Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Omdat je naar een herhaling zit te kijken.quote:Op zondag 1 september 2013 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom krijgt Pelle geen rood voor die doelloze duw?
quote:Op zondag 1 september 2013 19:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Omdat je naar een herhaling zit te kijken.
stel je aanus.quote:Op zondag 1 september 2013 19:29 schreef Cavaliers het volgende:
Zou Pino112 het wel goed vinden dat we Pelle niet zo mogen? Jammer dat ons clubje geen 12e staat.
Pino is niet voor Feyenoord kneus.quote:Op zondag 1 september 2013 19:29 schreef Cavaliers het volgende:
Zou Pino112 het wel goed vinden dat we Pelle niet zo mogen? Jammer dat ons clubje geen 12e staat.
quote:Op zondag 1 september 2013 19:29 schreef Cavaliers het volgende:
Je meent het.quote:Op zondag 1 september 2013 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pino is niet voor Feyenoord kneus.
quote:
Topkol inderdaadquote:
Aldus iemand die 2 keer in zijn leven de arena heeft gezien. Vanuit de trein.quote:
De successupporters zijn weer weg.quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
De successupporters zijn weer weg.
We dachten allemaal even dat het echte supporters waren, maar we zagen over het hoofd dat Feyenoord de 2e plaats als succes ziet.
Kunnen er 48.000 in bij een vol uitvak zonder bufferzones.quote:
Relatief gezien nietquote:Op zondag 1 september 2013 19:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel de bestbezochte wedstrijd van dit weekend.
Ajax speelde uit.quote:Op zondag 1 september 2013 19:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 september 2013 19:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat was FC Schubbekutteveen waar alle vijftien stoelen vol waren.
Duh.quote:Op zondag 1 september 2013 19:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 september 2013 19:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
Dacht even dat dat Ruud Vormer was.
Zit altijd vol.quote:Op zondag 1 september 2013 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zitten er ook zelden meer dan 40.000
Pelle wordt wel met de week beter. Nog steeds.quote:Op zondag 1 september 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
''Het spel wordt nog wel beter'', aldus koeman.
Gaat Pelle aan de EPO soms?
quote:
De supporters van die club steken ook wat minder veren in hun reet.quote:Op zondag 1 september 2013 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zondag 1 september 2013 19:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De supporters van die club steken ook wat minder veren in hun reet.
Iedere wedstrijd in De Kuip scoort hij voorlopig.quote:Op zondag 1 september 2013 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Pelle wordt wel met de week beter. Nog steeds.
Fludderesquote:Op zondag 1 september 2013 19:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bah nee. Dat Fledderus hier heeft gespeeld is al erg genoeg.
Oh, ik dacht al.quote:
Bij Besiktas.quote:Op zondag 1 september 2013 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al.
waar speelt atiba nu eigenlijk?
Komt door de dopingquote:Op zondag 1 september 2013 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En aan het einde van het woord gaat hij opeens hijgen en harder praten ofso..
nou nou, stapje hogerop hoor.quote:
Zolang ze daar liedjes over zichzelf blijven zingen valt dat nog maar te bezien.quote:Op zondag 1 september 2013 19:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De supporters van die club steken ook wat minder veren in hun reet.
Gemiddeld afgelopen jaar 51.000quote:Op zondag 1 september 2013 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horenquote:Op zondag 1 september 2013 19:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Deze aflevering heb ik gemist maar ik heb net even kunnen lachen op youtube. Bedankt
Die cijfers kloppen niet. Ik denk wel dat het werkelijke aantal ruim boven de 40.000 ligt maar dat gemiddelde is aangenomen dat alle seizoenskaarthouders elke wedstrijd zijn gaan bekijken. Wat natuurlijk onzin is.quote:Op zondag 1 september 2013 19:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Gemiddeld afgelopen jaar 51.000
Verkochte kaarten. Is wat anders dan het aantal mensen dat daadwerkelijk komt opdagen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Gemiddeld afgelopen jaar 51.000
Ja. Toivonen kon er namelijk maar net bij, dan kun je m makkelijker verkeerd raken.quote:
Zulke duren kaarten kopen en dan niet komen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Verkochte kaarten. Is wat anders dan het aantal mensen dat daadwerkelijk komt opdagen.
Seizoenskaarthouders die niet komen, kneus.quote:Op zondag 1 september 2013 19:41 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Zulke duren kaarten kopen en dan niet komen.
Je lult onzin.
Losse verkoop komt wel. Uitsupporters ook. Seizoenskaarthouders niet.quote:Op zondag 1 september 2013 19:41 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Je lult onzin.
Inderdaad.quote:Op zondag 1 september 2013 19:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Ajacieden die over successupporters praten![]()
Zulke dure kaarten daar doel ik ook seizoenskaarthouders mee.quote:Op zondag 1 september 2013 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Seizoenskaarthouders die niet komen, kneus.
Here we go again.quote:Op zondag 1 september 2013 19:41 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Je lult onzin.
Iddquote:Op zondag 1 september 2013 19:42 schreef indiaantje89 het volgende:
quote:Op zondag 1 september 2013 19:42 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.nrcnext.nl/blo(...)bij-ajax-fc-utrecht/quote:Op zondag 1 september 2013 19:41 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Je lult onzin.
45%, wtfquote:
quote:Op zondag 1 september 2013 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd![]()
Het ging over Feyenoord, die hebben helemaal geen succes gehad.
De eerste en de laatste ploeg die wat Europees gewonnen heeft.quote:Op zondag 1 september 2013 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd![]()
Het ging over Feyenoord, die hebben helemaal geen succes gehad.
Ah, dat verklaart.quote:
We hadden het over de afgelopen seizoenen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
De eerste en de laatste ploeg die wat Europees gewonnen heeft.
No shit.quote:Op zondag 1 september 2013 19:44 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Achterlijke figuren zijn dat dan.
Ja ik snap het ook niet. Al was ik 1x op vakantie tijdens een potje tegen ADO.quote:Op zondag 1 september 2013 19:44 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Achterlijke figuren zijn dat dan.
Het is ongelovelijk dat er mensen zulke dure kaarten kopen en niet komen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet. Al was ik 1x op vakantie tijdens een potje tegen ADO.
1 potje kost voor mij al gauw 20 euro ja.quote:Op zondag 1 september 2013 19:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het is ongelovelijk dat er mensen zulke dure kaarten kopen en niet komen.
Nee, omdat ze geen risicowedstrijd wilden.quote:Op zondag 1 september 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
Cambuur is uitgenodigd op verzoek van PSV.
Omdat ze een makkelijke tegenstander wilde.
Niet waar.quote:Op zondag 1 september 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
Cambuur is uitgenodigd op verzoek van PSV.
Omdat ze een makkelijke tegenstander wilde.
Een goedkope zaadpot kost 18.(beker)quote:Op zondag 1 september 2013 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1 potje kost voor mij al gauw 20 euro ja.
Daarom. Seizoenskaart nemen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Een goedkope zaadpot kost 18.(beker)
En echte eredivisie kost bijna 30 al.(goedkoopste)
Seizoenskaart is omgerekend 20 per wedstrijd voor mij.quote:Op zondag 1 september 2013 19:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Een goedkope zaadpot kost 18.(beker)
En echte eredivisie kost bijna 30 al.(goedkoopste)
Wat bazel je nu weer?quote:Op zondag 1 september 2013 19:29 schreef Cavaliers het volgende:
Mooi op tijd gequote.quote:Op zondag 1 september 2013 19:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat bazel je nu weer?
Ik geef geen neuk om Pelle.
Nederlands?quote:Op zondag 1 september 2013 19:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat is als nog duur genoeg om te komen.
Feyenoord - Roda had het slechtste team. Dit Roda is echt intens waardeloos.quote:Op zondag 1 september 2013 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC - NEC is de wedstrijd tussen de meest dramatische ploegen uit de Eredivisie.
Originele post.quote:
Je vergeet Demouge.quote:Op zondag 1 september 2013 19:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Feyenoord - Roda had het slechtste team. Dit Roda is echt intens waardeloos.
Goede UI.quote:Op zondag 1 september 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
Waarom steekt Pelle altijd als een 12-jarige puber z'n tong uit z'n mond als hij scoort?
voor de chimeidsquote:Op zondag 1 september 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
Waarom steekt Pelle altijd als een 12-jarige puber z'n tong uit z'n mond als hij scoort?
Heeft ie gejat van Robben. Die deed dat in april 2002 al.quote:Op zondag 1 september 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
en watergod.quote:
Hij zet zichzelf daar neer.quote:Op zondag 1 september 2013 19:53 schreef remcoP het volgende:
[..]
De persoon die hem daar neerzet zouden ze ook eens mogen lynchen.
Hij zet zichzelf daar neerquote:Op zondag 1 september 2013 19:53 schreef remcoP het volgende:
[..]
De persoon die hem daar neerzet zouden ze ook eens mogen lynchen.
Aan te geven dat hij goed ken beffen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
Vooral jammer dat ik ADO Den Haag - ADO Den Haag heb gemist.quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:31 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond ook blijkbaar:
00.15-00.45 uur,Ned.1: STUDIO SPORT
EREDIVISIE
voetbal samenvattingen van
Ajax - PEC Zwolle
ADO Den Haag- ADO Den Haag
SC Cambuur - Heracles A.
FC Twente - PSV
olympisch bekendmaking van de
gaststad voor de Olympische
Spelen 2020,de keuze:Tokio,
Madrid en Istanbul
quote:Op maandag 9 september 2013 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral jammer dat ik ADO Den Haag - ADO Den Haag heb gemist.
Lijkt me niet bepaald een potentieel spannende wedstrijd. Er is toch wel wat beters? Oh even gekeken, nee dusquote:
Het is wachten op de Real Madrid - Juventusjes en de Man City - Bayernsquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:58 schreef alors het volgende:
[..]
Lijkt me niet bepaald een potentieel spannende wedstrijd. Er is toch wel wat beters? Oh even gekeken, nee dusWat een armoe.
Ja idd. Jammer dat Arsenal - Dortmund niet wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is wachten op de Real Madrid - Juventusjes en de Man City - Bayerns
*ergerenquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik blijf me irriteren aan Jeroen Grueter.
Wel mooie clichés iig.quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
Wel mooie cliché's iig.
'Voetbal heeft gewonnen vanavond'
Stief zou trots zijn.
Totaal misplaatst ook. Als voetbal vanavond had gewonnen had PSV 0 punten gekregen. Twente was de enige met aanvallende intenties vanavond.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
Wel mooie clichés iig.
'Voetbal heeft gewonnen vanavond'
Stief zou trots zijn.
Wanneer hij ten onder gaat in een topper met zijn ploeg, heeft het voetbal verloren. Let maar op.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Totaal misplaatst ook. Als voetbal vanavond had gewonnen had PSV 0 punten gekregen. Twente was de enige met aanvallende intenties vanavond.
Eens.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Oké, treurwilg.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Johannes_vermeer is een beetje raar de laatste tijd. Ik denk dat hij persoonlijke problemen heeft. Laten we hem een beetje ontzien.quote:
Misschien heeft hij een hartinfarct gekregen toen hij las dat Alba niet meedoet tegen Ajax.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Johannes_vermeer is een beetje raar de laatste tijd. Ik denk dat hij persoonlijke problemen heeft. Laten we hem een beetje ontzien.
Ik ben niet raar. Jij bent raar. Ik heb de feiten achter me staan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Johannes_vermeer is een beetje raar de laatste tijd. Ik denk dat hij persoonlijke problemen heeft. Laten we hem een beetje ontzien.
Mensen die een goed zelfbeeld van zichzelf denken te hebben, dat is pas raar.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben niet raar. Jij bent raar. Ik heb de feiten achter me staan.
Dit bedoel ik. Dat had de oude johannes_vermeer beter aangepakt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben niet raar. Jij bent raar.
Sorry dat ik niet depressief ben.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die een goed zelfbeeld van zichzelf denken te hebben, dat is pas raar.
Hoe zou PSV dan hebben gespeeld?quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:13 schreef Buitendam het volgende:
Twente speelde vanavond zelfs met Tadic saai.
Slordig maar leuker om naar te kijken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zou PSV dan hebben gespeeld?
Er is wel een verschil tussen de johannes_vermeer voor en na zijn ban ja. Die laatste is namelijk door jou genaaid en heeft zeer sterke redenen om te twijfelen aan jouw oprechtheid. Daarom kunnen onze gesprekken nooit meer enig niveau halen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Dat had de oude johannes_vermeer beter aangepakt.
Ik ben nog druk bezig met het afvegen van mijn beeldscherm, door deze post vloog er koffie tegen mijn beeldscherm aan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Slordig maar leuker om naar te kijken.
Je maakt er gelukkig niet zo'n héél groot drama van.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen de johannes_vermeer voor en na zijn ban ja. Die laatste is namelijk door jou genaaid en heeft zeer sterke redenen om te twijfelen aan jouw oprechtheid. Daarom kunnen onze gesprekken nooit meer enig niveau halen.
Door jou heb ik mijn vertrouwen in de mensheid verloren, voor mij een trauma, voor jou another day at the office. Dat blijkt inderdaad uit alles.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je maakt er gelukkig niet zo'n héél groot drama van.
Sterkte er mee.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Door jou heb ik mijn vertrouwen in de mensheid verloren, voor mij een trauma, voor jou another day at the office. Dat blijkt inderdaad uit alles.
Ja, dat mag.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Cambuur een leuke club.
Mag ik dat vinden?
Nee, tokkieclub.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Cambuur een leuke club.
Mag ik dat vinden?
Ik geef je een paar dagen om de redenen achter mijn frustratie bij jezelf op te zoeken en mij dan per pm je excuses aan te biedenquote:
Omdat ie al jaren in Nederland speelt, slimpie.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:18 schreef TLC het volgende:
wat kan die Oostenrijker al goed Nederlands praten![]()
Ik zal je een spannende paar dagen besparen; dat gaat nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef je een paar dagen om de redenen achter mijn frustratie bij jezelf op te zoeken en mij dan per pm je excuses aan te bieden
Zo niet zal ik je zelf met de feiten moeten confronteren.
Motorische klachten zijn een veelvoorkomend probleem voor Downpatienten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben nog druk bezig met het afvegen van mijn beeldscherm, door deze post vloog er koffie tegen mijn beeldscherm aan.
Je functioneert als moderator, maar als mens heb je afgedaan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal je een spannende paar dagen besparen; dat gaat nooit gebeuren.
Ah, ik dacht dat je net wat anders zei, dat dit hele gedoe daar zelfs om begonnen was. Maar bedankt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je functioneert als moderator
Je hebt emoties geveinsd om mij op het verkeerde been te zetten om me vervolgens te pakken. Ik moet het vooral mijzelf kwalijk nemen dat ik dit niet aan had zien komen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je net wat anders zei, dat dit hele gedoe daar zelfs om begonnen was. Maar bedankt.
sommige spelen al -tig jaren in Nederland zonder een woord Nederlands te kunnen spreken, dus dat zegt niksquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ie al jaren in Nederland speelt, slimpie.
Teringzooi, daar heb ik dus een vrije avond voor genomenquote:
Flikker op man.quote:Op zondag 15 september 2013 18:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Topshow
Kap daar nou eens mee.quote:
Ik denk niet aan de keeper.quote:Op zondag 15 september 2013 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien een paar makkelie gegeven rode kaarten vandaag
Battle of the rebelsquote:Op zondag 15 september 2013 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kap daar nou eens mee.
Ik zeg het omdat het mijn catchphrase is, niet om een mod boos te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |