ik denk dat niet iedereen die weet, ik heb toevallig afgelopen weekend de betaalde versie gekocht (omdat ik gestoord werd van die advertentiesquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:30 schreef remlof het volgende:
Misschien kan iedere deelnemer in het vervolg bij aanmelding z'n rating melden, kan die erbij in de sheet
O, ja natuurlijk heb ook nog even gratis gespeeld, totdat ik uitvogelde hoe je ervoor kon betalen...quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik denk dat niet iedereen die weet, ik heb toevallig afgelopen weekend de betaalde versie gekocht (omdat ik gestoord werd van die advertenties) anders had ik het ook niet geweten
Blaasvoetbal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:26 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik 1191
niveau kroegvoetbal
Hier al mijn stats: http://livinginarnhem.com/pictures/wf_sep13_stats.jpgquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel leuk, en andere stats...
Je bent iets langer bezig wrs al dan ik... eh 187 bingo's op 444 spelen, is 1 op 2,88 = veel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier al mijn stats: http://livinginarnhem.com/pictures/wf_sep13_stats.jpg
De stats worden pas sinds eind februari dit jaar bijgehouden hèquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent iets langer bezig wrs al dan ik... eh 187 bingo's op 444 spelen, is 1 op 2,88 = veel.
Ik heb 47 bingo's op 177 spellen, is 1 op 3,77, zit in de buurt.
Ranking nu 1177 btw.
O, okee, dan ga je wel snel hè...quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
De stats worden pas sinds eind februari dit jaar bijgehouden hè
Ik speel al tweeënhalf jaar Wordfeud.
Dan ben ik van de zaterdagamateurs met mijn 1120...quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk van de jupilerdivisie..
Ik van de propjesvoetbal hoor...quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dan ben ik van de zaterdagamateurs met mijn 1120...
Is dat leuk ja? Die rating is toch niet zo heel representatief? Als jij bijvoorbeeld alleen maar tegen mensen speelt die slechter dan jou zijn, klimt je rating (langzaam) wel op, maar is het niet heel representatief, toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:30 schreef remlof het volgende:
Misschien kan iedere deelnemer in het vervolg bij aanmelding z'n rating melden, kan die erbij in de sheet
Volgens mij geeft het wel aan hoe goed je bent. Je rating stijgt immers sneller als je van mensen wint die ook een hoge rating hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is dat leuk ja? Die rating is toch niet zo heel representatief? Als jij bijvoorbeeld alleen maar tegen mensen speelt die slechter dan jou zijn, klimt je rating (langzaam) wel op, maar is het niet heel representatief, toch?
Of snap ik het weer niet
Ja, maar als je meestal tegen mensen speelt die slechter dan je zijn dan zegt het nog niks.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij geeft het wel aan hoe goed je bent. Je rating stijgt immers sneller als je van mensen wint die ook een hoge rating hebben.
Jawel, want winnen van jou levert bijna geen punten op terwijl verliezen van jou heel veel punten kostquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, maar als je meestal tegen mensen speelt die slechter dan je zijn dan zegt het nog niks.
Als jij altijd alleen maar tegen mij speelt dan zal je rating ook wel wat stijgen. Misschien heb je dan op een gegeven moment 1400, dan zegt het niks over hoe goed je bent.
Dat ontken ik ook nergensquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, want winnen van jou levert bijna geen punten op terwijl verliezen van jou heel veel punten kost
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:29 schreef Gijs_ het volgende:
#134 Gijs_T - Peace1111 455 - 434
#52 Elzass - Gijs_T 439 - 447
Twee spannende potjes!
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:25 schreef Oognip het volgende:
#172: Socks_ - Ryan3hs: 293 - 352
#165: Schunckelstar - Socks_: 249 - 355.
Wat een kut competitie zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |