SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groningen kan niet scoren man.quote:Op zondag 1 september 2013 12:49 schreef kilon het volgende:
Maar we weten allemaal dat 0-1 nog geen overwinning hoeft te betekenen. Pas bij 0-4 kan je daar met dit Ajax zeker van zijn.
Speelden afgelopen weken gewoon erg matig. Maar het is Ajax hé, dan weet je het nooit.quote:Op zondag 1 september 2013 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groningen kan niet scoren man.
Frank de Boerquote:Op zondag 1 september 2013 12:50 schreef Vermecelli het volgende:
Wie neemt bij Ajax nu de corners, vrije trappen, etc?
Cambuur en GAE uit vielen ze gewoon tegen. Maar ja, tegen Cambuur kan PSV ook niet scoren.quote:Op zondag 1 september 2013 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelden afgelopen weken gewoon erg matig. Maar het is Ajax hé, dan weet je het nooit.
Goed gescoutquote:Op zondag 1 september 2013 12:50 schreef Evertjan het volgende:
Schone is voor de ED gewoon een hele nuttige speler die makkelijk in de top meedraait
Gewoon gelijk met PSV.quote:Op zondag 1 september 2013 12:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
Toch mooi Ajax met een zwaarder programma 1 pt achter psv.
Cambuur is inderdaad een moeilijke tegenstanderquote:Op zondag 1 september 2013 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur en GAE uit vielen ze gewoon tegen. Maar ja, tegen Cambuur kan PSV ook niet scoren.
GAE aanvallend beter, Cambuur verdedigend beter.quote:Op zondag 1 september 2013 12:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Cambuur is inderdaad een moeilijke tegenstander
Ja ik zie het nu ookquote:Op zondag 1 september 2013 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, FOX heeft de teletekst niet bijgewerkt.
Flkkrs
quote:Op zondag 1 september 2013 12:53 schreef Adames het volgende:
[..]
En Feyenoord ging voor tweede keus Vormer
Gr gr Henk en Ingridquote:Op zondag 1 september 2013 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Boilesen met zijn tikjes terug/ breed. Hij kan niet tippen aan Blind. Allochtonen nemen Nederland en Ajax over. They took our job!
En ze huren Armenteros terwijl ze die beter hadden gehaald voordat Lex Immers kwam.quote:Op zondag 1 september 2013 12:53 schreef Adames het volgende:
[..]
En Feyenoord ging voor tweede keus Vormer
Nee dan staan ze 1 pt acher.quote:Op zondag 1 september 2013 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, FOX heeft de teletekst niet bijgewerkt.
Flkkrs
Volgend jaar in CLquote:Op zondag 1 september 2013 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PEC nu gewoon wint vanmiddag staan ze zelfs bovenaan als ze van Ajax verliezen
Armenteiros is nog slechter dan Immers, manman.quote:Op zondag 1 september 2013 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ze huren Armenteros terwijl ze die beter hadden gehaald voordat Lex Immers kwam.
Moeten ze Mokhtar niet verkopen.quote:
?quote:Op zondag 1 september 2013 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Armenteiros is nog slechter dan Immers, manman.
Maar dat laatste doen ze niet.quote:Op zondag 1 september 2013 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PEC nu gewoon wint vanmiddag staan ze zelfs bovenaan als ze van Ajax verliezen
Toen die gratis was hoefden ze hem niet, goed bezig Martinquote:Op zondag 1 september 2013 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ze huren Armenteros terwijl ze die beter hadden gehaald voordat Lex Immers kwam.
Die kan veel meer met de bal. Hele goede techniek, balvast ook. Ajax had niet voor niets interesse in die gozer.quote:Op zondag 1 september 2013 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Armenteiros is nog slechter dan Immers, manman.
Die is volgens bronnen al van Twentequote:Op zondag 1 september 2013 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moeten ze Mokhtar niet verkopen.
Medische keuring scheidt alleen nog. FOX weet allesz.quote:Op zondag 1 september 2013 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die is volgens bronnen al van Twente
Jullie willen het meeste aantal buitenspelers van de eredivisie? Corona is ook een LB toch?quote:Op zondag 1 september 2013 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die is volgens bronnen al van Twente
Joah, maar dat jong is wel fitquote:Op zondag 1 september 2013 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Medische keuring scheidt alleen nog. FOX weet allesz.
Gr gr Martin en Cockquote:Op zondag 1 september 2013 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Lange ballen op Siggy, wat een aids.
Nieuw personeelsbeleid, zichtbare tatoeages zijn niet meer toegestaan.quote:Op zondag 1 september 2013 12:55 schreef Evertjan het volgende:
waarom zie ik spelers met lange mouwen? het is 18+ graden in Groningen
Als diepe spits wel ja, als 10 niet.quote:Op zondag 1 september 2013 12:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kom op man, Armenteros is duidelijk veel beter dan Immers.
als je dat niet doet, speel je met 10 manquote:Op zondag 1 september 2013 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Lange ballen op Siggy, wat een aids.
Zie jij een club 15 miljoen euries neerleggen, ja?quote:Op zondag 1 september 2013 12:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joah, maar dat jong is wel fit
Hoop alleen dat Tadic niet vertrekt...
Wat?quote:Op zondag 1 september 2013 12:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nieuw personeelsbeleid, zichtbare tatoeages zijn niet meer toegestaan.
Liever een voorzet dan een lange bal.quote:Op zondag 1 september 2013 12:57 schreef Adames het volgende:
[..]
als je dat niet doet, speel je met 10 man
wut is dat echt waar?quote:Op zondag 1 september 2013 12:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Straks ook spelers in Burka?quote:Op zondag 1 september 2013 12:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb je Armenteros wel eens op 10 zien spelen dan? Ik niet, maar hij heeft sowieso al meer techniek dan Immers.quote:Op zondag 1 september 2013 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als diepe spits wel ja, als 10 niet.
quote:Op zondag 1 september 2013 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De armoede van Groningen is wel duidelijk. De hype is weer over.
Opdoeken die club, uit dat licht.
Doyen groupquote:Op zondag 1 september 2013 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie jij een club 15 miljoen euries neerleggen, ja?
Ach.. Hij gaf bij de goal ook alleen de keeper de schuld en niet de verdedigingquote:Op zondag 1 september 2013 12:59 schreef Syntix het volgende:
Die commentatorgvd heb je nou echt niet door dat het een opdracht is van Frank de Boer dat die bal achter de laatste linie van Groningen gegeven moet worden? Wat een mongolen zetten ze neer als commentatoren.
5 minquote:Op zondag 1 september 2013 12:59 schreef Amoeba het volgende:
Maar Adames, hoe ver is de rotonde met de Boschdijk/Kronehoefstraat voor jou lopend?
Als je vannacht goed wil slapen moet je het eerste halfuur van deze wedstrijd nog ns opzetten.quote:
Die staat uit.quote:
Nog eentje die het alleen van voorzetten moet hebben...quote:
Wat snap jij niet aan ''een flankspeler die Nederlands is en in het buitenland speelt''?quote:
Ik kijk wel de eerste helft van alle premier league wedstrijden gister die waren nog erger.quote:Op zondag 1 september 2013 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je vannacht goed wil slapen moet je het eerste halfuur van deze wedstrijd nog ns opzetten.
Wat doe je stoerquote:Op zondag 1 september 2013 13:01 schreef Pino112 het volgende:
Ik wil Fox nogmaals bedanken voor de gratis stream tijdens AZ vrijdagochtend
Betalen voor Fox
Allemaal de schuld van de Rabobank.quote:Op zondag 1 september 2013 13:01 schreef ValHallen het volgende:
Ajax is na de goal behoorlijk ingekakt. Voorhoede wederom slecht.
Ajax is aanvallend onmachtig. Mazzel dat zo'n schot erin gaat.quote:Op zondag 1 september 2013 13:01 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op zondag 1 september 2013 13:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de Rabobank.
Andersen zal wel voor Bojan komen toch?quote:Op zondag 1 september 2013 13:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoesen en Andersen er vandaag maar in.
Voor Serero hoop ikquote:Op zondag 1 september 2013 13:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Andersen zal wel voor Bojan komen toch?
quote:Op zondag 1 september 2013 13:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoesen en Andersen er vandaag maar in.
Jullie niet wil je zeggen?quote:Op zondag 1 september 2013 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax is aanvallend onmachtig. Mazzel dat zo'n schot erin gaat.
Maar als ploegen zich ingraven en met 2 man voorin gaan jagen krijgen jullie het lastig.
Dat is wel Kolderiek.quote:Op zondag 1 september 2013 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb liever Marnix Kolder in de spits bij Ajax.
was wel een geweldige aanval waar het doelpunt uit vielquote:Op zondag 1 september 2013 13:01 schreef ValHallen het volgende:
Dat PSV hetzelfde probleem heeft doet niets af aan mijn punt.quote:
Tikkietakkiequote:Op zondag 1 september 2013 13:04 schreef Adames het volgende:
[..]
was wel een geweldige aanval waar het doelpunt uit viel
Siggy past totaal niet bij de rest van het team, Bojan is al het hele seizoen kut en Sana moet je sowieso niet op rechts zetten.quote:Op zondag 1 september 2013 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar als ploegen zich ingraven en met 2 man voorin gaan jagen krijgen jullie het lastig.
Elke club heeft er problemen mee. Je punt slaat dus nergens opquote:Op zondag 1 september 2013 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat PSV hetzelfde probleem heeft doet niets af aan mijn punt.
Zo lang de vleugels totaal niet renderen is dat waar inderdaad. Maar ergens zal het moment toch wel komen dat er eens iemand in vorm komt daar voorin.quote:Op zondag 1 september 2013 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar de onmacht van Ajax lijkt groter dan de afgelopen jaren. Al is Sigthorsson geen spits voor Ajax. Net als dat PSV al jaren een spits heeft die niet past.quote:Op zondag 1 september 2013 13:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Siggy past totaal niet bij de rest van het team, Bojan is al het hele seizoen kut en Sana moet je sowieso niet op rechts zetten.
Jup, maar daar hebben alle voetballende ploegen last van.
De een meer dan de ander natuurlijk.quote:Op zondag 1 september 2013 13:04 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Elke club heeft er problemen mee. Je punt slaat dus nergens op
Heer en meester is ook een beetje overdreven.quote:Op zondag 1 september 2013 13:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Groningen wel heer en meester, nu nog scoren
Hoe dan? Serero en Schone zijn nooit aanspeelbaar. De enige keer dat Ajax voetbalt is als Bojan zich aanbiedt op het middenveld.quote:Op zondag 1 september 2013 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze moeten echt sneller de bal rond laten gaan, veel te veel zoeken is het nu.
Bij gebrek aan de kwaliteiten van PSV moet Groningen het maar doen?quote:Op zondag 1 september 2013 13:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Groningen wel heer en meester, nu nog scoren
quote:Op zondag 1 september 2013 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan de kwaliteiten van PSV moet Groningen het maar doen?
Maduro weer omgeturnd tot flankspelerquote:Op zondag 1 september 2013 13:08 schreef Kun-Aguero het volgende:
“@voetbalpings: Hedwiges Maduro heeft een huis gekocht in Amsterdam. Staat hij voor een terugkeer bij Ajax?”
Ff tussendoor
Nee maar brengt wel rust.quote:Op zondag 1 september 2013 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maduro weer omgeturnd tot flankspeler?
Eerder PSV-random club.quote:Op zondag 1 september 2013 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het lijkt wel alsof ik naar VVV - Willem II kijk.
Mag ook.quote:
Gister bij Psv was het ergerquote:Op zondag 1 september 2013 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of PSV - Cambuurquote:Op zondag 1 september 2013 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neen, hier is gescoord.quote:
Zo'n gekke Russische club misschien, of Monaco.quote:Op zondag 1 september 2013 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie jij een club 15 miljoen euries neerleggen, ja?
De TV stond uit?quote:Op zondag 1 september 2013 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 1 september 2013 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
De bal rolt niet lekker op dit veld. Volgens mij heeft Groningen een remmende substantie te hebben gestrooid.
Ja. Dat klopt.quote:
quote:
Hopelijk wordt het door jouw invloed een betere wedstrijd.quote:
quote:
Uh okéquote:Op zondag 1 september 2013 13:14 schreef GGMM het volgende:
Wel mooi om te zien dat Ajax zonder Eriksen en Alderweireld nog steeds beter voetbal speelt dan een PSV.
Ja, KNBBquote:Op zondag 1 september 2013 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
was dus geen buitenspel maar had een penalty moeten zijn
Deze post kan ik moeilijk serieus nemen. Ik word altijd een beetje misselijk van scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 1 september 2013 13:14 schreef GGMM het volgende:
Wel mooi om te zien dat Ajax zonder Eriksen en Alderweireld nog steeds beter voetbal speelt dan een PSV.
Denswil speelt op de plek van Moisander, dat je het weet.quote:Op zondag 1 september 2013 13:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
Denswil speelt veel beter dan Alderweireld.
Relaxed, hij kijkt pas 2 minuten.quote:Op zondag 1 september 2013 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze post kan ik moeilijk serieus nemen. Ik word altijd een beetje misselijk van scorebordjournalistiek.
Toby is prima vervangbaar idd. Eriksen en de Jong duidelijk een stuk minder.quote:Op zondag 1 september 2013 13:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
Denswil speelt veel beter dan Alderweireld.
Dat je inlogt op FOK!, betekent dat je pas 2 minuten kijkt?quote:Op zondag 1 september 2013 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Relaxed, hij kijkt pas 2 minuten.
Ja, daarom juist.quote:Op zondag 1 september 2013 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kijk al vanaf half 1.quote:Op zondag 1 september 2013 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dus ? Het houd hetzelfde in.quote:Op zondag 1 september 2013 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denswil speelt op de plek van Moisander, dat je het weet.
wat een inkoppertjequote:Op zondag 1 september 2013 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk al vanaf half 1.Raar dat jij denkt dat mensen alleen kijken als ze op FOK zitten.
Dat je zelf niks buiten FOK om doet betekent niet dat dit voor anderen ook zo is
Omdat appelquote:Op zondag 1 september 2013 13:18 schreef iPat het volgende:
Net wakker, waarom speelt Denswil en niet vd Hoorn?
In jouw geval, maak dat de kat maar wijsquote:Op zondag 1 september 2013 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk al vanaf half 1.Raar dat jij denkt dat mensen alleen kijken als ze op FOK zitten.
En dat jij dit zegtquote:Op zondag 1 september 2013 13:17 schreef GGMM het volgende:
Dat je zelf niks buiten FOK om doet betekent niet dat dit voor anderen ook zo is
Dat lijkt me logischquote:Op zondag 1 september 2013 13:18 schreef iPat het volgende:
Omdat hij beter is?quote:Op zondag 1 september 2013 13:18 schreef iPat het volgende:
VdH is niet goed genoegquote:Op zondag 1 september 2013 13:18 schreef iPat het volgende:
Leek me geen strafschop.quote:Op zondag 1 september 2013 13:17 schreef Ramboetan het volgende:
Jammer dat die goed ingestudeerde vrije trap werd afgefloten vanwege buitenspel. Was een strafschop/grote kans.
Niet snappen dat de rest nog slechter is iddquote:
Zou een schwalbe kunnen zijn. Moet er nog een duidelijke herhaling van zien.quote:Op zondag 1 september 2013 13:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Leek me geen strafschop.
Ajax speelt iig een stuk degelijker dan tegen Heerenveen. Aanvallend dan weer wat minder.
Degelijk is dan ook wel het enige dat je er van kunt maken.quote:Op zondag 1 september 2013 13:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Leek me geen strafschop.
Ajax speelt iig een stuk degelijker dan tegen Heerenveen. Aanvallend dan weer wat minder.
Moeilijk he, tegen een ploeg die aanvallend 5 klassen minder is.quote:Op zondag 1 september 2013 13:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Leek me geen strafschop.
Precies, als Ajax hier 3 punten pakt hebben ze gewoon 10 punten uit 5 waarvan er 4 wedstrijden toch als lastig zijn te bestempelen... de rest heeft al punten laten liggen tegen op papier lichtere tegenstandersquote:
Precies. Ajax komt pas in de tweede seizoenshelft op gangquote:Op zondag 1 september 2013 13:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, als Ajax hier 3 punten pakt hebben ze gewoon 10 punten uit 5 waarvan er 4 wedstrijden toch als lastig zijn te bestempelen... de rest heeft al punten laten liggen tegen op papier lichtere tegenstanders
"Nee jij dan"quote:Op zondag 1 september 2013 13:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In jouw geval, maak dat de kat maar wijs
[..]
En dat jij dit zegt
Nee bedankt.quote:Op zondag 1 september 2013 13:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Arjen Robben gespot in Groningen
HIJ KOMT NAAR AJAXXXXXXXXXX
jaaaaaaaa xD xDquote:Op zondag 1 september 2013 13:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
PSV gaat 11de worden xd xd
quote:Op zondag 1 september 2013 13:26 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dit is ook waarom niemand je serieus neemt
Alsof Ajax meer dan 1 miljoen gaat uitgeven aan spelersquote:Op zondag 1 september 2013 13:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Arjen Robben gespot in Groningen
HIJ KOMT NAAR AJAXXXXXXXXXX
Is goed stijnquote:Op zondag 1 september 2013 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je Ajax speelt beroerd opmerking is wel voor de eckte sherlocks.
Behalve z'n vader, hubba hubbaquote:Op zondag 1 september 2013 13:26 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dit is ook waarom niemand je serieus neemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 september 2013 13:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Behalve z'n vader, hubba hubbaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 1 september 2013 13:27 schreef TheVulture het volgende:
Een Nederlandse buitenspeler in het buitenland naar Ajax? Dan zet ik mijn geld op Affelay
Afellay.quote:Op zondag 1 september 2013 13:27 schreef TheVulture het volgende:
Een Nederlandse buitenspeler in het buitenland naar Ajax? Dan zet ik mijn geld op Affelay
Waarom geef je je geld niet aan mij? Als je er toch van af moet..quote:Op zondag 1 september 2013 13:27 schreef TheVulture het volgende:
*Afellayquote:Op zondag 1 september 2013 13:27 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 1 september 2013 13:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Waarom geef je je geld niet aan mij? Als je er toch van af moet..
Johnquote:Op zondag 1 september 2013 13:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik las net ook Elia als optie... die was ik vergeten
En Afellay ligt nog tot 2014 eruit, en hersteltrainingen etc. Daarom snap ik niet die blinde roep naar Afellay.quote:Op zondag 1 september 2013 13:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
*Afellay
en die gaat never nooit naar Ajax, hoe graag Ajax het ook zou willen.
Eliaquote:Op zondag 1 september 2013 13:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Principes bij voetballers zijn er om aan de kant gezet te worden voor een zak geldquote:Op zondag 1 september 2013 13:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
*Afellay
en die gaat never nooit naar Ajax, hoe graag Ajax het ook zou willen.
Echt?quote:Op zondag 1 september 2013 13:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is al ontkend...quote:Op zondag 1 september 2013 13:30 schreef iPat het volgende:
Zal wel Labyad zijn, al hoop ik het van niet.
Ik ookquote:Op zondag 1 september 2013 13:30 schreef iPat het volgende:
Zal wel Labyad zijn, al hoop ik het van niet.
Duarte wel.quote:Op zondag 1 september 2013 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Labyad en Afellay zijn niet mogelijk, snap dat nou eens...
Afgelopen vier wedstrijden hebben ze 1 punt minder gepakt t.o.v. van vorig seizoen. Vorig jaar won Ajax bij AZ, maar speelde thuis gelijk tegen Roda. Feyenoord thuis werd ook gewonnen en heerenveen uit werd ook gelijkgespeeld.quote:Op zondag 1 september 2013 13:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, als Ajax hier 3 punten pakt hebben ze gewoon 10 punten uit 5 waarvan er 4 wedstrijden toch als lastig zijn te bestempelen... de rest heeft al punten laten liggen tegen op papier lichtere tegenstanders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |