Baas ben je wel, hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 18:22 schreef Nestalgie het volgende:
..dat je echt tering lekkere tieten hebt
quote:Op zondag 1 september 2013 18:36 schreef Nestalgie het volgende:
En dan gewoon alsnog geen fipo maken.
Heb je ze wel eens gezien? Jezus mina lolo ferarri is er niks.bij. Als ik haar wil motorboten raak bewusteloos. Als ik haar wil motorboten raak ik.de wegkwijt. Als ik haar wil motorboten raak ik mn hoofd kwijt.quote:
Tuurlijk heb ik ze gezienquote:Op zondag 1 september 2013 18:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens gezien? Jezus mina lolo ferarri is er niks.bij. Als ik haar wil motorboten raak bewusteloos. Als ik haar wil motorboten raak ik.de wegkwijt. Als ik haar wil motorboten raak ik mn hoofd kwijt.
Nee geloof ik best, ik loop dr alleen te pesten. Jullie zijn de zelfde leeftijd toch? Waarom maak je geen movequote:Op zondag 1 september 2013 18:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik ze gezien
Maar je hebt niks aan dikke tetten als het persoon kut is die ze heeft, kijk naar Pamela Anderson of Nicki Minaj (ookal zijn zij allebei siliconen dragers)
Maar Krul is echt aardig voor zo ver ik weet, veul belangrijker
Dit is misschien de reden dat je geen vriendin hebtquote:Op zondag 1 september 2013 18:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens gezien? Jezus mina lolo ferarri is er niks.bij. Als ik haar wil motorboten raak bewusteloos. Als ik haar wil motorboten raak ik.de wegkwijt. Als ik haar wil motorboten raak ik mn hoofd kwijt.
Misschien.quote:Op zondag 1 september 2013 18:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit is misschien de reden dat je geen vriendin hebt
Veel wiet, jointjes aangereikt krijgen waarvan je niet weet waar ze vandaan komen maar lekker door blijven paffen, zonnig parkje in utrecht, gezellige mensen, stonermeetcupcakes van krul, kakpauperbbq'tjes, naderhand fikkie proberen te stoken in zo'n bbq'tje, elke keer als je ging pissen moest je ff takken halen, roostertje erop geflikkerd om focciata brood erop te warmen, was van klojo, klojo had 2 hapjes want de rest had de rest al opgegeten omdat munchiesquote:Op zondag 1 september 2013 18:59 schreef Nestalgie het volgende:
Samenvatting van.de meet?
kom trouwens verder in stoner sc
Klinkt goed. Volgende meet zal ik kijken of ik.er bij kan zijn. Dan met zn alle truffels innemenquote:Op zondag 1 september 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Veel wiet, jointjes aangereikt krijgen waarvan je niet weet waar ze vandaan komen maar lekker door blijven paffen, zonnig parkje in utrecht, gezellige mensen, stonermeetcupcakes van krul, kakpauperbbq'tjes, naderhand fikkie proberen te stoken in zo'n bbq'tje, elke keer als je ging pissen moest je ff takken halen, roostertje erop geflikkerd om focciata brood erop te warmen, was van klojo, klojo had 2 hapjes want de rest had de rest al opgegeten omdat munchies
hahaha, maar truffels moet niet met een grote groep lijkt mequote:Op zondag 1 september 2013 19:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Klinkt goed. Volgende meet zal ik kijken of ik.er bij kan zijn. Dan met zn alle truffels innemen
Nee klopt, en.dan gaan er sws mensen bad.quote:Op zondag 1 september 2013 19:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
hahaha, maar truffels moet niet met een grote groep lijkt me
quote:Op zondag 1 september 2013 18:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit is misschien de reden dat je geen vriendin hebt
Vin je dat leukquote:
Ik hoef geen truffels meerquote:Op zondag 1 september 2013 19:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Klinkt goed. Volgende meet zal ik kijken of ik.er bij kan zijn. Dan met zn alle truffels innemen
Vriend, gewoon zaterdag naar een bar gaan ofzo, beetje drinken, beetje dansen, je vind echt wel een leuk meisje na een paar keer hoor. Maar verwacht maar geen serieuze relaties met een meisje die naar de bar gaatquote:Op zondag 1 september 2013 19:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Vin je dat leukik heb nog nooit een vriendin gehad seks gehad of gezoend en dat vind je leuk
ik ben klaar met fok!, als ik zo gepest word
quote:Op zondag 1 september 2013 19:46 schreef Amarantha het volgende:
En ik begin misselijk te worden.. wtf moet zeggen heb al meer dan 24 uur niet gegeten maar of je daar beroerd van wordt?
Ja nouquote:
quote:Op zondag 1 september 2013 19:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nouIk vind het stom, heb nog steeds een instant droge bek dus eten is ook vervelend
Was de eerste keer voor mij dat ik pillen heb gehad, had wel één keer eerder ooit een pil gehad maar merkte ik niks van
#druqsproblemenquote:Op zondag 1 september 2013 19:46 schreef Amarantha het volgende:
En ik begin misselijk te worden.. wtf moet zeggen heb al meer dan 24 uur niet gegeten maar of je daar beroerd van wordt?
lekker voor jequote:Op zondag 1 september 2013 19:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Vin je dat leukik heb nog nooit een vriendin gehad seks gehad of gezoend en dat vind je leuk
ik ben klaar met fok!, als ik zo gepest word
Ga blowen -> Munchies -> Eten/Ontspanning -> Slapen -> Beterquote:Op zondag 1 september 2013 19:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha jaAch morgen is alles weer beter hoop ik maar
quote:
Ik ben nu aan het smoken maar zelfs daar werd ik lichtelijk beroerd van omdat mijn longen beetje fuckt zijn. Heb insane veel sigaretten gerookt vannachtquote:Op zondag 1 september 2013 19:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ga blowen -> Munchies -> Eten/Ontspanning -> Slapen -> Beter
ga gewoon wat etenquote:Op zondag 1 september 2013 19:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het smoken maar zelfs daar werd ik lichtelijk beroerd van omdat mijn longen beetje fuckt zijn. Heb insane veel sigaretten gerookt vannacht
Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb nog steeds best wel een droge bek.. eten is dan zo naar. Blijf maar kauwen en kauwen en kauwenquote:
Drink water?quote:Op zondag 1 september 2013 19:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb nog steeds best wel een droge bek.. eten is dan zo naar. Blijf maar kauwen en kauwen en kauwen
yoghurt? smoothie? kwark? etc etcquote:Op zondag 1 september 2013 19:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb nog steeds best wel een droge bek.. eten is dan zo naar. Blijf maar kauwen en kauwen en kauwen
Ik drink nu colaquote:
Haha dat heeft niks te maken met dat feest vannachtquote:Op zondag 1 september 2013 19:58 schreef Unscrewed het volgende:
Of gewoon stoppen met roken/blowen en iets doen met je leven.
Heb ik niet. Ik heb wel een bakje saté gekregen net, kijken of ik daar zin in heb. Als ik er aan denk nu niet maar wie weet na mn jointquote:Op zondag 1 september 2013 19:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
yoghurt? smoothie? kwark? etc etc
Yep. Iedereen die doordeweeks blowed imo.quote:Op zondag 1 september 2013 20:01 schreef Snowbells het volgende:
Ama jij smoked eigenlijk ook veel te veel
Ja klopt. Maar gisteren heb ik bijna 2 pakjes van 28 sigaretten er door gejaagd, wel op den duur A. standaard peuken gegeven als die shag pakte maar en ik heb er nog een paar. Dus heb sowieso wel denk ik meer dan 30 gerookt in 9 uur tijdquote:Op zondag 1 september 2013 20:01 schreef Snowbells het volgende:
Ama jij smoked eigenlijk ook veel te veel
Gefeliciteerd. Je hebt longkanker.quote:Op zondag 1 september 2013 20:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar gisteren heb ik bijna 2 pakjes van 28 sigaretten er door gejaagd, wel op den duur A. standaard peuken gegeven als die shag pakte maar en ik heb er nog een paar. Dus heb sowieso wel denk ik meer dan 30 gerookt in 9 uur tijdIk krijg van mdma/xtc/speed zo'n zin in de hele tijd roken
Mwah valt ook wel meequote:Op zondag 1 september 2013 20:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je hebt longkanker.
Dat is anders, dan.quote:Op zondag 1 september 2013 20:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik smokede alleen doordeweeks omdat ik vakantie had.
NOU. MAAK ER MAAR EEN EINDE AAN DAN.quote:Op zondag 1 september 2013 20:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
NEE IK BEN EEN JUNK IK WALG VAN MEZELF
JESPER![]()
quote:Op zondag 1 september 2013 20:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
NEE IK BEN EEN JUNK IK WALG VAN MEZELF
JESPER![]()
watquote:
quote:Op zondag 1 september 2013 20:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
jij spoortnet niet
[..]
Mijn verhaal
Vertelquote:Op zondag 1 september 2013 20:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
jij spoortnet niet
[..]
Mijn verhaal
hoe gayquote:Op zondag 1 september 2013 20:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Is niet van mij maar van iemand die het niet mag vertellen
And now we play the waiting gamequote:Op zondag 1 september 2013 20:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ben hetero af vraag maar aan krul
Kom vechten dan.quote:
Neequote:Op zondag 1 september 2013 20:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hey,
Ff vraagje:
Is Hamerhaai gay?
In afwachting van uw reactie,
Ceviche
Jou wel.quote:Op zondag 1 september 2013 20:30 schreef Nestalgie het volgende:
[..]vind je het leuk om mensen zo naar beneden te halen
![]()
Meisjes die een beetje bot zijnquote:Op zondag 1 september 2013 20:30 schreef Nestalgie het volgende:
[..]vind je het leuk om mensen zo naar beneden te halen
![]()
Jij bent toch ook 16?quote:Op zondag 1 september 2013 18:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee geloof ik best, ik loop dr alleen te pesten. Jullie zijn de zelfde leeftijd toch? Waarom maak je geen move
Ga je krul omkopen?quote:Op zondag 1 september 2013 20:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
wat was je rekeningnummer ook alweer krul
Iedereen weetquote:Op zondag 1 september 2013 20:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit moest je alleen zeggen omdat wp je dwong
DM, 3000 euro was het hequote:Op zondag 1 september 2013 20:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
wat was je rekeningnummer ook alweer krul
Heb ik allang gedaanquote:Op zondag 1 september 2013 20:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oeh ga je nestalgie hosselen unsje :$ :$
Mag ik ook geldquote:Op zondag 1 september 2013 20:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
2500 was het. probeer me niet op te lichten
Oke okequote:Op zondag 1 september 2013 20:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
2500 was het. probeer me niet op te lichten
Wutquote:Op zondag 1 september 2013 20:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
zo ga ik lekker rap door de erfenis heen
Pics van Maya's DM.quote:
Ik wil wel normaal tegen je doen voor 15 euro per uurquote:Op zondag 1 september 2013 20:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Vrouwen geld geven zodat ze normaal tegen me doen
Ah een goedkoop iemandquote:Op zondag 1 september 2013 20:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wil wel normaal tegen je doen voor 15 euro per uur
Maar wil je ook verder gaan voor 20 euro per uur?quote:Op zondag 1 september 2013 20:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wil wel normaal tegen je doen voor 15 euro per uur
Nee, het blijft dan bij normaal doen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar wil je ook verder gaan voor 20 euro per uur?
Geen geld om wat te bestellen?quote:Op zondag 1 september 2013 20:50 schreef Moira. het volgende:
Vader, zus, en vriend van zus die naar het pannekoekenhuis gaan voor m'n vaders verjaardag.
Ik die niet meega omdat fucking moe en nog beetje ziekjes, ervanuitgaand (en gevraagd) of ze wat voor mij in een doggybag mee willen nemen.
Komen ze na 2 uur hongerlijden thuis, hebben ze niks mee omdat ze alles op hebben gegeten
Enige wat er nog in huis was (verder niks om eten van te kunnen maken, geen eieren, geen vlees, geen potjes met shit enzo) zo'n magnetronmaaltijd met dunne bami en javaanse kip en sperzieboontjes.
Eigenlijk echt niet lekker![]()
Godver da's een goed ideequote:Op zondag 1 september 2013 20:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Geen geld om wat te bestellen?
Stel ik associeer normaal doen met dingen die voor een ander mens niet normaal zijn, neem je dit dan in overweging?quote:Op zondag 1 september 2013 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, het blijft dan bij normaal doen.
Snowiequote:
Ik was met hamerhaaitje aan het onderhandelen, niet met jouquote:Op zondag 1 september 2013 20:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stel ik associeer normaal doen met dingen die voor een ander mens niet normaal zijn, neem je dit dan in overweging?
tazz zemmerquote:Op zondag 1 september 2013 20:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik was met hamerhaaitje aan het onderhandelen, niet met jou
je hele kond staat openquote:
quote:Op zondag 1 september 2013 20:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Godver da's een goed idee
Heb nog wel wat, ja.
Mja nu dus de helft van die smerige magnetronmaaltijd naar binnen gewerkt dus dat stilt de honger wel. Maar nu zijn zus en vriend weg en vaders ligt in bed, dus lekker jointje draaienEerste eckte joint van de week ofzo
En dan bij de munchies zal ik die optie onthouden
Kan ik ook gelijk wat drinken bestellen want dat is natuurlijk ook niet in huis
Heb nog één blikje cola wat ik nog van Mono had meegenomen
Kakhuis dit
DM mij eerst ik zit mobielquote:Op zondag 1 september 2013 20:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
krul dm eens wat randoms dan verander ik het even om uns erin te laten trappen
Denken dat ik er nu nog in ga trappenquote:Op zondag 1 september 2013 20:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
DM mij eerst ik zit mobiel
Sssstquote:Op zondag 1 september 2013 20:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Denken dat ik er nu nog in ga trappen
Oh, oke. Sorry.quote:
Huilebalkquote:
Denken dat dit om jou gaatquote:Op zondag 1 september 2013 20:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Denken dat ik er nu nog in ga trappen
quote:
Klopt.quote:Op zondag 1 september 2013 21:09 schreef FL_Freak het volgende:
Ik denk dat Uns zelf nog zou klikken.
Kloptquote:
Junkie.quote:
Ja zolang je nog steeds naar de effenaar gaat.quote:Op zondag 1 september 2013 21:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja man, lekker een schzWeh roken en trillend genieten
kom je ook?
sorry.quote:Op zondag 1 september 2013 21:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaha, dat was aan je 'wtf' reactie anders niet af te lezen
Maar thanks
quote:Op zondag 1 september 2013 21:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja zolang je nog steeds naar de effenaar gaat.
Niks mis met vreemdquote:Op zondag 1 september 2013 21:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry.
ik reageer soms wel eens vreemd.
Ga maar vreemd met mij dan.quote:
Hihahoquote:
haha alsof jij sex hebt skkltje XDquote:Op zondag 1 september 2013 21:35 schreef Unscrewed het volgende:
Garpjen, ik heb alleen seks met mensen die speciaal zijn en van me houden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
had, ja. Op dit moment niet, helaasquote:Op zondag 1 september 2013 21:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha alsof jij sex hebt skkltje XD
Mensen die niet meerdere keren per week seksenquote:Op zondag 1 september 2013 21:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
had, ja. Op dit moment niet, helaas
quote:Op zondag 1 september 2013 21:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen die niet meerdere keren per week seksen
Kunnen seksen wanneer je seks wilt hebben
quote:Op zondag 1 september 2013 18:11 schreef Snowbells het volgende:
Sowieso op fok stoer doen dat je seks hebt
quote:Op zondag 1 september 2013 22:24 schreef Moira. het volgende:
Kom iSketchen
http://www.isketch.net/isketch.shtml
quote:
Illuminatiequote:Op zondag 1 september 2013 22:34 schreef Unscrewed het volgende:
Haha eigenlijk is het fucking raar dat iedereen in de wereld een papiertje moet hebben dat je bestaat. (Paspoort).
Daar dacht ik even overna
Niks moet.quote:Op zondag 1 september 2013 22:34 schreef Unscrewed het volgende:
Haha eigenlijk is het fucking raar dat iedereen in de wereld een papiertje moet hebben dat je bestaat. (Paspoort).
Daar dacht ik even overna
Inderdaad. De enige reden waarom je een paspoort moet hebben is zodat mensen je onder controle kunnen houden.quote:
quote:
Dit dus.quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 22:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Inderdaad. De enige reden waarom je een paspoort moet hebben is zodat mensen je onder controle kunnen houden.
[..]
[..]
Dit dus.
Zelfs die Indianen stammen enzo zijn opgezocht en moesten ingeschreven worden
quote:Op zondag 1 september 2013 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Om mee te doen in de maatschappij, niet om te bestaan.
Ja oke, je kan in de rimboe gaan wonenquote:Op zondag 1 september 2013 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Om mee te doen in de maatschappij, niet om te bestaan.
quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 22:44 schreef Unscrewed het volgende:
Zelfs die Indianen stammen enzo zijn opgezocht en moesten ingeschreven worden
Als je het niet eens zou zijn met het principe van een paspoort is dat een oplossing ja.quote:Op zondag 1 september 2013 22:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja oke, je kan in de rimboe gaan wonen
ja waar ben je nou?quote:Op zondag 1 september 2013 22:24 schreef Moira. het volgende:
Kom iSketchen
http://www.isketch.net/isketch.shtml
Waarom heb jij dan nog geen move gemaakt?quote:
Ik durf nietquote:Op zondag 1 september 2013 23:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom heb jij dan nog geen move gemaakt?
Het was zo gruwelijk vetquote:Op maandag 2 september 2013 00:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
Heee hoe was ground zero? nog ingekakt?
Klinkt als een goed feestje.quote:Op maandag 2 september 2013 00:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het was zo gruwelijk vetEcht gruwelijk. Ik ben niet ingekakt, ik heb pillen (naja 1½) gehad omdat iemand die meeging ze kon fiksen dus dat was chill heb dus ook sowieso 8 uur van de 9 uur gestaan. Terugreis was wel klote omdat ik met A. terugging met openbaar vervoer i.p.v de auto dus 2 uur langer onderweg geweest terug. Verder nog chill op het strandje gechillt even en nog iemand afgevoerd zien worden nadat die vlak naast ons helemaal de weg kwijt was. Ik heb echt zo'n heimwee haha!
[ afbeelding ]
Hier heb ik nog leip naar gestaard. Laserlampen met rook erdoor vormen wolkjes
Goed feestje was het zeker, echt alles was perfect. Ik had ineens de drugs die ik wou, het feestje was gruwelijk, A. was echt super lief (kwam vast ook door de pillen) en zorgzaam naar mij toe. Ja September is geweldig begonnen. Ik ben nu wel bijna blut voor de komende 3 weken haha maar goed heb er wel een toffe ervaring voor terug gekregen! Ik ben eindelijk ontmaagd betreft grote feesten (wel naar bevrijdingsfestival geweest dit jaar in Zwolle maar dat is toch anders)quote:Op maandag 2 september 2013 00:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Klinkt als een goed feestje.![]()
Laserlampen met rook lijkt op water imo, maar kan aan de druKs liggens.
Ik ga zo voor het eerst vandaag een joint roken.![]()
Verjaardagsjoint.
Dat blut zijn na een goed feest ken ik maar al te goed.quote:Op maandag 2 september 2013 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed feestje was het zeker, echt alles was perfect. Ik had ineens de drugs die ik wou, het feestje was gruwelijk, A. was echt super lief (kwam vast ook door de pillen) en zorgzaam naar mij toe. Ja September is geweldig begonnen. Ik ben nu wel bijna blut voor de komende 3 weken haha maar goed heb er wel een toffe ervaring voor terug gekregen! Ik ben eindelijk ontmaagd betreft grote feesten (wel naar bevrijdingsfestival geweest dit jaar in Zwolle maar dat is toch anders)
quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 00:57 schreef Amarantha het volgende:
Yes. Ik ga nu nog een joint draaien en roken
Alleen de pillen, had ik wel genoeg aan. Terugweg was vooral kut omdat we in Apeldoorn een uur moesten wachtten op de trein en we hadden het koudquote:Op maandag 2 september 2013 00:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat blut zijn na een goed feest ken ik maar al te goed.Had je alleen pillen of ook de M waar je het voor die tijd over had?
Wel kut die terugweg maar ik zie het zelf altijd als deel van het avontuur.(hoewel het wel koud op je dak valt als je al vervoer hebt geregeld.)
Bevrijdingsfestival is niet te vergelijken met zo'n feest. Dat is een stuk tammer.
Daarom duitsers.quote:Op maandag 2 september 2013 01:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen de pillen, had ik wel genoeg aan. Terugweg was vooral kut omdat we in Apeldoorn een uur moesten wachtten op de trein en we hadden het koudEn we hadden al betaald voor benzinekosten en nu hebben we ook nog allemaal andere vervoerskosten moeten maken
Ach we zijn wel heen gereden met hun en ze kreeg al minder van iedereen dan ze wou (ook al hebben die andere 2 die wel mee terug gingen net zoveel betaald als A. en ik)quote:Op maandag 2 september 2013 01:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daarom duitsers.die hebben warme soep en koffie op het station zodat je kan overleven.
Die benzinekosten kan je toch wel weer terugkrijgen ondanks de ruzie...Lijkt me wel net zo netjes.
Het is wel kut als je al niet zoveel te besteden hebt. Aan de andere kant, take your loss and enjoy/love the good parts.quote:Op maandag 2 september 2013 01:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach we zijn wel heen gereden met hun en ze kreeg al minder van iedereen dan ze wou (ook al hebben die andere 2 die wel mee terug gingen net zoveel betaald als A. en ik)
Ja daarom, ik heb er een geweldige feest/ervaring voor terug gekregen dus het was het waardquote:Op maandag 2 september 2013 01:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het is wel kut als je al niet zoveel te besteden hebt. Aan de andere kant, take your loss and enjoy/love the good parts.![]()
![]()
Ik ga zo buiten echt helemaal van de planeet een paar sterren kijken.
Precies.quote:Op maandag 2 september 2013 01:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja daarom, ik heb er een geweldige feest/ervaring voor terug gekregen dus het was het waard
Heeeee sexy, wanneer gaan we sushi eten?quote:
Zoquote:
Ikquote:Op maandag 2 september 2013 02:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zois dat niet. Ik moet altijd ontzettend pissen bij het wakker worden.
En ik ga er niet vanuit dat je krul's argumenten hebt overgenomen.![]()
Whehequote:Op maandag 2 september 2013 02:04 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ike meer om het feit dat je meteen daarmee kwam bij het 'niet hoeven opstaan', 't lijkt me verder ook niet bepaald prettig hoor
krul's argumenten?
Ga slapen dan ouwe gekquote:Op maandag 2 september 2013 02:08 schreef Snowbells het volgende:
Gvd kutritme, ik word deze ochtend hard gestraft wanneer ik wakker word.
Bij het kennis maak rondje:quote:Op maandag 2 september 2013 02:08 schreef Snowbells het volgende:
Hoezo kan je niet pitten dan? Ritme is prima te herstellen met een dagje doortrekken.quote:Op maandag 2 september 2013 02:08 schreef Snowbells het volgende:
Fok uitleggenquote:Op maandag 2 september 2013 02:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij het kennis maak rondje:
''yo ik ben snow en ik heb wallen en zat om 2 uur nog op fok''
Ik nog een hele.quote:Op maandag 2 september 2013 02:12 schreef Onorgineel het volgende:
Oh hee ik heb nog een halve joint joh
Enige keren wanneer de leraren me zien is op m'n lelijkstquote:Op maandag 2 september 2013 02:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij het kennis maak rondje:
''yo ik ben snow en ik heb wallen en zat om 2 uur nog op fok''
Die zijn wel wat gewend hoor.quote:Op maandag 2 september 2013 02:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Enige keren wanneer de leraren me zien is op m'n lelijkst. 1e keer helemaal doorweekt door de regen. 2e keer kwam ik last minute binnen stampen zonder makeup en niks aan m'n haar gedaan (werd er ook nog eens foto's gemaakt voor op m'n pas
) en vandaag wel wat beter maar super sloom en moe
. Gvd
Ajoh, zolang je die school maar weer verlaat met een papiertjequote:Op maandag 2 september 2013 02:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Enige keren wanneer de leraren me zien is op m'n lelijkst. 1e keer helemaal doorweekt door de regen. 2e keer kwam ik last minute binnen stampen zonder makeup en niks aan m'n haar gedaan (werd er ook nog eens foto's gemaakt voor op m'n pas
. Gvd
Gelukkig beoordelen leraren je niet op je uiterlijk.quote:Op maandag 2 september 2013 02:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
. Gvd
Whehe precies. Heb wel matties gemaaktquote:Op maandag 2 september 2013 02:14 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ajoh, zolang je die school maar weer verlaat met een papiertje
Ik maak me er meer druk om dat dit nu al het 5e jaar op rij is dat de foto op m'n pas vreselijk isquote:Op maandag 2 september 2013 02:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gelukkig beoordelen leraren je niet op je uiterlijk.
Also, je druk maken over hoe je eruit ziet tegenover leraren.![]()
je druk maken sowiesoquote:Op maandag 2 september 2013 02:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gelukkig beoordelen leraren je niet op je uiterlijk.
Also, je druk maken over hoe je eruit ziet tegenover leraren.![]()
Haha dat is altijd zo. Volgens doen ze het er ook gewoon om. Hier nieuw schooljaar, shitload aan impulsen en nieuwe dingen. Oh, kom ook even met je verwarde hoofd op de foto zodat je de rest van het jaar die pas liever niet uit je portemonee haalt.quote:Op maandag 2 september 2013 02:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik maak me er meer druk om dat dit nu al het 5e jaar op rij is dat de foto op m'n pas vreselijk is![]()
.
Succes, ik rook er 1 voor je.quote:Op maandag 2 september 2013 02:21 schreef Snowbells het volgende:
4 uur slaap here we go
Tot dan lieve fokkertjes en typisch
dat het maar mag gaan regenen morgen in Duitsland rond een uurtje of 8quote:Op maandag 2 september 2013 02:21 schreef Snowbells het volgende:
4 uur slaap here we go
Tot dan lieve fokkertjes en typisch
En ik dan?quote:Op maandag 2 september 2013 02:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat het maar mag gaan regenen morgen in Duitsland rond een uurtje of 8
quote:
haiiiquote:
blame snowquote:Op maandag 2 september 2013 02:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
En ik dan?![]()
Ik wil helemaal geen regen morgen.
Die Kerry is wel een enge man trouwens.![]()
Zou wel willen maar snow is zo'n schattig duitsertje dat ik haar niets kwalijk kan nemen.quote:
schijn bedriegtquote:Op maandag 2 september 2013 02:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou wel willen maar snow is zo'n schattig duitsertje dat ik haar niets kwalijk kan nemen.![]()
Dat is met alle duitsers zo.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 03:07 schreef Unscrewed het volgende:
http://exposing-the-holoc(...)oax-for-dummies.html
[ afbeelding ]
quote:
Jaloezie is een bitchquote:Op maandag 2 september 2013 10:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat gek als je normaal pas om 2 uur uit je nest komt.
Jaloers? Nee hoor.quote:
Wanneer krul wat ouder is gaat ze dit ook nog wel snappen.quote:Op maandag 2 september 2013 10:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jaloers? Nee hoor.Ik vind het altijd zonde van vrije dagen om de halve dag te slapen eigenlijk.
Slapenquote:Op maandag 2 september 2013 10:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jaloers? Nee hoor.Ik vind het altijd zonde van vrije dagen om de halve dag te slapen eigenlijk.
Eh nee ik slaapquote:Op maandag 2 september 2013 10:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is geen slapen, dat is doorliggen wat jij doet.
Wat een onzinquote:Op maandag 2 september 2013 10:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wanneer krul wat ouder is gaat ze dit ook nog wel snappen.
Ja dat zeg je nu wel. Ik was vroeger altijd een ochtend mens en daarna ook een nacht mens geworden. Dus het KAN altijd nog veranderen. Zal ook moeten als je een normale baan zou gaan krijgenquote:Op maandag 2 september 2013 10:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wat een onzinEens een nachtmens altijd een nachtmens
Ik ben al mijn hele leven een nachtmens geweest, ook toen ik jarenlang vroeg moest opstaan voor school.quote:Op maandag 2 september 2013 10:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu wel. Ik was vroeger altijd een ochtend mens en daarna ook een nacht mens geworden. Dus het KAN altijd nog veranderen. Zal ook moeten als je een normale zou gaan krijgen
Blijft wel kut hequote:Op maandag 2 september 2013 10:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben al mijn hele leven een nachtmens geweest, ook toen ik jarenlang vroeg moest opstaan voor school.
Nachtquote:Op maandag 2 september 2013 10:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Blijft wel kut henachtleven is altijd zo chill en rustig.
Ochtend heeft ook wel watquote:Op maandag 2 september 2013 10:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
NachtIk heb heel vroeg in de ochtend altijd het idee dat ik in een post-apocalyptische nachtmerrie zit brr
Ik vind ochtenden alleen chill als ik een nacht heb doorgehaald en weet dat ik binnen een paar uur weer naar bed kanquote:Op maandag 2 september 2013 10:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ochtend heeft ook wel watMaar is neestal wel gekoppeld aan moe opstaan
quote:Op maandag 2 september 2013 10:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind ochtenden alleen chill als ik een nacht heb doorgehaald en weet dat ik binnen een paar uur weer naar bed kan
1+1=2quote:Op maandag 2 september 2013 12:49 schreef Unscrewed het volgende:
Slapen: ((1/2e) Nacht) -> Ochtend -> 1/2e Middag
Wakker: 1/2e Middag -> Avond -> (1/2e) Nacht
yolo
1+1=2=1quote:
Wel want 2 vormt een eenheid die bestaat uit 2.quote:
Zo hard aan het fappen geweest dat je ging afvallen?quote:Op maandag 2 september 2013 13:02 schreef FL_Freak het volgende:
vet spatters op mijn hand gekomen. kutzooi.
quote:Op maandag 2 september 2013 13:03 schreef Unscrewed het volgende:
1+1=2=1=2=1=2=1=2=1=2=1=2=1=2=1=2=1=2=1=2=1=2=1=2=1=2=1..........
quote:Op maandag 2 september 2013 13:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zo hard aan het fappen geweest dat je ging afvallen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |