Ik zeg niks meerquote:Op maandag 2 september 2013 00:34 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]We bespreken eerst wat we gaan zeggen in een PM
... en als het dan gezegd is virtuele high-fives hèquote:Op maandag 2 september 2013 00:34 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]We bespreken eerst wat we gaan zeggen in een PM
Dan bellen we elkaar gelijk op joh, wat denk jij danquote:Op maandag 2 september 2013 00:39 schreef Jian het volgende:
[..]
... en als het dan gezegd is virtuele high-fives hè
Sjesus zeg we gaan wat eten, gezamenlijke rook hobby.quote:Op maandag 2 september 2013 00:39 schreef Jian het volgende:
[..]
... en als het dan gezegd is virtuele high-fives hè
Tuurlijk ...quote:Op maandag 2 september 2013 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus zeg we gaan wat eten, gezamenlijke rook hobby.Big deal
En toch is het zoquote:
Nah ja zal me worst zijn verderquote:Op maandag 2 september 2013 00:51 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ben bang dat het weinig zin heeft, laat ze lekker denken
Nee, natuurlijk niet, dat begrijpen we, 3 and 4 is a crowdquote:Op maandag 2 september 2013 00:54 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Precies! We maken er een gezellige avond van, en ze mogen er niet bij zijn
Straks half FOK in m'n woonkamer... Dahag, mooi nietquote:Op maandag 2 september 2013 00:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, dat begrijpen we, 3 and 4 is a crowd
Je werkt ze liever 1 voor 1 af ..quote:Op maandag 2 september 2013 00:57 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Straks half FOK in m'n woonkamer... Dahag, mooi niet
Valt wel mee ik heb daar ook een steentje aan mee gedragen. Ik ziek soms graag zeker als ik irritant wordquote:
Nee joh, lekker met z'n tweetjes, gezellig, kaarsjes aan, heerlijk muziekje, rustig naar het toetje toe werken ......quote:Op maandag 2 september 2013 00:57 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Straks half FOK in m'n woonkamer... Dahag, mooi niet
Zeg eens eerlijk als ik je zou uitnodigen voor een meet (met meerdere) zou je dan wel komen?quote:Op maandag 2 september 2013 00:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, dat begrijpen we, 3 and 4 is a crowd
Ja dahag, bouwlampen en een fles spa... Het moet niet gezellig worden ofzo hoorquote:Op maandag 2 september 2013 01:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee joh, lekker met z'n tweetjes, gezellig, kaarsjes aan, heerlijk muziekje, rustig naar het toetje toe werken ......
quote:Op maandag 2 september 2013 01:03 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja dahag, bouwlampen en een fles spa... Het moet niet gezellig worden ofzo hoor
Bouwlampen ben ik wel gewendquote:Op maandag 2 september 2013 01:03 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja dahag, bouwlampen en een fles spa... Het moet niet gezellig worden ofzo hoor
Nee zeg, ik wil de kans op pril geluk niet verstoren, i'm a sucker for romancequote:Op maandag 2 september 2013 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk als ik je zou uitnodigen voor een meet (met meerdere) zou je dan wel komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |