Knappe vriendin.quote:
Breekt ze nou haar nek?quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:15 schreef jagga het volgende:
[ afbeelding ]
best knap, het zo verneuken op een trampoline
Blijft geniaalquote:
Lekker fris in zo'n grachtquote:Op zondag 8 september 2013 01:51 schreef elkravo het volgende:
Nu met filmpje zelfs (ietwat naar beneden scrollen):
http://www.omroepwest.nl/(...)artij-delftse-gracht
Ik kan me betere plekken voorstellen...
Dit soort acties mogen in Nederland ook wel gedaan worden.... Genoeg asos hier die het verdienen.quote:
Gadver wat smerig!quote:Op zondag 8 september 2013 01:51 schreef elkravo het volgende:
Nu met filmpje zelfs (ietwat naar beneden scrollen):
http://www.omroepwest.nl/(...)artij-delftse-gracht
Ik kan me betere plekken voorstellen...
Omdat ze hun koekblik op het gras zetten?quote:Op zondag 8 september 2013 02:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit soort acties mogen in Nederland ook wel gedaan worden.... Genoeg asos hier die het verdienen.
Ja grappig een angstige hondquote:Op zondag 8 september 2013 13:37 schreef Braddie het volgende:
Zelfgemaakt filmpje, maar ik vond het wel *grappig* om te zien hoe m`n hond(en) nou reageerde op een kopje koffie.
De angstige hond is niet grappig nee, maar ik vond het wel grappig/interessant om te zien hoe de honden nou reageren op het zien van koffie.quote:Op zondag 8 september 2013 14:17 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ja grappig een angstige hond![]()
Overigens laat hij als angst zien alvorens hij die koffie in de gaten heeft. Oftewel je hond is bang voor je
De hond is overduidelijk bang voor jou.quote:Op zondag 8 september 2013 13:37 schreef Braddie het volgende:
Zelfgemaakt filmpje, maar ik vond het wel *grappig* om te zien hoe m`n hond(en) nou reageerde op een kopje koffie.
Die hond is bang voor mij? Omdat ik zo doe met het kopje koffie ofzo? Want ze nog nooit bang geweest voor mequote:Op zondag 8 september 2013 14:54 schreef Staal het volgende:
[..]
De hond is overduidelijk bang voor jou.
Heb zelf een Jack en die heb ik in 15 jaar nooit zo gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |