idd, kans is enorm klein dat hij dit topic tegen komt.quote:Op zondag 1 september 2013 11:00 schreef swoopie het volgende:
Wat is er tegenwoordig toch zo lastig aan om dingen te bespreken? Die mond is niet alleen om te kussen, maar ook om te praten
Klagen over een ander en dan zelf net zo laf zijn... pff. Wat is het ergste dat kan gebeuren??quote:Op zondag 1 september 2013 11:05 schreef FranceGall het volgende:
Ik geef toe dat ik zelf ook niet durf. Voel mijn hart als een gek kloppen op die situaties waar we eigenlijk hadden moeten kussen maar ik durf niet. Als ik het dan wil doen bevries ik.
Daarom probeer ik zo duidelijk mogelijk te maken dat ik hem leuk vind. Door de dingen die ik al beschreef: tegen hem aanzitten, aanraken, flirten etc..
en dat doet hij ookquote:Op zondag 1 september 2013 11:05 schreef FranceGall het volgende:
Ik geef toe dat ik zelf ook niet durf. Voel mijn hart als een gek kloppen op die situaties waar we eigenlijk hadden moeten kussen maar ik durf niet. Als ik het dan wil doen bevries ik.
Daarom probeer ik zo duidelijk mogelijk te maken dat ik hem leuk vind. Door de dingen die ik al beschreef: tegen hem aanzitten, aanraken, flirten etc..
Misschien voelt hij dat ook wel aan, dat je eigenlijk niet aan zoenen toe bent. En als je er nog niet aan toe bent, waarom zou het dan een probleem zijn?quote:Op zondag 1 september 2013 11:05 schreef FranceGall het volgende:
Tja en je zegt dat hij het meeste iniatief neemt. Hij denkt "goh ze neemt weinig initiatief, ze vind me vast niet leuk".quote:Op zondag 1 september 2013 11:22 schreef FranceGall het volgende:
Ergste wat er kan gebeuren, is dat ik afgewezen word. Dat is misschien niet zo erg en de wereld houdt echt niet op met draaien, maar voor mij voelt het wel zo. Ook omdat ik duidelijk laat zien dat ik hem leuk vind en geen reactie krijg.
Dit dus..quote:Op zondag 1 september 2013 11:29 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Misschien voelt hij dat ook wel aan, dat je eigenlijk niet aan zoenen toe bent. En als je er nog niet aan toe bent, waarom zou het dan een probleem zijn?
En als je het echt wilt, hoef je ook alleen maar te zorgen dat lippen in de buurt van de zijne komen.
Of je zegt gewoon: "Ik vind het doodeng, maar ik wil eigenlijk wel eens een zoen proberen"
Weet je wat echt duidelijk is? Jouw lippen op zijn lippen.quote:Op zondag 1 september 2013 11:05 schreef FranceGall het volgende:
Heel simpel, als jij het niet doet, gebeurd er blijkbaar niks, vreemde jongen is het wel vind ik dan overigens.quote:Op zondag 1 september 2013 10:57 schreef FranceGall het volgende:
Ik heb gisteravond een derde date gehad met een jongen waar we over drie dates al ruim 2 maanden doen. Het meeste initiatief komt van zijn kant en inmiddels na die drie dates is er nog niet eens gekust. Dacht eerst dat het misschien aan mij lag maar waarom wil hij dan met mij daten, doet hij er zoveel moeite voor. En aan de andere kant waarom heeft hij mij dan nog steeds niet gekust. Ik word zelf gek van de gedachte dat hij mij niet knap genoeg vindt of niet leuk genoeg. Ook omdat we telkens zo lang van de dates elkaar niet meer zien en hij geen tijd heeft.
Vind de hele situatie ongemakkelijk worden. We zaten op een lounge bank en ben aan het bijna einde van de avond zelfs tegen hem aan gaan zitten en nog steeds niks. jawel hij sloeg zijn arm om mij heen. Ik raak hem af en toe aan om contact te zoeken en hij doet dit wat minder.
Hij zegt mij leuk te vinden maar hoe komen we dan zo verder? Moet ik dan misschien vragen/zeggen of we zullen kussen?
Ik weet dat er ergere problemen op de wereld bestaan maar ik word helemaal gek van deze situatie.... ik voel mij afgewezen maar aan de kleine dingetjes merk ik weer dat hij mij wel ziet zitten.
Oh.. misschien is hij onzeker?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |