Wtf wat een mongoolquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja srs.
Niks met haar naam gedaan. Dm verwijderd.
Wrm houden jullie braddie pics?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
En vervolgens huilen als iemand een foto van Braddie heeft of post.
Ik houd ze niet. Ik maak er een Braddie quote van en zet het zonder moeite op FOK!quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:33 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Wrm houden jullie braddie pics?
Contactverbod ofzo?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik houd ze niet. Ik maak er een Braddie quote van en zet het zonder moeite op FOK!
Alhoewel dat nu niet meer mag omdat hij in bescherming wordt genomen door FOK!
Dat scheelt weer. Mag je hem wel quoten als je serieus en niet aanvallendingaat op wat hij zegt?quote:
Ik mag geen foto's meer posten van hem. Ook niet met een Braddie quote.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:41 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Dat scheelt weer. Mag je hem wel quoten als je serieus en niet aanvallendingaat op wat hij zegt?
Heeft hij allemaal foto's van zichzelf gepost ofzoquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik mag geen foto's meer posten van hem. Ook niet met een Braddie quote.
Jijquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:42 schreef BozeHaas het volgende:
Braddie stuur mij ook pics van Blondje93 dan
Wat een kutadviesquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:50 schreef BalotelliFan het volgende:
Braddie niet naar deze FOK!-austisten luisteren je bent gewoon een zelfverzekerde jongen waarmee iedere moeder blij mee zou zijn !!!!!!!!!!!
Je bent gewoon jaloers dat Braddie een artistieke, creatieve jongen is en jij niet!!!!!!!!!quote:
Wat is dan artistiek of creatief aan hem?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:52 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat Braddie een artistieke, creatieve jongen is en jij niet!!!!!!!!!
wat niet?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:52 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Wat is dan artistiek of creatief aan hem?
Je afschermen voor de mening van de eckte baasquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:53 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
haters zijn praters braddie niet luisteren naar kristalhelder
Dat ook.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:40 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Heeft hij allemaal foto's van zichzelf gepost ofzo
Denken dat je heel wat bent.. -_-quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:54 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Je afschermen voor de mening van de eckte baas
Triest. Ik had overigens niet anders verwacht van die debiel. Die heeft echt een kronkel tussen de oren zitten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Braddie heeft het al gestuurd.
Wat een wijf ben je ook Braddie, meteen mij haar naam dm'en terwijl ik voor de grap een pic vroeg
Hij staat toch op plaats zeven in het rijtje met leukste users. Die Belg op driequote:Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Triest. Ik had overigens niet anders verwacht van die debiel. Die heeft echt een kronkel tussen de oren zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |