SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel aandoenlijk dat hij mij nadoetquote:Op zondag 1 september 2013 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn van jouw kant niet grappig.
Klopt, als het over Ajax gaat dan is die in een keer niet meer leuk.quote:Op zondag 1 september 2013 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn van jouw kant niet grappig.
De frustratie zit diep na zijn mislukte dis over dat jij niet zou kijken naar de wedstrijd omdat je 2 minuten eerder pas inlogde op FOK!quote:
De humor zie ik niet. Jouw Humor is sowieso voor mensen met een verstandelijke beperking.quote:Op zondag 1 september 2013 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt, als het over Ajax gaat dan is die in een keer niet meer leuk.
Daarna reageerde hij niet meerquote:Op zondag 1 september 2013 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De frustratie zit diep na zijn mislukte dis over dat jij niet zou kijken naar de wedstrijd omdat je 2 minuten eerder pas inlogde op FOK!
Ja, dat denk ik ook. Plus de uitslag van PSV zal nog een beetje meespelen. Ik begrijp het allemaal wel.quote:Op zondag 1 september 2013 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De frustratie zit diep na zijn mislukte dis over dat jij niet zou kijken naar de wedstrijd omdat je 2 minuten eerder pas inlogde op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |