Arno, hoe zou het met hem zijnquote:Op zondag 1 september 2013 20:48 schreef Burner82 het volgende:
Voor de heren/jongens moeten ze gewoon de "arno" auditie kleding verplichten
Relatie met een meid van sytcdquote:
met wie?quote:
Vivianquote:
Serieus? die had ik niet verwachtquote:
Ik had het ook niet verwacht... gaydar ging beetje af bij hem... Maar tis wel een mooie meidquote:Op zondag 1 september 2013 20:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Serieus? die had ik niet verwacht
Giovanni is volgens mij een musicalster... hij deed ooit mee aan het Junior Songfestival... mooie jongen geworden
Och, ze heeft bescherming van boven denkt zequote:
Investeren in de toekomst?quote:Op zondag 1 september 2013 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Kleine jongetjes worden groot
Waarom wist ik dit
Gewoon een rare negerquote:
Herhaling van vorige week. Leuk aapjes kijken vind ik het.quote:Op zondag 1 september 2013 21:13 schreef richolio het volgende:
Zon, zuipen, ziekenhuis na stycyd. Zou dat het kijken waard zijn?
Volgens mij die standaard feestprogramma formule (Oh Oh Cherso enz)
Is wel humorquote:Op zondag 1 september 2013 21:13 schreef richolio het volgende:
Zon, zuipen, ziekenhuis na stycyd. Zou dat het kijken waard zijn?
Volgens mij die standaard feestprogramma formule (Oh Oh Cherso enz)
Zelfs dat mag nog wel hoorquote:Op zondag 1 september 2013 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Wel hello
Minus de geblondeerde kuif
Nee, shirtlessquote:
Daarom kijk ikquote:
Die zijn niet nog 7 cm verderop roodquote:Op zondag 1 september 2013 21:25 schreef Aspergermeisje het volgende:
Dacht eerst overdreven blusher, maar volgens mij een soort geboortevlek.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 1 september 2013 21:25 schreef Aspergermeisje het volgende:
Dacht eerst overdreven blusher, maar volgens mij een soort geboortevlek.
twitter:DanKaraty twitterde op zondag 01-09-2013 om 21:12:59Hey @VINCENTVIANEN @Roemjanadehaan @koenBS @Isa_Beernaert @ConnyJanssen @RoyJulen Think you can work with this lot of dancers?! reageer retweet
Toch wel hequote:Op zondag 1 september 2013 21:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de esthetische factor mij ook wel aanspreekt
euh, nou....quote:Op zondag 1 september 2013 21:31 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent bang dat hij z'n shirt aanhoudt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |