Ik zou er niet teveel op hopen.quote:Op maandag 2 september 2013 21:07 schreef Banaanensuiker het volgende:
Klopt inderdaad. Zijn een stelletje slakken daar op de website. Ik ben vooral benieuwd naar een eventuele verdediger.
Richards wellicht van M.City. Is paar keer genoemd.quote:Op maandag 2 september 2013 21:07 schreef Banaanensuiker het volgende:
Klopt inderdaad. Zijn een stelletje slakken daar op de website. Ik ben vooral benieuwd naar een eventuele verdediger.
Ik heb ook geen idee, maarja ik vind het wel best, hij zal het wat League Cup wedstrijden mogen keepen, lekker belangrijk. Paars staat hem wel goed.quote:
jawelquote:Op maandag 2 september 2013 21:11 schreef Ironisch het volgende:
Is dat Sky een beetje betrouwbaar trouwens?
Die naam horen we al jaren elke transferperiode.quote:Op maandag 2 september 2013 21:07 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Richards wellicht van M.City. Is paar keer genoemd.
Podolski retweette vanmiddag ook al iemand die Ozil feliciteerde met zijn transferquote:
Het is maar waar je je druk om maaktquote:
Wilde kijken of er al iets op stond over Özil, moest wel lachen toen ik dit voorgeschoteld kreegquote:Op maandag 2 september 2013 22:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om maakt
quote:
Vorig seizoen gewoon bij Fiorentina onder de lat gestaan hoor.quote:Op maandag 2 september 2013 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
Een serie B keeperDie vlag kan uit
Wie heeft Özil nodig!!![]()
Arsenal speelt niet mee om de prijzenquote:Op maandag 2 september 2013 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
ik denk dat sneijder nog naar arsenal komt voor de sluiting van de markt hihi
quote:Op maandag 2 september 2013 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
ik denk dat sneijder nog naar arsenal komt voor de sluiting van de markt hihi
twitter:samuelj29060 twitterde op maandag 02-09-2013 om 23:00:54Spanish football federation confirm Mesut Özil is no longer a La Liga player. ( @fredhermel ) reageer retweet
Dat is gewoon het hotel in München waar hij zit met de Duitse selectie.quote:
Ik ga er gewoon vanuit dat het klaar is, ze willen gewoon de supporters pesten.quote:Officieel: Arsenal haalt Özil voor recordbedrag
De Duitse international Mesut Özil verlaat Real Madrid voor Arsenal. Dat heeft de Londense club bevestigd. De 24-jarige middenvelder tekende een contract voor vijf jaar.
Met de transfer is een bedrag van 50 miljoen euro gemoeid, een record voor Arsenal. Het vorige clubrecord stond op 17,6 miljoen euro, een bedrag dat in 2009 neergeteld werd voor de Russische spits Andrey Arshavin. Özil zelf gaat wekelijks 165.000 euro opstrijken.
Real nam Özil in 2010 voor 14,6 miljoen euro over van Werder Bremen, dat hem in 2008 bij zijn jeugdclub Schalke 04 wegplukte. Hij speelde 155 wedstrijden voor de Koninklijke.
Dat Özil de Spaanse hoofdstad verlaat, is niet naar de zin van de supporters van Real. Bij de presentatie van Gareth Bale zongen de fans voorzitter Florentino Pérez toe: "Florentino! Özil no se vende!" (Özil is niet te koop).
Arsenal kon vandaag ook een nieuwe doelman voortellen. De 27-jarige Italiaanse international Emiliano Viviano wordt voor één seizoen gehuurd van Palermo. Arsenal heeft ook een aankoopoptie.
Dat nieuws staat idd op meerdere Nederlandse sites al een uur of zo. Ondertussen nog steeds geen bevestiging van de clubs, dus zou er nog niet op gerust zijn!quote:Op maandag 2 september 2013 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Officieel: Arsenal haalt Özil voor recordbedrag
twitter:SuleyOzturk twitterde op maandag 02-09-2013 om 23:24:04OFFICIEEL: MESUT ÖZIL NAAR ARSENAL! reageer retweet
quote:Op maandag 2 september 2013 23:24 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat nieuws staat idd op meerdere Nederlandse sites al een uur of zo. Ondertussen nog steeds geen bevestiging van de clubs, dus zou er nog niet op gerust zijn!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 1 september 2013 22:21 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Özil komt niet naar Arsenal, droom maar lekker verder.
Is Van Persie ook weer terug?quote:Op maandag 2 september 2013 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Beste speler van de PL nu bij Arsenal.
quote:
ozilquote:Op maandag 2 september 2013 23:31 schreef Typisch het volgende:
Weer om de vierde plek mee doen, niks mis mee.
HOLY CRAP 11 miljoen likes in 4 minutenquote:Op maandag 2 september 2013 23:33 schreef bambino het volgende:
https://www.facebook.com/mesutoezil/posts/10151815049659663
Waarop? Met een aankoop win je de Cl niet.quote:Op maandag 2 september 2013 23:34 schreef Ironisch het volgende:
[..]
kinderachtig om zo te reageren, beetje jaloers?
Arsenal heeft al een goed spelend team, met ozil erbij worden de kansen alleen maar groter.quote:Op maandag 2 september 2013 23:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarop? Met een aankoop win je de Cl niet.
Ja van 5 % naar 10 %.quote:Op maandag 2 september 2013 23:39 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Arsenal heeft al een goed spelend team, met ozil erbij worden de kansen alleen maar groter.
Blij dat jij ook een fijne avond hebt, met dit soort berichten! Mijn humeur kan wel iets hebben vanavond, dus ga lekker door met je getroll!quote:
Ja die was van zaterdag na de wedstrijd, ik zag hem ook al ergens voorbij komenquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 23:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Blij dat jij ook een fijne avond hebt, met dit soort berichten! Mijn humeur kan wel iets hebben vanavond, dus ga lekker door met je getroll!
Alleen al het feit dat ie het vorige transferrecord ff verdubbeldquote:Op maandag 2 september 2013 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Heerlijk. Ik kan nu gerust slapen.![]()
![]()
Wenger die 50 miljoen uitgeeft, bijzonder trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |