Wie is Laura Venster?quote:Op zondag 1 september 2013 18:45 schreef Seam het volgende:
Wie is die chick rechts van Lauren Verster?
Het zeilmeisje Laura Dekker dacht ik.quote:Op zondag 1 september 2013 18:45 schreef Seam het volgende:
Wie is die chick rechts van Lauren Verster?
Ja is Laura Dekkerquote:Op zondag 1 september 2013 18:50 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Het zeilmeisje Laura Dekker dacht ik.
Ik voel ook duidelijk nattigheid en veel zieligheid betreffende de cast...quote:Op zondag 1 september 2013 19:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerste aflevering van dit gezien op tv.
Niet boeiend eigenlijk. Het komt voor feuten.
Jahh.. ik zie dit Topic al helemaal voor me.. De Atlas-Monologen..quote:Op donderdag 5 september 2013 16:47 schreef Toverheks het volgende:
Leuk en onderhoudend, leuke mensen en lauren doet het ook goed, alleen moet ze de volgende keer haar armbanden thuis laten die rinkelen maar door de muziek heen........goede muziek ook.......
quote:Op donderdag 5 september 2013 18:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. ik zie dit Topic al helemaal voor me.. De Atlas-Monologen..
Na ja, alles moet een kans krijgen, maar in dit geval is het een doodgeboren kindje weer blijkt...quote:Op donderdag 5 september 2013 18:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]Je brengt me op een idee, maar had je het al gezien of denk je nee geen zin in weer iets ala de mol.
2e aflevering gezien, en ga dit volgen vind het wel leuk hahahaha vooral J Kraaykamp en Inge iepenburg, ze kunnen elkaars bloed wel drinken.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Na ja, alles moet een kans krijgen, maar in dit geval is het een doodgeboren kindje weer blijkt...
Dus eigenlijk Expeditie Robinson maar dan in de sahara... waar men ook vroeg in de ochtend pannekoeken krijgt te eten,en vervolgens in bootjes naar hun locaties worden gevaren,afgedropt en "licht aan,camera's draaien en "gespeelde afzien emotie i.c.m. de nodige vuiligheid op de gezichten voor de opnames"quote:Op zondag 1 september 2013 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
En er is NIX helemaal NIX in die woestijn..agûût toch, nou ja behalve de cameraploeg, geluidsvolk, grime tentjes vol met edit-apparatuur en flesjes koud water, aldus de start van dit splinternieuwe afzien-maarnietheus-programma...![]()
Dat is "de mol" , ongetwijfeld om de irritatiefactor te verhogen..quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gister weer een aflevering half gezien leuk die reacties toen mongooltje Ymke erin kwam.
Het is duidelijk dat Inge Gluiperburg als enige haar rol in het spel weet, gelukkig spelen ze wel allemaal mee... Het is tenslotten een volledig betaalde doe-vacantie voor verveelde BN'ers.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:52 schreef selam het volgende:
Ik vind Atlas ook leuk , en dan die Ymke wat een doos zeg maar vind haar toch wel leuk !!
vind haar zo vals, maar weet niet of alles gescript is hoor, en al is het wel zo vind het helemaal leuk en de opdrachten ookquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat Inge Gluiperburg als enige haar rol in het spel weet, gelukkig spelen ze wel allemaal mee... Het is tenslotten een volledig betaalde doe-vacantie voor verveelde BN'ers.
Ze maakt het wel spannend , en een beetje ruzie onderling mag van mijquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind haar zo vals, maar weet niet of alles gescript is hoor, en al is het wel zo vind het helemaal leuk en de opdrachten ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |