ECTS vervallen wel degelijk na verloop van tijd. Maar dan heb je het meestal over een termijn van 5 jaar.quote:Op maandag 2 september 2013 08:29 schreef BlackEagles het volgende:
Hetgeen dat ik haat aan FOK! zijn dit soort reacties. Reageer niet als je zulk wartaal gaat uitkramen.
Die termijn kan inderdaad per instelling verschillen (al zou ik 1 jaar wel erg kort vinden, aangezien een bachelor 3 jaar duurt). Kun je het niet navragen bij jouw onderwijsinstelling?quote:Op maandag 2 september 2013 08:40 schreef BlackEagles het volgende:
Het ging me om het kinderachtige in zijn reactie, padlarf. Dat het na verloop van tijd vervalt weet ik.
Bedankt voor je reactie. Ik ga er dan van uit dat dit per instelling anders is, klopt dit? Met 5 jaar kan ik leven; zolang het maar geen 1 jaar is. Anders is alles voor niets geweest.
Ah, oké. Denk dat het bij FEW ook 5 is dan. Er staat dat het vóór 31 augustus rond moet zijn en dat je je niet met terugwerkende kracht in kunt schrijven. Bullshit, maar goed, zolang mijn punten behouden blijven vind ik het best.quote:Op maandag 2 september 2013 08:47 schreef _NZT_ het volgende:
Bij FEWEB verloopt het na 5 jaar in ieder geval.
Maar ontopic. Staat er bij studielink nog niet iets wat je moet doen? Anders moet het eigenlijk zo geregeld zijn.
Ja ik vind het ook een beetje raar...vandaar ook dat deadline voor inschrijven van periode 1 23 september is...dat is dus ook met terugwerkende kracht neem ik aanquote:Op maandag 2 september 2013 08:57 schreef BlackEagles het volgende:
[..]
Ah, oké. Denk dat het bij FEW ook 5 is dan. Er staat dat het vóór 31 augustus rond moet zijn en dat je je niet met terugwerkende kracht in kunt schrijven. Bullshit, maar goed, zolang mijn punten behouden blijven vind ik het best.
Ja, da's ook met terugwerkende kracht dan. Slaat werkelijk waar nergens op. Denk ook dat het een fout van de uni is, maar goed, ik ga er wel weer achteraan. Ik begrijp je heel goed; 't is kut.quote:Op maandag 2 september 2013 09:13 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een beetje raar...vandaar ook dat deadline voor inschrijven van periode 1 23 september is...dat is dus ook met terugwerkende kracht neem ik aan![]()
Als jij ruim van te voren inschrijft maar door een late bevestiging van kant van uni nog niet voor 31 aug bent ingeschreven is dat de fout van de uni.
Ik had vorig jaar 26 juli de betaling geregeld, kreeg ik pas 28 augustus de bevestigingtoen zaten allen werkcolleges al vol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |