Oooooh bah bah bah!quote:Op zondag 1 september 2013 17:23 schreef Mirjam het volgende:
ik stond in de supermarkt in de rij, en ruik me ineens een pislucht, niet te harden. Ik natuurlijk rondkijken waar die pis lag, maar kwam er pas veel later achter dat het de man drie personen achter me was die zo stonk naar de pis
Sorry, ik zal Koos zijn broeken weer eens wassenquote:Op zondag 1 september 2013 17:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja zo ranzig, z'n broek zag er uit alsof hij al 3 maanden geen wasmachine had gezien
en snel een beetjequote:Op zondag 1 september 2013 17:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Sorry, ik zal Koos zijn broeken weer eens wassen
ja, hij had ook velen baard enzo. zielig hoor, maar als ik naga hoe erg het drie mensen verderop al stonk, heb ik toch wel velen medelijden met de mensen die er voor en achter stondenquote:Op zondag 1 september 2013 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
Waarschijnlijk een dakloze met heel veel problemen![]()
Maar toch minder aangenaam als ze vlak bij je staan
Gehaakte kerstballen!quote:Op zondag 1 september 2013 17:30 schreef Molo het volgende:
Ik zie net dat er een Flying Tiger in Den Haag zit sinds kort
Deense rotzooi kopen
Strakjes Deense kerst rotzooi kopen![]()
quote:Op zondag 1 september 2013 17:31 schreef Molo het volgende:
De blender vol stouwen met hete courgette en 'm dan meteen aanzetten, dat is zooooo'n goed idee
Het was niet Koos deze keer, ik deed het gewoon zelf, faalhaas die ik ben... Gelukkig heb ik nog niet gedouchedquote:
Die moet die dingen nog steeds haken voor mijquote:Op zondag 1 september 2013 17:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat heeft Spees er nou weer mee te maken?
die dingen hebben toch een deksel doorgaans?quote:Op zondag 1 september 2013 17:31 schreef Molo het volgende:
De blender vol stouwen met hete courgette en 'm dan meteen aanzetten, dat is zooooo'n goed idee
Kokende shizzle geeft warme lucht en als hij zo vol zit klapt het deksel er door de uitzettende lucht afquote:Op zondag 1 september 2013 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die dingen hebben toch een deksel doorgaans?
Eauquote:Op zondag 1 september 2013 17:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Kokende shizzle geeft warme lucht en als hij zo vol zit klapt het deksel er door de uitzettende lucht af
Velen dankquote:
Hebben nu alles gewit, vandaag even niks doen want we zijn echt verschrikkelijk moe en Sjon moet morgen ook weer werken en ik heb introweek, dus was wel even verstandig dat we even niks qua klussen hebben gedaan, zijn alleen naar de Formido geweest voor wat zooi voor de kast die de vriend van m'n moeder gaat maken, nog wat extra verf en behang want dat was in de sale vandaag. Morgenavond weer verder klussen en dan beginnen met de kozijnen en deuren verven. Hopelijk deze week al het verfwerk klaar, dan volgende week beginnen met de vloerquote:Op zondag 1 september 2013 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
schiet het wel een beetje op al?
Jawel, maar gewoon veel teveel erin gedaan, ik moet het gewoon in twee porties doenquote:Op zondag 1 september 2013 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
EauJe hebt niet zo'n rubberen ring?
Herkenbaar. Klusaidsquote:Op zondag 1 september 2013 17:46 schreef Diconnected het volgende:
sjon lag te gamen op bed, is nu in slaap gevallen
quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 17:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Velen dank
[..]
Hebben nu alles gewit, vandaag even niks doen want we zijn echt verschrikkelijk moe en Sjon moet morgen ook weer werken en ik heb introweek, dus was wel even verstandig dat we even niks qua klussen hebben gedaan, zijn alleen naar de Formido geweest voor wat zooi voor de kast die de vriend van m'n moeder gaat maken, nog wat extra verf en behang want dat was in de sale vandaag. Morgenavond weer verder klussen en dan beginnen met de kozijnen en deuren verven. Hopelijk deze week al het verfwerk klaar, dan volgende week beginnen met de vloer
Zeker voorgesteld door mensen die maar 10 min hoeven fietsen?quote:Op zondag 1 september 2013 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die F2F willen afspreken om een planning te maken en dat VOOR een vroeg college.
How
About
No.
Niet eens You Go Ghoul?! Wel jaloers op Oh Splat.quote:Op zondag 1 september 2013 18:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Totally Tubular
Spring Training
Oh Splat!
Iris My Case
Nee niet eens! Ik had een lijstje gemaakt en gewoon eerst Oh Splat op gezocht en toen de eerste drie van mijn lijstje die ik zag.quote:Op zondag 1 september 2013 18:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet eens You Go Ghoul?! Wel jaloers op Oh Splat.
IK MOEST ER LAATST NOG AAN DENKEN. ER IS ER AL 1 af. Komt goedquote:Op zondag 1 september 2013 17:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Die moet die dingen nog steeds haken voor mij
Geen ideequote:Op zondag 1 september 2013 18:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zeker voorgesteld door mensen die maar 10 min hoeven fietsen?
Ja ja, ze is een populaire blogster.. omdat ze blogtquote:Mascha Feoktistova is één van de populairste beautybloggers van het moment en dat komt onder meer omdat deze dame met veel succes het beautyblog Beautygloss.nl runt.
De logica!quote:Op zondag 1 september 2013 18:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ja, ze is een populaire blogster.. omdat ze blogt.
Waar komt dit pareltje vandaan?quote:Op zondag 1 september 2013 18:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ja, ze is een populaire blogster.. omdat ze blogt.
Bol.com emoslinger.gifquote:Op zondag 1 september 2013 18:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waar komt dit pareltje vandaan?
Neh iets van bol.com beauty ofzo, kwam op Facebook voorbij als voorgesteld berichtquote:
Ohquote:Op zondag 1 september 2013 18:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neh iets van bol.com beauty ofzo, kwam op Facebook voorbij als voorgesteld bericht
quote:Op zondag 1 september 2013 18:49 schreef Debsterr het volgende:
674.. en nog 8 onderweg. Ermahgerd
.
Beter een snee in je vinger dan een vinger in je snee, EINZquote:Op zondag 1 september 2013 18:46 schreef Mss het volgende:
Ik heb een snee in mijn vinger en ik loop mank. En ik weet niet HOE het komt
Pandapunten ftw! Ik heb bijna een panda bij elkaarquote:Op zondag 1 september 2013 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Beter een snee in je vinger dan een vinger in je snee, EINZ
Pff, dat is wel slecht!quote:Op zondag 1 september 2013 18:59 schreef megamandy het volgende:
Goeden TT, 2,5 jaar ergens werken en als je weg gaat niet eens een kaartje of wat dan ook krijgen![]()
Echt?quote:Op zondag 1 september 2013 18:59 schreef megamandy het volgende:
Goeden TT, 2,5 jaar ergens werken en als je weg gaat niet eens een kaartje of wat dan ook krijgen![]()
Limburgersquote:Op zondag 1 september 2013 19:04 schreef megamandy het volgende:
Ja en een collega had het gevraagd van doen we niet iets. En toen had de assistent gezegd van Ja ze gaat niet "echt" weg bij ons bedrijf
Wat de storemanager zei weet ik niet, die was vandaag nog in de winkel (waar ik nog de leiding had vandaag) en zei alleen dat een lamp het niet deed en ik die aan moest maken.
EN op het einde van de dag klopte er niets van de kassa, maar het boeit mij allemaal niets meer. Heb de storemanager nog gebeld erover en wat er verder mee gebeurd hoor ik vrijdag wel. Dan wilde ik nog even langskomen en eerst had ik nog een bedankje mee willen nemen (want veel geleerd en mede dankzij kennis van in de winkel ben ik aangenomen bij mijn nieuwe studie) maar dat bedankje ga ik ook niet meer kopen
Wtf, ik heb daar gewerkt en taken van assistenten en parttimers uitgevoerd en weet ik wat en dan krijg je eigenlijk niet eens iets te horen van "succes".![]()
Jeetje zegquote:Op zondag 1 september 2013 19:04 schreef megamandy het volgende:
Ja en een collega had het gevraagd van doen we niet iets. En toen had de assistent gezegd van Ja ze gaat niet "echt" weg bij ons bedrijf
Wat de storemanager zei weet ik niet, die was vandaag nog in de winkel (waar ik nog de leiding had vandaag) en zei alleen dat een lamp het niet deed en ik die aan moest maken.
EN op het einde van de dag klopte er niets van de kassa, maar het boeit mij allemaal niets meer. Heb de storemanager nog gebeld erover en wat er verder mee gebeurd hoor ik vrijdag wel. Dan wilde ik nog even langskomen en eerst had ik nog een bedankje mee willen nemen (want veel geleerd en mede dankzij kennis van in de winkel ben ik aangenomen bij mijn nieuwe studie) maar dat bedankje ga ik ook niet meer kopen
Wtf, ik heb daar gewerkt en taken van assistenten en parttimers uitgevoerd en weet ik wat en dan krijg je eigenlijk niet eens iets te horen van "succes".![]()
Hehe kloptquote:Op zondag 1 september 2013 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zometeen m'n best doen om niet met m'n zware spullen van de trap bij spoor 2 te flikkeren. Wat een onmogelijk kutperron zeg
Jep en ik ben dus ongeveer 2,5 jaar geleden begonnen en mijn personeelsnummer eindigde op 15. De laatste nieuwe is iets van 47 ofzoquote:Op zondag 1 september 2013 19:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jeetje zeg
Nee, je gaat niet echt weg bij het bedrijf maar toch wel op die locatie, bij die collega's. En er kan niet eens een kaartje en een 'succes' af of zo...? Dat is wel ontzettend karig zeg...
Ja hier een die d'r koffer midden in t gangpad waar je instapt bij de trein neer flikkert voor mijn neus en gaat zitten. Gelukkg flikkert dat ding niet mijn kant opquote:Op zondag 1 september 2013 19:22 schreef megamandy het volgende:
[..]Stuur ze door naar ah.nl :v kunnen ze hun boodschappen online bestellen.
wat snap je niet :vquote:Op zondag 1 september 2013 19:40 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuu ik wil inloggen voor mijn rooster en nu staat er ineens een HEEL ander rooster met heel andere vakken HOE kan deze ik snap het niet en nu weet ik niet waar ik morgen college heb
ja hva roosters zuigen echt hardquote:Op zondag 1 september 2013 19:45 schreef Mss het volgende:
Ja ik heb inmiddels colleges wel gevonden, maar sommige dingen die ik heb staan er niet in, en er staan dingen in die in de eerste week helemaal niet doorgaan maar ze staan er wel in. Ik weet dus min of meer toevallig dat dit niet doorgaat en ik mis een soort blackboard waar studieschema's en alles op staan.
Maar ik weet iig waar ik morgen moet zijn.
Jij begint morgen ook weer toch?
Dat heb ik helemaal. Hallo 18-jarigenquote:Op zondag 1 september 2013 19:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja hva roosters zuigen echt hardmaar zolang je zelf weet wat er wel en niet wordt gedaan deze week is het goed toch
maar ja morgen beginnenintroductieweek, ben benieuwd
. hoop niet dat ik met veel jonge mensen in de klas zit, maar we zullen het zien.
ja dat is echt matig iddquote:
Ik snap heel goed dat je ff wil spuien hoor, dit is gewoon echt niet leukquote:Op zondag 1 september 2013 19:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep en ik ben dus ongeveer 2,5 jaar geleden begonnen en mijn personeelsnummer eindigde op 15. De laatste nieuwe is iets van 47 ofzoZie je hoeveel verloop er was en ik ben gewoon altijd gebleven en nam verantwoordelijkheid, hielp met inwerken van nieuwe mensen, nam initiatief als er ies fout was en je moest het hoofdkantoor mailen, gooide alles in de winkel om met nieuwe collecties etc. en dan krijg je dit
Ik zal erover ophouden![]()
Aan dat soort dingen kan ik me ook flink ergeren hoorquote:Op zondag 1 september 2013 19:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ook bij college blijven ze handig zitten praten met anderen als t college is afgelopen en ze zien dat je weg wil. Hallo ik moet naar de andere kant van de campus om m'n volgende college te halen of ik wil graag m'n trein halen.
Ja ik ben biased
blackboard?quote:Op zondag 1 september 2013 20:00 schreef Diconnected het volgende:
ik probeer mn rooster te syncen met mn google kalender, wat een kutsysteem
nee via website dinges ofzo, echt vage shit ditquote:Op zondag 1 september 2013 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
blackboard?
ESG -> my schedule en dan kun je ergens klikken op exporteren of opslaan oid.
Ja bij de uva had ik ook regelmatig bejaarden in de collegezaal zittenquote:Op zondag 1 september 2013 19:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja dat is echt matig idd. maja ik had op de hva iemand van 48 in mn klas dus ik verbaas mij nergens meer over
ermahgerd ik ookquote:Op zondag 1 september 2013 20:15 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, morgen echt met een nieuwe opleiding beginnen
Rijke papa en mama ofzo?quote:Op zondag 1 september 2013 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://veracamilla.nl/201(...)A4-home-tour-before/
Hoe de neuk betaalt zij dit?
Die appartementen worden vanaf 1075¤ excl. per maand verhuurd
Ja, die heb ik ook al gevonden, maar daar staat op dit moment nog heel weinig op. Had een beetje studieschema's en dergelijke verwacht, zoals op de uni, maar het werkt blijkbaar anders.quote:Op zondag 1 september 2013 21:13 schreef megamandy het volgende:
Mss onder welk domein val je? Blackboard heet DLWO - Digitale leer- en werkomgeving
ik vond het wel tijd voor een upgrade, het haalt de jeu een beetje van mijn mooie eetkamer af en na jaren iets gevonden wat daadwerkelijk past. Het is heel eenvoudig, zal even linkje zoeken...quote:Op zondag 1 september 2013 21:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik woon al 7 jaar hier maar heb ook gewoon nog een bouwpeertje hangen hoor
Maar fijn, wat is het er voor een geworden?
Nou ja, hij is natuurlijk wel heel strak enzo, als je van precies het tegen overgestelde houdt..quote:Op zondag 1 september 2013 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
Het is een vrij neutrale lamp, opmerkelijk dat je heel vreselijk lelijk gebruiktmaar idd, voor ons is ie perfect!
Van peertje naat TL buis! Ik zeg: vooruitgang!quote:Op zondag 1 september 2013 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.brinklicht.nl/airo-suspension-nikkel-150-cm.html
Dizze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
kloptquote:Op zondag 1 september 2013 22:39 schreef Puckzzz het volgende:
Wat me bij zo'n strakke lamp dan wel weer stoort is het kronkelende stroomkabeltje
Strak = strak
je bent ook een opoe. Dat scheeltquote:Op zondag 1 september 2013 22:40 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb geen verstand van modern, ik heb een opoe keuken
Het varieert een beetje, maar met opoelampen en dingen die in een boerenkeuken hangen zit je eigenlijk wel in de juiste richting. Hoewel er momenteel zo'n tokkiekroonluchter hangt, met pegels enzulksquote:Op zondag 1 september 2013 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben overigens nu wel benieuwd naar Taart dr lampensmaak
Tie rips of Ductapequote:Op zondag 1 september 2013 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kloptdat kan alleen verholpen worden als ie aan een holle buis hangt, maar die modellen passen weer nie
Tokkiequote:Op zondag 1 september 2013 22:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het varieert een beetje, maar met opoelampen en dingen die in een boerenkeuken hangen zit je eigenlijk wel in de juiste richting. Hoewel er momenteel zo'n tokkiekroonluchter hangt, met pegels enzulks
Oh daar heb ik niet eens naar gekeken. 3 of 4 cijfers?quote:Op zondag 1 september 2013 23:06 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd toffen lamp sq maar die prijsdaar kan ik heel m'n huis mee inrichten zowat
4 cijfers ermahgerd.quote:Op zondag 1 september 2013 23:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh daar heb ik niet eens naar gekeken. 3 of 4 cijfers?
En wil jij dat gasfornuis nog steeds trouwens?
Ermahgerd, dat zijn gewoon nieuwe tetters voor mij!quote:Op zondag 1 september 2013 23:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
4 cijfers ermahgerd.
Ik stuur je even een feestboek bericht
ja, toen ik 21 was deed ik dat ook natuurlijkquote:Op zondag 1 september 2013 23:06 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd toffen lamp sq maar die prijsdaar kan ik heel m'n huis mee inrichten zowat
quote:Op zondag 1 september 2013 23:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ermahgerd, dat zijn gewoon nieuwe tetters voor mij!
afgelopen dinsdag naar een informatieavond geweest over borstcorrecties enzulks...voor ongeveer 1000 euro zouden ze gefixt kunnen worden. Om en nabij...
SPAREN DUS!!
indeed, ik had het erger verwacht. Dit is haalbaar!quote:Op maandag 2 september 2013 07:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]dat valt nog best mee toch? Voor zoiets al helemaal
quote:Op maandag 2 september 2013 07:56 schreef Mss het volgende:
Dat je je fiets meeneemt in de metro omdat je vanuit werk naar college gaat. Kom je bij de lift aan, staan er twee mensen in, dus ik kan er met mijn fiets makkelijk bij. Dus ik gebaar naar ze dat ze de lift moeten openhouden maar ze kijken me als een botsauto aan en die lift gaat omhoog. Daarmee ook net mijn metro gemist. Gay!
Succes vandaag! Spannondquote:Op maandag 2 september 2013 08:08 schreef Mss het volgende:
Ja, het is niet dat ik nu te laat kom, zoveel speling heb ik nog wel. Maar toch!
Hehehehe, moet je voor de gein eens op een station in NYC gaan observerenquote:Op maandag 2 september 2013 08:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Drukte op station
En WAAROM moeten op alle 6 sporen alle treinen tegelijk binnen komen
Dan loop je daar in de menigte, je kan geen kant uit en dan denk ik elke keer 'wat nou als er hier iets gebeurt'
Bij mij was het ook superdrukquote:Op maandag 2 september 2013 08:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Drukte op station
En WAAROM moeten op alle 6 sporen alle treinen tegelijk binnen komen
Dan loop je daar in de menigte, je kan geen kant uit en dan denk ik elke keer 'wat nou als er hier iets gebeurt'
Ja ok...quote:Op maandag 2 september 2013 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehehe, moet je voor de gein eens op een station in NYC gaan observeren
Ja, als er iets gebeurt gaat het mis, maar dat gaat ook mis als er twee treinen staan
ZEG dan gewoon dat je die plaats nog bezet houdt voor je manquote:Op maandag 2 september 2013 09:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij mij was het ook superdruken dan een vrouwtje dat mij aan de kant elleboogt om zo snel mogelijk naar binnen te kunnen, kom ik dr in de trein weer tegen, wil ik tegenover haar gaan zitten, blijft ze dus heel irritant haar tasje half in mn gezicht duwen. Blijkt dat ze de plek vrij wilde houden voor haar man die tien minuten later eens aan komt wandelen
bitch pls.
Hier doen ze alleen iets dergelijks rond de feestdagen, vooral met Sinterklaas.quote:Op maandag 2 september 2013 09:01 schreef Stormqueen het volgende:
To family dag or not to family day?
Ik neig heel erg naar not, omdat dat volgens mij erg matig is zonder kinderen. Then again heb ik nog nooit een familiedag van kantoor meegemaakt. Wat zijn jullie ervaringen?
Geen ervaring mee... Maar als dat op een zondagmiddag is en specifiek de kindjes uitgenodigd worden, weet ik niet of er zoveel zin in zou hebben.. Of ik moet van tevoren weten dat bepaalde mensen met wie ik het goed kan vinden erbij zijnquote:Op maandag 2 september 2013 09:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik neig heel erg naar not, omdat dat volgens mij erg matig is zonder kinderen. Then again heb ik nog nooit een familiedag van kantoor meegemaakt. Wat zijn jullie ervaringen?
Ja preciesquote:Op maandag 2 september 2013 09:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
ZEG dan gewoon dat je die plaats nog bezet houdt voor je manOver het algemeen lopen mensen dan gewoon door, tenzij heel het gangpad al volstaat...
Eh....quote:Op maandag 2 september 2013 09:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hier doen ze alleen iets dergelijks rond de feestdagen, vooral met Sinterklaas.
Uit ervaring (bij mn vorige werk) weet ik wel dat het meestal erg 'ieder gezin voor zich'. Maar misschien is dat bij jou anders? Wat doen ze bij jullie precies met family day?
Het wordt iig met velen enthousiasme gebrachtquote:On this day we welcome you, your partner and/or children to discover your professional world on the smartest square kilometer in the Netherlands. It will be a memorable day, appropriate for people of all ages and will include music, food and beverages, entertainment, games, innovative demonstrations, workshops, funfair and more! To share your working environment, buildings 42 and 43 will be open for touring. The coolest place on HTC, the Digital Accelerator Lab, will reveal some of the latest innovations!
Ja dat is dan wel weer volgens mij, als man/vrouw en kids er dan bij zijn, dat je dan toch een soort verantwoordelijkheid voelt om te zorgen dat zij het naar hun zin hebben, vooral als ze verder niemand kennen, dus het lijkt me wel anders dan met alleen collega's onderlingquote:Op maandag 2 september 2013 09:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hier doen ze alleen iets dergelijks rond de feestdagen, vooral met Sinterklaas.
Uit ervaring (bij mn vorige werk) weet ik wel dat het meestal erg 'ieder gezin voor zich'. Maar misschien is dat bij jou anders? Wat doen ze bij jullie precies met family day?
Ik zeg ja.quote:Op maandag 2 september 2013 09:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat zoiets heel tof is als je het thuisfront eens kennis wil laten maken met je bedrijf. Maar het komt op mij niet over als 'gezellig met je collega's' een dagje doorbrengen of zo..quote:Op maandag 2 september 2013 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh....
[..]
Het wordt iig met velen enthousiasme gebracht
Het klinkt heel tof, maar juist omdat er zoveel dingen te doen zijn én iedereen met zn kinderen rondloopt zal het niet heel erg socializen met collega's worden denk ikquote:Op maandag 2 september 2013 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh....
[..]
nee, het is geen personeelsuitje.quote:Op maandag 2 september 2013 09:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets heel tof is als je het thuisfront eens kennis wil laten maken met je bedrijf. Maar het komt op mij niet over als 'gezellig met je collega's' een dagje doorbrengen of zo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op maandag 2 september 2013 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, het is geen personeelsuitje.
Maar er zijn ook wel een paar dingen die niet voor kinderen zijn, dus wellicht toch maar overwegen:Ziet er wel tof uit ja! Dan gewoon gezellig met BB die toffe dingen bezoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier, ploatje:quote:Op maandag 2 september 2013 09:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
OH en SQ, heb je nog een andere link naar je lamp? Hij doet het bij mij niet
Oh wat gaaf!quote:Op maandag 2 september 2013 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hier, ploatje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 september 2013 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, het is geen personeelsuitje.
Maar er zijn ook wel een paar dingen die niet voor kinderen zijn, dus wellicht toch maar overwegen:Ja joh, is toch leuk! En als het niet leuk is ben je zo weer thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Jaquote:Op maandag 2 september 2013 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, de Agile Kids Experience. Wtf
Altijd fijn, eerste werkdag na je verkansiequote:Op maandag 2 september 2013 09:16 schreef Debsterr het volgende:
Oh, enwerken
. M'n mailbox alweer bij en motivatie ver onder het nulpunt..
Als bb niet wil (which is likely) sure!quote:Op maandag 2 september 2013 09:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Cupcakes versieren
Soep maken
Klimmuur
Skjoe mag ik mee?
Iedereen is vrij of buiten de duerquote:Op maandag 2 september 2013 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Altijd fijn, eerste werkdag na je verkansie
Stomme kantoorpraat al gehad?
quote:Op maandag 2 september 2013 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als bb niet wil (which is likely) sure!
Ik verkoop je wel als mijn nichtje![]()
Wist je dat je 2 nichtjes hebtquote:Op maandag 2 september 2013 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als bb niet wil (which is likely) sure!
Ik verkoop je wel als mijn nichtje![]()
quote:Op maandag 2 september 2013 09:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wist je dat je 2 nichtjes hebt? Oh nee ik kan toch niet. Wanneer is het
?
quote:Op maandag 2 september 2013 09:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wist je dat je 2 nichtjes hebt? Oh nee ik kan toch niet. Wanneer is het
?
Wanneer ga jij weer studeren?quote:Op maandag 2 september 2013 09:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ohai eerste week als fulltimer
Ik wil nu eigenlijk de komende maanden even goed sparen en dan een thuisstudie volgen. Die heb je ook voor 1 jaar. Ik hoop wat vrijstellingen te kunnen krijgen voor de vakken die ik al had gehaald, want dat zijn er nogal wat.quote:
zekersquote:Op maandag 2 september 2013 07:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
indeed, ik had het erger verwacht. Dit is haalbaar!
Ja! Ik ben wel benieuwd!quote:Op maandag 2 september 2013 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh....
[..]
En de hotdogkraam!quote:Op maandag 2 september 2013 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah okee, gezellig!
Het is die ballonnenclown he? Die 't m doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
En:quote:
Huh?quote:•Balancerende tijgers maken. Met piepschuimsnijders en speciale mallen en diverse andere materialen maken de kinderen zelf rechtopstaande tijgers die kunnen rijden
Hij wil graag de goede vrede bewarenquote:Op maandag 2 september 2013 09:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn vader
Houdt af en toe een beetje TE veel rekening met mij![]()
Mijn broer wordt volgend jaar 30 (30) en hij wil zoveel mensen uitnodigen dat dat thuis niet gaat passen dus nu wil hij een feestje geven in een cafe. Ik vind dat zo gaaf, hij heeft z'n verjaardag nog nooit echt gevierd, hoogstens wat mensen op een zondagmiddag of zo (en dan wel meerdere zondagmiddagen
), en nu gaat hij gewoon een zaaltje afhuren voor een feestje
![]()
En dan belt pa mij om te overleggen over de datum, want onze verjaardagen zitten zo dicht op elkaar (er zit maar 1 dag tussen), dat ie niet wilde dat dat feestje dan in mijn vaarwater zou zitten. Dus of ik wilde laten weten wanneer ik mijn verjaardag wilde vieren, dan kon mijn broer de andere datum nemen. Eeeeehhh, ik vind het heel lief dat ie aan mij denkt en zo, maar ik vind toch echt dat mijn broer eerste keus heeft hoorEn het is in maart, alsof ik nu al weet wanneer ik in maart een feestje ga geven
Jaaa ik vind het zo tof voor hemquote:Op maandag 2 september 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij wil graag de goede vrede bewaren
Wel leuk van je broertje
Blijft altijd lastig als er velen verjaardagen in korte periodes vallen he... Maar 'fijn' dat mensen toch niet kunnen, scheelt weer gedoe...quote:Op maandag 2 september 2013 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vier mijn verjaardag dit jaar - god behoede - op de verjaardag van het oudste kleinkind
Maar wel in overleg en de helft van de familie kan toch niet gelukkig(hoeven ze ook niet te kiezen)
Dit zijn onze eigen ouders en broers / zussen he, geen neven nichten ooms tantes en achterburenquote:Op maandag 2 september 2013 10:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Toch wel makkelijk als je niks met familie hebt, ik hoef geen rekening te houden met hen en zij niet met mij, ik zie ze nooit![]()
Dus de 14e dan?quote:Op maandag 2 september 2013 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vier mijn verjaardag dit jaar - god behoede - op de verjaardag van het oudste kleinkind
Maar wel in overleg en de helft van de familie kan toch niet gelukkig(hoeven ze ook niet te kiezen)
Oh ja, ik heb maar 1 broer en 1 zwager, zonder kids en verjaardagen liggen redelijk gespreid dus een datum vinden is nooit zo moeilijkquote:Op maandag 2 september 2013 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit zijn onze eigen ouders en broers / zussen he, geen neven nichten ooms tantes en achterburen
Snap ik! Ik vind feestjes op vrijdag ook altijd best zwaar hahaquote:Op maandag 2 september 2013 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup, vrijdag is veel te onhandig met werk en energie, en zondag eigenlijk ook.
Ik ook...quote:Op maandag 2 september 2013 10:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Snap ik! Ik vind feestjes op vrijdag ook altijd best zwaar haha
Die kunnen dan mooi op zaterdagnamiddag komenquote:Op maandag 2 september 2013 10:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook...
Ik geef zelf ook nooit een feestje op vrijdag, veel te onhandig als je pas om half 7 thuis bent en dan alles nog moet verbouwen en klaarzetten en zo. Liever zaterdagavond
En zondagmiddag voor familie want die willen altijd koffie met gebak en zo
quote:Op maandag 2 september 2013 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
bb, er is zondag een grote heropening van de Kruisstraat / Woenselse Markt. Drie kraaien wie de artiesten zijn
was die ooit dicht dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ja, kanker. Dat was de 21e. Echt, die weekenden tegenwoordigquote:Op maandag 2 september 2013 10:09 schreef Debsterr het volgende:
He, maar wanneer gingen we nou naar de Primark dan?
Juist, de 21e dus. Ik dacht ff de 14e.quote:Op maandag 2 september 2013 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, kanker. Dat was de 21e. Echt, die weekenden tegenwoordig
ja, maar de 21e kan ik dan dus ook nietquote:Op maandag 2 september 2013 10:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Juist, de 21e dus. Ik dacht ff de 14e.
HA nu kan jij tenminste nietquote:Op maandag 2 september 2013 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar de 21e kan ik dan dus ook niet
Tjeezus wat een gedoe. Ik zou zeggen, alles op 1 dag en de mensen die dan niet komen omdat het te ver is, tsja, die blijf je houden, either way.quote:Op maandag 2 september 2013 10:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Voor mijn verdediging moet ik ook echt nog goed nadenken wat ik wil... Het is gebruikelijk dat je na je verdediging een borrel houdt zodat mensen je kunnen feliciteren. Daarna hou je een diner, voor de commissieleden (dat zijn er 8) en je familie en degenen die je er verder graag bij hebt. En daarna nog eventueel een feest.
Alleen zijn verdedigingen alleen op maandag - donderdag. Iedereen doet borrel - diner - feest altijd op de dag zelf, aansluitend aan de verdediging. En dus alles in Eindhoven. En toen hoorde ik een tijd terug van iemand die in Den Bosch woonde, verdedigde op donderdag en toen borrel en diner op die dag deed en een dag later een feest in Den Bosch, omdat de meesten van zijn vrienden daar vandaan komen en dat was dus een stuk handiger. Dus nu zit ik steeds te denken of ik ook niet zoiets kan doen, feest in Breda. Alleen heb ik dan kans dat mensen uit Eindhoven niet komen want te ver weg. Terwijl ik eigenlijk altijd richting Eindhoven kom. Maar als ik alles in Eindhoven doe, heb ik kans dat familie en vrienden niet komen of maar heel even. Hmmmm
Ja, maak ik dat ook eens meequote:
Primark Eindhoven is al open in novemberquote:Op maandag 2 september 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maak ik dat ook eens mee
Ach ik overleef het wel, kan ik nog extra aansparen voor de shopping spree extravaganza in december
Ik wil het eerst zienquote:Op maandag 2 september 2013 10:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Primark Eindhoven is al open in november
Ja ik moet er nog eens over nadenken. Het zijn nl voornamelijk mijn familieleden die dan niet kunnen en dat zou ik wel kut vinden... Plus dat het voor mijzelf ook minder prettig is om dan na zo'n dag + feest nog terug te moeten reizenquote:Op maandag 2 september 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tjeezus wat een gedoe. Ik zou zeggen, alles op 1 dag en de mensen die dan niet komen omdat het te ver is, tsja, die blijf je houden, either way.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 2 september 2013 10:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
November is natuurlijk wel 30 dagen lang.
Geen feest slotje opgelostquote:Op maandag 2 september 2013 10:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Voor mijn verdediging moet ik ook echt nog goed nadenken wat ik wil... Het is gebruikelijk dat je na je verdediging een borrel houdt zodat mensen je kunnen feliciteren. Daarna hou je een diner, voor de commissieleden (dat zijn er 8) en je familie en degenen die je er verder graag bij hebt. En daarna nog eventueel een feest.
Alleen zijn verdedigingen alleen op maandag - donderdag. Iedereen doet borrel - diner - feest altijd op de dag zelf, aansluitend aan de verdediging. En dus alles in Eindhoven. En toen hoorde ik een tijd terug van iemand die in Den Bosch woonde, verdedigde op donderdag en toen borrel en diner op die dag deed en een dag later een feest in Den Bosch, omdat de meesten van zijn vrienden daar vandaan komen en dat was dus een stuk handiger. Dus nu zit ik steeds te denken of ik ook niet zoiets kan doen, feest in Breda. Alleen heb ik dan kans dat mensen uit Eindhoven niet komen want te ver weg. Terwijl ik eigenlijk altijd richting Eindhoven kom. Maar als ik alles in Eindhoven doe, heb ik kans dat familie en vrienden niet komen of maar heel even. Hmmmm
Ja dat kan ik dus niet maken... Of ik moet het houden op alleen diner en daar wat meer mensen voor vragen, dat doen er wel meerquote:
Waarom kun je dat niet maken? Je kan toch gewoon alleen een borrel / receptie doen? Of zijn daar echt regels voor?quote:Op maandag 2 september 2013 10:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat kan ik dus niet maken... Of ik moet het houden op alleen diner en daar wat meer mensen voor vragen, dat doen er wel meer
Diner voor commissieleden is wel 'verplicht'. Zij nemen de moeite om jouw werk te lezen en te corrigeren en helemaal hierheen te komen voor je verdediging, dan is het de etiquette dat je ze mee uit eten neemt. Dat is sowieso het minste dat je hoort te doen. Wie je daar verder nog bij uitnodigt, is je eigen keuze natuurlijk. Maar over het algemeen worden de collega's met wie je het meest hebt samengewerkt ook altijd gevraagd.quote:Op maandag 2 september 2013 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom kun je dat niet maken? Je kan toch gewoon alleen een borrel / receptie doen? Of zijn daar echt regels voor?
Ik doelde ook op borrel als vervanging voor feest, niet als vervanging van diner, dat zag ik er even los vanquote:Op maandag 2 september 2013 10:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Diner voor commissieleden is wel 'verplicht'. Zij nemen de moeite om jouw werk te lezen en te corrigeren en helemaal hierheen te komen voor je verdediging, dan is het de etiquette dat je ze mee uit eten neemt. Dat is sowieso het minste dat je hoort te doen. Wie je daar verder nog bij uitnodigt, is je eigen keuze natuurlijk. Maar over het algemeen worden de collega's met wie je het meest hebt samengewerkt ook altijd gevraagd.
Een feest wordt niet altijd meer gedaan. Maar een diner is vaak wel vrij prijzig, dus daar ga je niet zo maar ff 50 - 100 man voor uitnodigen. Dus dat betekent automatisch dat je dus heel veel mensen niet uitnodigt. En als er mensen van de vriendengroep speciaal naar mijn verdediging zouden komen, zou ik het ook stom vinden om ze daarna maar weer weg te sturen en dat was het dan. Maar iedereen voor een diner is ook wel prijzig. Ik weet het gewoon allemaal niet zo goed eigenlijk
Alleen borrel en geen feest wordt wel gedaan jaquote:Op maandag 2 september 2013 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik doelde ook op borrel als vervanging voor feest, niet als vervanging van diner, dat zag ik er even los van
Normaal deel je de boekjes uit zodra ze terug zijn van de drukker. Bij elk boekje zit een boekenlegger met de datum, tijd en locatie van verdediging en borrel. Dus iedereen mag naar de borrel komen.quote:Op maandag 2 september 2013 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
En ik ga zo vaak alleen voor een borrel / receptie naar een inhuldiging / afscheid / ander soort feestelijkheid, ik voel me dan allerminst beledigd verder.
Daar hoef je je toch op z'n vroegst over 10 jaar pas druk om te maken, als je wil promoverenquote:Op maandag 2 september 2013 10:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat klinkt echt als iets voor mij, ahum
Dan moet ik godverdomme lang promoveren welquote:Op maandag 2 september 2013 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar hoef je je toch op z'n vroegst over 10 jaar pas druk om te maken, als je wil promoveren
Ik voel me daar altijd zo ongemakkelijk bij, als iemand zegt dat ie 'maar HBO' heeft gedaan, alsof diegene dan veel minder is. Of alsof ik dan doe alsof ik veel meer ben. Want zo bedoel ik het absoluut niet, sorry als dat op een of andere manier zo overkwamquote:Op maandag 2 september 2013 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik heb maar HBO gedaan dus ik ben helemaal niet zo bekend met die promovendi gebruiken. Ik weet alleen dat het veul geld kost
Heb je je bachelor al?quote:Op maandag 2 september 2013 10:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moet ik godverdomme lang promoveren wel
Promotie duurt 4 jaar, hoe lang moet je nog studeren voordat je je master hebt?quote:Op maandag 2 september 2013 10:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moet ik godverdomme lang promoveren wel
Bachelor nu nog 1-1.5 jaar afhankelijk van wanneer ik mijn scriptie doe. 1-2 jaar master +4 jaar is 7.5 jaar.quote:Op maandag 2 september 2013 10:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Promotie duurt 4 jaar, hoe lang moet je nog studeren voordat je je master hebt?
Oh nee, ik doelde niet op jou! Het is meer dat HBO tegenwoordig niet zo heel bijzonder meer is en daarbij eigenlijk door iedereen wel haalbaar is als je een beetje kan googlenquote:Op maandag 2 september 2013 10:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik voel me daar altijd zo ongemakkelijk bij, als iemand zegt dat ie 'maar HBO' heeft gedaan, alsof diegene dan veel minder is. Of alsof ik dan doe alsof ik veel meer ben. Want zo bedoel ik het absoluut niet, sorry als dat op een of andere manier zo overkwam
Ik krijg gelukkig wel subsidie voor het laten drukken van de boekjes. Als je dan niet teveel kleurenpagina's wil en geen supersonische kaft, dan kun je het daar redelijk van redden.
En het is fijn als je iemand kent die je kaft mee wil ontwerpen, want als je dat door een bureau moet laten doen, komt er nog een paar 100 euro bij
Maar borrel/diner/feest is voor eigen kosten jaEn iedereen blaat dan altijd zo over dat het de afsluiting is van een tijdperk, moet je vieren, alleen naar jezelf kijken en wat jij wil etc. Eh ja, ik ben ook nog getrouwd en zo, dus enig overleg thuis is wenselijk
Plus nog wat uitloop hier en daar en dan zit je sowieso op 8 jaar. Dus die 10 jaar van SQ is nie zo'n wilde gok hoorquote:Op maandag 2 september 2013 10:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bachelor nu nog 1-1.5 jaar afhankelijk van wanneer ik mijn scriptie doe. 1-2 jaar master +4 jaar is 7.5 jaar.
In het meest gunstige geval als je meteen na je master begint en geen vertragingen oploopt en funding hebt enzulksquote:Op maandag 2 september 2013 10:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bachelor nu nog 1-1.5 jaar afhankelijk van wanneer ik mijn scriptie doe. 1-2 jaar master +4 jaar is 7.5 jaar.
Ik zou een feest wel tof vinden. Een beetje op de manier zoals we onze bruiloft gevierd hebben. Maar dat is alleen haalbaar in Breda, anders is iedereen voor 11 uur alweer pleitequote:Op maandag 2 september 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh nee, ik doelde niet op jou! Het is meer dat HBO tegenwoordig niet zo heel bijzonder meer is en daarbij eigenlijk door iedereen wel haalbaar is als je een beetje kan googlen
En als je nou alleen naar jezelf kijkt, hoe zou jij het dan het liefst afsluiten? Puur uit jezelf?
Ja, wij hebben bijvoorbeeld het buurthuis. Dan betaal je loon van de barmensen (2x75), een bijdrage voor de schoonmaakster, en verder gewoon wat er geconsumeerd wordt. (bierprijs 1,50) De decoratie verzorg je zelf. Dus dan kun je met 100 man / ieder 8 consumpties, koop wat zakken bitterballen er bij, voor een 1500 euro wel klaar zijn. Als je een zaal hebt waar je eigen drank mag serveren zelfs minder.quote:Op maandag 2 september 2013 10:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou een feest wel tof vinden. Een beetje op de manier zoals we onze bruiloft gevierd hebben. Maar dat is alleen haalbaar in Breda, anders is iedereen voor 11 uur alweer pleite
Dus dan is het sowieso een andere dag dan de ceremonie zelf. Maar ik heb geen idee wat dat zou moeten kosten, dus dat zou ik eerst eens moeten bekijken
Ik heb twee opties die allebei wel aantrekkelijk zijn. De locatie waar mijn broer nu ook gaat feesten, die kastelijn kennen we al zo lang en pa doet er al bijna 13 jaar al zijn country activiteiten. Die kan mij wel een leuk prijsje rekenen. En de locatie waar we onze bruiloft gevierd hebben wordt gerund door een goede kennis van schoonpa. Die draait ons ook zeker geen poot uit. Bij beiden kunnen we de hapjes redelijk voordelig bestellen en zelf bepalen wat we willen en zo, een geen zaalhuur.quote:Op maandag 2 september 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, wij hebben bijvoorbeeld het buurthuis. Dan betaal je loon van de barmensen (2x75), een bijdrage voor de schoonmaakster, en verder gewoon wat er geconsumeerd wordt. (bierprijs 1,50) De decoratie verzorg je zelf. Dus dan kun je met 100 man / ieder 8 consumpties, koop wat zakken bitterballen er bij, voor een 1500 euro wel klaar zijn. Als je een zaal hebt waar je eigen drank mag serveren zelfs minder.
Heb je je daar bij je bruiloft druk om gemaakt?quote:Op maandag 2 september 2013 10:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb twee opties die allebei wel aantrekkelijk zijn. De locatie waar mijn broer nu ook gaat feesten, die kastelijn kennen we al zo lang en pa doet er al bijna 13 jaar al zijn country activiteiten. Die kan mij wel een leuk prijsje rekenen. En de locatie waar we onze bruiloft gevierd hebben wordt gerund door een goede kennis van schoonpa. Die draait ons ook zeker geen poot uit. Bij beiden kunnen we de hapjes redelijk voordelig bestellen en zelf bepalen wat we willen en zo, een geen zaalhuur.
Alleen zijn beide locaties niet in het centrum en daardoor iets lastiger te bereiken met openbaar vervoer. Bij de eerste rijdt er nog wel een bus heen, maar de laatste gaat om 11 u terug. Dus dan moet ik hopen dat mensen met een auto willen komen. Of een taxi nemen vanaf station of zo. En ik heb geen idee of mensen het dat waard vinden. Maar misschien moet ik me daar niet zo druk om maken
Nee, maar voor een bruiloft komen mensen toch welquote:Op maandag 2 september 2013 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je je daar bij je bruiloft druk om gemaakt?
Mensen komen wel, en vinden wel een manier, heus!
Dat is ook weer waarquote:Op maandag 2 september 2013 10:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
En als ze niet komen, weet je meteen wat je over ze moet denken
Voor een afstudeerfeest ook, zeker indien bier.quote:Op maandag 2 september 2013 10:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee, maar voor een bruiloft komen mensen toch wel
[..]
Dat is ook weer waar
Prachtige fotoquote:Op maandag 2 september 2013 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
De dagaanbieding van de personeelswinkel viel net in mijn mailbox
Ja hadden ze het ontwerp niet net wat anders kunnen bedenken dan vleesroze fallusvormig en dan ook nog eens die natte druppels op de productfoto?quote:
HOEVELENquote:Op maandag 2 september 2013 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
De dagaanbieding van de personeelswinkel viel net in mijn mailbox
Dat is wel echt nice, die aanbieding. Maar ja, ik heb al een Clarisonic!quote:
Hij is op 5325 beautyblogs voorbij gekomen dus zo moeilijk is het nietquote:Op maandag 2 september 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik vond het best disturbing dat Debsterr meteen wist wat het wèl was
Oh echt. Ja die lees ik dus niet meer sinds de dood van Google readerquote:Op maandag 2 september 2013 11:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij is op 5325 beautyblogs voorbij gekomen dus zo moeilijk is het niet
Ja ditquote:Op maandag 2 september 2013 11:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij is op 5325 beautyblogs voorbij gekomen dus zo moeilijk is het niet
quote:Op maandag 2 september 2013 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht ook een keer een goede garp te maken
quote:Op maandag 2 september 2013 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd
U heeft positief gereageerd op de groepsaanbieding. Zorg dat u op tijd komt voor de groepsbezichting.
U bent de 4e van 5 geselecteerde kandidaten voor deze woning.
Geen ideequote:Op maandag 2 september 2013 11:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]wanneer is de groepsbezichtiging?
Oeh spannend!quote:Op maandag 2 september 2013 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd
U heeft positief gereageerd op de groepsaanbieding. Zorg dat u op tijd komt voor de groepsbezichting.
quote:
Ohquote:
ermahgerd!quote:Op maandag 2 september 2013 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd
quote:Op maandag 2 september 2013 11:25 schreef Mirjam het volgende:
dat je je zo netjes opmaakt, tijdens het ontbijten een traanoog hebt en vol met je hand erin wrijft.. ohja fuck ik had make-up op![]()
Ja dat krijg ik dus ook eind septemberquote:Op maandag 2 september 2013 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oeh spannend!
[..]
Ik kreeg net een mail van Flexpensioen, mijn randstadpensioen wordt uitgekeerd omdat ik niet meer flexwerk. Extra brasgeld![]()
Herkenbaar welquote:Op maandag 2 september 2013 11:25 schreef Mirjam het volgende:
dat je je zo netjes opmaakt, tijdens het ontbijten een traanoog hebt en vol met je hand erin wrijft.. ohja fuck ik had make-up op![]()
aw yiss goeden tipquote:Op maandag 2 september 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg dat het een nieuwe trend is die je van Masja hebt geleerd
quote:Op maandag 2 september 2013 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
MAAR DRIE SLAAPKAMERS DUS ÉÉN NAGELLAKKAMER.
ohja ook zo handigquote:Op maandag 2 september 2013 11:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Herkenbaar welik smeer elke keer eyeliner in mn haar op de een of andere manier wat daarna dan fijn stempelt op mn hand en omdat waterproof krijg ik het er dan bijna niet meer af
quote:Op maandag 2 september 2013 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja we staan 4/5dus kleine kans want bazenappartement op bazenlocatie.
Dwz, uitkering vindt eind november plaats?quote:U hebt een klein pensioen opgebouwd bij Flexsecurity pensioen. De waarde hiervan is op dit moment ¤ 363,87 netto (indicatie). Op maandag 02 september 2013 hebt u op onze website bevestigd dat u dit pensioen in één keer wilt laten uitkeren. Dit proces noemen we afkoop.
Als u vóór de 17e van de maand akkoord hebt gegeven, dan gaan wij rond de 23e van de volgende kalendermaand uitbetalen. Geeft u na de 17e akkoord? Dan wordt het bedrag de daarop volgende kalendermaand rond de 23e uitgekeerd.
Nicequote:Op maandag 2 september 2013 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dwz, uitkering vindt eind november plaats?
Justintime 4 Primark
Oktober al toch?quote:Op maandag 2 september 2013 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dwz, uitkering vindt eind november plaats?
Justintime 4 Primark
Oh ja, je hebt ganz gelijk ermahgerd!!quote:Op maandag 2 september 2013 11:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oktober al toch?of lees ik weer verkeerd
HOARD ALL THE SOULS!quote:Op maandag 2 september 2013 11:32 schreef Lindytje het volgende:
Ja, hoi, dank voor zieltjeswinnen schatjens![]()
YEAH!!!!!! Ik kan alleen niet zien hoeveel stemmen ik heb zonder nog een keer te stemmen en straks word ik 'ongeldig' verklaard omdat ik 5x op mezelf heb gestemdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |