Executoriaal inboedelbeslag is alles dat in de brief staat.quote:Op zondag 1 september 2013 13:36 schreef frederik het volgende:
Welk type beslag wordt het?
De belastingdienst kan bijvoorbeeld bodembeslag leggen, en dat is dacht ik lastiger dan een normaal beslag.
Het fijne weet ik er alleen ook niet over
Dat dus. Dat is net zo kansloos als mensen met een kutrelatie die vervolgens een kind nemen.quote:Op zondag 1 september 2013 13:39 schreef rikkerdeflikker het volgende:
mensen zonder geld die een huisdier nemen
Dit dus.quote:Op zondag 1 september 2013 13:39 schreef rikkerdeflikker het volgende:
mensen zonder geld die een huisdier nemen
Ja dat gaat dus niet want die is op vakantie... Maar volgens de contracten is er nog geen haar van de hond van haarzelfquote:Op zondag 1 september 2013 13:40 schreef Scorpie het volgende:
Hond moet dus gewoon terug naar de fokker voor woensdag.
Wat een kutsmoes. Sowieso moet die cliënte geen hond houden.quote:Op zondag 1 september 2013 13:42 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Ja dat gaat dus niet want die is op vakantie... Maar volgens de contracten is er nog geen haar van de hond van haarzelf
waarom maak jij zo druk . Is toch niet jouw hond ?quote:Op zondag 1 september 2013 13:42 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Ja dat gaat dus niet want die is op vakantie... Maar volgens de contracten is er nog geen haar van de hond van haarzelf
Het is mijn cliente, ik hoor dit te voorkomen, als me dat niet lukt faal ik al meteenquote:Op zondag 1 september 2013 13:43 schreef N.icka het volgende:
[..]
waarom maak jij zo druk . Is toch niet jouw hond ?
Je faalde sowieso al omdat die hond niet veel eerder is teruggegaan naar de fokker.quote:Op zondag 1 september 2013 13:44 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Het is mijn cliente, ik hoor dit te voorkomen, als me dat niet lukt faal ik al meteen
Kun je zelf niet één dagje op hem passen dan?quote:Op zondag 1 september 2013 13:44 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Het is mijn cliente, ik hoor dit te voorkomen, als me dat niet lukt faal ik al meteen
Wat doe je dan voor werk ?quote:Op zondag 1 september 2013 13:44 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Ik heb die cliente pas sinds een week en de fokker weet van haar financiele situatie af, stond in het contract dus dan heeft de fokker een fout gemaakt niet ik.quote:Op zondag 1 september 2013 13:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je faalde sowieso al omdat die hond niet veel eerder is teruggegaan naar de fokker.
Uiteraard kan dat, maar de betreffende deurwaarder weet dat ze hondenbelasting betalen dus ze weten dat er een hond isquote:Op zondag 1 september 2013 13:46 schreef eleusis het volgende:
[..]
Kun je zelf niet één dagje op hem passen dan?
Dit betreft enkel advies en hulp bij schulden. geen bemiddeling want dat mag niet volgens de wetquote:
Je klinkt al net als je cliënte, overal een excuus voor zoeken.quote:Op zondag 1 september 2013 13:46 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Ik heb die cliente pas sinds een week en de fokker weet van haar financiele situatie af, stond in het contract dus dan heeft de fokker een fout gemaakt niet ik.
Normaal mag dit wel. Echter brengt dit vaak niets op en kost het ook voer, da kosten etc.quote:Op zondag 1 september 2013 13:47 schreef DJKoster het volgende:
Hond terug, laptop verstoppen.
Worden huisdieren meegenomen bij een beslag?
kun je er niet voor zorgen dat ze geen geld meer tot haar beschikking heeft, want volgens mij kan ze er totaal niet mee overweg.quote:Op zondag 1 september 2013 13:42 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Advies en hulp. Maar in wat voor functie doe je dat dan ? Ik snap er niets vsnquote:Op zondag 1 september 2013 13:47 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Uiteraard kan dat, maar de betreffende deurwaarder weet dat ze hondenbelasting betalen dus ze weten dat er een hond is
[..]
Dit betreft enkel advies en hulp bij schulden. geen bemiddeling want dat mag niet volgens de wet
lol hoe gek kun je zijn. je cliente heeft een fout gemaakt ze had die hond nooit moeten kopen. je kunt niet anderen de schuld blijven geven van de situatie waar ze zichzelf ingewerkt heeft.quote:Op zondag 1 september 2013 13:46 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Ik heb die cliente pas sinds een week en de fokker weet van haar financiele situatie af, stond in het contract dus dan heeft de fokker een fout gemaakt niet ik.
Ik doe geen budgetbeheer ben ik niet toe bevoegd. Ik weet bovendien waar deze schuld van is en dat is niet eens geheel 100% haar schuld. (huis verkopen etcquote:Op zondag 1 september 2013 13:50 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
kun je er niet voor zorgen dat ze geen geld meer tot haar beschikking heeft, want volgens mij kan ze er totaal niet mee overweg.
als ik jou was zou ik de schuld niet buiten je client zoeken maar juist bij haar.quote:Op zondag 1 september 2013 13:52 schreef Fr34ky01 het volgende:
[..]
Ik doe geen budgetbeheer ben ik niet toe bevoegd. Ik weet bovendien waar deze schuld van is en dat is niet eens geheel 100% haar schuld. (huis verkopen etc
Die hond is niet gekocht. Ze hebben niets betaald voor die hond omdat de fokker eigenaar blijft.quote:Op zondag 1 september 2013 13:51 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
lol hoe gek kun je zijn. je cliente heeft een fout gemaakt ze had die hond nooit moeten kopen. je kunt niet anderen de schuld blijven geven van de situatie waar ze zichzelf ingewerkt heeft.
is gewoon vrijwillige basis dus betreft geen functie in dezequote:Op zondag 1 september 2013 13:51 schreef N.icka het volgende:
[..]
Advies en hulp. Maar in wat voor functie doe je dat dan ? Ik snap er niets vsn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |