SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
wat is een lach als je van binnen huilt
Wattan?quote:Op maandag 2 september 2013 17:46 schreef Thorb het volgende:
OM 19.00 is het dan zover waarschijnlijk![]()
Oohquote:Op maandag 2 september 2013 17:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Officiële bevestiging transfer Özil.
Nicequote:Op maandag 2 september 2013 17:46 schreef Thorb het volgende:
OM 19.00 is het dan zover waarschijnlijk![]()
Excelsior-Sparta vanavond, je moest blijvenquote:Op maandag 2 september 2013 18:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Also, lange dag, geen Thorbspot, treinen zijn konkoduur en morgen vrij.
gofferdommequote:Op maandag 2 september 2013 18:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Excelsior-Sparta vanavond, je moest blijven
Liete liete liete liete , dat weten wij niette!quote:Op maandag 2 september 2013 18:17 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Ik had een vraagje over FUT 13, betreft de spelersprijzen. Zullen de prijzen van de spelers duurder worden als FUT 14 uitkomt? Het lijkt mij dat ze dan duurder worden omdat er opeens veel minder spelers op de veiling staan.
quote:Op maandag 2 september 2013 18:17 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Ik had een vraagje over FUT 13, betreft de spelersprijzen. Zullen de prijzen van de spelers duurder worden als FUT 14 uitkomt? Het lijkt mij dat ze dan duurder worden omdat er opeens veel minder spelers op de veiling staan.
Ik verwacht van niet. Vraag neemt net zo hard af als het aanbod waarschijnlijk. Heb nog nooit omgekeken naar de markt van een oude FIFA wanneer er een nieuwe versie uit is.quote:Op maandag 2 september 2013 18:17 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Ik zat begin van dit jaar wel te kijken ivm met wisselen van die coins. Er stonden nog 10 pagina's Arsenal spelers op volgens mij (alle spelers, nif's, if's etc). Maar de prijzen waren nog wel ongeveer hetzelfde inderdaad.quote:Op maandag 2 september 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet. Vraag neemt net zo hard af als het aanbod waarschijnlijk. Heb nog nooit omgekeken naar de markt van een oude FIFA wanneer er een nieuwe versie uit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |