SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Hij heeft een geweldige reflex en dat is het dan ookquote:Op zondag 1 september 2013 19:30 schreef wolferl het volgende:
Vermeer is een rare snuiter. De meest ingewikkelde ballen kan hij tegenhouden, maar een flutskrutsprutsbal laat hij wegglippen.
Wat moet hij anders doen?quote:Op zondag 1 september 2013 19:30 schreef firecow het volgende:
Is dat nieuw dat Frank direct naar binnen loopt na een niet gewonnen wedstrijd? Zag het vorige week tegen heerenveen al gebeuren en nu tegen groningen weer.
Van Rhijn is gewoon een hele matige speler.quote:Op zondag 1 september 2013 19:32 schreef Heeinz het volgende:
Is het jullie trouwens ook wel opgevallen hoeveel corners Van Rhijn weggeeft? Echt niet normaal.. Hij kan gewoon geen bal veroveren zonder dat die uit het veld gaat. Er worden ook héél veel voorzetten vanaf zijn kant gegeven. Een linksbuiten met een actie buitenom en een goede voorzet heeft de wedstrijd van z'n leven tegen hem.
Pakt ook erg veel domme kaarten. Lijkt het gewoon niet te kunnen op techniek.. Nou weet ik niet hoe Ligeon dat doet of misschien kunnen we zelfs aan Tete denken, maar het kan moeilijk erger.quote:Op zondag 1 september 2013 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Rhijn is gewoon een hele matige speler.
Dat niet maar het is geen echte rechtsback, hij zit er nooit kort opquote:Op zondag 1 september 2013 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Rhijn is gewoon een hele matige speler.
Maar het is wel zo dat we dit ook dachten bij van der Wiel. En toen kwam van Rhijn erin en vonden we het allemaal geweldig. Dat zal ook wel met Ligeon en Tete gaan als die in de basis komen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Pakt ook erg veel domme kaarten. Lijkt het gewoon niet te kunnen op techniek.. Nou weet ik niet hoe Ligeon dat doet of misschien kunnen we zelfs aan Tete denken, maar het kan moeilijk erger.
Ik zou hem ook niet centraal willen zien hoor. Veel te kwetsbaar.quote:Op zondag 1 september 2013 19:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat niet maar het is geen echte rechtsback, hij zit er nooit kort op
Ach die mensen geven elkaar op zo'n dag 36x een hand.quote:Op zondag 1 september 2013 19:35 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
De coach een hand geven. Zoals vorige week ook niet bij Marco.
Ik momenteel ook niet maar je zit wel aan zijn manier van verdedigen dat hij dat gespeeld heeftquote:Op zondag 1 september 2013 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou hem ook niet centraal willen zien hoor. Veel te kwetsbaar.
Misschien moet hij gewoon even banken om een nieuwe prikkel te krijgen. En als het dan nog niet werkt is het gewoon een gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 1 september 2013 19:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik momenteel ook niet maar je zit wel aan zijn manier van verdedigen dat hij dat gespeeld heeft
Veel zal er niet bijkomen hoor. Dat met die Nederlandse flankspeler zal ook wel weer stuklopen.quote:
Allemaal dezelfde bron zeker.quote:Op zondag 1 september 2013 19:38 schreef henk3412 het volgende:
Nu melden trouwens steeds meer sites dat John officieel naar Ajax komt..
Komt allemaal van dezelfde bron af.quote:Op zondag 1 september 2013 19:38 schreef henk3412 het volgende:
Nu melden trouwens steeds meer sites dat John officieel naar Ajax komt..
k kwam via dat twitter bericht bij een Twente forum terecht waar wordt beweerd dat het bericht door een goede bekende van de familie John is geplaatst. Diezelfde persoon zou verbonden zijn aan FC Twente. Als ik dat zo lees geloof ik er eigenlijk niet veel van.quote:
Alinea's!quote:Op zondag 1 september 2013 19:42 schreef henk3412 het volgende:
Ja moet toch nog een keer reageren dat we alleen voorin scherper moeten zijn. Meneer de Boer (het doelpunt was geen uitgespeelde aanval) maar na ca 25 minuten schoten we voor het eerst uit een aanval op het doel. Ons middenveld met die Serero had toen nog niets goed gedaan. De hele eerste helft was het huilen met de pet op het veld werd door beide partijen kort gehouden geen risico (Schone en Serero de spelmakers hebben geen goede bal gegeven) De tweede helft kwam er ruimte (vanuit Ajax veel te veel ruimte en iedereen liep maar wat te doen) en toen kon Serero een paar leuke balletjes geven al was er niets beslissend wat hij deed. Maar verdedigend werd hij door die vele ruimte weggeblazen. Dus vanavond nog even de wedstrijd een keer kijken en dan nog een keer reageren. Het is op dit moment gewoon bar slecht allemaal. Voer een aantal logische wissels door. Bojan spits Sigthorsson (je favoriete aankoop) kan echt niet voetballen, Boilesen laten staan natuurlijk, geldt ook voor Denswill. Zet Ligeon op rechts. Gooi Duarte er zo snel mogelijk in en probeer Andersen een op de Jong zijn plek. En haal Bazoer bij de selectie jong maar zal het toch niet slechter doen dan Poulsen. En dan Fischer gewoon linksbuiten en een nieuwe buitenspeler aan de rechterkant. En verander het systeem eens ga wat attractiever spelen en wat sneller spelen deze spelers kunnen dat en misschien dat spelers als Fischer en Bojan dan ineens in vorm komen. Gewoon leuk Ajax spel. Het systeem was goed voor 3 kampioenschappen echt heel knap maar dat is nu over en we moeten naar een hoger niveau.
Ik denk wel dat hij een goede versterking is.quote:Op zondag 1 september 2013 19:44 schreef henk3412 het volgende:
Maar is ola John nou echt een aanwinst dan? Gaat hij ajax beter maken?
Dat sowieso. Maar Maduro komt echt niet. Zou ik wel een goede aankoop vinden.quote:Op zondag 1 september 2013 19:45 schreef Smoofie het volgende:
Dat gerucht over maduro die een huis koopt in Adam. Als hij zou spelen ipv Poulsen, echt 100x beter,
Die gozer hoeft echt geen 8 miljoen te kosten hoor. Mag volgens mij weg daar. Alleen zal wel flink willen verdienen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:47 schreef Smoofie het volgende:
Daar zou Ajax gewoon eens 8 mil voor moeten uitgeven, een Maduro. Defensief echt nodig. Als je dan een John erbij krijgt samen met Bojan en de Jong die terugkomt, staat er tenminste wat. En ja , je kunt veel zeggen over Bojan, maar zijn techniek is wel goed. Alleen hij wilt te graag.
Bojan gewoon lekker op de bank zettenquote:Op zondag 1 september 2013 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bojan misschien op het middenveld zetten in de basis, want tijdens de wedstrijd gaat hij er toch al heen. Dan een echte vleugelspeler neerzetten op de flanken.
Bojan gewoon een keertje in de spits zetten. Dat is waar hij in de jeugd altijd speelde! Kan geen kwaad om het 1 of 2 wedstrijdjes uit te proberen. Dan heb je iig geen houten klaas zoals Siggy in de spitsquote:Op zondag 1 september 2013 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bojan misschien op het middenveld zetten in de basis, want tijdens de wedstrijd gaat hij er toch al heen. Dan een echte vleugelspeler neerzetten op de flanken.
Hij had vandaag wel wat goede acties hoor. Hij moet alleen wat minder zelfzuchtig zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 19:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bojan gewoon lekker op de bank zetten![]()
0,0 toegevoegde waarde
Hij kan prima voetballen hoor. Hij moet alleen even een drempel over.quote:Op zondag 1 september 2013 19:51 schreef Wessiej het volgende:
Man, die Bojan trouwens, die is toch uberkutDie kan er echt geen reet van.
Bullshit. Betere techniek dan alle andere spelers. Wat ongelukkig oké, maar toch beter dan een Fisscher of Sana.quote:Op zondag 1 september 2013 19:51 schreef Wessiej het volgende:
Man, die Bojan trouwens, die is toch uberkutDie kan er echt geen reet van.
Ja dat kan ook, al vind ik dat de Jong daar weer moet staan als hij fit is.quote:Op zondag 1 september 2013 19:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Bojan gewoon een keertje in de spits zetten. Dat is waar hij in de jeugd altijd speelde! Kan geen kwaad om het 1 of 2 wedstrijdjes uit te proberen. Dan heb je iig geen houten klaas zoals Siggy in de spits
Dat hij die kans verneukt oké, zulke momenten heeft Fischer ooktwitter:Catenaccio twitterde op zondag 01-09-2013 om 14:04:24Bojan: meeste dribbels (5), kansen gecreëerd (2) & overtredingen uitgelokt (4) van alle spelers op het veld. 89% passzuiverheid. #groaja reageer retweet
Fischer zat daarom ook op de bank.quote:Op zondag 1 september 2013 19:53 schreef wieisboos het volgende:
Voor de hatersDat hij die kans verneukt oké, zulke momenten heeft Fischer ooktwitter:Catenaccio twitterde op zondag 01-09-2013 om 14:04:24Bojan: meeste dribbels (5), kansen gecreëerd (2) & overtredingen uitgelokt (4) van alle spelers op het veld. 89% passzuiverheid. #groaja reageer retweet
Ik snap echt niet waarom Sana weer vanaf rechts moest spelen van de Boer. Vanaf links is Sana veel beter, op rechts is het 3x niks.quote:Op zondag 1 september 2013 19:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bullshit. Betere techniek dan alle andere spelers. Wat ongelukkig oké, maar toch beter dan een Fisscher of Sana.
Fisscher heeft er nog meer , en ook meer balverlies.quote:Op zondag 1 september 2013 19:53 schreef wieisboos het volgende:
Voor de hatersDat hij die kans verneukt oké, zulke momenten heeft Fischer ooktwitter:Catenaccio twitterde op zondag 01-09-2013 om 14:04:24Bojan: meeste dribbels (5), kansen gecreëerd (2) & overtredingen uitgelokt (4) van alle spelers op het veld. 89% passzuiverheid. #groaja reageer retweet
3 goals in 1 wedstrijd en hij is weer het mannetje. Worstelt meer met zichzelf dat met het team.quote:Op zondag 1 september 2013 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had vandaag wel wat goede acties hoor. Hij moet alleen wat minder zelfzuchtig zijn.
[..]
Hij kan prima voetballen hoor. Hij moet alleen even een drempel over.
Hij kreeg gewoon weer wat vertrouwen na die actie die goed lukte. Vorm kan je zomaar weer krijgen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:53 schreef wieisboos het volgende:
Dit dus. Na een paar magere jaren wou hij zich laten zien hier. En als het dan een paar potjes niet loopt en er komt kritiek wil hij het nog meer laten zien. Maar hij moet ook gewoon vrij in zijn kop worden en gewoon weer acties maken op zijn gevoel. Dan komt het wel goed met Bojan hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 19:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
3 goals in 1 wedstrijd en hij is weer het mannetje. Worstelt meer met zichzelf dat met het team.
Hij heeft het wel in zich inderdaad. Benieuwd wat de Boer met het van plan is als dit nog 3/4 wedstrijden aanhoudt. Fischer heeft het vandaag in ieder geval geweten.quote:Op zondag 1 september 2013 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit dus. Na een paar magere jaren wou hij zich laten zien hier. En als het dan een paar potjes niet loopt en er komt kritiek wil hij het nog meer laten zien. Maar hij moet ook gewoon vrij in zijn kop worden en gewoon weer acties maken op zijn gevoel. Dan komt het wel goed met Bojan hoor.
Nou als een John vandaag komt en Duarte ook is er meer keuze in elk geval. Misschien zet hij Bojan dan ook wel op een andere plek om ruimte te maken voor John.quote:Op zondag 1 september 2013 19:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij heeft het wel in zich inderdaad. Benieuwd wat de Boer met het van plan is als dit nog 3/4 wedstrijden aanhoudt. Fischer heeft het vandaag in ieder geval geweten.
Dat is helaas waarquote:Op zondag 1 september 2013 19:59 schreef Gruisman het volgende:
Ik snap sowieso niet al die haat hier op Bojan.. Ik vind hem voetbaltechnisch er altijd bovenuit steken. Alleen speelt hij hier pas net en moet duidelijk nog even wennen, heel logisch toch? Als die alle kansen erin had geschoten had Ajax hem überhaupt nooit kunnen halen.
Ik snap het enerzijds wel hoor. Na die eerste helft was ik er ook wel klaar mee, maar in de tweede helft zag je dat hij wel wat met een bal kon. Gewoon in vorm komen dus en Bojan is een gevaarlijke aanvaller.quote:Op zondag 1 september 2013 19:59 schreef Gruisman het volgende:
Ik snap sowieso niet al die haat hier op Bojan.. Ik vind hem voetbaltechnisch er altijd bovenuit steken. Alleen speelt hij hier pas net en moet duidelijk nog even wennen, heel logisch toch? Als die alle kansen erin had geschoten had Ajax hem überhaupt nooit kunnen halen.
Wie weet zet Duarte Bojan 4x per wedstrijd alleen voor de keeper.quote:Op zondag 1 september 2013 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou als een John vandaag komt en Duarte ook is er meer keuze in elk geval. Misschien zet hij Bojan dan ook wel op een andere plek om ruimte te maken voor John.
Ik heb Duarte niet vaak zien spelen, dus is voor mij een verrassing. Maar volgens de Boer is het een creatieve speler die veel druk zet, dus ik kijk ernaar uit. Helaas een tijdje erop wachten door die kutinterlands.quote:Op zondag 1 september 2013 20:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wie weet zet Duarte Bojan 4x per wedstrijd alleen voor de keeper.
Ik ben reuze benieuwd naar de bijdrage van Duarte
Ik heb hem aardige dingen zien doen bij Heracles. Probeert in ieder geval voor een voetballende oplossing te kiezen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Duarte niet vaak zien spelen, dus is voor mij een verrassing. Maar volgens de Boer is het een creatieve speler die veel druk zet, dus ik kijk ernaar uit. Helaas een tijdje erop wachten door die kutinterlands.
Maduro op VM dan? Ipv Poulsen zou wel lekker zijn idd. Maduro is in ieder geval opgegroeid met het Ajax spel. Met De Jong en Ola John heb je dan ook nog wat jongens met ervaring in internationale wedstrijden.quote:Op zondag 1 september 2013 19:47 schreef Smoofie het volgende:
Daar zou Ajax gewoon eens 8 mil voor moeten uitgeven, een Maduro. Defensief echt nodig. Als je dan een John erbij krijgt samen met Bojan en de Jong die terugkomt, staat er tenminste wat. En ja , je kunt veel zeggen over Bojan, maar zijn techniek is wel goed. Alleen hij wilt te graag.
Het is in elk geval geen paniekaankoop.quote:Op zondag 1 september 2013 20:05 schreef FireFox1 het volgende:
En Bojan is op de gok gehaald. Duarte werd al geruime tijd gevolgd door de scouts.
Ik zie ons ook wel kampioen worden. Wie moet het anders worden? Twente ontbreekt het aan kwaliteit, PSV gaat zeker punten verspelen in de lastige potjes, Feyenoord is sowieso nooit een titelkandidaat.quote:Op zondag 1 september 2013 20:07 schreef wolferl het volgende:
De Jong straks terug, Duarte op het middenveld, Bojan in vorm, John op links. Kortom we worden kampioen.
Wel 2 maanden te laat.quote:Op zondag 1 september 2013 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is in elk geval geen paniekaankoop.
PECquote:Op zondag 1 september 2013 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie ons ook wel kampioen worden. Wie moet het anders worden? Twente ontbreekt het aan kwaliteit, PSV gaat zeker punten verspelen in de lastige potjes, Feyenoord is sowieso nooit een titelkandidaat.
Dat is de verkoop van Eriksen ook.quote:
Daar heb je eigenlijk geen neuk aan gehad ja.quote:Op zondag 1 september 2013 20:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sowieso, die hele voorbereiding kan weer de prullenbak in door dit soort geintjes.
Idd, wanbeleid weer, als je hem gaat verkopen, doe het dan meteen. Doe je het last minute, vraag dan meer, vooral als de desbetreffende club net 100 mil heeft binnengekregen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is de verkoop van Eriksen ook.
Vergeet niet dat Eriksen afgelopen jaar al weg had gekund.quote:Op zondag 1 september 2013 20:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Idd, wanbeleid weer, als je hem gaat verkopen, doe het dan meteen. Doe je het last minute, vraag dan meer, vooral als de desbetreffende club net 100 mil heeft binnengekregen.
Moet Ajax proberen eerder te verlengen en meer salaris bieden, met dat pauper salarisplafondquote:Op zondag 1 september 2013 20:11 schreef wolferl het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Eriksen afgelopen jaar al weg had gekund.
En dat hij nog maar een contract van 10 maanden had. Ga je dat omrekenen naar 3 seizoen, dan had hij zomaar 40 miljoen kunnen opleveren.
Zo werkt dat niet.quote:Op zondag 1 september 2013 20:11 schreef wolferl het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Eriksen afgelopen jaar al weg had gekund.
En dat hij nog maar een contract van 10 maanden had. Ga je dat omrekenen naar 3 seizoen, dan had hij zomaar 40 miljoen kunnen opleveren.
Oh wacht ik zat weer te slapen... Ola/Eliaquote:Op zondag 1 september 2013 20:12 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het schijnt John te zijn.
Elia is namelijk geblesseerd.
Zo houdt je wel oplichters als Raiola en Lens buiten het stadion.quote:Op zondag 1 september 2013 20:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet Ajax proberen eerder te verlengen en meer salaris bieden, met dat pauper salarisplafond
In zijn geval had dat ook niet geholpenquote:Op zondag 1 september 2013 20:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet Ajax proberen eerder te verlengen en meer salaris bieden, met dat pauper salarisplafond
Met het salarisplafond?quote:Op zondag 1 september 2013 20:13 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zo houdt je wel oplichters als Raiola en Lens buiten het stadion.
Maar dan kan je dat wel vragen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als Eriksen nog een driejarig contract heeft is hij niet opeens 40 miljoen waard
Bij Eriksen had dat toch niet gelukt, die heeft gewoon een carrièreplanning in gedachtenquote:Op zondag 1 september 2013 20:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met het salarisplafond?
Echt spelers die bewezen goed zijn en meer toevoegen dan de rest, mogen toch ook wel meer verdienen> Als het financieel kan, waarom niet?
Wel jammer dat hij zijn planning heeft aangepast.quote:Op zondag 1 september 2013 20:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Eriksen had dat toch niet gelukt, die heeft gewoon een carrièreplanning in gedachten
Komt ook omdat ze op 18 of 19-jarige leeftijd al hun contract tekenen en daarna vaak niet meer verlengen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:15 schreef Smoofie het volgende:
En wat ik wel apart vind, waarom moeten ze bij Ajax altijd zo snel "de volgende stap" maken. Bij Anderlecht of Basel zijn de spelers vaak ook ouder als ze vertrekken.
Daar moeten we eens wat aan doen. Die gasten moeten gewoon nog een 3-jarig contract hebben als ze 23 zijn of zo. We moeten gewoon dik geld vangen voor zulke gasten zoals die Portugezen dat doen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Komt ook omdat ze op 18 of 19-jarige leeftijd al hun contract tekenen en daarna vaak niet meer verlengen.
Fischer in de spits kan ook. Op termijn,quote:Op zondag 1 september 2013 20:15 schreef henk3412 het volgende:
Naar mijn idee moet er eens misschien van het systeem worden afgeweken. Ik bedoel, dat het wel 4-3-3 op papier blijft, maar dan zonder echte diepe spits die het van de voorzetten moet hebben. Aangezien onze buitenspelers toch naar binnen komen, zou het beter zijn om niet een balvaste afmaker als Sigthorsson in de spits te zetten, maar vanuit positierouleringen te werk te gaan, precies zoals FC Barcelona dat doet.
Ik denk dat dat veel beter bij dit Ajax zou passen. Een voorhoede met Bojan, Fischer en John en dan continu rouleren. Hoesen zou hier ook geschikt voor zijn, idem voor Serero.
Omdat wij grotere talenten hebben. Die uit de jeugd komen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:15 schreef Smoofie het volgende:
En wat ik wel apart vind, waarom moeten ze bij Ajax altijd zo snel "de volgende stap" maken. Bij Anderlecht of Basel zijn de spelers vaak ook ouder als ze vertrekken.
Die portugezen, alhoewel ik Benfica vaak als voorbeeld heb gebruikt voor Ajax, zijn niet meer baas in eigen huis, alle spelers zijn van investeringsmaatschappijen. Als ze dat niet hadden waren ze niet zo goed. Begroting van Porto en Benfica is ongeveer hetzelfde als Ajax, inkomsten zelfs lager.quote:Op zondag 1 september 2013 20:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
Daar moeten we eens wat aan doen. Die gasten moeten gewoon nog een 3-jarig contract hebben als ze 23 zijn of zo. We moeten gewoon dik geld vangen voor zulke gasten zoals die Portugezen dat doen.
Dit inderdaad. Daarom is het soms fijner om een 20 jarig talent binnen te halen. Die tekent voor 5 jaar en vertrekt pas op z'n 24e .. vaak zijn de dan nog beter ook. Sowieso is Eriksen nog veel te jong om te vertrekken.quote:Op zondag 1 september 2013 20:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Komt ook omdat ze op 18 of 19-jarige leeftijd al hun contract tekenen en daarna vaak niet meer verlengen.
Tottenham heeft een prima selectie, maar zal de PL niet zo snel winnen. CL zie ik zie ook niet zo snel halen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:17 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij zijn planning heeft aangepast.
Een club als Tottenham had het 2 jaar geleden nooit gelukt om hem te halen.
Als ze 18 zijn een contract van 4 jaar laten tekenen, met een eenzijdige (Ajax) optie voor nog 3 jaar.quote:Op zondag 1 september 2013 20:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
Daar moeten we eens wat aan doen. Die gasten moeten gewoon nog een 3-jarig contract hebben als ze 23 zijn of zo. We moeten gewoon dik geld vangen voor zulke gasten zoals die Portugezen dat doen.
Dat lijkt me sowieso beter. Siggy kan totaal niet mee met dat snelle combinatievoetbal van Fischer/Serero/Bojan en voorheen nog Eriksen. Hoesen kan dat volgens mij veel beter en is dan misschien wel minder een "afmaker", maar als het uiteindelijk meer doelpunten oplevert zonder echte spits is dat ook prima. Ik ben zelf ook meer voorstander van aanvallende middenvelders op de flankposities en een aanvallende middenvelder als spits.quote:Op zondag 1 september 2013 20:15 schreef henk3412 het volgende:
Naar mijn idee moet er eens misschien van het systeem worden afgeweken. Ik bedoel, dat het wel 4-3-3 op papier blijft, maar dan zonder echte diepe spits die het van de voorzetten moet hebben. Aangezien onze buitenspelers toch naar binnen komen, zou het beter zijn om niet een balvaste afmaker als Sigthorsson in de spits te zetten, maar vanuit positierouleringen te werk te gaan, precies zoals FC Barcelona dat doet.
Ik denk dat dat veel beter bij dit Ajax zou passen. Een voorhoede met Bojan, Fischer en John en dan continu rouleren. Hoesen zou hier ook geschikt voor zijn, idem voor Serero.
Tsjah, het is allemaal geld. Als Ajax bijv een structurele begroting had van 120 mil was het al veel makkelijk om spelers langer te houden door ze 2x zoveel salaris teg even.quote:Op zondag 1 september 2013 20:20 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Daarom is het soms fijner om een 20 jarig talent binnen te halen. Die tekent voor 5 jaar en vertrekt pas op z'n 24e .. vaak zijn de dan nog beter ook. Sowieso is Eriksen nog veel te jong om te vertrekken.
Zoiets idd.quote:Op zondag 1 september 2013 20:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
Als ze 18 zijn een contract van 4 jaar laten tekenen, met een eenzijdige (Ajax) optie voor nog 3 jaar.
Gaat een speler nooit mee akkoord. Zeker niet als hij een zaakwaarnemer heeft die graag wil cashen. Die praat hem dat wel uit zijn hoofd.quote:Op zondag 1 september 2013 20:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
Als ze 18 zijn een contract van 4 jaar laten tekenen, met een eenzijdige (Ajax) optie voor nog 3 jaar.
En dan maar hopen dat ze dit daadwerkelijk accepteren en niet een al te slimme zakenman hebben.. Ik geef je op een briefje dat Fischer ook gewoon op z'n 21/22e gaat vertrekken zonder dat wij er ooit de vruchten van zullen plukken.quote:Op zondag 1 september 2013 20:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dan pleur je er een optie bij dat als er een club komt, dat Ajax meewerkt met een transfer.quote:Op zondag 1 september 2013 20:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gaat een speler nooit mee akkoord. Zeker niet als hij een zaakwaarnemer heeft die graag wil cashen. Die praat hem dat wel uit zijn hoofd.
lukt niet als je de hele tijd hele grote talenten laat tekenen, die wat echt goed zijn willen op hun 22e weg en geef ze eens ongelijk.quote:Op zondag 1 september 2013 20:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
Fifa en/of uefa die zal daar nooit iets aan gaan doen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:24 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk doet de Fifa/UEFA ook eens een keer echt iets tegen die makelaars en investeringsmaatschappijen, snap niet dat , vooral de FIFA, dit allemaal toelaat. Dat hebben die amerikanen toch heel wat beter geregeld in de MLB en NFL bijv.
Moet de EU er iets aan doen, vaak is het ook gewoon mensenhandel.quote:Op zondag 1 september 2013 20:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
Fifa en/of uefa die zal daar nooit iets aan gaan doen.
Er is geen voetballer op de aardbol die een 7 jarig contract gaat tekenen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
Met een goed salaris is alles mogelijkquote:Op zondag 1 september 2013 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is geen voetballer op de aardbol die een 7 jarig contract gaat tekenen.
Blijf dromen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:28 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Met een goed salaris is alles mogelijk
Volgens mij had ik daar laatst wel iets over gelezen. Dat de FIFA die investeringsmaatschappijen wil verbieden.quote:Op zondag 1 september 2013 20:24 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk doet de Fifa/UEFA ook eens een keer echt iets tegen die makelaars en investeringsmaatschappijen, snap niet dat , vooral de FIFA, dit allemaal toelaat. Dat hebben die amerikanen toch heel wat beter geregeld in de MLB en NFL bijv.
Om iedereen een beetje rustig te houden denk ik. Betwijfel of het ook gebeurt.quote:Op zondag 1 september 2013 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik daar laatst wel iets over gelezen. Dat de FIFA die investeringsmaatschappijen wil verbieden.
Kan ook helemaal niet, 5 jaar is de max.quote:Op zondag 1 september 2013 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is geen voetballer op de aardbol die een 7 jarig contract gaat tekenen.
Ik hoop het maar. Het is toch te idioot voor woorden dat van die maatschappijen de transferrechten mogen hebben. Die moeten gewoon van de clubs zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 20:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Om iedereen een beetje rustig te houden denk ik. Betwijfel of het ook gebeurt.
Bale heeft anders zojuist voor 6 jaar getekend. Tenzij dat artikel niet klopt.quote:Op zondag 1 september 2013 20:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan ook helemaal niet, 5 jaar is de max.
In Spanje gelden andere regels.quote:Op zondag 1 september 2013 20:34 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Bale heeft anders zojuist voor 6 jaar getekend. Tenzij dat artikel niet klopt.
Al lang binnenquote:Op zondag 1 september 2013 20:43 schreef Heeinz het volgende:
Nog meer mensen morgen om 12 uur in de startblokken voor passe partouts?
Ik ga denk ik voor Ajax- Celtic. Omdat Ajax-Barca toch weer slachtpartij wordt.quote:Op zondag 1 september 2013 20:43 schreef Heeinz het volgende:
Dan is het wel te hopen voor je dat er nog kaartjes over blijven.. Zou me niet verbazen als er alleen nog hele dure plekken zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor Ajax- Celtic. Omdat Ajax-Barca toch weer slachtpartij wordt.
Vorig jaar had ik voor Dortmund 70 betaald ofzo voor een kaartjequote:Op zondag 1 september 2013 20:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan is het wel te hopen voor je dat er nog kaartjes over blijven.. Zou me niet verbazen als er alleen nog hele dure plekken zijn.
Heb je een seizoenskaart dan? Ik wou ook wel blind, maar kon alleen in die dure vakken zonder sfeer.. nah. Das niks aan haha.quote:Op zondag 1 september 2013 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik voor Dortmund 70 betaald ofzo voor een kaartje.
Dus duur is het sowieso. Had ik nu maar die blinde passe-partout gehaald.
Ooh kon dat alleen met seizoenskaart? Dan niet, ik heb alleen clubcardquote:Op zondag 1 september 2013 20:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb je een seizoenskaart dan? Ik wou ook wel blind, maar kon alleen in die dure vakken zonder sfeer.. nah. Das niks aan haha.
Is de verkoop al niet begonnen dan? Eigen plek kan toch gewoon nog?quote:Op zondag 1 september 2013 20:43 schreef Heeinz het volgende:
Dit. Katachtig in zijn reflexen, op elk ander vlak een hele matige keeper. Misschien leuk voor een Engelse middenmoot-club en ik hoop voor Ajax dat die snel komt. Cillissen is in potentie veel beter als eerste keeper voor Ajax. Zeker in de speelstijl van Ajax.quote:Op zondag 1 september 2013 19:32 schreef MouzurX het volgende:
Vermeer deed het vorige seizoenen ook gewoon niet goed. Leuke reflex maar geeft totaal geen rust in de verdediging. Weet niet wanneer hij even rustig aan moet doen of juist snel moet uittrappen/uitgooien.
quote:Op zondag 1 september 2013 20:43 schreef Heeinz het volgende:
Is dat alleen online of ook via Primera?quote:Op zondag 1 september 2013 20:43 schreef Heeinz het volgende:
Nope, alleen een paar vakken. Heb ook alleen clubcardquote:Op zondag 1 september 2013 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh kon dat alleen met seizoenskaart? Dan niet, ik heb alleen clubcard.
En vorig jaar zat ik op de 2e ring lange zijde. Niet zoveel sfeer, maarja dan heb je wel goed overzicht
Ik heb geen seizoenskaartquote:Op zondag 1 september 2013 20:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Is de verkoop al niet begonnen dan? Eigen plek kan toch gewoon nog?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, ik doe het online. Maar via Primera kan vast ook wel.quote:Op zondag 1 september 2013 21:01 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Is dat alleen online of ook via Primera?
Aha. Ik moest het nog met mijn zwager overleggen, maar die had geen zin in weer een slachtpartij te moeten aanschouwen.quote:Op zondag 1 september 2013 21:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nope, alleen een paar vakken. Heb ook alleen clubcard. Vorig jaar had ik ppt op vak 428, recht achter het doel, 2e ring bij vak410. Erg goede plekken moet ik zeggen, en nog het goedkoopste ook.
Ach.. die twee vernederingen vergeet je al snel na die wedstrijd tegen City.quote:Op zondag 1 september 2013 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aha. Ik moest het nog met mijn zwager overleggen, maar die had geen zin in weer een slachtpartij te moeten aanschouwen.
quote:Op zondag 1 september 2013 21:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach.. die twee vernederingen vergeet je al snel na die wedstrijd tegen City.
Dat is ook weer zo. Maar na twee keer bij Ajax - Madrid te zijn geweest en Ronaldo te hebben gezien, wil ik nu wel eens van een goede voetballer genieten in de vorm van Messi. En ik vergeef het mezelf nooit als we een wedstrijd winnen in de CL waar ik niet heen ben geweest terwijl dat wel kon.quote:Op zondag 1 september 2013 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]. Maarja tegen Celtic heb je meer kans op een overwinning dan tegen Barcelona.
Dat is waar. Maarja misschien doe ik het over paar jaar wel. Als we de CL gaan winnenquote:Op zondag 1 september 2013 21:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Maar na twee keer bij Ajax - Madrid te zijn geweest en Ronaldo te hebben gezien, wil ik nu wel eens van een goede voetballer genieten in de vorm van Messi. En ik vergeef het mezelf nooit als we een wedstrijd winnen in de CL waar ik niet heen ben geweest terwijl dat wel kon.
Ook via Primera.quote:Op zondag 1 september 2013 21:01 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Is dat alleen online of ook via Primera?
Alsof je voor de tegenstanders gaatquote:Op zondag 1 september 2013 21:16 schreef Devz het volgende:
[..]
Hier ook. Die koop je toch meteen blind, altijd wel leuke tegenstanders
Enige juiste antwoord.quote:Op zondag 1 september 2013 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je voor de tegenstanders gaat
Als de tegenstanders je niet uitmaken, moet je al helemaal blind kopenquote:Op zondag 1 september 2013 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar waren andere redenen voor.quote:Op zondag 1 september 2013 21:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als de tegenstanders je niet uitmaken, moet je al helemaal blind kopen.
Ach. Anderen gaan weer voor een wedstrijd waar je meer kans op winst maakt. Volgens mij heb je daar een mooi woord voor.quote:Op zondag 1 september 2013 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zulke mensen heb je ook ja.quote:Op zondag 1 september 2013 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Anderen gaan weer voor een wedstrijd waar je meer kans op winst maakt. Volgens mij heb je daar een mooi woord voor.
Nou ja, Ajax - FC Barcelona is toch wel een ander affiche dan Ajax - Volendam voor de beker.quote:Op zondag 1 september 2013 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je komt toch voor Ajaxquote:Op zondag 1 september 2013 21:24 schreef Devz het volgende:
[..]
Nou ja, Ajax - FC Barcelona is toch wel een ander affiche dan Ajax - Volendam voor de beker.
quote:Op zondag 1 september 2013 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Anderen gaan weer voor een wedstrijd waar je meer kans op winst maakt. Volgens mij heb je daar een mooi woord voor.
Hattrick voor Bojanquote:Op zondag 1 september 2013 21:29 schreef Pedroso het volgende:
Ik zit nu naar Valencia - Barcelona te kijken, dat mag geen probleem zijn op 18 september. Een nulletje of 3 moet het wel kunnen worden.
Die gaan we even leren foebele.quote:Op zondag 1 september 2013 21:29 schreef Pedroso het volgende:
Ik zit nu naar Valencia - Barcelona te kijken, dat mag geen probleem zijn op 18 september. Een nulletje of 3 moet het wel kunnen worden.
Kan dus niet zonder seizoenskaart, alleen in een paar vakken. Anders zou ik het graag doen, nog goedkoop ook.quote:Op zondag 1 september 2013 21:16 schreef Devz het volgende:
[..]
Hier ook. Die koop je toch meteen blind, altijd wel leuke tegenstanders
quote:Op zondag 1 september 2013 21:35 schreef Heeinz het volgende:
De Kamps op huurbasis naar Heerenveen volgens FOX. Waar blijft onze verwachte transfer?
Dit is geen goed teken voor Dijksquote:Op zondag 1 september 2013 21:35 schreef Heeinz het volgende:
De Kamps op huurbasis naar Heerenveen volgens FOX. Waar blijft onze verwachte transfer?
Hoezo?quote:Op zondag 1 september 2013 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit is geen goed teken voor Dijks
Nu Ajax 1 nog.quote:Op zondag 1 september 2013 21:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan Jong Ajax eindelijk gaan voetballen.
twitter:SuleyOzturk twitterde op zondag 01-09-2013 om 21:41:55Zou Denswil nu kijken naar Valencia-Barcelona? Misschien beter van niet. #Messi reageer retweet
geldquote:Op zondag 1 september 2013 21:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als de tegenstanders je niet uitmaken, moet je al helemaal blind kopen.
Celtic uitwedstrijd lijkt me juist wel vetquote:Op zondag 1 september 2013 21:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
geldik ga voor een uitwedstrijd. napoli hoopte ik op, celtic ook wel leuk.
?quote:Op zondag 1 september 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afgeketst, we doen het met deze groep.
quote:Op zondag 1 september 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:SuleyOzturk twitterde op zondag 01-09-2013 om 21:41:55Zou Denswil nu kijken naar Valencia-Barcelona? Misschien beter van niet. #Messi reageer retweet
Messi is toch wel een paar klasses beter dan die spelers die jij opnoemt.quote:Op zondag 1 september 2013 21:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
Van Rhijn en Blind hebben al tegen Ronaldo/Di Maria/Nasri/Augero gestaan en messi zou dan opeens speciaal zijn
hetzelfde hierquote:Op zondag 1 september 2013 22:02 schreef MouzurX het volgende:
* vind een wedstrijd op tv kijken leuker dan in een stadion omdat je het dan beter ziet plus 10 herhalingen
Dit, je ziet niet alleen de bal. Maar je kan overal op letten.quote:Op zondag 1 september 2013 22:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik vind juist dat je in het stadion tien keer beter overzicht hebt. Veel beter oog op al die loopacties van spelers.
Heb ik zo'n spijt van dat ik daar niet ben geweestquote:Op zondag 1 september 2013 22:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
hetzelfde hier
al lijkt het me geweldig om zo kampioenswedstrijd tegen twente in het stadion meegemaakt te hebben
Niet dus.quote:Op zondag 1 september 2013 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Messi is toch wel een paar klasses beter dan die spelers die jij opnoemt.
Je mist ook dingen hoor, sfeer, overzicht, looplijnen, positie van spelers die niet aan het spel meedoen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:02 schreef MouzurX het volgende:
* vind een wedstrijd op tv kijken leuker dan in een stadion omdat je het dan beter ziet plus 10 herhalingen
Die herhalingen kan je later wel terugkijken. In stadion zitten is sowieso beter, of je moet op een slecht zicht plek zittenquote:Op zondag 1 september 2013 22:07 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Je mist ook dingen hoor, sfeer, overzicht, looplijnen, positie van spelers die niet aan het spel meedoen.
Maar grotendeels ben ik het met je eens. Vooral de herhalingen mis ik in het stadion, al halen die vaak ook wel de emotie uit de wedstrijd.
Onzin. Messi en Barca is a match made in heaven. Zet Messi in een willekeurig ander team en hij is echt niet beter dan andere toppers.quote:Op zondag 1 september 2013 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Messi is toch wel een paar klasses beter dan die spelers die jij opnoemt.
Precies en ze trainen met de Boer Bergkamp etc waarom bang zijn voor Messi.quote:Op zondag 1 september 2013 21:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
Van Rhijn en Blind hebben al tegen Ronaldo/Di Maria/Nasri/Augero gestaan en messi zou dan opeens speciaal zijn
Daar zullen we nooit achterkomen denk ik.quote:Op zondag 1 september 2013 22:10 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Onzin. Messi en Barca is a match made in heaven. Zet Messi in een willekeurig ander team en hij is echt niet beter dan andere toppers.
Messi bij Barca is de beste ooit. Zet hem bij Real neer en hij verpieterd volledig.
Moest lachen om deze postquote:Op zondag 1 september 2013 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor stoelen je thuis hebt.
http://www.vi.nl/nieuws/k(...)aan-ajax-slinkt-.htmquote:Ajax hoopt Ola John (21) los te weken van Benfica, maar de kans daarop is gisteren aanzienlijk geslonken. In de spijkerharde derby tegen Sporting Lissabon (1-1) zag de Portugese topclub liefst drie spelers geblesseerd uitvallen.
Onder hen was vleugelspits Eduardo Salvio, een concurrent van John bij Benfica. Ook Nicolas Gaitán en Enzo Perez haalden het einde van de wedstrijd niet. Vanwege de blessures overweegt Benfica John niet beschikbaar te stellen voor verhuur.
De voormalige vleugelaanvaller van FC Twente tekende vorig jaar een vijfjarig contract in Lissabon en maakte zeven maanden geleden zijn debuut in het Nederlands elftal tijdens de oefeninterland tegen Italië (1-1).
Ajax is op zoek naar aanvallende versterking, nadat het gisteren al een akkoord bereikte met Heracles Almelo over de transfersom voor middenvelder Lerin Duarte. Eerder deze week vertrokken Cristian Eriksen (Tottenham Hotspur) en Toby Aldereireld (Atlético Madrid) uit Amsterdam.
Dit dus. Daarom is Ronaldo de beste. Hij heeft het laten zien in Engeland (beste competitie ter wereld) EN in Spanje. messi alleen nog maar bij Barca en niet eens bij Argentinië.quote:Op zondag 1 september 2013 22:10 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Onzin. Messi en Barca is a match made in heaven. Zet Messi in een willekeurig ander team en hij is echt niet beter dan andere toppers.
Messi bij Barca is de beste ooit. Zet hem bij Real neer en hij verpieterd volledig.
Onzin. Er zijn maar weinig plekken zo goed dat je beter zicht op een actie hebt dan voor de TV.quote:Op zondag 1 september 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die herhalingen kan je later wel terugkijken. In stadion zitten is sowieso beter, of je moet op een slecht zicht plek zitten
quote:Op zondag 1 september 2013 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor stoelen je thuis hebt.
Dit is echt onzinquote:Op zondag 1 september 2013 22:12 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus. Daarom is Ronaldo de beste. Hij heeft het laten zien in Engeland (beste competitie ter wereld) EN in Spanje. Messi alleen nog maar bij Barca en niet eens bij Argentinië.
quote:Op zondag 1 september 2013 22:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/k(...)aan-ajax-slinkt-.htm
Alsof trainen met een goede oud voetballer je een goede voetballer maakt...quote:Op zondag 1 september 2013 22:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Precies en ze trainen met de Boer Bergkamp etc waarom bang zijn voor Messi.
Het zit niet mee tot nu toequote:Op zondag 1 september 2013 22:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/k(...)aan-ajax-slinkt-.htm
Stijn is nu jaloers op je.quote:Op zondag 1 september 2013 22:14 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Alsof trainen met een goede oud voetballer je een goede voetballer maakt...
Ik heb ooit een clinic gehad van van Barneveld. Kan ik nu dan darten?
Zo'n complete voetballer als Ronaldo zijn, dat kan niemand hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die balbehandeling van Messi, dat kan echt niemand anders hoor.
Dat is natuurlijk ook onzin. Messi zou het bij Real zwaar hebben, maar Ronaldo ook bij Barca. Hij is veel te individualistisch voor dat voetbal.quote:
Omdat hij het bij twee topclubs heeft laten zien. En vooral omdat hij het heeft laten zien in Engeland maakt hem de beste. messi zou nooit zo goed zijn bij elke willekeurige club in Engeland.quote:Op zondag 1 september 2013 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus omdat Ronaldo niet direct bij Madrid zat maakt dat hem een betere voetballer?
Ze zijn al goed maar worden nog iets beter met goede trainers.quote:Op zondag 1 september 2013 22:14 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Alsof trainen met een goede oud voetballer je een goede voetballer maakt...
Ik heb ooit een clinic gehad van van Barneveld. Kan ik nu dan darten?
Heb je hier een bron voor?quote:Op zondag 1 september 2013 22:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
Omdat hij het bij twee topclubs heeft laten zien. En vooral omdat hij het heeft laten zien in Engeland maakt hem de beste. messi zou nooit zo goed zijn bij elke willekeurige club in Engeland.
Een goede voetballer is niet per definitie een goede trainer.quote:Op zondag 1 september 2013 22:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ze zijn al goed maar worden nog iets beter met goede trainers.
Je moet blijkbaar in elke competitie bij zeker 7 clubs hebben gespeeld voor je de beste wordt genoemdquote:
Maar een goede voormalig voetballer is niet direct een goede trainer. Dat is mijn punt.quote:Op zondag 1 september 2013 22:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ze zijn al goed maar worden nog iets beter met goede trainers.
Ik post het net toch.quote:
Nee. Maar de titel 'de beste voetballer' betekent meer dan dat iemand puur de beste voetballer is. Het is de voetballer die het op dat moment bij zijn club het beste doet. Het team speelt daarbij een rol.quote:Op zondag 1 september 2013 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet blijkbaar in elke competitie bij zeker 7 clubs hebben gespeeld voor je de beste wordt genoemd
Dat zijn aannames van jou kant die nergens op gebaseerd zijnquote:Op zondag 1 september 2013 22:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik post het net toch.
ontopic: mss wel goed als we John halen, zodat hij met het WK mee kan en wij hem voor 7 miljoen kunnen vastleggen (als we de geruchten mogen geloven).
bla bla.quote:Op zondag 1 september 2013 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zijn aannames van jou kant die nergens op gebaseerd zijn
Denk het nietquote:Op zondag 1 september 2013 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oke ontopic.
Zal Ola John nog komen?
Denk het niet.quote:Op zondag 1 september 2013 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oke ontopic.
Zal Ola John nog komen?
Alsof dat het verschil gaat maken. Jullie hadden toch al de beste buitenspelers ter wereld? Bojan was toch buitencategorie?quote:Op zondag 1 september 2013 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oke ontopic.
Zal Ola John nog komen?
Als je gaat zuigen, ga dan maar weer terug naar je Philips topic.quote:Op zondag 1 september 2013 22:24 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Alsof dat het verschil gaat maken. Jullie hadden toch al de beste buitenspelers ter wereld? Bojan was toch buitencategorie?
Ik had je al bij Ronaldo > messi hoor. Dus ga maar ergens anders huilen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is het weer te lastig voor je knullie
Leuk dat jij daar een opmerking over maakt. Los daarvan, het is toch zo? Jullie buitenspelers zijn toch al zo geweldig? Wie gaat John dan vervangen?quote:Op zondag 1 september 2013 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je gaat zuigen, ga dan maar weer terug naar je Philips topic.
Waar haal je dat vandaan? Jij hebt dat waarschijnlijk een zielig figuur ala fatasyboy horen zeggen en denkt nu even je gelijk te halen? Doe eens niet zo triest.quote:Op zondag 1 september 2013 22:24 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Alsof dat het verschil gaat maken. Jullie hadden toch al de beste buitenspelers ter wereld? Bojan was toch buitencategorie?
Hoezo omdat ik die opmerking maak? Ik kom nooit zuigen in het Philips topic hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 22:27 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Leuk dat jij daar een opmerking over maakt. Los daarvan, het is toch zo? Jullie buitenspelers zijn toch al zo geweldig? Wie gaat John dan vervangen?
Frank de Boer zijn makke is dat bijna geen ene buitenspeler goed gepresteerd heeft onder zijn leidingquote:Op zondag 1 september 2013 22:27 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Leuk dat jij daar een opmerking over maakt. Los daarvan, het is toch zo? Jullie buitenspelers zijn toch al zo geweldig? Wie gaat John dan vervangen?
en wisselvallig. Zo sterk is het ook niet bezet.quote:Op zondag 1 september 2013 22:27 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Behalve als Ola John komt, dat vind ik echt een goede. En Duarte ook wel.quote:Op zondag 1 september 2013 22:28 schreef Tyron het volgende:
Sowieso worden nieuwe spelers in dit topic sneller afgebrand dan dat ze opgehemeld worden.
quote:Op zondag 1 september 2013 22:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik had je al bij Ronaldo > messi hoor. Dus ga maar ergens anders huilen.
En daarbij is het toch de speler van Barcelona. Supporters en tegenstanders gaaan toch meer op hem letten. Dan kan het een moeilijk begin worden, maar zal goed komen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:28 schreef Tyron het volgende:
Sowieso worden nieuwe spelers in dit topic sneller afgebrand dan dat ze opgehemeld worden.
Oké.quote:Op zondag 1 september 2013 22:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
Probeert er zon kakkerlak wijs te maken dat Pelle bij ons een basisplek zou krijgen.
Dat is natuurlijk ook zo.quote:Op zondag 1 september 2013 22:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
Probeert er zon kakkerlak wijs te maken dat Pelle bij ons een basisplek zou krijgen.
Wat is daar raar aan?quote:Op zondag 1 september 2013 22:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
Vandaag deed hij wel een paar goede dingen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:30 schreef Adames het volgende:
[..]
En daarbij is het toch de speler van Barcelona. Supporters en tegenstanders gaaan toch meer op hem letten. Dan kan het een moeilijk begin worden, maar zal goed komen.
Akkoord. Jij praat tenminste op inhoud. Je hebt wel een punt. Maar als je gelijk hebt, waarom zou John het dan wel goed doen?quote:Op zondag 1 september 2013 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frank de Boer zijn makke is dat bijna geen ene buitenspeler goed gepresteerd heeft onder zijn leiding
Bojan is niet eens een buitenspeler. Wordt daar noodgedwongen neergezet. Er is door Overmars gewoon enorm slecht gehandeld deze transfer periode.quote:Op zondag 1 september 2013 22:24 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Je bent de Dyson onder de VBL gebruikers. Zonder zak, keihard zuigen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo omdat ik die opmerking maak? Ik kom nooit zuigen in het Philips topic hoor.
En onze buitenspelers zijn niet geweldig nee, daarom zat Fischer vandaag ook op de bank.
Ligt ook aan het systeem en de tegenstander, het is lastig als buitenspeler tegen een tegenstander die constant in hun eigen 16 staat. Fischer heeft trouwens eerst wel leuke dingen laten zien en doet dat nu niet meer, ligt echt niet aan de Boer.quote:Op zondag 1 september 2013 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frank de Boer zijn makke is dat bijna geen ene buitenspeler goed gepresteerd heeft onder zijn leiding
quote:Op zondag 1 september 2013 22:33 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Je bent de Dyson onder de VBL gebruikers. Zonder zak, keihard zuigen.
Niet letten op hem. Hij gaat liever in op de persoon zelf dan op zijn argumenten.quote:Op zondag 1 september 2013 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Ik kom nauwelijks in andere clubtopics.
Hij is zelf de grootste zuiger hier.quote:Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niet letten op hem. Hij gaat liever in op de persoon zelf dan op zijn argumenten.
Als hij er 20 in een seizoen in schiet, is het een Ajax spits. En daarbij spelen wij graag met een spits die de bal kan vasthouden. Echt goed combineren kan die vent niet, maar alsnog hebben ook de buitenspelers en een Siem er genoeg profijt van.quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 22:33 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Je bent de Dyson onder de VBL gebruikers. Zonder zak, keihard zuigen.
Het enige wat ik kan bedenken is dat die ook buitenom kan . Fischer en die Spanjaard gaan alleen maar naar binnenquote:Op zondag 1 september 2013 22:31 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Akkoord. Jij praat tenminste op inhoud. Je hebt wel een punt. Maar als je gelijk hebt, waarom zou John het dan wel goed doen?
een buitenspeler is voor mij iemand die langs het lijntje gaat en een voorzet geeft. Daarmee kan je tegenstanders breken die met z,n allen voor de pot hangenquote:Op zondag 1 september 2013 22:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ligt ook aan het systeem en de tegenstander, het is lastig als buitenspeler tegen een tegenstander die constant in hun eigen 16 staat. Fischer heeft trouwens eerst wel leuke dingen laten zien en doet dat nu niet meer, ligt echt niet aan de Boer.
Sigi is idd behoorlijk matig.quote:Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Als hij er 20 in een seizoen in schiet, is het een Ajax spits. En daarbij spelen wij graag met een spits die de bal kan vasthouden. Echt goed combineren kan die vent niet, maar alsnog hebben ook de buitenspelers en een Siem er genoeg profijt van.
Oh en hij hoeft niet om ballen te janken zoals Siggie, maar creeert zelf eens wat.
Tja, vooral met Siggy in de spits zouden er ook meer voorzetten moeten komen. Maar blijkbaar hebben Fischer en Bojan daar geen zin in.quote:Op zondag 1 september 2013 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
een buitenspeler is voor mij iemand die langs het lijntje gaat en een voorzet geeft. Daarmee kan je tegenstanders breken die met z,n allen voor de pot hangen
Idee is dat die buitenspelers van positie kunnen wisselen om dan alsnog een voorzet te geven. Bojan doet dat sporadisch, Fischer niet. Maar op zich is het idee niet verkeerd.quote:Op zondag 1 september 2013 22:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is dat die ook buitenom kan . Fischer en die Spanjaard gaan alleen maar naar binnen
Maar die 2 zijn zo gewoon niet . Die lopen liever de drukte in .quote:Op zondag 1 september 2013 22:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja, vooral met Siggy in de spits zouden er ook meer voorzetten moeten komen. Maar blijkbaar hebben Fischer en Bojan daar geen zin in.
Maar ze blijven geen buitenspelers met een goede voorzet . Bojan trekt nu steeds naar het midden om van daar een actie op te zetten. dus eigenlijk speel je geen 4-3-3 maar 4-4-2 met een ruitquote:Op zondag 1 september 2013 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Idee is dat die buitenspelers van positie kunnen wisselen om dan alsnog een voorzet te geven. Bojan doet dat sporadisch, Fischer niet. Maar op zich is het idee niet verkeerd.
Lekkere opstelling ja, maar John kan je vergeten vrees ik.quote:Op zondag 1 september 2013 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fischer-Bojan-John
Serero-Bazoer-Andersen
Boilesen-Denswil-Moisander-Ligeon
Cillessen
Niks mis mee.
Dat zeker. Ik verwacht een nieuw Sanaatje morgen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lekkere opstelling ja, maar John kan je vergeten vrees ik.
Nee sorry.quote:Op zondag 1 september 2013 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fischer-Bojan-John
Serero-Bazoer-Andersen
Cillessen
Niks mis mee.
De Jong is geblesseerd.quote:Op zondag 1 september 2013 22:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje gehad met die fischer verder vergeet je de Jong.
Lekker elftal, maar dat durft De Boer nooit aan zo. Sowieso Vermeer heeft eeuwig krediet.quote:Op zondag 1 september 2013 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fischer-Bojan-John
Serero-Bazoer-Andersen
Cillessen
Niks mis mee.
Echt die Vermeer had gewoon verkocht moeten worden, maar dat is weer de enige die wil blijvenquote:Op zondag 1 september 2013 22:54 schreef Devz het volgende:
[..]
Lekker elftal, maar dat durft De Boer nooit aan zo. Sowieso Vermeer heeft eeuwig krediet.
ja, kut is dat hequote:Op zondag 1 september 2013 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt die Vermeer had gewoon verkocht moeten worden, maar dat is weer de enige die wil blijven
Zoals?quote:Op zondag 1 september 2013 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En het is kut dat de echte goede transfers nooit doorgaan bij Ajax
Assaidi, Narsingh, Djuricic, Maher, van Ginkel, Labyad, Ola John.quote:Op zondag 1 september 2013 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoals?Vind het alleen jammer dat Ginkeltje niet is gekomen
Assaidi konden we weinig aan doen die kon gewoon veel meer verdienen bij Pool, Djuricic is Ajax nooit concreet voor geweest geloof ik, Narsinghquote:Op zondag 1 september 2013 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Assaidi, Narsingh, Djuricic, Maher, van Ginkel, Labyad, Ola John.
Vergeet ik er vast nog wel een paar. En we zullen het vast oneens zijn over een paar transfers of achteraf zeggen dat we goed zaten. Maar op dat moment zijn het gewoon versterkingen.
Ajax had wel een gesprek gehad met Djuricic, maar hij was het niet eens met de positie waar hij op moest spelen ofzo. Echt zonde, had Ajax echt kunnen versterken. En je kan zeggen wat je wil over Narsingh, hij is wel een rechtsbuitenquote:Op zondag 1 september 2013 23:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Assaidi konden we weinig aan doen die kon gewoon veel meer verdienen bij Pool, Djuricic is Ajax nooit concreet voor geweest geloof ik, Narsingh, Maher is Ajax ook niet echt actief achter aan gegaan als ik de woorden van Maher moet geloven, Van Ginkel, Labyad en John is wel jammer inderdaad
Ja van mij mag er ook geïnvesteerd worden moet een goede mix zijn tussen aankopen die wat toevoegen en eigen jeugdquote:Op zondag 1 september 2013 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax had wel een gesprek gehad met Djuricic, maar hij was het niet eens met de positie waar hij op moest spelen ofzo. Echt zonde, had Ajax echt kunnen versterken. En je kan zeggen wat je wil over Narsingh, hij is wel een rechtsbuiten.
Maarja ik ben nou wel een beetje klaar met die koopjes van de week zoals Sana waar je geen meter mee opschiet.
Komt weer niemand dusquote:
Sowieso in aankopen die wat toevoegen. Maarja zal raar zijn als je spelers zou willen aankopen die geen reet toevoegenquote:Op zondag 1 september 2013 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja van mij mag er ook geïnvesteerd worden moet een goede mix zijn tussen aankopen die wat toevoegen en eigen jeugd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |