abonnement Unibet Coolblue
pi_131735158
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:38 schreef MartijnUK het volgende:

[..]

Geniaal, krentenbollen!

Ze zitten hier
2 North End, Croydon, CR0 1UB London.
http://leperron.co.uk/

Iedere dag commuten is wat veel werk maar ik ga wel eens kijken of ik wat lekkers kan halen :9
Ha, dat is toevallig, mijn vader mailt net diezelfde bakker door, omdat ik zat te klagen over het abominabele brood hier. Nu zit Croydon wel erg ver van me af, maar ik ga toch binnenkort even een bezoekje brengen, denk ik. :)
pi_131735215
quote:
Zucht, wordt wel wat moe van al dat gezeik over het Engelse brood. De halve stad zit zo ongeveer vol met "hippe" kwaliteitsbakkers, mensen leven echt nog in 1990...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 10:50:42 #203
410299 MartijnUK
Nu MartijnNZ...
pi_131735301
Persoonlijk ben ik dagelijks dik tevreden met het giraffebrood van Sainsbury's kan het niet genoeg zeggen, smaakt identiek aan het tijgerbrood dat ik in NL bij de bakker kocht.
Als je zo'n fabrieksloaf van Warburton's haalt kan ik begrijpen dat mensen klagen over de droge / oude smaak :)
pi_131735368
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:50 schreef MartijnUK het volgende:
Persoonlijk ben ik dagelijks dik tevreden met het giraffebrood van Sainsbury's kan het niet genoeg zeggen, smaakt identiek aan het tijgerbrood dat ik in NL bij de bakker kocht.
Als je zo'n fabrieksloaf van Warburton's haalt kan ik begrijpen dat mensen klagen over de droge / oude smaak :)
Als je dagelijks tijgerbrood eet, dan ben je sowieso al geen liefhebber van kwaliteitsbrood. Sorry, dat is dan zeikerige snob bajskorv ;)
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_131735417
Al die Hovis-crap vind ik niet echt lekker, maar ik bak dan ook bij voorkeur zelf brood (bruin, meergranen/volkoren). :+ dat scheelt wel. Neem soms wel wat brood mee, ongeroosterd, maar als ik thuis ben en ik eet 'gewoon' brood dan maak ik er toast van, en dan kan 't prima :+
Ja doei.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 10:57:05 #206
410299 MartijnUK
Nu MartijnNZ...
pi_131735498
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:52 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Als je dagelijks tijgerbrood eet, dan ben je sowieso al geen liefhebber van kwaliteitsbrood. Sorry, dat is dan zeikerige snob bajskorv ;)
Smaken är som baken hehe
Ik heb zo veel liever wit brood dan bruin brood maar iedereen moet dat voor zich weten.
Het enige bruin-achtige brood dat ik te pruimen vindt zijn van die Duitse met een beetje zuurder deeg dat zit net tussen wit en bruin in.
pi_131735572
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:57 schreef MartijnUK het volgende:

[..]

Smaken är som baken hehe
Ik heb zo veel liever wit brood dan bruin brood maar iedereen moet dat voor zich weten.
Het enige bruin-achtige brood dat ik te pruimen vindt zijn van die Duitse met een beetje zuurder deeg dat zit net tussen wit en bruin in.
Zuurdesem is inderdaad lekker. Bruin brood is in de supermarkt ook niks meer dan gekleurd witbrood, net zulke rotzooi. Hier thuis eigenlijk weinig brood, en dan enkel van de bakker (rogge, spelt, etc).
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 11:01:19 #208
410299 MartijnUK
Nu MartijnNZ...
pi_131735642
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:59 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Zuurdesem is inderdaad lekker. Bruin brood is in de supermarkt ook niks meer dan gekleurd witbrood, net zulke rotzooi. Hier thuis eigenlijk weinig brood, en dan enkel van de bakker (rogge, spelt, etc).
Wil dit geen brood SC gaan maken maar aangezien je aanstaande vrouw Zweeds is moet je toch knäckebrood in huis hebben? Waar vindt je in Engeland Wasa? De supermarkten staan hier vol met van die gortdroge Ryvita troep die naar karton smaakt. IKEA verkoopt al sinds jaren geen Wasa meer (alleen eigen product)
pi_131735692
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 11:01 schreef MartijnUK het volgende:

[..]

Wil dit geen brood SC gaan maken maar aangezien je aanstaande vrouw Zweeds is moet je toch knäckebrood in huis hebben? Waar vindt je in Engeland Wasa? De supermarkten staan hier vol met van die gortdroge Ryvita troep die naar karton smaakt. IKEA verkoopt al sinds jaren geen Wasa meer (alleen eigen product)
Maar Wasa wordt ook gezien als redelijk goedkope rotzooi, zij hoeft de "nederlandse" Wasa krackers echt niet. Gewoon bij de Zweedse shop in Londen echte knäckebröd halen, en zoveel doen we dat ook al niet. Zij heeft liever Nederlands roggebrood.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_131735721
Ik vind het brood eetbaar, maar daar houdt het ook wel mee op. Zeker nu ik Duits brood gewend ben is het een wereld van verschil (ik mis ook de verse broodjes op zondagmorgen). Maar voor de rest is gewoon alles te krijgen hier.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_131735828
Misschien moeten mensen vaker naar de markt ofzo. Staat altijd een lief vrouwtje met vers brood van goeie kwaliteit, zo kan ik het in Nederland niet krijgen helaas.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_131738747
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Al die Hovis-crap vind ik niet echt lekker, maar ik bak dan ook bij voorkeur zelf brood (bruin, meergranen/volkoren). :+ dat scheelt wel. Neem soms wel wat brood mee, ongeroosterd, maar als ik thuis ben en ik eet 'gewoon' brood dan maak ik er toast van, en dan kan 't prima :+
Haha, dat eet mijn vriend :D Ik weet niet hoe het smaakt want ik heb een tarwegluten-allergie ;) Het ziet er uit als een soort wattenschijven inderdaad :P

Het is trouwens wel veel makkelijker in de UK om glutenvrije alternatieven te krijgen, goedkoper ook ^O^
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:20:44 #213
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131739568
Seleshta hemels he? Al bevat nog steeds veel soja en gaat dat niet goed hier..
Maar mensen hier zeggen hoe onwijs duur het hier is!
En ik dan denk. Nee hoor goedkoop tegenover wat ik gewend ben :+
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_131745141
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 11:08 schreef Bajskorv het volgende:
Misschien moeten mensen vaker naar de markt ofzo. Staat altijd een lief vrouwtje met vers brood van goeie kwaliteit, zo kan ik het in Nederland niet krijgen helaas.
Inderdaad. Alhoewel ik eerlijkgezegd maar erg weinig brood eet.
Maar ik probeer zo weinig mogelijk in supermarkten te kopen en dat is eigenlijk erg makkelijk - smaakt allemaal veel beter en ik geef minder geld uit. Ik heb een geweldige fruit en veg shop, slager en fishmonger in mijn buurt.
pi_131745458
Verse brood van de Lidl is ook wel lekker, trouwens. Zo even een sneedje snijden :9
Ja doei.
pi_131745747
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Seleshta hemels he? Al bevat nog steeds veel soja en gaat dat niet goed hier..
Maar mensen hier zeggen hoe onwijs duur het hier is!
En ik dan denk. Nee hoor goedkoop tegenover wat ik gewend ben :+
Ja echt heel fijn :) Het is veel goedkoper dan in Nederland en veel meer beschikbaar ook. Ik liep laatst met mijn vriend over de markt in Leeds en hij stond stil bij een koekjeskraam. Uit automatisme keek ik er niet eens naar, maar hij bleef zeggen dat ik moest komen. Dus ik kwam uiteindelijk kijken en wat bleek; de helft was glutenvrij voor dezelfde prijs O+
pi_131746800
Ik eet dan niet glutenvrij, maar probeer het wel glutenarm te houden en ook dat is vrij makkelijk inderdaad. Bij onze "local" hebben ze bijvoorbeeld een erg goeie keuken, met ook een grote pizza-oven op hout. Alle pizza's zijn gewoon ook met spelt te krijgen. Op de lokale markt ook altijd een mannetje met verse pasta's met spelt, perfect.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 19:27:14 #218
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_131750776
In de diepvries heb ik gewoon een Warburtons brood liggen voor als het brood op is en uitsluitend brood voor toast is. Anders heb ik brood van Abel & Cole of M&S. Er zit wel kwaliteitsverschil in, maar ik ben net terug van vakantie in Duitsland en dan valt het allemaal in het niet inclusief NL brood. :+
reset
  woensdag 2 oktober 2013 @ 17:45:53 #219
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131783290
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja echt heel fijn :) Het is veel goedkoper dan in Nederland en veel meer beschikbaar ook. Ik liep laatst met mijn vriend over de markt in Leeds en hij stond stil bij een koekjeskraam. Uit automatisme keek ik er niet eens naar, maar hij bleef zeggen dat ik moest komen. Dus ik kwam uiteindelijk kijken en wat bleek; de helft was glutenvrij voor dezelfde prijs O+
"De" markt? Bedoel je de overdekte markt vlakbij het busstation? En waar ergens op de markt zitten ze? Dan moet ik maar eens een keer in m'n pauze kijken wat ze hebben. Eens zien of ze wat beters hebben dan de standaard Warburtons/Kingsmill/whatever.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_131783330
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:45 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

"De" markt? Bedoel je de overdekte markt vlakbij het busstation? En waar ergens op de markt zitten ze? Dan moet ik maar eens een keer in m'n pauze kijken wat ze hebben. Eens zien of ze wat beters hebben dan de standaard Warburtons/Kingsmill/whatever.
Het was de markt voor de overdekte markt op het pleintje met die muur er om heen :) Geen idee hoe die heet om eerlijk te zijn. Beetje links achterin op het plein. Als je daar wat mee kan is het zeker een leuk kraampje ;)
  woensdag 2 oktober 2013 @ 18:00:28 #221
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131783591
quote:
7s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:47 schreef Selestha het volgende:

[..]

Het was de markt voor de overdekte markt op het pleintje met die muur er om heen :) Geen idee hoe die heet om eerlijk te zijn. Beetje links achterin op het plein. Als je daar wat mee kan is het zeker een leuk kraampje ;)
Heb het eens even gekeken, er is inderdaad een buitengedeelte bij de markt die ik bedoelde. Lang leve streetview. Voor mij is dat dan weer de achterkant van de markt, want ik kom nooit op/vanaf het busstation. :P

Moet alleen eerst het weer wel wat beter worden, dus zal wel volgende week worden dat ik daar eens een blik ga werpen. ^O^
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_131785147
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 18:00 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Heb het eens even gekeken, er is inderdaad een buitengedeelte bij de markt die ik bedoelde. Lang leve streetview. Voor mij is dat dan weer de achterkant van de markt, want ik kom nooit op/vanaf het busstation. :P

Moet alleen eerst het weer wel wat beter worden, dus zal wel volgende week worden dat ik daar eens een blik ga werpen. ^O^
:9
Ja doei.
pi_131785348
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 18:00 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Heb het eens even gekeken, er is inderdaad een buitengedeelte bij de markt die ik bedoelde. Lang leve streetview. Voor mij is dat dan weer de achterkant van de markt, want ik kom nooit op/vanaf het busstation. :P

Moet alleen eerst het weer wel wat beter worden, dus zal wel volgende week worden dat ik daar eens een blik ga werpen. ^O^
Ja klopt er was daar inderdaad een busstation, wij kwamen aanlopen vanaf de Royal Armouries :) Prachtig museum trouwens :)
pi_131839417
quote:
Met ketjap en champignonnen? Lekkere onzin weer.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')