Oh dat lijkt me nice! Maar dan neem het de 14e mee?quote:Op maandag 2 september 2013 11:38 schreef Lindytje het volgende:
Deb, moet je die srub van TBS proberen? Zo ja, kan ik wel wat in een ziplockzakje gooien en naar je opsturen als je wil?
21e.quote:Op maandag 2 september 2013 11:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me nice! Maar dan neem het de 14e mee?
21ste... was dat shop-dag? Dan kan ik volgens mij heulemaal nietquote:Op maandag 2 september 2013 11:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me nice! Maar dan neem het de 14e mee?
Ik ook!quote:Op maandag 2 september 2013 11:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
21ste... was dat shop-dag? Dan kan ik volgens mij heulemaal nietThehehehe. Ik doe een Debsje pullen
quote:
Ohja, dit is eerder een Priemke pullenquote:Op maandag 2 september 2013 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Volgens mij is dit een Priemke. Debs kan bij voorbaat nooit.
quote:Op maandag 2 september 2013 11:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
21ste... was dat shop-dag? Dan kan ik volgens mij heulemaal nietThehehehe. Ik doe een Debsje pullen
Dan kun je alleen wel kunnen en gaan enzo ditdatallesquote:Op maandag 2 september 2013 11:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]wat Skjoe zegt, ik kan bij voorbaat niet (maar nu dus wel, damn you all!)
Priem heeft nog niet gecanceld thoughquote:Op maandag 2 september 2013 11:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan kun je alleen wel kunnen en gaan enzo ditdatalles
Nee?
ik vind het wel jammerquote:Op maandag 2 september 2013 11:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Priem heeft nog niet gecanceld though
Labor Dayquote:Op maandag 2 september 2013 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd Amerika is vandaag vrij. Wat is het vandaag?
IK GA MEE!!!quote:Op maandag 2 september 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het wel jammer![]()
Ik rij nog wel een keer in het najaar
het blijft mooiquote:Op maandag 2 september 2013 12:01 schreef Lindytje het volgende:
Ja, daar was ie weer, de korte sirene-paniek![]()
De kat kan het niet handelen.quote:Op maandag 2 september 2013 12:01 schreef Lindytje het volgende:
Ja, daar was ie weer, de korte sirene-paniek![]()
Hij trekt dezelfde panische kop als met vuurwerk.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij trekt dezelfde panische kop als met vuurwerk.
Ermahgerd, film dat volgende maandquote:Op maandag 2 september 2013 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij trekt dezelfde panische kop als met vuurwerk.
dat gaat best goed!quote:Op maandag 2 september 2013 12:04 schreef Lindytje het volgende:
De zandlak moet van mijn nagels. Ik wil niet
quote:Op maandag 2 september 2013 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk steeds, de kat? Maar IJs doet ook aan onofficieel hokken
Als ik eraan denk.quote:Op maandag 2 september 2013 12:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ermahgerd, film dat volgende maand?
Voor morgen? Lezen?quote:Op maandag 2 september 2013 12:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
3 hoofdstukken voor media effects lezen huuuuu![]()
Meh. Neuh.quote:Op maandag 2 september 2013 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja 3 hoofdstukken en één artikel
quote:Op maandag 2 september 2013 12:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen
Ja, moet je doen, kun je ze over een maand of twee weer terug gaan kopenquote:Op maandag 2 september 2013 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit eraan te denken om deze lakjes weg te doen, ik gebruik ze toch nooit
China Glaze Spin me Round
China Glaze Visit Me in Prism
China Glaze Kaleidoscope Him Out
China Glaze Let's Do It in 3D
Als je het echt doet wil ik eventueel Visit me in Prism welquote:Op maandag 2 september 2013 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit eraan te denken om deze lakjes weg te doen, ik gebruik ze toch nooit
China Glaze Spin me Round
China Glaze Visit Me in Prism
China Glaze Kaleidoscope Him Out
China Glaze Let's Do It in 3D
quote:Op maandag 2 september 2013 13:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, moet je doen, kun je ze over een maand of twee weer terug gaan kopen
Ik ga ze dan als set op marktplaats pleuren denk ik.quote:Op maandag 2 september 2013 13:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je het echt doet wil ik eventueel Visit me in Prism wel.
Neh ik gebruik ze nooit en de holo's heb ik zoiets van meh, color club is leukerquote:Op maandag 2 september 2013 13:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, moet je doen, kun je ze over een maand of twee weer terug gaan kopen
Dat heb ik sinds de color clubs met heel veel holo'squote:Op maandag 2 september 2013 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga ze dan als set op marktplaats pleuren denk ik.
[..]
Neh ik gebruik ze nooit en de holo's heb ik zoiets van meh, color club is leuker
Die willikquote:Op maandag 2 september 2013 13:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is niet alsof ik glamour weg doe
Nee logisch, dan zou ik 'm eerder een keer oppikken of bij een meet ofzoquote:Op maandag 2 september 2013 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh debs ik wil die ene wel los wegdoen, maar ik hoop dat je snapt dat ik m niet via de brievenbus ga versturen
overmorgen wordt het 30 graden!quote:Op maandag 2 september 2013 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Had ik de 30 graden mee kunnen nemen?
Die komt een dagje laterquote:Op maandag 2 september 2013 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Had ik de 30 graden mee kunnen nemen?
Die tas die ik had gekocht bleek in gebruik best wel aids te zijnquote:
Oeh pretty!quote:Op maandag 2 september 2013 14:28 schreef Debsterr het volgende:
inja Polish Glamorous en Color Changing Garnet
Ja he? Wilde die allebei al een tijdje en zag ineens iemand op FB roepen dat Glamorous beschikbaar was. I haz a happy ♥.quote:
Gewoon patsen geven, alles, allemaal!quote:Op maandag 2 september 2013 14:32 schreef Molo het volgende:
En een collega die me continu probeert te naaien met zijn "het is niet persoonlijk bedoeld hoor, maar...."
Ja, als iemand zo begint, si het eigenlijk ALTIJD WEL persoonlijk bedoelt, vuige teringlijer.
Enige wat ik nu nog denk is DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
Ja dat heb ik dit hele weekend in mijn hoofd wel gedaan ja, ongeveer al mijn moordcomplotten zijn door mijn hoofd heen gegaanquote:Op maandag 2 september 2013 14:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gewoon patsen geven, alles, allemaal!
Ik kon het ook niet vinden en heb een rabo direct aangevraagdquote:Op maandag 2 september 2013 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand met rabo hier? Wat kost een spaarrekening? (niet gratis want geen studentenrekening want wil voor gezamenlijk).
Ik zal vast heel scheel zijn maar ik kan het niet op de site vinden
dat zit neem ik aan aan een betaalrekening gekoppeld? Een beller is snellerquote:Op maandag 2 september 2013 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand met rabo hier? Wat kost een spaarrekening? (niet gratis want geen studentenrekening want wil voor gezamenlijk).
Ik zal vast heel scheel zijn maar ik kan het niet op de site vinden
zou wel een goede reden zijn om te gaan roken jaquote:Op maandag 2 september 2013 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe, molo, ga even roken of lopen of ademhalen
Hiero wel, per vandaag. Kreeg meteen een mail over een info-avond van Stef's toekomstige school. BAMquote:Op maandag 2 september 2013 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
zijn de scholen weer begonnen ofzeau?
Heb je een gezamenlijke betaalrekening?quote:Op maandag 2 september 2013 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan dat online volgens mij niet eens zo openen met 2 mensenlolque
Ja wij hebben ook rabo direct, maar geen spaar erbij.quote:Op maandag 2 september 2013 15:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet vinden en heb een rabo direct aangevraagd
volgens mij moet je idd langs gaan ivm legitimeren enzo. (zal wel met zwart geld/criminele geldstromen gezeik te maken hebben)quote:Op maandag 2 september 2013 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan dat online volgens mij niet eens zo openen met 2 mensenlolque
Jaquote:Op maandag 2 september 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je een gezamenlijke betaalrekening?
En je hebt niks gezegd? In mijn hoofd vreet jij zilke mensen meteen op met huid en haarquote:Op maandag 2 september 2013 15:05 schreef Molo het volgende:
[..]
zou wel een goede reden zijn om te gaan roken ja
echt, ik ben zo fucking pissed
Waarom staat er dan dat je online kunt openen en staan mijn gegevens niet bij de gezamelijke rekeningquote:Op maandag 2 september 2013 15:07 schreef Molo het volgende:
[..]
volgens mij moet je idd langs gaan ivm legitimeren enzo. (zal wel met zwart geld/criminele geldstromen gezeik te maken hebben)
voor je het weet gaan ze het huis uit en heb jij je vrijheid weer terugquote:Op maandag 2 september 2013 15:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hiero wel, per vandaag. Kreeg meteen een mail over een info-avond van Stef's toekomstige school. BAM
They grow up so fast
/handpalm tegen voorhoofd
Dan gaat ik het anders proberenquote:Op maandag 2 september 2013 15:08 schreef Incantrix het volgende:
Ook niet in je betaalomgeving spees?
geen idee, ik heb ING en dat gaat altijd prima. Ook handig dat je geen apart aids aparraat nodig hebt om geld over te makenquote:Op maandag 2 september 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom staat er dan dat je online kunt openen en staan mijn gegevens niet bij de gezamelijke rekening
Bij Rabo is dat altijd een hele papierhandel. Met formulieren en handtekeingen in zesvoud.quote:
Hahaha!quote:Op maandag 2 september 2013 15:08 schreef Molo het volgende:
[..]
voor je het weet gaan ze het huis uit en heb jij je vrijheid weer terug
* Molo beelden heeft van Trix die in de Millers op de bar in haar blote tetten staat te dansen
Toen ik mijn eigenste rabo direct aan ging vragen kreeg ik papierwerk in 2voud of intro ook even wilde tekenen. NEINZ het is MIJN rekeningquote:Op maandag 2 september 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja wij hebben ook rabo direct, maar geen spaar erbij.
Mja ING stappen we wel naar over als dat ene geen issue meer isquote:Op maandag 2 september 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij Rabo is dat altijd een hele papierhandel. Met formulieren en handtekeingen in zesvoud.
ING
Hier ookquote:Op maandag 2 september 2013 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij staat op:
Tenaamstelling: Brums naam Eo
+1quote:Op maandag 2 september 2013 15:08 schreef Molo het volgende:
[..]
geen idee, ik heb ING en dat gaat altijd prima. Ook handig dat je geen apart aids aparraat nodig hebt om geld over te maken
Dat enequote:Op maandag 2 september 2013 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ING stappen we wel naar over als dat ene geen issue meer is
oh jawel hoor, zeer diplomatiek en bedaard enzo, op de lange termijn handiger voor mij. En ik weet dat dat hem meer ergert omdat hij wat anders verwachtte van mij dus das mooiquote:Op maandag 2 september 2013 15:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En je hebt niks gezegd? In mijn hoofd vreet jij zilke mensen meteen op met huid en haar
je hebt geen keuze denk ikquote:Op maandag 2 september 2013 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik maar formulieren aanvragen om van het gezeik af te zijn?
Westwood dan?quote:Op maandag 2 september 2013 15:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hahaha!
Jammer dat we dan al helemáál oud en afgeleefd zijn
Hier ook Intro eoquote:Op maandag 2 september 2013 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij staat op:
Tenaamstelling: Brums naam Eo
Ik snap 'm ff niet neequote:Op maandag 2 september 2013 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehe, weet je dat niet meer?
schoonouders die meeloeren op rekening en commentaar hebbenquote:
Oh nee dat hadden ze niet, maar alleen het ideequote:Op maandag 2 september 2013 15:13 schreef Molo het volgende:
[..]
schoonouders die meeloeren op rekening en commentaar hebben
je DM-t mij anders nooitquote:Op maandag 2 september 2013 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA jezus, moet ik nou alweer gaan DM-men!!
quote:Op maandag 2 september 2013 15:12 schreef Molo het volgende:
[..]
oh jawel hoor, zeer diplomatiek en bedaard enzo, op de lange termijn handiger voor mij. En ik weet dat dat hem meer ergert omdat hij wat anders verwachtte van mij dus das mooi
Maar bij thuiskomst had ik gewoon zin om een behandelbank door zijn huig te rammen en hem met de Event Horizon (van de film) mee te sturen het heelal in
Vader van een vriendin van me pikt daar sinds zijn scheiding altijd van die net-even-te-jonge mokkeltjes opquote:Op maandag 2 september 2013 15:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik van jou hou?
En de westwood, ermahgerd leeft dat nog?
Pijpela misschien
ik heb geen flauw idee.quote:Op maandag 2 september 2013 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk dat je het zelf ook wel weet, maar we will see
rip aan de nabestaandenquote:Op maandag 2 september 2013 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Formulieren zijn aangevraagd, oh kut nu komen ze zeker in boxtel want dat is mijn postadres_
Oh godquote:Op maandag 2 september 2013 15:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Vader van een vriendin van me pikt daar sinds zijn scheiding altijd van die net-even-te-jonge mokkeltjes op![]()
Ik hou ook van jou
Kan er alleen niet tegen dat het me ondanks dat het volledig onterecht is wat die dude zegt en doet en iedereen verder op werk het daarmee met me eens is, het me toch zoveel doet
geen idee, we shall seequote:Op maandag 2 september 2013 15:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh godhet erge is dat het de tent was van de vader van 1 van mijn beste vriendinnen, maar toen zaten we nog op school. Zij heeft er ook echt nog een eeuwigheid gewerkt..
Herkenbaar wel hoor, ik kan me daar nog eeuwen over opvreten. Maar er komt vast een moment dat je hem een verbale kick in the teeth kunt geven? Ooit?
ben meer van de penors, maar die zijn niet zo tof op foto's helaasquote:
zou kunnen, ken je die foto nog van mijn houtskool stokbroden?quote:Op maandag 2 september 2013 15:30 schreef Incantrix het volgende:
Zou mijn kookwekker gewoon niet zijn afgelopen en er beneden een blauwe rookwolk hangen?
Ohjaquote:Op maandag 2 september 2013 15:32 schreef Molo het volgende:
[..]
zou kunnen, ken je die foto nog van mijn houtskool stokbroden?
Die station?quote:Op maandag 2 september 2013 15:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oei, binnenkort nieuwe auto ophalen![]()
Op vrijdag de 13e![]()
Jawel joh, gewoon van onderaf dan lijken ze extra statigquote:Op maandag 2 september 2013 15:22 schreef Molo het volgende:
[..]
ben meer van de penors, maar die zijn niet zo tof op foto's helaas
Er schiet zo'n foute grap in mijn hoofd dat ik 'm zelfs bij de lompe wijvenclub hiero niet durf te postenquote:Op maandag 2 september 2013 15:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jawel joh, gewoon van onderaf dan lijken ze extra statig
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
DOe hetquote:Op maandag 2 september 2013 15:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Er schiet zo'n foute grap in mijn hoofd dat ik 'm zelfs bij de lompe wijvenclub hiero niet durf te posten
Ik kom op een standaard instagrampagina uit met de vraag of de app wil downloaden?quote:Op maandag 2 september 2013 15:40 schreef Debsterr het volgende:
Ermahgerd ik zit heel de tijd zo naar mijn nagels te kijken:
http://instagram.com/p/duaeVrCYi4/
Godskolere Debs, bedanktquote:Op maandag 2 september 2013 15:40 schreef Debsterr het volgende:
Ermahgerd ik zit heel de tijd zo naar mijn nagels te kijken:
http://instagram.com/p/duaeVrCYi4/
Deze dan?quote:Op maandag 2 september 2013 15:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kom op een standaard instagrampagina uit met de vraag of de app wil downloaden?
quote:Op maandag 2 september 2013 15:41 schreef Incantrix het volgende:
En nu is het toch al niet garpig meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze had ik even gemist, zo matig was ieOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Wilt u een papieren zak of een plastic tas?quote:Op maandag 2 september 2013 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je zo aan een collega vraagt: zullen we A of B doen?
en dan als antwoord krijgt: Da's een goed idee.![]()
quote:Op maandag 2 september 2013 15:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wilt u een papieren zak of een plastic tas?
Ja.
Zo irritant
Ja heel ergquote:Op maandag 2 september 2013 15:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Deze had ik even gemist, zo matig was ie
quote:Op maandag 2 september 2013 15:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja heel ergsorry, ik ben al jaren op m'n retour
quote:Gratis Instructie Verantwoord Alcoholschenken
Donderdag 12 sept.
Aangeboden door Novadic-Kentron
'Doe de glazen niet te vol'quote:Op maandag 2 september 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
Wij kunnen vanuit het vrijwilligerspunt dus allemaal leuke workshops doen
[..]
Ja! Prettyquote:Op maandag 2 september 2013 15:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Deze dan?
http://web.stagram.com/p/535481839767881912_33485609
IK HEB HONGER JAquote:Op maandag 2 september 2013 15:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Of je vergeet de tijd en moet nu haasten als een malle voor de metrohoop dat ik nog m'n trein haal anders wordt Spees boos
DAN EET JE MAAR EEN APPELquote:
VIA ROTTERDAM DANquote:Op maandag 2 september 2013 16:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
DAN EET JE MAAR EEN APPEL
fucking wisselstoring tussen Utrecht en den Bosch! WHY NOW?!
Thanks, intro staat wss toch nog in de file dus iets later maakt niet uit. Zijn we alsnog rond 6en bij jou.quote:Op maandag 2 september 2013 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Om 16.15 van spoor 2 mocht je de fyra willen nemen.
Ga je wel via den bosch?quote:Op maandag 2 september 2013 16:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Thanks, intro staat wss toch nog in de file dus iets later maakt niet uit. Zijn we alsnog rond 6en bij jou.
Soms is Fyra toeslagvrij als er storingen zijn, weet niet of dat nu ook is?quote:Op maandag 2 september 2013 16:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja ik ga niet extra betalen voor fyra want dat is nog best duur toch?
Ja klopt, maar nu is de storing al verholpen en zit ik in de nasleepquote:Op maandag 2 september 2013 16:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Soms is Fyra toeslagvrij als er storingen zijn, weet niet of dat nu ook is?
Wordt altijd omgeroepen geloof ik. Maar wel klote van de vertragingquote:Op maandag 2 september 2013 16:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja klopt, maar nu is de storing al verholpen en zit ik in de nasleepweet niet of het daar ook voor geldt eigenlijk.
Dag meneer, weet u het al?quote:Op maandag 2 september 2013 15:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wilt u een papieren zak of een plastic tas?
Ja.
Zo irritant
Daarom vragen ze tegenwoordig vaak "Heeft u uw keuze al kunnen maken?"quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dag meneer, weet u het al?
Nee? Vertel?.
Sjezus das een hoop geldquote:Op maandag 2 september 2013 17:15 schreef bleiblei het volgende:
Trouwens ook fijn, denk je "oeh, nieuwe lamp, die wil ik wel dimmen".
Blijkt de in stijl van ons overige schakelmateriaal-dimmer 200! (hoeveel? TWEE HONDERD!) euro te zijn.
*Oh, meneer, vergeet niet dat dat excl. afdekrondje is a 23 euro*
En dan werkt het kreng niet met een Ledlamp, dus moet er nog wat KNX componentenzut omheen om het werkende te krijgen.
Prijs daarvan heb ik nog niet gevonden overigens, zal ook wel flink knaken kosten.
En ik wil alleen de lamp maar kunnen dimmen.
Kunnen we geen kabeltje doortrekken en een goedkope kutdimmer achter de krabpaal monteren?quote:Op maandag 2 september 2013 17:15 schreef bleiblei het volgende:
Trouwens ook fijn, denk je "oeh, nieuwe lamp, die wil ik wel dimmen".
Blijkt de in stijl van ons overige schakelmateriaal-dimmer 200! (hoeveel? TWEE HONDERD!) euro te zijn.
*Oh, meneer, vergeet niet dat dat excl. afdekrondje is a 23 euro*
En dan werkt het kreng niet met een Ledlamp, dus moet er nog wat KNX componentenzut omheen om het werkende te krijgen.
Prijs daarvan heb ik nog niet gevonden overigens, zal ook wel flink knaken kosten.
En ik wil alleen de lamp maar kunnen dimmen.
Hagelslagquote:Op maandag 2 september 2013 17:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja
*pakt een broodje hagelslag*
Eet jij bij mij?quote:Op maandag 2 september 2013 17:19 schreef Diconnected het volgende:
wij eten hier vanavond andijvie ermnermnerm
Ja hoiquote:Op maandag 2 september 2013 17:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hagelslag
Ik moet weer even rustiger aan gaan doen met zooivoer, teveel misdragen de laatste tijd.
Nah, ik moet nog wat groente vandaag. Dus andijvie.quote:Op maandag 2 september 2013 17:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja hoi
Maar ik vond een broodje hagelslag wel kunnenHeb verder nog een broodje ham en ei en dat was mijn avondeten alweer
Ik had als lunch pasta met een goed gevulde saus dus mijn groenten zijn ook binnenquote:Op maandag 2 september 2013 17:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik moet nog wat groente vandaag. Dus andijvie.
Gelukkig was het qua avondeten best redelijk deze week. Alleen dat bier.
oh, die is wel leuk! Maar wat een werk!quote:Op maandag 2 september 2013 17:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd ik wil dit vest(is een haakpakket)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja en het pakket kost alleen al 50 euro, zonder knopen. Die heb je 5 nodig dus dan ben je nog minimaal 15 euro kwijt als je toffe knopen wiltquote:Op maandag 2 september 2013 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, die is wel leuk! Maar wat een werk!
ja maar dan zit er geen verhaaaal achterquote:Op maandag 2 september 2013 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja en het pakket kost alleen al 50 euro, zonder knopen. Die heb je 5 nodig dus dan ben je nog minimaal 15 euro kwijt als je toffe knopen wiltKun je beter iets in de winkel kopen
![]()
Het verhaal dat je het vest niet meer past omdat je er 12 jaar geleden aan begonnen was en je toen 30 kilo lichter was? Want dit duurt volgens mij velen lang om te makenquote:Op maandag 2 september 2013 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dan zit er geen verhaaaal achter
Als jij nog dertig kilo aan gaat komen kom ik je persoonlijk naar de weightwatchers rollenquote:Op maandag 2 september 2013 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het verhaal dat je het vest niet meer past omdat je er 12 jaar geleden aan begonnen was en je toen 30 kilo lichter was? Want dit duurt volgens mij velen lang om te makenEn ik ben al zo goed in dingen afmaken
(
)
Oja borduurspul heb ik ook nog liggen, ik heb 20 kruisjes gezet? Wie had het over dingen afmaken?quote:Op maandag 2 september 2013 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
Wie borduurde er nou? Loqi toch? Da's ook zo heerlijk oldskool
Ik had op mijn kinderkamer vroeger allemaal van die geborduurde schilderijen en letterplankjes enzo
Je wilde toch juist afvallen? Of heb je dat al opgegeven?quote:Op maandag 2 september 2013 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het verhaal dat je het vest niet meer past omdat je er 12 jaar geleden aan begonnen was en je toen 30 kilo lichter was? Want dit duurt volgens mij velen lang om te makenEn ik ben al zo goed in dingen afmaken
(
)
Dan ben ik 32 en getrouwd, dan mag datquote:Op maandag 2 september 2013 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als jij nog dertig kilo aan gaat komen kom ik je persoonlijk naar de weightwatchers rollen
quote:Op maandag 2 september 2013 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ben ik 32 en getrouwd, dan mag dat
ben je dan pas 32quote:Op maandag 2 september 2013 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ben ik 32 en getrouwd, dan mag dat
Nou, je kan een aardig potje haken hoor, ik doe het je niet na!quote:Op maandag 2 september 2013 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
En het was een grapje, meer om te laten zien dat zoiets een kansloos project is voor mij
de muisquote:Op maandag 2 september 2013 17:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Potver, er zit iets klem onder m'n muisknop volgens mij.
Zelfs Joop is niet zo oud.quote:
Waarheid, hij is in december jarig.quote:
En dan wordt hij 32?quote:Op maandag 2 september 2013 17:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarheid, hij is in december jarig.
Ik heb toch net pas les 1 gehadquote:
Ermnerm.quote:Op maandag 2 september 2013 17:40 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb heul geen honger. Ik heb net een 'taart' gemaakt met mijn zoon. Snoep allll de slagroom
quote:Op maandag 2 september 2013 17:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan is het echt een babyface man!![]()
Je moet toch wat.quote:Op maandag 2 september 2013 17:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb toch net pas les 1 gehad
En ik heb nog geen mail terug trouwens, zal ik morgen nog afwachten en het dan maar overmaken?
ik ben wel benieuwd lf dat ook echt zo is na mijn oven-avonturenquote:
Maarquote:Op maandag 2 september 2013 17:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd lf dat ook echt zo is na mijn oven-avonturen
Ik vermoed dat 'ie droger is dan de vazjien van de gemiddelde moeder van 12 koters
I can see whyquote:Op maandag 2 september 2013 17:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Trouwens wel grappig, zelfs mensen die Joop al aardig lang kennen vergissen zich vaak in z'n leeftijd.
Je hebt 100kg meer meel gebruikt dan op het recept stond en de oven 50 graden te hoog gezet terwijl de cake er 4 uur ingestaan heeft?quote:Op maandag 2 september 2013 17:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd lf dat ook echt zo is na mijn oven-avonturen
Ik vermoed dat 'ie droger is dan de vazjien van de gemiddelde moeder van 12 koters
quote:
Neu, eerst een uur in de oven op te lage temp en daarna temp zo hoog dattie in 10 min gaar wasquote:Op maandag 2 september 2013 17:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt 100kg meer meel gebruikt dan op het recept stond en de oven 50 graden te hoog gezet terwijl de cake er 4 uur ingestaan heeft?
Zolang het naar beneden isquote:Op maandag 2 september 2013 17:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neu, eerst een uur in de oven op te lage temp en daarna temp zo hoog dattie in 10 min gaar was
IJs, dat doen ze bij mij ook nog steeds, men denkt dat ik nog steeds 27 a 28 ben
Dat is ookquote:Op maandag 2 september 2013 17:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang het naar beneden is
Wel kek, ik ben al vijf jaar 25.
*high five*quote:Op maandag 2 september 2013 17:38 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben nog jong van geestik pies gewoon weer in mijn broek enzo
ik weet helemaal niet hoe oud mensen mij schattenquote:Op maandag 2 september 2013 17:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neu, eerst een uur in de oven op te lage temp en daarna temp zo hoog dattie in 10 min gaar was
IJs, dat doen ze bij mij ook nog steeds, men denkt dat ik nog steeds 27 a 28 ben
maagdquote:Op maandag 2 september 2013 18:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
*high five*
33 over 4 nachtjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check die oogrimpels
(jaja, valt wellicht mee, maar ik had ze nog niet eerder zo duidelijk gezien en voelde me acuut oud)
disclaimer
Dat overkomt me dan gelukkig nooitquote:Op maandag 2 september 2013 18:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moest laatst mijn ID laten zien toen ik wijn ging kopen
quote:Op maandag 2 september 2013 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Dat zijn gewoon lachrimpels, ge zijt een blij mensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check die oogrimpels
(jaja, valt wellicht mee, maar ik had ze nog niet eerder zo duidelijk gezien en voelde me acuut oud)
![]()
hij is hier wel al een beetje overledenquote:Op maandag 2 september 2013 18:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind die bloemen nog steeds geweldig
Uhh, welke? Babe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check die oogrimpels
Once in a while, I just wanna dance and feel good
NEE! AL DAT GEZEIK ALTIJD VERDOMME! IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEEquote:
nou sorry hoor, ik wist toch niet dat je kwaad werdquote:Op maandag 2 september 2013 18:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
NEE! AL DAT GEZEIK ALTIJD VERDOMME! IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE.
quote:Op maandag 2 september 2013 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou sorry hoor, ik wist toch niet dat je kwaad werd
Jong... Phehehehequote:Op maandag 2 september 2013 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Spees en MC zijn ook gewoon zeer jonge godinnen
Jezus nou, je lijkt wel een grammofoonplaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check die oogrimpels
![]()
I`m not weird. I`m limited edition.
ja hoe meer ik kijk hoe meer het meevaltquote:Op maandag 2 september 2013 18:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jezus nou, je lijkt wel een grammofoonplaat![]()
quote:Op maandag 2 september 2013 18:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jezus nou, je lijkt wel een grammofoonplaat![]()
quote:Op maandag 2 september 2013 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoe meer ik kijk hoe meer het meevalt
De eerste keer schrok ik wel
Vrouwen
Wijfquote:Op maandag 2 september 2013 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vrouwen
En for what it's worth: als je er met zúlk onflatteus licht nog zķ bijloopt na je 30e doe je het echt goed hoorquote:Op maandag 2 september 2013 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |