Ze was gewoon geband hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat heeft ze gedaan, was volgens mij een DM tussen jou en Blondje
Dat ze daar niet voor gebanned is_____!
Dat was volgens haar een DM tussen jou en haar..quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ze was gewoon geband hoor
Mij daar zomaar in betrekken, wat is deze?
Een dag of 3 en ik was mijn handen in onschuldquote:Op vrijdag 6 september 2013 02:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat was volgens haar een DM tussen jou en haar..
Was ze gebanned? Hoelang? 2 dagen ofzo?!
Een dag of 3quote:Op vrijdag 6 september 2013 02:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Een dag of 3 en ik was mijn handen in onschuld
waarom?quote:Op vrijdag 6 september 2013 02:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een dag of 3Ik vind dat je daar minimaal toch wel 2 weken voor gebanned moet worden, watsdeesch
Pas maar op. Straks vliegt er nog een stoeptegel door je raamquote:Op vrijdag 6 september 2013 02:05 schreef maximumrage het volgende:
[..]
omdat ze mij dreigde toen ik die bondage gast had aangegeven!
3 stoeptegels.quote:Op vrijdag 6 september 2013 02:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks vliegt er nog een stoeptegel door je raam
-quote:Op vrijdag 6 september 2013 02:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks vliegt er nog een stoeptegel door je raam
quote:Op vrijdag 6 september 2013 02:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
3 stoeptegels.
Een met daarop "Blondje"
Nog een met daarop " _ "
En een laatste met daarop " 93 "___!
ik kan dit gewoon lezen hoor!quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:30 schreef Braddie het volgende:
Ik snap niet dat Blondje nog niet gebanned is, ze heeft een tijdje terug een DM openbaar gemaakt toch?
Doe vooral wat je niet laten kuntquote:Op vrijdag 6 september 2013 02:09 schreef maximumrage het volgende:
[..]
ik woude al naar de polietie voor die verkracht site van die bondage! kan ik blondje ook aangeven voor dreigen??
Mij stuurde ze ook een DM met daarin dat ik haar en braddie niet moet lastigvallenquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:07 schreef maximumrage het volgende:
[..]
die blondje stuurde mij een bedrijging dat ik die vuile bondage gebruiker niet moest lastig vallenik heb de bedrijging in een bericht op de fok gezet omdat ik dat niet pik en toen mocht ik een paar daags niet meer berichten hier maken! vuile flikkers! verkrachters mogen hier hun smerige sites posten en ik mag niets!
Dat je achterlijk bent is nog tot daar aan toe, dat is jouw probleem. Ga me echter niet overal uitmaken voor 'verkrachter' of 'mishandelaar'. De vrouwen op site in mijn signature hebben zich vrijwillig laten vastbinden, dat heeft niets met verkrachten of mishandeling te maken, in tegendeel zelfs. Ik heb respect voor vrouwen en zal nooit en ten nimmer iemand pijn doen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:34 schreef maximumrage het volgende:
[..]
admins doen niets met mijn bericht
ik had de bondage gebruiker ook in de mail naar de admin gedaan en die ging hem niet bannen! die maakt nu nog steeds berichten op fok
Niemand hier oordeelt over hoe je in het echt bent maar wel over hoe jij je op FOK! gedraagt. En op FOK! gedraag jij je (vaak) als een geestelijk beperkte borderliner dus logisch dat je af en toe een negatieve reactie krijgt... marcherende tarrel dat je bent.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik blijkbaar tóch wel een aardig persoon ben, en niet helemaal ben zoals iedereen op Fok! mij afschildert, en omdat mensen mij blijkbaar wel fatsoenlijk willen leren kennenVoordat ze gaan oordelen that is.
ik begrijp! soriequote:Op vrijdag 6 september 2013 09:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat je achterlijk bent is nog tot daar aan toe, dat is jouw probleem. Ga me echter niet overal uitmaken voor 'verkrachter' of 'mishandelaar'. De vrouwen op site in mijn signature hebben zich vrijwillig laten vastbinden, dat heeft niets met verkrachten of mishandeling te maken, in tegendeel zelfs. Ik heb respect voor vrouwen en zal nooit en ten nimmer iemand pijn doen.
Ik raad je aan dit door te lezen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bondage Hopelijk snap je dan waar dit over gaat.
Je hebt overigens geluk dat ik mijn echte naam hier niet gebruik, ik had je anders zo aan kunnen klagen voor laster, iets wat ik ook zeker had gedaan in dat geval.
Dat je het niets vind is prima; er staat niet voor niets een waarschuwing op de site in mijn signature.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:10 schreef maximumrage het volgende:
[..]
ik begrijp! soriede meisje op je site zijn mooi maar ik hou niet van de touw
Ik ben een verrader, terwijl jij een DM OPENBAAR maakt?quote:Op vrijdag 6 september 2013 06:47 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
ik kan dit gewoon lezen hoor!
vuile verader!
Geef me alsjeblieft een stuk touw.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Jezus Braddie, snap het dan, ze wil je.
Dat wordt neuken
Nee, dan krijg ik een ban.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geef me alsjeblieft een stuk touw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |