SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Hij heeft een geweldige reflex en dat is het dan ookquote:Op zondag 1 september 2013 19:30 schreef wolferl het volgende:
Vermeer is een rare snuiter. De meest ingewikkelde ballen kan hij tegenhouden, maar een flutskrutsprutsbal laat hij wegglippen.
Wat moet hij anders doen?quote:Op zondag 1 september 2013 19:30 schreef firecow het volgende:
Is dat nieuw dat Frank direct naar binnen loopt na een niet gewonnen wedstrijd? Zag het vorige week tegen heerenveen al gebeuren en nu tegen groningen weer.
Van Rhijn is gewoon een hele matige speler.quote:Op zondag 1 september 2013 19:32 schreef Heeinz het volgende:
Is het jullie trouwens ook wel opgevallen hoeveel corners Van Rhijn weggeeft? Echt niet normaal.. Hij kan gewoon geen bal veroveren zonder dat die uit het veld gaat. Er worden ook héél veel voorzetten vanaf zijn kant gegeven. Een linksbuiten met een actie buitenom en een goede voorzet heeft de wedstrijd van z'n leven tegen hem.
Pakt ook erg veel domme kaarten. Lijkt het gewoon niet te kunnen op techniek.. Nou weet ik niet hoe Ligeon dat doet of misschien kunnen we zelfs aan Tete denken, maar het kan moeilijk erger.quote:Op zondag 1 september 2013 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Rhijn is gewoon een hele matige speler.
Dat niet maar het is geen echte rechtsback, hij zit er nooit kort opquote:Op zondag 1 september 2013 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Rhijn is gewoon een hele matige speler.
Maar het is wel zo dat we dit ook dachten bij van der Wiel. En toen kwam van Rhijn erin en vonden we het allemaal geweldig. Dat zal ook wel met Ligeon en Tete gaan als die in de basis komen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Pakt ook erg veel domme kaarten. Lijkt het gewoon niet te kunnen op techniek.. Nou weet ik niet hoe Ligeon dat doet of misschien kunnen we zelfs aan Tete denken, maar het kan moeilijk erger.
Ik zou hem ook niet centraal willen zien hoor. Veel te kwetsbaar.quote:Op zondag 1 september 2013 19:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat niet maar het is geen echte rechtsback, hij zit er nooit kort op
Ach die mensen geven elkaar op zo'n dag 36x een hand.quote:Op zondag 1 september 2013 19:35 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
De coach een hand geven. Zoals vorige week ook niet bij Marco.
Ik momenteel ook niet maar je zit wel aan zijn manier van verdedigen dat hij dat gespeeld heeftquote:Op zondag 1 september 2013 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou hem ook niet centraal willen zien hoor. Veel te kwetsbaar.
Misschien moet hij gewoon even banken om een nieuwe prikkel te krijgen. En als het dan nog niet werkt is het gewoon een gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 1 september 2013 19:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik momenteel ook niet maar je zit wel aan zijn manier van verdedigen dat hij dat gespeeld heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |