SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
Helemaal super.
Net goedquote:Op zondag 1 september 2013 22:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Godver, seconde te laat
quote:Op zondag 1 september 2013 22:26 schreef Arashimashou het volgende:
De TT die je wist dat zou komen... IS EINDELIJK HIEEEEIEEEEEEEEEER
DOOR DE REGEN EN DE WIND ZAL IK NAAST JE BLIJVEN STAANquote:Op zondag 1 september 2013 22:26 schreef Arashimashou het volgende:
De TT die je wist dat zou komen... IS EINDELIJK HIEEEEIEEEEEEEEEER
Ik had tijd nodig om het kwaliteitsplaatje onderaan neer te zettenquote:Op zondag 1 september 2013 22:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik had meer verwacht van een oldtimer.
Ik wacht al een minuut al dan niet langer om de voorgaande zin te posten en dat krabs dit topic niet aangemaakt heeft is geen reden om hem niet te posten, nee het geeft daar alleen meer aanleiding toe.
quote:Op zondag 1 september 2013 22:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik had meer verwacht van een oldtimer.
Ik wacht al een minuut al dan niet langer om de voorgaande zin te posten en dat krabs dit topic niet aangemaakt heeft is geen reden om hem niet te posten, nee het geeft daar alleen meer aanleiding toe.
Ik zal wel watten in m'n hoofd hebben, maar ik volg dit nietquote:Op zondag 1 september 2013 22:33 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik had tijd nodig om het kwaliteitsplaatje onderaan neer te zetten
Borderlinequote:Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
HALLO JONGENS, IK BEN TERUG NA EEN JAAR AFWEZIG TE ZIJN GEWEEST. HEBBEN JULLI MIJ GEMIST.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit jouw alternatieve persoonlijkheid die wel van moe houdt?quote:Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
HALLO JONGENS, IK BEN TERUG NA EEN JAAR AFWEZIG TE ZIJN GEWEEST. HEBBEN JULLI MIJ GEMIST.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
BorderlineTermenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
HUEquote:Op zondag 1 september 2013 22:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dit jouw alternatieve persoonlijkheid die wel van moe houdt?
quote:Op zondag 1 september 2013 22:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ik dit nog mag meemaken.
quote:Op zondag 1 september 2013 22:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]hallo
Het is zeker een wonder dat je dit mag meemaken, het wordt tijd om dit weer te veranderen in een kwaliteit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FIGHTOOOOOOOOOHHHHHH
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ja.quote:Op zondag 1 september 2013 22:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
is dat bij al die plaatjes zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |