Dat dacht ik ookquote:Op zondag 8 september 2013 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Een Marrokaan uit Ede.... dan heb je het ook niet getroffen, midden in de biblebelt
Door een jongen....quote:
quote:
Ik had een andere term in mijn hoofd, maar "anders" kan ookquote:Op zondag 8 september 2013 21:38 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Maak het anders vraagt de jury, girly hiphop door een jongen is "anders"
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:11 schreef ato het volgende:
Tot nu toe heb ik nog geen 1 goede danseres gezien..
Ja, Slipknot ofzo ..quote:Op zondag 8 september 2013 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Vet... en nu hopen dat ie telkens voor deze muziek kiest
Jij dan wel? Op de iets stevige dame die probeerde te dansen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]onderdrukt opmerkingen over stront, ogen en de combinatie ervan
![]()
Okay...die dikke meid is naturljk kansloos, en ik vind het zwak dat ze door is. Het gaat ov er de meest favoriete (potentiele) professionele danser(es) van Nederland en Belgie. Zij moet een jaar lang heel hard trainen, eel ard dieten, en dan nog eens proberen. Ze is niet te liften, en past in geen enkel kostuum dat dansgezelschappen in de garderobe hebben. Wegwezen. Ik vind het dapper dat ze weer wil dansen, en het was behoorlijk goed voor iemand met haar figuur. Maar niet hier. dansers zijn dun. Dat gaat niet veranderen.
En die Deen...heerlijk. Klassiek op metal. Dan ben je vernieuwend bezig. En die jongen kan een potje dansen, net normaal. hoop maar, dat hij hip-hop aan kan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |