SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik zou uitgaan van niks. Ola John leek een optie, maar dat gaat niet door.quote:Op maandag 2 september 2013 16:02 schreef hafcfan het volgende:
Komt er nou nog wat of gaat er echt niks gebeuren?
Ik zie Overmars er voor aan om iemand uit de Noorse 3e divisie te plukken, omdat hij zo lekker goedkoop isquote:Op maandag 2 september 2013 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik zie Overmars er nog wel voor aan om vanavond laat nog even met Joop te bellen over Tadic
Overmars is dan ook niet veel beter dan pakweg Martin van Geel of Louis van Gaal als technisch directeur.quote:Op maandag 2 september 2013 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik zie Overmars er nog wel voor aan om vanavond laat nog even met Joop te bellen over Tadic
Dan hebben jullie echt de slechtste selectie ooit.quote:Op maandag 2 september 2013 16:02 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik zou uitgaan van niks. Ola John leek een optie, maar dat gaat niet door.
Labyad zou nog kunnen, voor de rest zie ik ook geen andere speler meer komen.quote:Op maandag 2 september 2013 16:02 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik zou uitgaan van niks. Ola John leek een optie, maar dat gaat niet door.
Ahhhh moest er net niemand lachen henk?quote:
Martin van Geel de man die ons rijk maakte met de transfer van Babelquote:Op maandag 2 september 2013 16:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Overmars is dan ook niet veel beter dan pakweg Martin van Geel of Louis van Gaal als technisch directeur.
'Ajax heeft op het laatste moment nog een poging gewaagd bij FC Twente om Tadic over te nemen. Voorzitter Joop Munsterman liet echter aan Marc Overmars weten dat ze de Serviër niet voor een bedrag van onder de 20 miljoen wouden verkopen aan de Amsterdammers.'quote:Op maandag 2 september 2013 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik zou tevreden zijn met Labyad, maar die komt toch niet.quote:Op maandag 2 september 2013 16:03 schreef Krunep het volgende:
[..]
Labyad zou nog kunnen, voor de rest zie ik ook geen andere speler meer komen.
Ja met jullie ouwe beste speler.quote:Op maandag 2 september 2013 16:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan hebben jullie echt de slechtste selectie ooit.
Hij is wel beter want hij heeft geld tot zijn beschikking en geeft dat niet makkelijk uit, dat kan je van die andere 2 niet zeggenquote:Op maandag 2 september 2013 16:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Overmars is dan ook niet veel beter dan pakweg Martin van Geel of Louis van Gaal als technisch directeur.
Enige voltreffers waren Suarez en Stuntelaar .quote:Op maandag 2 september 2013 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Martin van Geel de man die ons rijk maakte met de transfer van Babel
Ik ben er ook niet heel erg tevreden over, zeker als straks blijkt dat ze 4mln hebben betaald voor Duarte maar dat is afwachten.quote:Op maandag 2 september 2013 16:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan hebben jullie echt de slechtste selectie ooit.
Hij scheept ons op met een middelmatige selectie.quote:Op maandag 2 september 2013 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is wel beter want hij heeft geld tot zijn beschikking en geeft dat niet makkelijk uit, dat kan je van die andere 2 niet zeggen
Labyad zou wel willen, maar of Ajax hem genoeg salaris aanbiedt.... dat is nog maar de vraag.quote:Op maandag 2 september 2013 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou tevreden zijn met Labyad, maar die komt toch niet.
Alsof we goede spelers gaan kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |