Ik ben hier echt niet de enigequote:Op maandag 2 september 2013 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens is TS degene die het meest loopt te schermen met haar "opleiding" rechten..... wat in het geval van TS betekent dat ze 3 weken geleden met een thuiscursus begonnen is, vooralsnog weinig opleiding rechten om mee te schermen.
Nee, maar jij schermt er mee terwijl je net een paar weken met de HBO-thuiscursus bezig bent, waar anderen hun bul al hebben gehaald of binnen afzienbare tijd zullen halen.quote:Op maandag 2 september 2013 19:58 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Ik ben hier echt niet de enige![]()
Overigens ben ik heel de dag aan het werk geweest dat is een heel verschil met selectief antwoorden,.
En dat moet je niet willenquote:Op maandag 2 september 2013 20:02 schreef Leandra het volgende:
Het heeft een beetje het Braddie-effect.
Nou sorry hoor TS, maar je wekt toch echt de indruk dat je de klok hebt horen luiden maar dat je geen idee hebt van waar de klepel hangt.quote:Op maandag 2 september 2013 19:58 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Ik ben hier echt niet de enige![]()
Overigens ben ik heel de dag aan het werk geweest dat is een heel verschil met selectief antwoorden,.
Schuld begeleiding hoort sowieso niet in handen te zijn van vrijwilligers als je het mij vraagtquote:Op maandag 2 september 2013 20:05 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nou sorry hoor TS, maar je wekt toch echt de indruk dat je de klok hebt horen luiden maar dat je geen idee hebt van waar de klepel hangt.
Niet bedoeld om je te beledigen of wat dan ook, maar je hebt echt onvoldoende kennis van de materie om je ermee bezig te houden, hoe goed bedoeld dan ook. Ik weet niet voor welke organisatie je je werkzaamheden verricht, maar het is mij duidelijk dat die organisatie veel te veel overlaat aan ondeskundige vrijwilligers en/of dat je veel eerder aan de bel moet trekken bij je begeleiders zodra je niet precies weet wat te doen.
Dit is een zeer goedbedoeld advies, want ik waardeer je goede wil en inzet.
Nou, dat kan best, als je de vrijwilligers maar voldoende screen't op juridische kennis, motivatie en persoonlijke factoren.quote:Op maandag 2 september 2013 22:10 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Schuld begeleiding hoort sowieso niet in handen te zijn van vrijwilligers als je het mij vraagt
Nee, ik ben misschien niet genoeg opgeleid. Maar heb zelf wel in het zelfde schuitje gezeten en ik ben al 2 jaar overal vanaf, zonder wsnp en zonder inboedel beslag. dus ga me niet vertellen dat ik geen ervaring heb... Ik had ook 9K schuldquote:Op maandag 2 september 2013 20:05 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nou sorry hoor TS, maar je wekt toch echt de indruk dat je de klok hebt horen luiden maar dat je geen idee hebt van waar de klepel hangt.
Niet bedoeld om je te beledigen of wat dan ook, maar je hebt echt onvoldoende kennis van de materie om je ermee bezig te houden, hoe goed bedoeld dan ook. Ik weet niet voor welke organisatie je je werkzaamheden verricht, maar het is mij duidelijk dat die organisatie veel te veel overlaat aan ondeskundige vrijwilligers en/of dat je veel eerder aan de bel moet trekken bij je begeleiders zodra je niet precies weet wat te doen.
Dit is een zeer goedbedoeld advies, want ik waardeer je goede wil en inzet.
Was dat voor of nadat je je Wajong uitkering kreeg?quote:Op maandag 2 september 2013 22:46 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Nee, ik ben misschien niet genoeg opgeleid. Maar heb zelf wel in het zelfde schuitje gezeten en ik ben al 2 jaar overal vanaf, zonder wsnp en zonder inboedel beslag. dus ga me niet vertellen dat ik geen ervaring heb... Ik had ook 9K schuld
Ik snap je goede bedoelingen maar al te goed, maar nogmaals, sorry, je beschikt niet over de noodzakelijke kennis om je "cliënt" afdoende te kunnen helpen in deze.quote:Op maandag 2 september 2013 22:46 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Nee, ik ben misschien niet genoeg opgeleid. Maar heb zelf wel in het zelfde schuitje gezeten en ik ben al 2 jaar overal vanaf, zonder wsnp en zonder inboedel beslag. dus ga me niet vertellen dat ik geen ervaring heb... Ik had ook 9K schuld
Schaamteloos klanten jatten hieroquote:Op maandag 2 september 2013 23:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik snap je goede bedoelingen maar al te goed, maar nogmaals, sorry, je beschikt niet over de noodzakelijke kennis om je "cliënt" afdoende te kunnen helpen in deze.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, en sorry, hoe lief je ook bent voor je "cliënt", en met wat voor ook de beste bedoelingen je probeert te helpen, je "cliënt" is beter af bij haar casemanager.
quote:Op maandag 2 september 2013 23:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Schaamteloos klanten jatten hiero
90% van nederland heeft of had schulden en is daarvanaf gekomen, dus iedereen heeft volgens jou de benodigde ervaring?quote:Op maandag 2 september 2013 22:46 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Nog een heel goed bedoeld en oprecht advies: doe het niet als je alleen dit als basis hebt. Gaat 'm niet worden en je helpt er niemand écht mee.quote:Op maandag 2 september 2013 22:46 schreef Fr34ky01 het volgende:
Dit dus. TS, Give it Up.quote:Op maandag 2 september 2013 23:46 schreef Queller het volgende:
[..]
Nog een heel goed bedoeld en oprecht advies: doe het niet als je alleen dit als basis hebt. Gaat 'm niet worden en je helpt er niemand écht mee.
Ik vind het sowieso vreemd dat er organisaties zijn die mensen laten helpen door vrijwilligers die er bij lange na niet geschikt voor zijn. Dit gaat 'm toch never worden? Niet dat de officiële SHV nou zo zaligmakend is (in tegendeel zou ik bijna zeggen), maar ik hou hier niet vanquote:
Tja dromentijd he.quote:Op dinsdag 3 september 2013 06:53 schreef Leandra het volgende:
Goh, en dat nieuwtje komt om 02.40 uur...
Echt hèquote:Op dinsdag 3 september 2013 06:53 schreef Leandra het volgende:
Goh, en dat nieuwtje komt om 02.40 uur...
Ik weet het, maar jij bent niet de persoon die ik wou laten happen. Wel bedankt trouwensquote:Op maandag 2 september 2013 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het is "Schoenmaker, blijf bij je leest".
Je hoopt dat ze iets onderneemt... mijn god zegquote:Op dinsdag 3 september 2013 02:40 schreef Fr34ky01 het volgende:
![]()
Toch dat ze mooi 2wkn uitstel heeft. Mag hopen dat shv in die 2 weken iets onderneemt.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 02:40 schreef Fr34ky01 het volgende:
![]()
Toch dat ze mooi 2wkn uitstel heeft. Mag hopen dat shv in die 2 weken iets onderneemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |