Zoals de titel al aangeeft, verkoop ik in dit topic studieboeken! Zowel van de HBO opleiding Personeels Management (Avans Hogeschool Breda) als van de (pre-)Master opleidingen Organization Studies (Universiteit van Tilburg).
Bij ieder boek staat informatie vermeld, zijn er foto’s gemaakt en wordt de vraagprijs vermeld. De De boeken kunnen per brievenbuspost worden verstuurd. Mocht je meerdere boeken tegelijk willen kopen dan kan ik er een pakketje van maken (verzendkosten a 6,75euro zijn voor de koper). De boeken kunnen ook worden opgehaald in Roosendaal. Of op afspraak in Breda/Tilburg.
Om het topic leesbaar te houden, heb ik alle foto's in spoilers geplaatst.
NIEUW IN DE VERKOOP! Troost- vraaprijs 5euro excl verzendkosten Geweldig boek van Ronald Giphart! Boek is in goede staat, zonder ezelsoren etc. Afmetingen 21x202x136mm. Gewicht 289,00 gram. Druk 2, paperback. ISBN 9789057590054.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW IN DE VERKOOP! Taal topics; Presenteren- vraagprijs 5euro excl verzendkosten ISBN; 9789001163723. Boek is nog in goede staat maar bevat gemarkeerde tekst. Taal; Nederlands. Afmetingen; 12x238x167mm. Gewicht 208,00gr.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW IN DE VERKOOP! Argumenteren- vraagprijs 7euro excl verzendkosten ISBN; 9789001431747. Auteur Janssen. Taal Nederlands. Afmetingen 8x239x169mm. Gewicht 371,00 gram. Boek is in goede staat maar bevat enkele gemarkeerde hoofdstuktitels.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW IN DE VERKOOP! Leren Interviewen- vraagprijs 8euro excl verzendkosten ISBN; 9789001417659. Auteur Marian Hulshof. Taal Nederlands. Afmetingen 8x241x170mm. Gewicht 179,00 gram. Boek is in goede staat!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Logic of Science in Sociology- vraagprijs 19euro excl verzendkosten Auteur Walter Wallace, taal Engels, afmetingen 8x203x127 mm, gewicht 160,00 gram, ISBN10 020230194X en ISBN13 9780202301945. Het boek is in goede staat; geen ezelsoren of markeringen in de tekst.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qualitative Research Methods- vraagprijs 15euro excl verzendkosten Boek van John Gelissen, gebruikt tijdens studie Organisatiewetenschappen/Organization Studies (Tilburg University). ISBN; 9780857028624. Zeer goed boek in het geval je kwalitatief onderzoek doet of hierin geïnteresseerd bent. Het boek is in goede staat; geen ezelsoren of markeringen in de tekst.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qualitative Research Practice- vraagprijs 20euro excl verzendkosten Auteur Jane Lewis, redactie Jane Ritchie, Jane Lewis, taal Engels, afmetingen 19x242x170 mm, gewicht 590,00 gram, ISBN: 9780857028631 (hoort bij een bundel). Zeer goed boek in het geval je kwalitatief onderzoek doet of hierin geïnteresseerd bent. Het boek is in goede staat; geen ezelsoren of markeringen in de tekst.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPSS Survival Manual- vraagprijs 20euro excl verzendkosten SPSS survival manual helpt jou door alle SPSS frustraties heen, ook bij nieuwere SPSS versies! Het boek is intensief gebruikt en daardoor ziet de buitenkaft er niet zo goed meer uit, maar het gaat om de binnenkant en die is hartstikke goed zonder aantekeningen of markeringen. Auteur Julie Pallant, taal Engels, ISBN10 0335216404 en ISBN13 9780335216406.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Case Study Research- vraagprijs 23euro excl verzendkosten Handzaam boek voor het doen van case study research. Nieuwprijs van het boek is 125euro! Auteur Peter Swanborn, taal Engels, afmetingen 22x242x170 mm, gewicht 476,00 gram, ISBN10 1849206112 en ISBN13 9781849206112.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zakelijke Communicatie 1 en 2- vraagprijs 8euro excl verzendkosten Zakelijke Communicatie 1, taal Nederlands, afmetingen 24x270x210 mm, gewicht 1,18 kg, druk 3, ISBN13 9789001431877. Zakelijke Communicatie 2, taal Nederlands, afmetingen 21x271x215 mm, gewicht 1,11 kg, druk 3, ISBN13 9789001431860. Ik verkoop de boeken los voor 4euro per stuk. Beide boeken hebben lichte gebruikerssporen. Zakelijke communicatie is een tweedelige leergang communicatieve vaardigheden. De eerste drie modules van Zakelijke communicatie 1 gaan in op de basisvaardigheden: -Analyse van de communicatiesituatie;- structureren en formuleren van teksten en overtuigen. De overige twee modules geven gerichte adviezen op het gebied van: - Het schrijven van brieven en memo's en; het houden van een mondelinge presentatie. In de vijf modules van Zakelijke communicatie 2 behandelen de auteurs achtereenvolgens: - tweegesprekken - vergaderen en onderhandelen - commerciële teksten - onderzoeksrapporten en - beleidsteksten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enquêteren en gestructureerd interviewen- vraagprijs 9euro excl verzendkosten Enquêteren en gestructureerd interviewen geeft praktische aanwijzingen voor het maken van een (schriftelijke) vragenlijst en het voorbereiden en afnemen van gestructureerde interviews. ISBN; 9789020730869.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Basisboek SPSS; statistiek met SPSS voor Windows- vraagprijs 7,50euro excl verzendkosten Berucht/beroemd boek uit 1999 van Baarde en De Goede. Een must-have voor iedere student! ISBN: 90-207-3093-2. Basisboek met bijhorende floppy (!!!). Het boek is in goede staat; geen ezelsoren of markeringen in de tekst.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien ik pas net begonnen ben met het opruimen van mijn boekenkast, kan het zijn dat het topic nog verder aangevuld wordt. Volg je een van bovenstaande opleidingen en ben je nog op zoek naar boeken? Laat het me weten, wellicht heb ik ze nog in de kast staan!
[ Bericht 26% gewijzigd door Lt.Surge op 07-10-2013 08:59:10 ]
Kan een mod onderstaande lijst toevoegen aan de OP? En graag ''AMA Publication Manual, 5th edition'' eruit halen, dat boek heb ik ondertussen verkocht .
-knip en toegevoegd aan OP -
[ Bericht 46% gewijzigd door Housekeeper op 08-09-2013 20:54:14 ]
Ben ik weer, wil je onderstaande boeken in de OP zetten; er staan wat nieuwe boeken bij en het boek ''Basisboek Methoden en Technieken'' is eruit, want dat is verkocht (het gaat niet snel maar ieder boek is er 1!).
-knip voor de leesbaarheid-
[ Bericht 93% gewijzigd door Housekeeper op 11-09-2013 22:00:33 ]
Helaas W00fer niet verder kunnen helpen, ik heb iets te goed opgeruimd. Wiswijs is ondertussen ook verkocht. Wie o wie heeft interesse in de overige boeken?
Bedankt trouwe medeposter in dit topic . Wie wil er samen met mij en Lt.Surge dit topic levend houden? Alle bovenstaande boeken zijn nog in mijn bezit en wachten op een nieuwe eigenaar! Bring it on!
Schop! Ik heb ook alle samenvattingen etc gevonden van de (pre) master Organisatiewetenschappen/ Organisation Studies. Wellicht een leuke deal te maken bij aankoop van een boek!