Ze mogen andere ideeën hebben. Maar we leggen ze ook duidelijk tijdens onderwijs uit waarom we voor dit systeem gekozen hebben. Maar als ze graag in een kaptalisme willen wonen gaan ze maar mooi terug naar de slavernij bij haven New Wereld Orde.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
criminaliteit kan je niet uitbannen.
ondanks de goeie intenties, denk hierbij aan een 2e of 3e generatie.
de groep mensen die mee doet zal vast wel de zelfde ideeen hebben maar zodra er een generatie 1 a 2 achteraankomen kan het zo zijn dat die niet de zelfde idealen hebben. en dan?
Ok, doe dan eens een copy-paste van een duidelijk argument die je gebruikt hebt tegen de brede kennis van huisartsen. Ik heb vooral een paar keer "het is gewoon zo" langs zien komen...quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:22 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Daar hebben we gister al 4 pagina over vol gegooid ik heb duidelijk argumenten gebruikt. Maar complot site zijn natuurlijk niet wetenschappelijk genoeg voor meneer. Nee want u hebt liever wetenschappelijk rapporten die vervalst zijn zodat ze door kunnen gaan met de huidig manier van zorg. Want zorg kan veel goedkoper door veel meer voeding te gebruiken om mensen te behandelen. En heel belangrijk geef mensen goede verse voeding en niet zwaar bewerkt voedsel. Daarmee blijven mensen veel gezonder.Dat zal al een goede richting zijn.
Omdat het nou eenmaal zo is. Je kunt het niet veranderen in het huidig systeem. Want het systeem is niet gebouwd om mensen gezond te maken. Maar om ze zolang mogelijk ziek te houden. Want dan verdienen ze veel geld aan je. Want feit blijft dan je leven uit niks anders bestaat dan slavernij. Alleen hebben we het nu beter dan de oude slavernij van de gekleurde mensen zo noem ik het netjes. Je werkt voor een schuld die je weg moet werken maar die bestaat helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ok, doe dan eens een copy-paste van een duidelijk argument die je gebruikt hebt tegen de brede kennis van huisartsen. Ik heb vooral een paar keer "het is gewoon zo" langs zien komen...
Da's makkelijk praten, als van een bepaalde groep mensen de ideeën nooit worden uitgevoerd. dan wordt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Er wordt naar ieders Ideeën en mening geluisterd.
nou als je het zo wil noemen, kan het maar zo zijn dat ik je dorpje straks ga plunderen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ze mogen andere ideeën hebben. Maar we leggen ze ook duidelijk tijdens onderwijs uit waarom we voor dit systeem gekozen hebben. Maar als ze graag in een kaptalisme willen wonen gaan ze maar mooi terug naar de slavernij bij haven New Wereld Orde.
Dat is toch logisch.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Da's makkelijk praten, als van een bepaalde groep mensen de ideeën nooit worden uitgevoerd. dan wordt.
weet je dat slavernij gewoon goed gekeurt word in de bijbel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat het nou eenmaal zo is. Je kunt het niet veranderen in het huidig systeem. Want het systeem is niet gebouwd om mensen gezond te maken. Maar om ze zolang mogelijk ziek te houden. Want dan verdienen ze veel geld aan je. Want feit blijft dan je leven uit niks anders bestaat dan slavernij. Alleen hebben we het nu beter dan de oude slavernij van de gekleurde mensen zo noem ik het netjes. Je werkt voor een schuld die je weg moet werken maar die bestaat helemaal niet.
Lees de vraag nou eens goedquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat het nou eenmaal zo is. Je kunt het niet veranderen in het huidig systeem. Want het systeem is niet gebouwd om mensen gezond te maken. Maar om ze zolang mogelijk ziek te houden. Want dan verdienen ze veel geld aan je. Want feit blijft dan je leven uit niks anders bestaat dan slavernij. Alleen hebben we het nu beter dan de oude slavernij van de gekleurde mensen zo noem ik het netjes. Je werkt voor een schuld die je weg moet werken maar die bestaat helemaal niet.
gaat je niet leuke we zitten in dunbevolkt gebied. Je moet eerst maar eens vinden waar we zitten. je hebt geen chips meer die wetten waar je bent dus dat gaat heel moeilijk worden. En earthship gaan bijna op in het landschap. Dus heel moeilijk te zien met een satelliet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
nou als je het zo wil noemen, kan het maar zo zijn dat ik je dorpje straks ga plunderen.
en van jou dorpsgenoten slaven maken.[ afbeelding ]
De bijbel bevat ook niet de compleet waarheid.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
weet je dat slavernij gewoon goed gekeurt word in de bijbel.
zelfde als een heel aantal andere dingen?
ik heb geen sateliet nodig.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
gaat je niet leuke we zitten in dunbevolkt gebied. Je moet eerst maar eens vinden waar we zitten. je hebt geen chips meer die wetten waar je bent dus dat gaat heel moeilijk worden. En earthship gaan bijna op in het landschap. Dus heel moeilijk te zien met een satelliet.
niet nee?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
De bijbel bevat ook niet de compleet waarheid.
Wel je hebt je portemonnee in je broekzak zitten. In je ov kaart zit een chip waar mee ze je locatie kunnen bepalen op 10 meter nauwkeurig ongeveer. Op je ID kaart zit een chip daarmee kunnen ze hetzelfde. Met je bankpas waarschijnlijk ook. In je mobiel zit een chip daarmee kunnen ze ook je locatie nauwkeurig bepalen. Daar heb ik wel eens van gehoordt. Je kunt ook valse sporen geven. Dus ze weten wat je nu doet met wie en hoelang je dat ongeveer gaat doen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik heb geen sateliet nodig.
ik heb nu ook geen chip in mij.
jij bent verkenner toch? je zit bij scouting ooit gehoord van spoor zoeken.
Ik geloof wel in god. En ik denk ook wel dat er profeten zijn geweest. Maar dat bekend niet dat ik mij echt katoliek vind. Ik vind dat de koran ook zeker goede stukken bevat die waarheid bevatten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
niet nee?
maar je gelooft er wel in.
dus spiderman is ook echt, ook losjes gebasseerd op realiteit
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:41 schreef Grumpey het volgende:
Ik doe al jarenlang onderzoek,maar als ik gewoon voeding aan mensen geef worden ze niet beter helaas. Grappig genoeg blijken sommige pillen wel heel goed te werken, en worden de mensen weer blij omdat ze van hun probleem af zijn. Probeer het zelf maar eens. Wetenschap is soms makkelijker dan je denkt. Wel even correct uitvoeren, en je hebt echte waarheid in handen, in plaats van een interpretatie van anderen. Helaas is het mij nooit gelukt de pillenindustrie ongelijk te geven, het komt gewoon niet uit het onderzoek, hoe graag ik ook zou willen.
Hoeveel krijg je betaalt om troll te zijn. Wie vervalst jouw onderzoeksrapport doe je dat zelf. Of hoe zwaar gehersenspoeld ben je wel niet. Niet persoonlijk bedoelt hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:41 schreef Grumpey het volgende:
Ik doe al jarenlang onderzoek,maar als ik gewoon voeding aan mensen geef worden ze niet beter helaas. Grappig genoeg blijken sommige pillen wel heel goed te werken, en worden de mensen weer blij omdat ze van hun probleem af zijn. Probeer het zelf maar eens. Wetenschap is soms makkelijker dan je denkt. Wel even correct uitvoeren, en je hebt echte waarheid in handen, in plaats van een interpretatie van anderen. Helaas is het mij nooit gelukt de pillenindustrie ongelijk te geven, het komt gewoon niet uit het onderzoek, hoe graag ik ook zou willen.
hey ik ben ook profeet, maar dat had je vast wel gemerkt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik geloof wel in god. En ik denk ook wel dat er profeten zijn geweest. Maar dat bekend niet dat ik mij echt katoliek vind. Ik vind dat de koran ook zeker goede stukken bevat die waarheid bevatten. ook een mooi boek.
Oh, en jou mogen we geen troll noemen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je betaalt om troll te zijn.
proleet, schat, met een l, niet een f.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
hey ik ben ook profeet, maar dat had je vast wel gemerkt.
Niet persoonlijk bedoeltquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je betaalt om troll te zijn. Wie vervalst jouw onderzoeksrapport doe je dat zelf. Of hoe zwaar gehersenspoeld ben je wel niet. Niet persoonlijk bedoelt hoor.
Heb hem nog nooit op BNW gezien zou zomaar een nieuwe troll kunnen zijn. Dat kan omdat we haast niet meer in een vrij staat leven maar alles wordt hier gecontroleerd tot op de elektronen in het water van jouw cellen bij wijze van spreken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, en jou mogen we geen troll noemen?!
Wat een sneu kutjong ben je toch ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je betaalt om troll te zijn. Wie vervalst jouw onderzoeksrapport doe je dat zelf. Of hoe zwaar gehersenspoeld ben je wel niet. Niet persoonlijk bedoelt hoor.
Er worden serieus mensen betaalt om op fora te trollen om ervoor te zorgen dat mensen niet achter de waarheid komen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat een sneu kutjong ben je toch ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |