15-0 afslachting in Barcelona als ze dit niveau vasthouden. Wat een rampzalige vertoning.quote:Op zondag 1 september 2013 14:30 schreef golfer het volgende:
Dit wordt een heel lastig seizoen voor ons. (Ajax).
Ja. Je moet minder zout gebruikenquote:Op zondag 1 september 2013 14:33 schreef AnneX het volgende:
Nu kijk ik naar Jamie op 24 ! alles wat wij al wel weten over slecht/ goed eten, wordt nog eens
duidelijk weergegeven.
Inmiddels weer thuis.quote:Op zondag 1 september 2013 14:33 schreef AnneX het volgende:
Oh leuk![]()
Borisz is in de buurt en bij de Veldkeuken http://www.veldkeuken.nl/index.php
Best wel ja..quote:Op zondag 1 september 2013 14:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat asociaal om onuitgenodigd naar een bruiloft te komen.![]()
Even heel wat anders: iemand enig idee hoe het gaat met Lie en met Freecell?
Beiden al een tijdje niet meer gezien hier. Toch?
Bijzonder irritant inderdaad, je blijft van snelheid wisselen zo, kan me niet voorstellen dat het daar veiliger en vlotter van wordt.quote:Op zondag 1 september 2013 15:41 schreef borisz het volgende:
Overigens het meest vreselijke tijdens het rijden waren de wisselende snelheden als de vluchtstrook een rijstrook is. Dan is het 80, 100, 120, weer 80 daarna 93. Om gek van te worden.
Oh ja, dat is waar, ik zie haar nog wel eens Facebooken. Ik zal haar wel even een berichtje sturen daar.quote:Op zondag 1 september 2013 15:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Best wel ja..
En volgens mij gaat het goed met Lie. Moet zeggen dat ik haar nauwelijks spreek, maar zie haar op facebook nog wel voorbij komen.
Het broodje proeft prima, dankjewel!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:12 schreef AnneX het volgende:
Voor hoe lang ? SsE...
Dan zou ik het gezien de inhoud in de koelkast bewaren en bijtijds - half uur - eruit halen.
Óf in de oven verwarmen vanuit de koeling: 200 graden / 10 minuten .![]()
Laat je even weten of het smaakte?
Ik kan me er iets bij voorstellen als het de partner is. Je wilt een goede vriendin/collega wel graag op je bruiloft hebben, maar de partner stiekem liever niet. Maar die nodig je dan wel gewoon uit natuurlijk, want je wilt ook geen onmin creëren door te zeggen dat de partner vooral thuis moet blijvenquote:
Het was de moeder van mijn getuige (mijn zoon) en haar toenmalige man oftewel mijn ex-vrouw die ongevraagd op ons huwelijk verscheen..quote:Op zondag 1 september 2013 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen als het de partner is. Je wilt een goede vriendin/collega wel graag op je bruiloft hebben, maar de partner stiekem liever niet. Maar die nodig je dan wel gewoon uit natuurlijk, want je wilt ook geen onmin creëren door te zeggen dat de partner vooral thuis moet blijvenEn als je 5 tantes uitnodigt en de 6e niet, dan kan dat domweg ook niet. Sociale situaties: jeej
![]()
Dus ik begrijp wel hoe je het voor elkaar krijgt mensen op je feest/bruiloft te krijgen die je helemaal niet mag. Als het om totaal niet uitgenodigde mensen gaat dan snap ik daar niets van, want dat vind ik hondsbrutaal.
Beroemdste interview van hem was met Nixon.quote:En Ross noemt net David Frost, hoe beroemd die man is. Het zegt mij niets
Huh? Google Maps gaf een enorme afstand aan. Ik ga zo eens even opnieuw kijken...quote:Op zondag 1 september 2013 16:42 schreef AnneX het volgende:
Hoe ver is dat dan ? en dan ga je een nachtje daar overnachten?!
Of hier een week en daar een week?
Zit je nog op school dan?
Edit: 170 km door/ langs de prachtige kust en achterland.
So what?
Dat is " onze " afstand vliegveld - Bakkhos ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |