SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
wat is een lach als je van binnen huilt
Wattan?quote:Op maandag 2 september 2013 17:46 schreef Thorb het volgende:
OM 19.00 is het dan zover waarschijnlijk![]()
Oohquote:Op maandag 2 september 2013 17:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Officiële bevestiging transfer Özil.
Nicequote:Op maandag 2 september 2013 17:46 schreef Thorb het volgende:
OM 19.00 is het dan zover waarschijnlijk![]()
Excelsior-Sparta vanavond, je moest blijvenquote:Op maandag 2 september 2013 18:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Also, lange dag, geen Thorbspot, treinen zijn konkoduur en morgen vrij.
gofferdommequote:Op maandag 2 september 2013 18:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Excelsior-Sparta vanavond, je moest blijven
Liete liete liete liete , dat weten wij niette!quote:Op maandag 2 september 2013 18:17 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Ik had een vraagje over FUT 13, betreft de spelersprijzen. Zullen de prijzen van de spelers duurder worden als FUT 14 uitkomt? Het lijkt mij dat ze dan duurder worden omdat er opeens veel minder spelers op de veiling staan.
quote:Op maandag 2 september 2013 18:17 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Ik had een vraagje over FUT 13, betreft de spelersprijzen. Zullen de prijzen van de spelers duurder worden als FUT 14 uitkomt? Het lijkt mij dat ze dan duurder worden omdat er opeens veel minder spelers op de veiling staan.
Ik verwacht van niet. Vraag neemt net zo hard af als het aanbod waarschijnlijk. Heb nog nooit omgekeken naar de markt van een oude FIFA wanneer er een nieuwe versie uit is.quote:Op maandag 2 september 2013 18:17 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Ik zat begin van dit jaar wel te kijken ivm met wisselen van die coins. Er stonden nog 10 pagina's Arsenal spelers op volgens mij (alle spelers, nif's, if's etc). Maar de prijzen waren nog wel ongeveer hetzelfde inderdaad.quote:Op maandag 2 september 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet. Vraag neemt net zo hard af als het aanbod waarschijnlijk. Heb nog nooit omgekeken naar de markt van een oude FIFA wanneer er een nieuwe versie uit is.
Zou zeker nice zijn ja.quote:Op maandag 2 september 2013 18:44 schreef Tim86 het volgende:
Elia --> Ajax
http://www.telegraaf.nl/t(...)t_Eljero_Elia__.html
Zou wel een mooie zijn
Anders kun je beter meteen stoppen.quote:Op maandag 2 september 2013 18:50 schreef Reemi het volgende:
Voor m'n studie Ubuntu geïnstalleerd, hopelijk kan ik nog in Windows komen nu.
is toch nie zo moeilijk ?quote:Op maandag 2 september 2013 18:50 schreef Reemi het volgende:
Dual boot?quote:Op maandag 2 september 2013 18:50 schreef Reemi het volgende:
Moet Overmars geen belletjes plegen ipv een shirtje vasthoudenquote:
Installeer BURGquote:Op maandag 2 september 2013 18:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, maar de boot loader van Ubuntu is lelluk.
Ziet er wel vet uit.quote:Op maandag 2 september 2013 18:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Installeer BURG
[ afbeelding ]
Nee er zijn dagen dat ik het overslaquote:Op maandag 2 september 2013 19:03 schreef Tobi-wan het volgende:
Hahah zit iemand Lingo te kijken?
Kerel pakt gelijk 3 groene ballen.
Waar heb je m besteld. Twijfel of ik zal pre-orderen of gewoon hopen dat ie er is in de winkel. (PS3)quote:
Plaatje is van bol.comquote:Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waar heb je m besteld. Twijfel of ik zal pre-orderen of gewoon hopen dat ie er is in de winkel. (PS3)
bol, had nog kortingscode van mn verjaardagquote:Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waar heb je m besteld. Twijfel of ik zal pre-orderen of gewoon hopen dat ie er is in de winkel. (PS3)
Ik nog 2.50 daar omdat ik al zo lang klant benquote:Op maandag 2 september 2013 19:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bol, had nog kortingscode van mn verjaardag
?quote:
Ik weetquote:
Echt een rare transfer..Helenius, Benteke en hij er ook nog bij als lange manquote:
brievenbusquote:Op maandag 2 september 2013 19:18 schreef Zhano het volgende:
Bij Bol.com krijg je je GTA V zeker in een doos van 30x40cm? Of kan ie wel gewoon door de brievenbus?
Boeieuh, laat hem dan bij AH bezorgenquote:Op maandag 2 september 2013 19:18 schreef Zhano het volgende:
Bij Bol.com krijg je je GTA V zeker in een doos van 30x40cm? Of kan ie wel gewoon door de brievenbus?
Ja, al 1000x besteldquote:
afgewezenquote:Op maandag 2 september 2013 19:32 schreef DePresident. het volgende:
Er wordt nu gespeculeerd over een ruildeal tussen Torres & Adebayor.
Die resolutiequote:Op maandag 2 september 2013 19:39 schreef DePresident. het volgende:
Denk dat ik toch maar voor deze laptop ga. http://www.campusshop.nl/(...)a-16hnl/details.aspx
Heb maar gewoon de Windows 8 boot manager gebruikt.quote:Op maandag 2 september 2013 18:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Installeer BURG
[ afbeelding ]
Die is wat minder sexy.quote:Op maandag 2 september 2013 19:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb maar gewoon de Windows 8 boot manager gebruikt.
Als iemand anders op de any gaat. Ik stond vanmiddag echt op het punt om voor het eerst mijn controller tegen de muur te gooien.quote:
Ik had eerst die Full HD maar hij is nergens verkrijgbaar. Nergens op voorraad. Ik zit echt te twijfelen. Deze heeft wel weer i7 tegenover de i5 van die FullHDquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 19:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als iemand anders op de any gaat. Ik stond vanmiddag echt op het punt om voor het eerst mijn controller tegen de muur te gooien.
Welke kledingsponsor heeft arsenal?quote:Op maandag 2 september 2013 19:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Even Arsenal shirtje bestellen.
diadorraquote:Op maandag 2 september 2013 19:45 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Welke kledingsponsor heeft arsenal?
Nikeyquote:Op maandag 2 september 2013 19:45 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Welke kledingsponsor heeft arsenal?
Aan fullHD heb je veel meer dan aan een i7 tov een i5.quote:Op maandag 2 september 2013 19:44 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik had eerst die Full HD maar hij is nergens verkrijgbaar. Nergens op voorraad. Ik zit echt te twijfelen. Deze heeft wel weer i7 tegenover de i5 van die FullHD
Ik ga welquote:Op maandag 2 september 2013 19:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als iemand anders op de any gaat. Ik stond vanmiddag echt op het punt om voor het eerst mijn controller tegen de muur te gooien.
Ik ga nog wel even verder speuren.quote:Op maandag 2 september 2013 19:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Aan fullHD heb je veel meer dan aan een i7 tov een i5.
quote:Op maandag 2 september 2013 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een rare transfer..Helenius, Benteke en hij er ook nog bij als lange man
Nee man, dat hele tijd via flanken is irritant en ineffectief.quote:
moet ik je uit de club kicken?quote:Op maandag 2 september 2013 19:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee man, dat hele tijd via flanken is irritant en ineffectief.
Doe maarquote:
Ik vind ze juist lekker zitten.quote:Op maandag 2 september 2013 19:55 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Das kutnike shirts zitten altijd kut.
Ik vind die niet lekker zitten bij de overgang van schouders naar armen. En de zijkant van de romp...quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 20:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind die niet lekker zitten bij de overgang van schouders naar armen. En de zijkant van de romp...
De stof zit vaat wel lekkerder.
Klopt, ik wil niet in mijn ééntje zijn.quote:
Voor de Bale aankoop scoorde Spanje ook goed in dat klassement (nog steeds eigenlijk)quote:Op maandag 2 september 2013 19:11 schreef dion_v_k het volgende:
De Eredivisie heeft deze transferperiode voor 34 miljoen gekocht en 145 miljoen verkocht
111 miljoen 'winst'.
Wereldwijd op de 2e plek qua inkomsten, alleen de Braziliaanse competitie deed het beter met een profit van 185 miljoen.
quote:
Stats van een Goldcard ja togquote:
hij loopt toch wel op de cam positie dus dan kan je hem er net zo goed opstellen ookquote:Op maandag 2 september 2013 20:16 schreef Ajacied7 het volgende:
Bojan de opvolger van Eriksen volgens van Halst.
Volgens sommige dronken dwazen hier ook.quote:Op maandag 2 september 2013 20:16 schreef Ajacied7 het volgende:
Bojan de opvolger van Eriksen volgens van Halst.
quote:Op maandag 2 september 2013 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens sommige dronken dwazen hier ook.
Hij is zelfs beter geworden (als in: sneller)quote:Op maandag 2 september 2013 20:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en triple link met van rhijnis die volgend jaar ook nog goed?
vond die stats van isco FUT 14 die ik van de week voorbij zag komen welquote:Op maandag 2 september 2013 20:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij is zelfs beter geworden (als in: sneller)
quote:Op maandag 2 september 2013 20:26 schreef Nickskuh het volgende:
Alderweireld nog steeds niet officieel weg toch?
pics svpquote:Op maandag 2 september 2013 20:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij is zelfs beter geworden (als in: sneller)
quote:Op maandag 2 september 2013 20:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is dat zn kok of zn hand op die eerste foto?
quote:Op maandag 2 september 2013 20:31 schreef poker4lifee het volgende:
snap niet waarom jullie gta voor 55 halen als ie op amazon 40 isnja eigenlijk ook wel.. release vs paar dagen wachten. maar dan nog, 15 euro verschil voor een sp game op dat moment
nog grote transfers gemist? Ozil rond met Arsenal?
de kok met C-o-c-kquote:Op maandag 2 september 2013 20:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is dat zn kok of zn hand op die eerste foto?
Kan je niet meteen online danquote:Op maandag 2 september 2013 20:31 schreef poker4lifee het volgende:
snap niet waarom jullie gta voor 55 halen als ie op amazon 40 isnja eigenlijk ook wel.. release vs paar dagen wachten. maar dan nog, 15 euro verschil voor een sp game op dat moment
nog grote transfers gemist? Ozil rond met Arsenal?
kwam dacht ik pas 2 weken later, of als Suarez gelijk heeft nog later zelfsquote:
GTA online komt 1 oktoberquote:Op maandag 2 september 2013 20:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kwam dacht ik pas 2 weken later, of als Suarez gelijk heeft nog later zelfs
Amazon heb je het toch wel binnen een week met gratis verzenden
weet niet zeker hoor, maar ik dacht dat ik toen een trailer had gekeken en dat daar november ofzo bij stond. in ieder geval nog niet direct.quote:
Ligt eraan, ben jij het?quote:
dan kan hij in ieder geval vast de trein naar manchester pakkenquote:Op maandag 2 september 2013 20:42 schreef Thorb het volgende:
Wat zeiden ze op Sky nou net over Ba (zat niet echt op te letten). Niet naar Arsenal of Spurs maar wel naar BPL club die CL speelt ?
Heb het verkeerd meegekregen denk ik...
Ja maar dat lijkt me heeeeel onlogisch dus vroeg me af wat ze nou wel zeidenquote:Op maandag 2 september 2013 20:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan kan hij in ieder geval vast de trein naar manchester pakken
bij city ben ik op het punt dat ik niets meer onlogisch zou vindenquote:Op maandag 2 september 2013 20:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja maar dat lijkt me heeeeel onlogisch dus vroeg me af wat ze nou wel zeiden
Asmir Begovic kijkt een illegale streamtwitter:asmir1 twitterde op maandag 02-09-2013 om 20:39:24Live streaming Transfer deadline day! Let's do it Jim White! #transferdeadline http://t.co/84M55Iz4Ws reageer retweet
Hij werkt niet.quote:
wel opgegevenquote:
Arsenal is gewoon een mongolen club. Die hebben de hele zomer de tijd gehad om hun 'grote' aankopen te doen en komen pas op de laatste dag in actiequote:Op maandag 2 september 2013 21:11 schreef Zhano het volgende:
Arsenal schijnt nu ook een bod te hebben gedaan op Kagawa.
Willen ze de prijs voor het lichtste middenveld winnen?quote:Op maandag 2 september 2013 21:11 schreef Zhano het volgende:
Is er een speler waar Arsenal nog geen bod op heeft gedaan?quote:Op maandag 2 september 2013 21:11 schreef Zhano het volgende:
Ja. Maar waarom bieden ze alleen maar op CAMs?quote:Op maandag 2 september 2013 21:12 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Is er een speler waar Arsenal nog geen bod op heeft gedaan?
komt door mij ik heb gejinxt door te weddenquote:Op maandag 2 september 2013 21:14 schreef DutchSL het volgende:
Jong Ajax speelt Jong PSV nu helemaal van de mat en scoort in no-time 2x: 2-2 nu.
Wel bizar..voor rust was het andersom. Ook wat je zou verwachten aangezien Ajax met de rejects speelt en PSV wel met een fatsoenlijk teamquote:Op maandag 2 september 2013 21:14 schreef DutchSL het volgende:
Jong Ajax speelt Jong PSV nu helemaal van de mat en scoort in no-time 2x: 2-2 nu.
Rejects valt wel mee. Bazoer en Lobotkaquote:Op maandag 2 september 2013 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel bizar..voor rust was het andersom. Ook wat je zou verwachten aangezien Ajax met de rejects speelt en PSV wel met een fatsoenlijk team
Ja dat zijn de enige pluspunten..verder is dit wel echt bagger. McGravenberch is de vedette. En Leeuwenburgh nog op doel ook..al pakte hij wel een pingelquote:Op maandag 2 september 2013 21:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Rejects valt wel mee. Bazoer en Lobotkamaar PSV heeft wel wat A-selectie spelers idd
Dat vroeg ik me dus af is die Gravenberch wat ?quote:Op maandag 2 september 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja dat zijn de enige pluspunten..verder is dit wel echt bagger. McGravenberch is de vedette. En Leeuwenburgh nog op doel ook..al pakte hij wel een pingel
Groot en sterk, was spits, is nu CB. Kan met zijn kracht wel een hoop, maar echt Ajax materiaal..ik betwijfel het eigenlijk.quote:Op maandag 2 september 2013 21:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus af is die Gravenberch wat ?
zodat het net lijkt alsof ze wel veel geld willen uitgeven.quote:Op maandag 2 september 2013 21:12 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Is er een speler waar Arsenal nog geen bod op heeft gedaan?
meleg nog een beetje goed ?quote:Op maandag 2 september 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond Koch steeds best aardig, maar die is vandaag wel echt konkoslecht zeg. Sowieso die verdediging van PSV na rust...wtf![]()
En dan heb je dit staan: Tyton; Arias, Koch, Zanka, Tamata
ze zijn gewoon allemaal tegen wengerquote:Op maandag 2 september 2013 21:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zodat het net lijkt alsof ze wel veel geld willen uitgeven.
Alsof al die geruchten waar zijn.quote:Op maandag 2 september 2013 21:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zodat het net lijkt alsof ze wel veel geld willen uitgeven.
Dan heb je wel een goede bezetting voor CAM.quote:Op maandag 2 september 2013 21:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof al die geruchten waar zijn.
Arsenal zou dan straks Kagawa, Pastore en Ozil hebben zeker
Meleg is na rust erg goed ja. Eerste keer dat ik hem fatsoenlijk zie spelen in de JL. Andere keren erg matig (bij de live wedstrijden in ieder geval)quote:Op maandag 2 september 2013 21:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
meleg nog een beetje goed ?
[..]
ze zijn gewoon allemaal tegen wengerze kopen ze aldoor net weg als hij ze wil hebben
![]()
misschien zijn het wel gewoon allemaal smleno'tjes en raken ze ze wel weer kwijt voor 12enquote:Op maandag 2 september 2013 21:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan heb je wel een goede bezetting voor CAM.
Als Real zijnde had ik hem gelijk verkocht voor zo´n bedrag. (als het niet deadlineday wasquote:Op maandag 2 september 2013 21:28 schreef poker4lifee het volgende:
United lijkt wel op Arsenal met een middenvelder kopen atm
Manchester United have had a ¤40m bid rejected by Real Madrid for midfielder Sami Khedira
40 mil voor nog een verdedigend ingestelde middenvelderquote:Op maandag 2 september 2013 21:28 schreef poker4lifee het volgende:
United lijkt wel op Arsenal met een middenvelder kopen atm
Manchester United have had a ¤40m bid rejected by Real Madrid for midfielder Sami Khedira
Zelfs dan wel. Achterlijk bedrag voor hem. Modric, Alonso, Casemiro hebben ze nog..en ze spelen nog maar met 1 CDM nowadaysquote:Op maandag 2 september 2013 21:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als Real zijnde had ik hem gelijk verkocht voor zo´n bedrag. (als het niet deadlineday was)
Modricquote:Op maandag 2 september 2013 21:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelfs dan wel. Achterlijk bedrag voor hem. Modric, Alonso, Casemiro hebben ze nog..en ze spelen nog maar met 1 CDM nowadays
Zag nog de odd voor Ajax van 15.00 toen het 2-1 stond, jammer dat ik het niet gedaan hebquote:Op maandag 2 september 2013 21:32 schreef Tim86 het volgende:
2-4![]()
![]()
Voor rust had het zo 5-0 kunnen zijn, nu dit
nee.quote:Op maandag 2 september 2013 21:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is Özil al officieel naar Arsenal?
Nee maar Poldi heeft al iets in die trant geretweet en Boateng post dit... maar officieel nog nietquote:Op maandag 2 september 2013 21:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is Özil al officieel naar Arsenal?
Ze schijnen in die Illarramendi de opvolger van Xabi Alonso te zien.quote:Op maandag 2 september 2013 21:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelfs dan wel. Achterlijk bedrag voor hem. Modric, Alonso, Casemiro hebben ze nog..en ze spelen nog maar met 1 CDM nowadays
twitter:voetbalpings twitterde op maandag 02-09-2013 om 21:37:24Chelsea-aanvaller Romelu Lukaku is dichtbij een verhuur aan Everton. reageer retweet
voetbalpingsquote:Op maandag 2 september 2013 21:37 schreef Reemi het volgende:
twitter:voetbalpings twitterde op maandag 02-09-2013 om 21:37:24Chelsea-aanvaller Romelu Lukaku is dichtbij een verhuur aan Everton. reageer retweet
oh die vergat ik nog even jaquote:Op maandag 2 september 2013 21:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze schijnen in die Illarramendi de opvolger van Xabi Alonso te zien.
Die is echt slecht jahquote:
30 mill voor betaaldquote:
Ach ze jatten het toch van een andere site dus er zal wel een kern van waarheid in zitten.quote:
Sky meldde het 2 uur geleden al ja.quote:Op maandag 2 september 2013 21:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ach ze jatten het toch van een andere site dus er zal wel een kern van waarheid in zitten.
wist je al dat Hong Jeong Ho naar de bundesliga gaatquote:Op maandag 2 september 2013 21:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iturbe naar de Serie A (verhuurd aan Hellas Verona)
Nee?quote:Op maandag 2 september 2013 21:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wist je al dat Hong Jeong Ho naar de bundesliga gaat
Pacen met Iturbe naar de cornerfvlag en dan voor op Toni. Win.quote:Op maandag 2 september 2013 21:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iturbe naar de Serie A (verhuurd aan Hellas Verona)
quote:
Of Klose!quote:Op maandag 2 september 2013 21:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Pacen met Iturbe naar de cornerfvlag en dan voor op Toni. Win.
Hellas Pindakasquote:
quote:
En toch moest je er stiekem om lachen.quote:
Nee, maar die heeft nu 81 acceleration en 80 sprint speed in H2Hquote:Op maandag 2 september 2013 21:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wist je al dat Hong Jeong Ho naar de bundesliga gaat
quote:
geoien engels die dude.twitter:AssouEkotto twitterde op maandag 02-09-2013 om 21:52:38Lets go to QPR ! I ll keep one eyes on u spurs hv a good luck this season #COYS💋🙏👊❤ reageer retweet
Danny Rosequote:Op maandag 2 september 2013 21:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vertonghen dus LB rest van het seizoen
quote:Op maandag 2 september 2013 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En toch moest je er stiekem om lachen.
Vlad Chiriches ja maar ik denk niet dat hij gelijk een basisplaats krijgt. Wel apart dat ze Caulker hebben verkocht trouwens.quote:Op maandag 2 september 2013 22:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze hadden toch ook een extra CV gehaald? Lijkt me dat hij dan door schuift
Rijst cummingquote:Op maandag 2 september 2013 22:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hong Jeong Ho is wel heel goed in H2H met 81 pace en 91 jumping en strengthDit zou wel een goede kaart zijn:
[ afbeelding ]
tb;drquote:Op maandag 2 september 2013 22:07 schreef TBakkert het volgende:
Als Fellaini komt, heb je wel een leuk middenveld met Carrick-Fellaini. Alleen dan heb je nog steeds geen creativiteit...
Misschien dan Kagawa op CF of gewoon Rooney. Alleen wat je dan met de ander van deze 2 moet... Kagawa op LM is niet erg nuttig. Rooney speelde er in 2007/08 wel en toen deed hij het heel goed.
tb?quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 22:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kort voor TBakkert. Die onzin van jou lees ik allemaal niet meer.
quote:Op maandag 2 september 2013 22:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Leuk bedacht, dat wel. Die post is alleen dan weer net geen onzin.quote:Op maandag 2 september 2013 22:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die domme Engelse clubs zitten straks allemaal met incomplete selecties omdat ze allemaal op de laatste dag willen.quote:Op maandag 2 september 2013 22:10 schreef poker4lifee het volgende:
Nicklas Bendtner’s proposed transfer to Crystal Palace has been called of by Arsenal after they failed to sign Demba Ba. (Source: BBC).
[..]![]()
Ok, slecht woordkeuze. Geen onzin, alleen jouw geblaat over ManU boeit me niet.quote:Op maandag 2 september 2013 22:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Leuk bedacht, dat wel. Die post is alleen dan weer net geen onzin.
Dan is het goed.quote:Op maandag 2 september 2013 22:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ok, slecht woordkeuze. Geen onzin, alleen jouw geblaat over ManU boeit me niet.
niet gekeken.quote:
quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 22:21 schreef Zhano het volgende:
Beter gaan jullie Paranormal Whacktivity kijken...
Paranormal Whacktivity (2012) - IMDbquote:Op maandag 2 september 2013 22:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Idd ja. Had m blind gedownload, na 2 sec al door dat het niks ging worden
twitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 02-09-2013 om 22:26:19Ajax toch nog actief op transfermarkt: http://bit.ly/1367Zhx reageer retweet
quote:Op maandag 2 september 2013 22:26 schreef Zhano het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 02-09-2013 om 22:26:19Ajax toch nog actief op transfermarkt: http://bit.ly/1367Zhx reageer retweet
quote:
twitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 02-09-2013 om 22:26:19Ananidze naar MVV: http://bit.ly/1367Zhx reageer retweet
Godver, niet in FUT dusquote:Op maandag 2 september 2013 22:30 schreef Reemi het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 02-09-2013 om 22:26:19Ananidze naar MVV: http://bit.ly/1367Zhx reageer retweet
nee.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 22:38 schreef Ajacied7 het volgende:
http://havearsenalspentanymoneyyet.com/
lolquote:Op maandag 2 september 2013 22:38 schreef Ajacied7 het volgende:
http://www.haveyoueverseentottenhamwintheleague.com/quote:Op maandag 2 september 2013 22:38 schreef Ajacied7 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |