Niks dervan Sjaan de Toverheks .. je moet nog biddenquote:
Waarvoor moet ik biddenquote:Op zondag 1 september 2013 22:17 schreef ZOA het volgende:
[..]
Niks dervan Sjaan de Toverheks .. je moet nog bidden
Verzin wat ..een schietgebedje, een dankgebedje, een waterbedje ...quote:
Op voorhand denk ik altijd ik ga minstens een halfuur weken, maar na 10 min ben ik het meestal wel zat.quote:Op zondag 1 september 2013 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heel verstandig, ik hou dat volk hier de komende tien minuten wel in de gaten...
Niet dat ik veel röring verwacht, maar je weet nooit...
10 min, meer niet hé?
doe dan maar een waterbedjequote:Op zondag 1 september 2013 22:21 schreef ZOA het volgende:
[..]
Verzin wat ..een schietgebedje, een dankgebedje, een waterbedje ...
Die gaat eerst op vakansie ..quote:Op zondag 1 september 2013 22:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat Suffie het maar niet horen .........
Jôh, dat was een snel badje, en wees blij dat ze niet nog een soort van raar Atlas programma verzonnen hebben..quote:Op zondag 1 september 2013 22:24 schreef Jian het volgende:
Ned. 1 staat aan, weer een soort talentenjacht, ik word gek van die programma's
Zoa, op de knietjes in een waterbed lijkt me toch niet zo een goed idee, voor op de knietjes heb je een stevige ondergrond nodig, water klotst zo heen en weerquote:
10 min zei ik toch, vollopen en leeglopen duurt langerquote:Op zondag 1 september 2013 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jôh, dat was een snel badje, en wees blij dat ze niet nog een soort van raar Atlas programma verzonnen hebben..
ervoor danquote:Op zondag 1 september 2013 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zoa, op de knietjes in een waterbed lijkt me toch niet zo een goed idee, voor op de knietjes heb je een stevige ondergrond nodig, water klotst zo heen en weer
Voor het bed, aan de rechter of linkerkantquote:
Van alle kanten natuurlijk en uiteindelijk erin!quote:Op zondag 1 september 2013 22:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Voor het bed, aan de rechter of linkerkant![]()
![]()
en natuurlijk vanavond ff een nummertje van Anouk
Las dat de draaidagen van Penoza erop zaten, dus kom op met seizoen 3, heb er zo zin in......LUTHERRRRRRRRRRR
Tsss.... Jôhquote:Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef Jian het volgende:
We krijgen toch niet allemaal posts met joetjoeps hè, ik klik toch niet
toch wel .. speciaal voor jou omdat je toch niet kliktquote:Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef Jian het volgende:
We krijgen toch niet allemaal posts met joetjoeps hè, ik klik toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |