Was ivm herkenbaarheidquote:Op maandag 2 september 2013 17:15 schreef Stiftjelinks het volgende:
Als je voor dit topic speciaal een account maakt zit het je wel diep.
quote:Op maandag 2 september 2013 17:17 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Hoop dat je zus d'r leeftijd en die van d'r lover dan ook even vergeten is
Mijn ouders weten het (nog) niet.quote:Op maandag 2 september 2013 17:18 schreef rikkerdeflikker het volgende:
wat een lompe opmerkingen. ik kan me voorstellen dat je het niks vindt, wat vinden je ouders ervan?
Want?quote:Op maandag 2 september 2013 17:10 schreef ikbenlief2 het volgende:
Naar mijn idee kan dan toch moeilijk sprake zijn van een gelijkwaardige relatie.
Joh, als ze beiden gelukkig zijn, prima toch..quote:Op maandag 2 september 2013 17:10 schreef ikbenlief2 het volgende:
Mijn zusje is sinds een tijdje aan het daten met een man die meer dan twintig jaar ouder is dan zijzelf. Zij is zelf 23 en de man in kwestie is 45. Zelf zegt ze er geen problemen mee te hebben, maar ik maak me toch wel zorgen. Ik weet dat het haar pakkie an is, maar ik vraag me af hoe oprecht een man van die leeftijd is daarin. Naar mijn idee kan dan toch moeilijk sprake zijn van een gelijkwaardige relatie. Ik vroeg me af of meer mensen die mening delen of ben ik te pessimistisch?
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat een man van rond die leeftijd oprecht (los van seks) geïnteresseerd is in iemand van die leeftijd. Maar blijkbaar denk ik er te negatief over?quote:
Helemaal niet. Je wilt gewoon je zusje beschermen tegen een ouwe viespeuk die geen vrouwen van zijn eigen leeftijd kan krijgen. En terecht.quote:Op maandag 2 september 2013 17:22 schreef ikbenlief2 het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat een man van rond die leeftijd oprecht (los van seks) geïnteresseerd is in iemand van die leeftijd. Maar blijkbaar denk ik er te negatief over?
Dat zal wel meevallen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:21 schreef regiliopeace het volgende:
Ga zo door en we zien jou en je zus vanzelf wel bij Bert van Leeuwen verschijnen.
Of moeten we blij zijn voor de zus die blijkbaar ook niemand kan krijgen van haar leeftijd en tenminste nog iemand bereid heeft gevonden tot het opvangen van haar...quote:Op maandag 2 september 2013 17:23 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Helemaal niet. Je wilt gewoon je zusje beschermen tegen een ouwe viespeuk die geen vrouwen van zijn eigen leeftijd kan krijgen.
Ze ziet hem niet als scharrel. Ze is wel echt verliefd.quote:Op maandag 2 september 2013 17:21 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Joh, als ze beiden gelukkig zijn, prima toch..
Je zus valt blijkbaar op oudere mannen en doet in bed waar hij al jaren niet meer aan toe komt. Iedereen blij, behalve jij...
Mocht het een relatie zijn zonder toekomst, moet ze daar toch echt zelf achter komen, daar kan jij niets aan veranderen.. Echter weet jij de insteek wel van je zus? Wie weet is hij voor haar slechts een scharrel waarbij ze haar seksuele wensen kwijt kan.
Iedereen gelukkigquote:Op maandag 2 september 2013 17:25 schreef ikbenlief2 het volgende:
[..]
Ze ziet hem niet als scharrel. Ze is wel echt verliefd.
Dat klopt, 'gelijkwaardige' relaties bestaan er niet zoveel.. de meeste relaties zijn bv tussen mensen van verschillende leeftijden.. en opvallend vaak zijn beide partners zelfs van een compleet verschillende sekse, terwijl er ook een neiging bestaat een relatie aan te gaan met iemand met compleet andere genen, in plaats van met bv direkte familie...quote:Op maandag 2 september 2013 17:10 schreef ikbenlief2 het volgende:
Naar mijn idee kan dan toch moeilijk sprake zijn van een gelijkwaardige relatie.
Tenzij het een hele dikke, saaie trol is zou ik zeker niet blij voor haar zijn.quote:Op maandag 2 september 2013 17:24 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Of moeten we blij zijn voor de zus die blijkbaar ook niemand kan krijgen van haar leeftijd en tenminste nog iemand bereid heeft gevonden tot het opvangen van haar...
Met andere woorden, troll much?
Zum kotzenquote:Op maandag 2 september 2013 17:24 schreef Plantagehouder het volgende:
Misschien zoeken ze helemaal geen gelijkwaardige relatie. Hij een jong gewillig blaadje en zij een leuke sugardaddy.
Wat is het probleem dan? Dat het mogelijk uitgaat? Of dat hij alleen op seks uit is? Ik denk dat beide gevallen even vaak voorkomen bij 23-jarige jochies...quote:Op maandag 2 september 2013 17:25 schreef ikbenlief2 het volgende:
[..]
Ze ziet hem niet als scharrel. Ze is wel echt verliefd.
geen idee hoe de situatie is, maar je kunt het aan je ouders vertellen. als het echt een enorme goede gast is (wat mogelijk zou kunnen zijn) dan is er niks aan de hand, omdat je ouders het dan ook zien. en je doet het alleen maar omdat je om haar geeft.quote:Op maandag 2 september 2013 17:19 schreef ikbenlief2 het volgende:
[..]
Mijn ouders weten het (nog) niet.
Hmm ja daar zit ook wel wat in.quote:Op maandag 2 september 2013 17:29 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Dat het mogelijk uitgaat? Of dat hij alleen op seks uit is? Ik denk dat beide gevallen even vaak voorkomen bij 23-jarige jochies...
Ik snap het wel dat jij niet op oudere mannen/vrouwen valt en je dat dan een beetje vies vindt (ik ben er zelf ook geen fan van), maar het is een volwassen vrouw die toch echt haar eigen keuzes (en fouten) moet maken.quote:Op maandag 2 september 2013 17:30 schreef ikbenlief2 het volgende:
[..]
Hmm ja daar zit ook wel wat in.
Geen foto's van mijn zusje, maar het is een mooie, leuke meid en ze heeft ook relaties gehad zonder een groot leeftijdsverschil.quote:Op maandag 2 september 2013 17:29 schreef Adames het volgende:
oh en pics van je zus, kunnen we beoordelen of het een lustrelatie is
ik ken ze ook, ging jarenlang goed. nu allemaal gescheidenquote:Op maandag 2 september 2013 17:32 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik snap het wel dat jij niet op oudere mannen/vrouwen valt en je dat dan een beetje vies vindt (ik ben er zelf ook geen fan van), maar het is een volwassen vrouw die toch echt haar eigen keuzes (en fouten) moet maken.
Toevallig ken ik twee koppels met bijna 20 jaar verschil en dat gaat al een hele tijd goed.
Owja... de magische leeftijd van 18. Die ene speciale dag waarop je alle levenswijsheid in je schoot geworpen krijgt en advies van anderen niet meer nodig is.quote:
Tsja de kans is vast groter, maar scheiden is niet alleen het voorrecht bij een groot leeftijdsverschil. Daarnaast heeft niet iedereen een levenslange relatie voor ogen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:33 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ken ze ook, ging jarenlang goed. nu allemaal gescheiden
verpest haar sprookje nou nietquote:Op maandag 2 september 2013 17:34 schreef papernote het volgende:
[..]
Owja... de magische leeftijd van 18. Die ene speciale dag waarop je alle levenswijsheid in je schoot geworpen krijgt en advies van anderen niet meer nodig is.
Nee het is beter om haar als een baby te behandelen tot dat ze 30 is en vooral niet haar eigen keuzes laten makenquote:Op maandag 2 september 2013 17:34 schreef papernote het volgende:
[..]
Owja... de magische leeftijd van 18. Die ene speciale dag waarop je alle levenswijsheid in je schoot geworpen krijgt en advies van anderen niet meer nodig is.
Van het ene extreme naar het andere. Wat goedbedoeld advies kan nooit kwaad, ook niet voor een 30-jarige.quote:Op maandag 2 september 2013 17:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee het is beter om haar als een baby te behandelen tot dat ze 30 is en vooral niet haar eigen keuzes laten maken
Zou ik ook hebben, maar je kan er niets mee. Je zorgen maken over iets waar je praktisch nul invloed op hebt is niet productief. Klaar staan als het toch fout blijkt te gaan, zonder "ik zei het toch" heeft meer nut. Tot die tijd laat haar lekker genieten, elke keer opmerkingen krijgen, hoe goed bedoeld ook, gaan irriteren en zal leiden tot een slechtere band tussen jullie.quote:Op maandag 2 september 2013 17:39 schreef ikbenlief2 het volgende:
Ik laat haar natuurlijk wel haar eigen keuzes maken. Maarrrr ik heb wel mijn bedenkingen bij die man (misschien ten onrechte) en zijn intenties.
Advies mag best, maar als je eenmaal jouw advies heb gegeven en diegene luistert niet, dan houdt het op.quote:Op maandag 2 september 2013 17:39 schreef papernote het volgende:
[..]
Van het ene extreme naar het andere. Wat goedbedoeld advies kan nooit kwaad, ook niet voor een 30-jarige.
Maargoed... ik zag in je fotoboek dat je 16 bent. Je merkt het vanzelf nog wel.
Dat kan best, heb je hem wel eens ontmoet voor dat je conclusies heb getrokken?quote:Op maandag 2 september 2013 17:39 schreef ikbenlief2 het volgende:
Ik laat haar natuurlijk wel haar eigen keuzes maken. Maarrrr ik heb wel mijn bedenkingen bij die man (misschien ten onrechte) en zijn intenties.
Dit!quote:Op maandag 2 september 2013 17:27 schreef zarGon het volgende:
Hoe dan ook, je kunt er helemaal niets aan doen. Ze is geen klein kind meer; gun haar haar eigen keuzes.
Damn.. Die man gebruikt je zusje als fuckbuddy denk ik... 45 jaar en een meisje van 23 is haast niet te begrijpen en bijna zeker zonder toekomst!quote:Op maandag 2 september 2013 17:10 schreef ikbenlief2 het volgende:
Mijn zusje is sinds een tijdje aan het daten met een man die meer dan twintig jaar ouder is dan zijzelf. Zij is zelf 23 en de man in kwestie is 45. Zelf zegt ze er geen problemen mee te hebben, maar ik maak me toch wel zorgen. Ik weet dat het haar pakkie an is, maar ik vraag me af hoe oprecht een man van die leeftijd is daarin. Naar mijn idee kan dan toch moeilijk sprake zijn van een gelijkwaardige relatie. Ik vroeg me af of meer mensen die mening delen of ben ik te pessimistisch?
Haha. Bejaard zou ik het niet willen noemenquote:Op maandag 2 september 2013 18:25 schreef Re het volgende:
ach, zijn we nu al zowat bejaard als we 45 zijn
Tik 'm aan ouwe.quote:Op maandag 2 september 2013 18:25 schreef Re het volgende:
ach, zijn we nu al zowat bejaard als we 45 zijn
Ik denk dat je sowieso het moet zien los te laten, want je zus is met haar 23 jaar oud genoeg om haar eigen leven te lijden en mocht het een vergissing zijn op termijn, dan leert ze er alleen maar van en maakt ze (als het goed is) niet weer diezelfde fout.quote:Op maandag 2 september 2013 17:10 schreef ikbenlief2 het volgende:
blijkbaar niet anders zou ze wel nadenken over wat ze deed.quote:Op maandag 2 september 2013 19:59 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat je sowieso het moet zien los te laten, want je zus is met haar 23 jaar oud genoeg om haar eigen leven te lijden en mocht het een vergissing zijn op termijn, dan leert ze er alleen maar van en maakt ze (als het goed is) niet weer diezelfde fout.
Hoe weet jij nou dat ze dat niet heeft gedaan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:16 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
blijkbaar niet anders zou ze wel nadenken over wat ze deed.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:33 schreef Truffeldoos het volgende:
Ik denk zelf altijd, er is niemand die een oordeel kan vellen over de relatie, behalve de twee mensen die erin zitten.
hoe zo'n laag zelfbeeld moet je wel niet hebben als je met iemand gaat die een x zo oud als jezelf is....quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:46 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ze dat niet heeft gedaan?
Dit.quote:Op maandag 2 september 2013 17:29 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Dat het mogelijk uitgaat? Of dat hij alleen op seks uit is? Ik denk dat beide gevallen even vaak voorkomen bij 23-jarige jochies...
Shit ik heb ooit een MILF geneukt. Heb ik nu een laag zelfbeeld?quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:51 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
hoe zo'n laag zelfbeeld moet je wel niet hebben als je met iemand gaat die een x zo oud als jezelf is....
ik kan die kerel nog geen eens ongelijk geven, alleen dat meisje moet zo verschrikkelijk naief wezen dat ze het niet in wil zien.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:06 schreef Catatafish het volgende:
Belachelijke relatie die nooit stand gaat houden. Hoor dit soort verhalen wel vaker. Eindigt allemaal in de goot.
Heb je hem wel eens ontmoet?quote:Op maandag 2 september 2013 17:39 schreef ikbenlief2 het volgende:
En dan zeggen ze dat leeftijd niet uitmaakt. Een aantal jaren maakt in principe niets uit, maar bij zo'n groot gaf krijg je gewoon te maken met compleet verschillende levensfases. Ik zie het mezelf niet doen als vrouw zijnde, als man zijnde dan weer wel. Maar dat zou dan vooral op seksueel gebied zijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:26 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
ik kan die kerel nog geen eens ongelijk geven, alleen dat meisje moet zo verschrikkelijk naief wezen dat ze het niet in wil zien.
Leuk tochquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:40 schreef Catatafish het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat leeftijd niet uitmaakt. Een aantal jaren maakt in principe niets uit, maar bij zo'n groot gaf krijg je gewoon te maken met compleet verschillende levensfases.
Ah, jij bent zo iemand die het liefst met een kloon van zichzelf zou willen trouwen ?quote:
Ik denk dat je meer plezier zal hebben met iemand die je interesses deelt. Maar daar heeft leeftijd verder niets mee te maken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:22 schreef Grouch het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo iemand die het liefst met een kloon van zichzelf zou willen trouwen ?
Mag hoor, niets mis mee.
Maar sommige mensen zoeken juist iemand die anders is. Anders tegen dingen aankijkt. Die ze geestelijk kan uitdagen etc.
En die natuurlijk lekker hard neukt
Ga naar huis man.quote:Op maandag 2 september 2013 17:10 schreef ikbenlief2 het volgende:
Onzin. Misschien vaak, maar bij lange na niet allemaal...quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:06 schreef Catatafish het volgende:
Belachelijke relatie die nooit stand gaat houden. Hoor dit soort verhalen wel vaker. Eindigt allemaal in de goot.
Ik ben een vrouwquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:30 schreef hlmllp het volgende:
[..]
Ga naar huis man.
Wat ben je voor pussy dat je je als man daar druk over gaat maken
Ik ga het niet mijn ouders vertellen. Dat moet ze zelf doen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:16 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
blijkbaar niet anders zou ze wel nadenken over wat ze deed.
hoe ist nu ts? heb je al contact gehad met jullie ouders?
En dan kunnen zij geen kinderen meer krijgen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:08 schreef Ripley het volgende:
ach, laat haar als ze gelukkig is. Wil ze kinderen later? Dan loopt het vanzelf wel stuk, want als zij 30 is, is hij 52. Je weet nooit zeker wat iemands bedoelingen zijn. Misschien wil ze zelf ook wel gewoon een beetje lol maken en is het voor haar ook niet serieus.
Om heel eerlijk te zijn voelt dat toch anders. Zoals ik al zei: ik vind een veertiger en een twintiger niet gelijkwaardig aan elkaar. Daarnaast is mijn zusje niet iemand die echt ver voor ligt op d'r leeftijd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:55 schreef Grouch het volgende:
[..]
Dit.
TS: was er ook "een probleem" geweest als je zus een pure sexrelatie met een jongen van 23 had ?
Zolang hij haar normaal behandeld en je zusje gelukkig is doet het er toch neit toe wat andere mensen er van vinden. Je zusje 'moet' met hem neuken, niet jij of een stel randdebielen op een internetforum.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:10 schreef ikbenlief2 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn voelt dat toch anders. Zoals ik al zei: ik vind een veertiger en een twintiger niet gelijkwaardig aan elkaar. Daarnaast is mijn zusje niet iemand die echt ver voor ligt op d'r leeftijd.
Maar de meningen zijn tot nu toe erg verdeeld. Begrijp me trouwens niet verkeerd.. Ik ga niet stoken tussen die twee. Ik vroeg me alleen af wat anderen hiervan zouden vinden.
Je benadrukt precies wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:51 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Onzin. Misschien vaak, maar bij lange na niet allemaal...
En daarnaast, wie zegt dat beiden ook uit zijn op een lange relatie. Misschien vind het zusje het wel even lekker om het bed te delen met een oudere man en hij met een jongere vrouw.
Dat jij je dat niet kan voorstellen maakt het niet minder mogelijk.
Maar wat is daar mis mee dan? Alsof elke dertig-minner bij elke nieuwe vriend een relatie heeft voor het levenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:18 schreef Catatafish het volgende:
[..]
Je benadrukt precies wat ik bedoel.
Maar heb je hem nu al eens ontmoet?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:10 schreef ikbenlief2 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn voelt dat toch anders. Zoals ik al zei: ik vind een veertiger en een twintiger niet gelijkwaardig aan elkaar. Daarnaast is mijn zusje niet iemand die echt ver voor ligt op d'r leeftijd.
Maar de meningen zijn tot nu toe erg verdeeld. Begrijp me trouwens niet verkeerd.. Ik ga niet stoken tussen die twee. Ik vroeg me alleen af wat anderen hiervan zouden vinden.
Nee, ik wou alleen maar duidelijk maken dat het verschil in leeftijd daar niet positief aan gaat bijdragenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:24 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Maar wat is daar mis mee dan? Alsof elke dertig-minner bij elke nieuwe vriend een relatie heeft voor het leven
Nee, alleen foto's.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:25 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Maar heb je hem nu al eens ontmoet?
Hoe oud ben jij zelf eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:26 schreef Catatafish het volgende:
[..]
Nee, ik wou alleen maar duidelijk maken dat het verschil in leeftijd daar niet positief aan gaat bijdragen.
Ik zou dan een keer kennismaken, dan weet je wat voor persoon het is en kun je een beter oordeel vellen over hoe hij is en hoe serieus het is.quote:
Het ligt inderdaad ook heel erg aan zijn state-of-mind. Buurmeisje van mij heeft ook een gozer van 44 jaar. Maar dat is echt nog net een klein kind, heel wat anders dan een zakenmannetje van 40 met een huwelijk en kinderen achter de rug bijvoorbeeld.quote:
Hij heeft kinderen. Weet niet of hij getrouwd is geweest.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:28 schreef Catatafish het volgende:
[..]
Het ligt inderdaad ook heel erg aan zijn state-of-mind. Buurmeisje van mij heeft ook een gozer van 44 jaar. Maar dat is echt nog net een klein kind, heel wat anders dan een zakenmannetje van 40 met een huwelijk en kinderen achter de rug bijvoorbeeld.
Hoe een laag zelfbeeld moet je wel niet hebben als je denkt te moeten oordelen over anderen...quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:51 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
hoe zo'n laag zelfbeeld moet je wel niet hebben als je met iemand gaat die een x zo oud als jezelf is....
Yep inderdaad, ik dacht dat de vraag gesteld werd naar aanleiding van een kennismaking.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:27 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik zou dan een keer kennismaken, dan weet je wat voor persoon het is en kun je een beter oordeel vellen over hoe hij is en hoe serieus het is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |