abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5954677
Hoi,

ik vind een meisje bij mij op het werk leuk. En ik ben helaas niet zo makkelijk in het leggen van contacten. Dus ik heb 2.5 week een beetje na het werk achter haar aan gehobbeld naar de bus toe, en vanaf de bus in de trein (we reizen in dezelfde richting naar huis toe).
Ik heb eindelijk al mijn moed verzameld, en ben gewoon op haar afgestapt. (Was wel een minuut in trance, maar dat was wel lekker).
Ik gisteren gezellig met haar kennis gemaakt, en het was verder ook heel leuk en normaal verder.

Nu vandaag uit het werk ziet ze dat ik 10 meter achter haar het pand verlaat, maar ze doet niet de moeite om even op mij te wachten. Ik haal haar in, en we praten gezellig tot aan de bus.
In de bus zoekt ze een plek uit waar ik niet bij kan zitten, en uit de bus rent ze naar de trein. Als ze eenmaal alleen zit in de trein, WEET ze dat ik niet ver van haar af zit, maar ze neemt totaal geen moeite om ff op mij af te stappen.
Ook de trein uitstappen deed ze op een niet al te logische manier (ze liep om).

Kortom ik krijg nogal het idee dat ze mij negeert. Dat ze mij niet leuk vind, vind ik prima. (Ik heb zelf ook niet zoveel interesse meer, maar dat terzijde). Maar dat kan ze dan nog gewoon zeggen, en bovendien we werken in hetzelde pand, dan kan je toch ook naast 'relatie', nog wel gewoon met elkaar omgaan.

Beetje lang verhaal mischien. Maar ik vroeg me af wat de redenen kunnen zijn voor een vrouw die een jongen negeert. Ohjah, ik heb niet echt het idee dat ze verlegen is.

pi_5954713
Ze wil je niet.

Tip van shmoop:
Als het loopt als een eend en kwaakt als een eend is het meestal echt een eend.

Maw, ze probeert je iets duidelijk te maken.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 24 september 2002 @ 20:23:06 #3
20731 SupaMouse
Are you prepared to dance..
pi_5954757
Denk dat ze gewoon ff rust wil of dat ze gewoon geen intresse heeft. Maar ja na een dag werken zit ik ook niet altijd graag naast me collega.

Ik zou er niet te zwaar aan tillen. Maar geef haar gewoon rust. Iets beters kan je niet doen denk ik.

pi_5954759
Ze probeert je indd iets duidelijk te maken
pi_5954762
Maar reageer dan ook afstandelijk als ik haar aanspreek, want dat doet ze totaal niet. Dan is ze in ene pseudo aardig enzo.
pi_5954815
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 20:23 schreef Kloontje het volgende:
Maar reageer dan ook afstandelijk als ik haar aanspreek, want dat doet ze totaal niet. Dan is ze in ene pseudo aardig enzo.
Ze wil misschien niet lullig doen?

Sorry, maar wat ze doet is wat een vrouw doet als ze geen zin heeft in contact.
Niet meer achteraan lopen dus.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_5954863
Tja we hebben nu eenmaal dezelfde terugreis, dus niet achter haar aanlopen zal niet zo best gaan.

Maar goed, ik zal wel weer doen wat ik de afgelopen 2.5 week ook heb gedaan. Lekker links laten liggen...

Thx voor de reacties!

pi_5954920
Om serieus te zijn... hoe meer ze me negeren hoe beter.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_5954963
Jah op zo'n reactie zit ik dus net weer niet te wachten he?
Ga me anders een beetje hoopgeven ofzow

Maar zoals ik al zei, ik heb ook niet echt interesse om haar als vriendin te hebben. Had al snel door dat we niet echt bij elkaar passen.
Vond alleen dat ze een beetje vaag tegen mij deed. Vandaar mijn vraag.

pi_5954968
"Dat ze mij niet leuk vind, vind ik prima......Maar dat kan ze dan nog gewoon zeggen"

Hey hallo, ik wilde je even zeggen dat ik je niet leuk vindt, echt ab-so-luut niet aantrekkelijk, niet mijn type, totaaaaaaaaal niet.

Zoiets

Als je dat de normale procedure zou zijn , dan ben je de Godganse dag bezig mensen te vertellen dat je ze niet zit zitten of niet persé contact al dan niet vriendschappelijk wilt.....

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_5954999
IK zou anders reageren als iemand mij aansprak die ik niet leuk vond, vandaar dat ik het zo zeg.
En bovendien heb ik best wel eens te horen gekregen dat iemand mij niet interessant vind, dus zo'n big deal is het ook weer niet. (natuurlijk wel als je het zo ridicuul brengt)

[Dit bericht is gewijzigd door Kloontje op 24-09-2002 20:36]

pi_5955034
Misschien is ze wel ontzettend verliefd op je en slaat ze helemaal dicht als jullie samen zijn.

Kan ook natuurlijk, het zegt niks, vraag het haar gewoon, waarom ze niet op je wacht.

pi_5955085
Ik denk niet dat ze verliefd op je is, nee. Ook al ben je nog zo verlegen, iemand zo nadrukkelijk ontlopen doe je dan toch niet. Hooguit zou je zelf niet het initiatief durven nemen om een gesprekje aan te knopen, maar iemand zo ontwijken, nee.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_5955095
Ik zit ook niet op liefde te wachten, alleen op een iets normalere omgang...
  dinsdag 24 september 2002 @ 20:42:36 #15
11498 Arjeninho
Verloren zoon.
pi_5955111
Ze heeft geen trek in je.

Staar je niet blind en zoek een ander.

Ik waardeer je lef trouwens, dat je er toch maar even zo op afstapt!

[b]I'm #1 so why try harder[/b]
pi_5955145
Tja, dit is misschien wel een beetje overdreven van haar, maar het is voor een meisje (voor een jongen vast ook niet) niet altijd makkelijk als je weet dat iemand je leuk vindt en het is niet wederzijds. Ze kan je niet rechtstreeks afwijzen, want jij hebt immers nog niet gezegd dat je haar leuk vindt en dan doe je dat niet zo snel zomaar, maar waarschijnlijk heeft ze het wel door en wil ze je ook geen valse hoop geven.

Ik zou gewoon niks doen, doen of het me niks kan schelen. Misschien trekt ze bij, misschien niet, maar je doet er toch niks aan. Gewoon links laten liggen dan.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  dinsdag 24 september 2002 @ 20:44:45 #17
11498 Arjeninho
Verloren zoon.
pi_5955150
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 20:34 schreef Kloontje het volgende:
IK zou anders reageren als iemand mij aansprak die ik niet leuk vond, vandaar dat ik het zo zeg.
En bovendien heb ik best wel eens te horen gekregen dat iemand mij niet interessant vind, dus zo'n big deal is het ook weer niet. (natuurlijk wel als je het zo ridicuul brengt)
Ze is toch heel onzeker denk ik, weet de boodschap niet op een andere manier over te brengen.
Misschien is het ook wel dat ze niet zo sociaal is, dat ze geen zin heeft de moeite te nemen het je op een genuanceerdere manier te brengen.
pi_5955162
Alsjeblieft niet op haar af gaan stappen en vragen of ze je niet leuk vindt of zo of waarom ze je negeert...
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_5955166
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 20:36 schreef Conflict het volgende:
Misschien is ze wel ontzettend verliefd op je en slaat ze helemaal dicht als jullie samen zijn.
Zoiets kan, heb ik ook wel eens. Alleen ga ik dan niet expres omlopen. Conclusie: zie het eend-verhaal van shmoopy...
  dinsdag 24 september 2002 @ 20:46:50 #20
11498 Arjeninho
Verloren zoon.
pi_5955181
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 20:45 schreef Meneer_Aart het volgende:
Alsjeblieft niet op haar af gaan stappen en vragen of ze je niet leuk vindt of zo of waarom ze je negeert...
My thoughts exactly
pi_5955188
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 20:44 schreef Arjeninho het volgende:

[..]

Ze is toch heel onzeker denk ik, weet de boodschap niet op een andere manier over te brengen.
Misschien is het ook wel dat ze niet zo sociaal is, dat ze geen zin heeft de moeite te nemen het je op een genuanceerdere manier te brengen.

Nou ja, ik heb het ook wel eens meegemaakt, een jongen van wie ik dacht dat hij me leuk vond, hij ging altijd overal naast me zitten en liep nogal achter me aan, maar omdat hij nooit echt had gezegd dat hij me leuk vond, durfde ik ook niet zomaar te zeggen: 'jôh, ik vind jou wel aardig, maar niet meer dan dat' of zoiets dergelijks, en ik vond het ook een vervelend gevoel dat hij al die moeite deed en misschien wel hoopte dat het wederzijds was.

Ik heb hem toen ook een tijdje een beetje ontweken, wat afstandelijker gedaan, maar dat vond ik ook weer vervelend, want op zich was hij wel aardig. Toen ben ik weer gewoon gaan doen, maar het was wel een ongemakkelijk gevoel.

pi_5955196
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 20:41 schreef Kloontje het volgende:
Ik zit ook niet op liefde te wachten, alleen op een iets normalere omgang...
weet je..wat boeit het jou dat ze je ontloopt en doet ze dat wel eigenlijk

Misschien denk jij dat omdat JIJ wat van haar wilt..vriendschap , een praatje af en toe... zij is zich waarschijnlijk totaal niet bewust van jouw aanwezigheid of totaal niet bezig of ze zich bij jou zal voegen of niet.

Eerlijk gezegd zou ik het raar en een beetje eng vinden als iemand die ik alleen heeeeeeeel oppervlakkig ken, mij zou vragen waarom ik hem ontloop..... brrrrrrrrrrrrr

pi_5955204
jezes,ze denkt dat je een stalker bent, rennen is nooit goed
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_5955216
Maar ik kan op zich wel in de problemen van de topicstarter inkomen, de grens tussen aardig en opdringerig zijn is eigenlijk best dun.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_5955247
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 20:49 schreef Meneer_Aart het volgende:
Maar ik kan op zich wel in de problemen van de topicstarter inkomen, de grens tussen aardig en opdringerig zijn is eigenlijk best dun.
ik vind het verkapte verwijt "kan ze niet eens effe met me oplopen of op me wachten" opdringerig al.

alsof ze verplicht is verantwoording af te leggen waarom ze NIET doet wat hij graag zou hebben.... terwijl ze niet eens weet wat hij wil en waarschijnlijk ook niets wilt weten omdat ze hem evenvoudig weg al weer vergeten is

Brrrrr...

pi_5955264
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 20:49 schreef Meneer_Aart het volgende:
Inderdaad, en het hangt ook heel erg af van wat de ander van je vindt. Logisch natuurlijk. Maar dat kan je soms helemaal niet inschatten en dan doe je iets wat de ander ziet als opdringerig. Helaas. Ik zou me er niet te druk om maken.
pi_5955307
Als ik niet ver achter haar loop, en ze kijkt achterom en ze ziet me. Dan vind ik het niet heeeeeeel raar dat ze even op me wacht nee.
Ik verwacht heus niet dat ze minuten lang voor de deur van mijn werkplek staat te wachten tot ik eruit kom.
pi_5955419
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 20:55 schreef Kloontje het volgende:
Als ik niet ver achter haar loop, en ze kijkt achterom en ze ziet me. Dan vind ik het niet heeeeeeel raar dat ze even op me wacht nee.
Ik verwacht heus niet dat ze minuten lang voor de deur van mijn werkplek staat te wachten tot ik eruit kom.
So what???

Dan ziet ze je en loopt door...je hebt toch niets met haar verder dan 1 keertje een babbeltje...

Het is niet raar wat zij doet, jij vindt het raar omdat het niet leuk vindt wat ze doet.

Ieder mens is anders dus moet je je eigen gedrag niet op haar projecteren.

ik vind de verhulde verontwaardiging die je posts uitstraalt een beetje griezelig eerlijk gezegd....

Ze is geen goede kennis van je die je ineens negeert na maandenlang contact, ze is een collega, iemand die toevallig op hetzelfde kantoor werkt en die jij leuk vindt, die jou opgevallen is, maar die dat andersom totaal niet heeft.

Let it go................

pi_5955878
Ik moest eerlijk gezegd heel hard lachen om je post. Niet dat ik het leuk vind
Als ze niet met je wil praten dan kan je er niets aan doen. Gewoon accepteren!

Of je kan altijd haar collega's leren kennen, zodat je via hun contact met haar hebt en ze helemaal niet meer om je heen kan!
Maar dat is overdreven

Of misschien heeft ze een vriendin die vrijgezel is...of een zus. En daar dan een relatie mee beginnen en..
Lama

pi_5955906
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 20:21 schreef shmoopy het volgende:
Tip van shmoop:
Als het loopt als een eend en kwaakt als een eend is het meestal echt een eend.
Soms is het een gansje..

Maar negeren is meestal wel een duidelijke hint van dat iemand je niet moet...

pi_5955942
owja het negeerspelletje, zelf ook vaak gehad, nu nog steeds, het ene moment is ze heel aaridg en kunnen we lachen met elkaar en het andere moment negeert ze me compleet

vaag, maar ze wil me dus niet, zelfde in jouw geval

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_5966849
damn.. kan het niet nog duidelijker ???

dat mens moet je niet..

pi_5973665
Vaag... Misschien moet ze je inderdaad niet, of misschien is ze bang dat er stiltes vallen als jullie in de trein weer bij elkaar zitten. Misschien is ze juist verlegen... is ze bang dat ze dichtklapt. Misschien wil ze na d'r werk even geen gesprekken of andere dingen aan haar hoofd... Kan van alles zijn.
Ikzelf vind het soms ook vervelend als ik met klasgenoten (waar ik al de hele dag mee op getrokken ben) ook nog eens in de trein zit, op zo'n moment wil ik gewoon rust... Misschien heeft zij ook zoiets.
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
pi_5973840
Ach het beste wat je kunt doen is de volgende keer achter haar aanrennen en zeggen: Hee, hoe zit dat, mot je me nie ofzo?

Volgens mij komt het dan helemaal goed

Nee even serieus, ik heb het vermoeden dat ze denkt dat jij haar wel ziet zitten en dat dat haar benauwd, misschien heeft ze een vriend, een rotverleden of ziet ze je als stalker, wie weet is ze ooit door een andere man gestalked, allemaal dingen die aan de orde kunnen zijn, en waar je misschien wel nooit achter komt

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_5973911
Lijkt me erg duidelijk, just forget her and get over it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')