpad stond namelijk nogal op elkaar gepakt
Ook nog 10 min vertraging omdat het zo lang duurde eer ze iedereen in hadden kunnen laten stappen
Stinkende mensen op de vroege ochtendquote:Op dinsdag 3 september 2013 10:36 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb echt een paar weirdo's in m'n klas. En stinkende mensen
Vacatures lezen. Een wat?!quote:Verder heb je kennis van Facebook en Twitter, je Nederlands is perfect en je hebt een smiling voice. Natuurlijk ben je een multitasker, ben je flexibel en klantgericht.
Dat je vriendelijk klinkt aan de telefoon, als met een glimlach op je bakkesquote:
Die had Sjaan ook, ging over de spreadsheetquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:02 schreef Dwyn het volgende:
Een berichtje via mijn blog facebook van iemand die zegt 'gevoelige' informatie te hebben en over 'SHJN' wil praten.
Wat dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Die had Sjaan ook, ging over de spreadsheet
WAT, STAAN ER CUPMATEN IN DE SPREADSHEET?quote:
Dat ja. TETTEN.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mannen jongetjes, ze zijn allemaal hetzelfde
Dan zou ik ze niet kopen, dat lijkt me confronterendquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
IK HAAT SKINNY JEANS
Dat luchtte op.
Ik koop ze ook niet, maar ze domineren het aanbod een beetje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan zou ik ze niet kopen, dat lijkt me confronterend
Ja, vervelendquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik koop ze ook niet, maar ze domineren het aanbod een beetje.
Eeeeh, huh?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:30 schreef Dwyn het volgende:
Hij zegt nu dat ik mijn mail maar moet geven. How about no?
Ze komen wel weer wat meer terug gelukkig, maar om nou te zeggen dat er echt keuze is, neuh.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, vervelend![]()
Ik vroeg bij Jeans Center om een boot cut. Daar hadden ze welgeteld 1 model van. Maar ik vind het eigenlijk alsnog een broek met gewone rechte pijpen, het lijkt in ieder geval zeker niet op de bootcuts die ik nog heb hangen van een paar jaar terug
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze komen wel weer wat meer terug gelukkig, maar om nou te zeggen dat er echt keuze is, neuh.
En het is niet eens dat ik ze per definitie lelijk vind, ik heb er gewoon het lijf niet voor.
Heb ik wel gehad. Vroegah. Toen het nog altobroeken waren.quote:
Ik krijg ze niet over m'n kuiten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ook gewoon te topzwaar voor skinny broeken. De balans raakt zoek. Een homp tietpens met stokpootjes
Me tooquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
Flaredik hield van die trend!
Maar bootcut is ook goed. Nauwelijks aanbod tho....
C&A geprobeerd?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:02 schreef IJsdraakje het volgende:
En #firstworldproblem, uiteraard. Want ik wil ook nog geen "dure" broeken kopen, want dat vind ik zonde.
Nog niet, gaan morgen het centrum in. Nu eerst de dingen op loopafstand gehad.quote:
Kut labwerk waarbij je alle stukken huid bedekt moet hebben grmpjgjelrquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
Gelukkig wordt de rest van de week jurkenweer
Die heet 'calculator'quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:07 schreef Mss het volgende:
Ik wil een app waar ik staat HOEveel geld ik nu heb bespaard door niet met het OV te gaan
Eauquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kut labwerk waarbij je alle stukken huid bedekt moet hebben grmpjgjelr
naja, het ligt er aan wat je onder die microscoop legt natuurlijk...quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zelfs op labs waar alleen een microscoop staat
Een stukje plasticquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, het ligt er aan wat je onder die microscoop legt natuurlijk...
die hoopt op een beurt uit oneindige dankbaarheidquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:30 schreef Dwyn het volgende:
Hij zegt nu dat ik mijn mail maar moet geven. How about no?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:16 schreef Dwyn het volgende:
Maar dat de vluchtdeur klemt als de ziekte kan ze niet boeien.
Wiegen, dat helptquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
wat maf, je zou verwachten dat the last one standing dat gewoon doet
Ermahgerd android update, mijn apropos waar ben je
quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
Is dit een nieuwe update, moet ik me voorbereiden?quote:
Ga je heen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Je eigen eten pittiger maken dan je aan kan.Al is m'n neus wel weer open nu.
En bijna een jaar later weer naar dezelfde band gaan, gewoon, omdat.
Ik moet zo vaak lolleren om jouw posts, ineens tussendoor, je lijkt altijd helemaal in je eigen wereld te zittenquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Je eigen eten pittiger maken dan je aan kan.Al is m'n neus wel weer open nu.
En bijna een jaar later weer naar dezelfde band gaan, gewoon, omdat.
I'm happy to entertain.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moet zo vaak lolleren om jouw posts, ineens tussendoor, je lijkt altijd helemaal in je eigen wereld te zitten
Red mijn vakantie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd, een twee-sterren-hotel boeken in Turkije dat voor 10 dagen all inclusive pakweg 425 euro kost en dan klagen dat de kamer vies was
all inclusive zeker ook nog voor dat geldquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd, een twee-sterren-hotel boeken in Turkije dat voor 10 dagen all inclusive pakweg 425 euro kost en dan klagen dat de kamer vies was
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga ook een vakantie voor 30 euro voor drie weken boeken en dan Alberto bellen dat het onacceptabel is
Albertoooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga ook een vakantie voor 30 euro voor drie weken boeken en dan Alberto bellen dat het onacceptabel is
Ja serieusquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:22 schreef Molo het volgende:
[..]
all inclusive zeker ook nog voor dat geld
jammer wel ja, dat dat soort mensen met een grote bek vaak krijgen wat ze niet verdienenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja serieus.
Ik ben echt wel goed in goedkope vakanties boeken, het goedkoopste dat mij ooit is gelukt was 350 euro voor 8 dagen logies... En dat was me toch een mooi matig hotel![]()
Maar ze werden vervolgens met z'n allen wel in een mooier hotel gegooid, dus ik ga volgend jaar ook maar zoiets boeken en dan Alberto bellen
Die kleur ik wil hetquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:27 schreef Molo het volgende:
Bami, ik kwam deze foto ook tegen, dit zou jou (incl. zaadvragende blik) echt goed staan qua haar en make-up
[ afbeelding ]
Beetje volume in je haren en zwart/donker rond je ogen, wenkbrauwen wat donkerder
Mensenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mensen die gaan jenken omdat het eten in hun hotel kut is![]()
![]()
En daarbij mensen die allemaal klagen dat ze ziek worden van het eten, maar er wel bij blijven eten![]()
Wat een heerlijke sneuneuzen toch
Rob van "daar word ik niet vrolijk van"?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dat ze nog steeds die Rob naar Spanje laten gaan terwijl hij heul geen Engels kan is toch ook echt briljant
Ermahgerdquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:29 schreef Molo het volgende:
De zaadvragende blik heb ik geloof ik al.... Een enge patiënt die op dikke vrouwen valt heeft aan mijn collega gevraagd tot hoe laat ik werk en of ik een relatie had![]()
![]()
Is het een neger?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:29 schreef Molo het volgende:
De zaadvragende blik heb ik geloof ik al.... Een enge patiënt die op dikke vrouwen valt heeft aan mijn collega gevraagd tot hoe laat ik werk en of ik een relatie had![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Rob van "daar word ik niet vrolijk van"?
waarom hebben we dat eigenlijk niet met de caravan gedaan??quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die stond toch niet in Spanje jonguhquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom hebben we dat eigenlijk niet met de caravan gedaan??
Gemiste kansquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom hebben we dat eigenlijk niet met de caravan gedaan??
Huuuuuuh, Rob op vakantie tegenkomenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
DIS IS NOT ACCEPTABEL TOCH? HE? HE? EINZ?
IK WIL OOK EEN PONY!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:27 schreef Molo het volgende:
Bami, ik kwam deze foto ook tegen, dit zou jou (incl. zaadvragende blik) echt goed staan qua haar en make-up
[ afbeelding ]
Beetje volume in je haren en zwart/donker rond je ogen, wenkbrauwen wat donkerder
Die zijn stiekem ook best bekend nog. En oud.quote:
volumemoussequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
IK WIL OOK EEN PONY!!
Maar ik heb echt heel dun haar, dus ik kom niet weg met zo'n kapsel. Daarnaast ben ik lui, dus zou echt geen zin hebnen om elke keer die pony te stijlen.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
Tatjana simic scoort haar vierde multimiljonair in zes jaar tijd.
"Ik vind het zo erg dat mensen dat vreselijke woord golddigger gebruiken. Dat ben ik helemaal niet"
je kon er in tekenenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gemiste kans![]()
Ze hadden zulke mooie beelden van dat vocht op de muren kunnen maken!
Nope.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
Gejank weer omdat de kinderbijslag over drie jaar wat omlaag gaat... Het is nooit goed, waar je ook op bezuinigt he
tsja....quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
Tatjana simic scoort haar vierde multimiljonair in zes jaar tijd.
"Ik vind het zo erg dat mensen dat vreselijke woord golddigger gebruiken. Dat ben ik helemaal niet"
figuresquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
O wait dat park van onze caravan was al twee keer in Red Mijn Vakantie geweest
Daar zitten waarschijnlijk siliconen in.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
volumemousse
en pony stylen is supersnel gedaan toch? Heb ik ook nog een tijdje gehad
GEEN NIEUWE FLATSCREEN VOOR MENSEN MET 3 KINDERENquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
Gejank weer omdat de kinderbijslag over drie jaar wat omlaag gaat... Het is nooit goed, waar je ook op bezuinigt he
MEER GELD IS WAT WE WILLENquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
HET IS EEN SCHANDEquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
GEEN NIEUWE FLATSCREEN VOOR MENSEN MET 3 KINDEREN
GRATIS GELDquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
MEER GELD IS WAT WE WILLEN![]()
![]()
EN MINDER WERKEN!![]()
werken?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
MEER GELD IS WAT WE WILLEN![]()
![]()
EN MINDER WERKEN!![]()
Dan is altijd dezelfde de lul en met 10 min per dag is dat toch een uur per week. Op deze manier komt iedereen aan de beurt. Behalve de parttimers dan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig was het ook helemaal niet te verwachtenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
die leveren 40 euro per maand in over drie jaar. Iedereen compenseert dat al met de jaarlijkse loonsstijging. Opgelost slotje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
FTFYquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan is altijd dezelfde de lul en met 10 min per dag is dat toch een uur per week. Op deze manier komt iedereen aan de beurt. Behalve de parttimers dan. doet Miss_Congeniality het en is zij altijd de lul
WEET JE WEL NIET WAT JE ALLEMAAL KUNT KOPEN VAN VEERTIG EURO?!quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die leveren 40 euro per maand in over drie jaar. Iedereen compenseert dat al met de jaarlijkse loonsstijging. Opgelost slotje.
loonstijgingquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die leveren 40 euro per maand in over drie jaar. Iedereen compenseert dat al met de jaarlijkse loonsstijging. Opgelost slotje.
Gewoon een paar van die kinderen verkopenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
alleen voor bijstandstienermoeders geloof ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:38 schreef Molo het volgende:
[..]
gelukkig was het ook helemaal niet te verwachten
Het zou toch aan de andere kant voor de paupers gecompenseerd worden toch?
Ah well, genoeg nog om op te bezuinigen moet ik zeggen, vooral van die toeslag op toeslag op toeslag mensen
die mogen ze van mij gewoon in een werk internaat stoppen tot ze er zelf voor kunnen zorgen (oftewel, als de kinderen 18 zijn en de deur uit gaanquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen voor bijstandstienermoeders geloof ik.
ja, vier pakjes shag met rooie rizla en een kist bier.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WEET JE WEL NIET WAT JE ALLEMAAL KUNT KOPEN VAN VEERTIG EURO?!
maar je doet toch niet alles uit en op slot als er nog gewoon mensen zitten te werken?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan is altijd dezelfde de lul en met 10 min per dag is dat toch een uur per week. Op deze manier komt iedereen aan de beurt. Behalve de parttimers dan.
MIquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je doet toch niet alles uit en op slot als er nog gewoon mensen zitten te werken?
Al die chineesjes opgeslotenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je doet toch niet alles uit en op slot als er nog gewoon mensen zitten te werken?
Hehe +1quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daar zitten waarschijnlijk siliconen in.![]()
Nee, ik vind zulke kapsels supertof, maar ze zijn best bewerkelijk. En ik ben heeel lui.
en die zijn zo klein dat ze niet bij de lichtschakelaar kunnenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Al die chineesjes opgesloten
ze gaan van 12 kindgerelateerde toeslagen terug naar 4. Ik kende er 2.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:38 schreef Molo het volgende:
[..]
gelukkig was het ook helemaal niet te verwachten
Het zou toch aan de andere kant voor de paupers gecompenseerd worden toch?
Ah well, genoeg nog om op te bezuinigen moet ik zeggen, vooral van die toeslag op toeslag op toeslag mensen
Daar is het wel lekker warmquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:42 schreef Molo het volgende:
Al die mensen die janken dat ze arm zijn en waar ze allemaal wel niet recht op hebben moeten hun bek houden en lekker naar Roemenië ofzo verhuizen, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
check... nu moet het alleen een beetje gaan doorgroeien. Ik wil geen kort haar meerquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehe +1
Ben ook heel blij met mijn krullen waar ik maar heeeeeeeel weinig aan hoef te doen
Geen kort pittig kapsel meer?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:44 schreef Molo het volgende:
[..]
check... nu moet het alleen een beetje gaan doorgroeien. Ik wil geen kort haar meer
fucking hellquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze gaan van 12 kindgerelateerde toeslagen terug naar 4. Ik kende er 2.
neinzquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen kort pittig kapsel meer?
Nee niet op slot. Maar checken of alle opstellingen uit zijn of anders de juiste veiligheidsrapporten hebben. Als er nog mensen bezig zijn, noteer je hun naam en dan is je verantwoordelijkheid overgedragen. Maar na 6u mag er sowieso geen lakwerk meer gedaan worden dus vandaar dat je rond die tijd de ronde loopt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En Indiërsquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Al die chineesjes opgesloten
gnorkquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zou je niet gewoon kinderbelasting moeten betalen in plaats van toeslagen krijgen?
Je hebt toch ook hondenbelasting
ah, duidelijk!quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee niet op slot. Maar checken of alle opstellingen uit zijn of anders de juiste veiligheidsrapporten hebben. Als er nog mensen bezig zijn, noteer je hun naam en dan is je verantwoordelijkheid overgedragen. Maar na 6u mag er sowieso geen lakwerk meer gedaan worden dus vandaar dat je rond die tijd de ronde loopt.
ik snap dan uberhaupt niet dat je gaat fokken, maar goed, geen geld = geen zorgen ofzo, lekker makkelijk. Net als mijn nicht die mongool is en in een gezinsvervangend tehuis woont. Is gesteriliseerd (gelukkig!) en neukt er lekker op los daar in dat huisquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zat ook vol verwondering te kijken
Ik heb al mental images van de rellen als een politicus dat zou voorstellenquote:
En mijn kip is taaiquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:49 schreef Molo het volgende:
Ermnermnerm, aangebrande aardappelschijfjes
De mijne was heet.quote:
naja, ik denk wel dat minderbegaafden minder stil staan bij wat een kind kost. Daarom planten ze zich te succesvol voort want immers "een ander lost het probleem wel voor me op". Daarnaast hebben ze vaak al niks, dus ook niks te verliezen. Das een ander perspectief dan wij hebben...quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:47 schreef Molo het volgende:
[..]
ik snap dan uberhaupt niet dat je gaat fokken, maar goed, geen geld = geen zorgen ofzo, lekker makkelijk. Net als mijn nicht die mongool is en in een gezinsvervangend tehuis woont. Is gesteriliseerd (gelukkig!) en neukt er lekker op los daar in dat huis
Who cares, bats all the day!!!
en wat voor moeite het kost buiten het geld.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, ik denk wel dat minderbegaafden minder stil staan bij wat een kind kost. Daarom planten ze zich te succesvol voort want immers "een ander lost het probleem wel voor me op". Daarnaast hebben ze vaak al niks, dus ook niks te verliezen. Das een ander perspectief dan wij hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |