Oooooh bah bah bah!quote:Op zondag 1 september 2013 17:23 schreef Mirjam het volgende:
ik stond in de supermarkt in de rij, en ruik me ineens een pislucht, niet te harden. Ik natuurlijk rondkijken waar die pis lag, maar kwam er pas veel later achter dat het de man drie personen achter me was die zo stonk naar de pis
Sorry, ik zal Koos zijn broeken weer eens wassenquote:Op zondag 1 september 2013 17:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja zo ranzig, z'n broek zag er uit alsof hij al 3 maanden geen wasmachine had gezien
en snel een beetjequote:Op zondag 1 september 2013 17:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Sorry, ik zal Koos zijn broeken weer eens wassen
ja, hij had ook velen baard enzo. zielig hoor, maar als ik naga hoe erg het drie mensen verderop al stonk, heb ik toch wel velen medelijden met de mensen die er voor en achter stondenquote:Op zondag 1 september 2013 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
Waarschijnlijk een dakloze met heel veel problemen![]()
Maar toch minder aangenaam als ze vlak bij je staan
Gehaakte kerstballen!quote:Op zondag 1 september 2013 17:30 schreef Molo het volgende:
Ik zie net dat er een Flying Tiger in Den Haag zit sinds kort
Deense rotzooi kopen
Strakjes Deense kerst rotzooi kopen![]()
quote:Op zondag 1 september 2013 17:31 schreef Molo het volgende:
De blender vol stouwen met hete courgette en 'm dan meteen aanzetten, dat is zooooo'n goed idee
Het was niet Koos deze keer, ik deed het gewoon zelf, faalhaas die ik ben... Gelukkig heb ik nog niet gedouchedquote:
Die moet die dingen nog steeds haken voor mijquote:Op zondag 1 september 2013 17:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat heeft Spees er nou weer mee te maken?
die dingen hebben toch een deksel doorgaans?quote:Op zondag 1 september 2013 17:31 schreef Molo het volgende:
De blender vol stouwen met hete courgette en 'm dan meteen aanzetten, dat is zooooo'n goed idee
Kokende shizzle geeft warme lucht en als hij zo vol zit klapt het deksel er door de uitzettende lucht afquote:Op zondag 1 september 2013 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die dingen hebben toch een deksel doorgaans?
Eauquote:Op zondag 1 september 2013 17:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Kokende shizzle geeft warme lucht en als hij zo vol zit klapt het deksel er door de uitzettende lucht af
Velen dankquote:
Hebben nu alles gewit, vandaag even niks doen want we zijn echt verschrikkelijk moe en Sjon moet morgen ook weer werken en ik heb introweek, dus was wel even verstandig dat we even niks qua klussen hebben gedaan, zijn alleen naar de Formido geweest voor wat zooi voor de kast die de vriend van m'n moeder gaat maken, nog wat extra verf en behang want dat was in de sale vandaag. Morgenavond weer verder klussen en dan beginnen met de kozijnen en deuren verven. Hopelijk deze week al het verfwerk klaar, dan volgende week beginnen met de vloerquote:Op zondag 1 september 2013 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
schiet het wel een beetje op al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |