Het is .comquote:Op zondag 1 september 2013 13:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Niet extreem maar voor dat moet je toch wel 2-3 per week in de sportschool zitten. En aangezien dit forum niet dutchbodybuilding.nl is, denk ik niet dat hij er zo uit ziet
Ja er zijn altijd uitzonderingen , jonge jongequote:Op zondag 1 september 2013 13:48 schreef Ludd het volgende:
[..]
Het is .com
Daarnaast denk ik dat hier best wel mensen zitten die 2-3 keer per week krachttraining doen.
Waarom willen jullie steeds foto's? Gay much.quote:Op zondag 1 september 2013 13:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja er zijn altijd uitzonderingen , jonge jongeHoe vaak moet ik dat herhalen. En als hij er zo uit zou zien had ik allang pics gehad en was deze discussie klaar.
ik hoef geen fotos van zijn lul, maar kan van zijn torso tochquote:Op zondag 1 september 2013 13:53 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Waarom willen jullie steeds foto's? Gay much.
Maar hij is beroemd, knap en heeft geld.quote:Op zondag 1 september 2013 13:55 schreef CornflakesXL het volgende:
Stel je niet aan Tom cruise is toch ook maar 1,70
Tom Cruisequote:Op zondag 1 september 2013 13:55 schreef CornflakesXL het volgende:
Stel je niet aan Tom cruise is toch ook maar 1,70
hij is niet knapquote:Op zondag 1 september 2013 13:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar hij is beroemd, knap en heeft geld.
Maak daar maar 19-jarig van. Ookal hb ik ook geen probleem met 15%.quote:Op zondag 1 september 2013 13:45 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Alleen 15 jarige tienersletjes vallen daar op
Och och, Lodon durft niet voor haar mening uit te komen en krabbelt snel terug.quote:Op zondag 1 september 2013 13:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet knap, maar vele andere vrouwen vinden van wel.
quote:Op zondag 1 september 2013 13:58 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Och och, Lodon durft niet voor haar mening uit te komen en krabbelt snel terug.
Hehe. Cliché tienermeisjessmaak.quote:Op zondag 1 september 2013 13:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kijk zelf maar in mijn fobo waar ik op val.
ik zie er beter uitquote:Op zondag 1 september 2013 13:57 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Maak daar maar 19-jarig van. Ookal hb ik ook geen probleem met 15%.
Nee, ik ben wel iets gespierder.quote:
Ah, dus die andere is je vriendje? How cute.quote:Op zondag 1 september 2013 14:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel iets gespierder.
k vind Tom wel wat hebbenquote:Op zondag 1 september 2013 13:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet knap, maar vele andere vrouwen vinden van wel.
Ja, ga je nu de jaloerse homo uithangen?quote:Op zondag 1 september 2013 14:02 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ah, dus die andere is je vriendje? How cute.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |