Dat was snelquote:Op zondag 1 september 2013 16:41 schreef Thomas B. het volgende:
Heb er nu vier lopen, dus ik ben wel weer even zoet. Socks_ ik nodig je uit zodra er wat klaar is.
Score was dus andersom...quote:Op zondag 1 september 2013 23:03 schreef Ryan3 het volgende:
#191: Ryan3hs - Peace1111: 570 - 347.
Aan het begin al ging Peace off with a flying start met 132 punten voor "stieten", niet echt meer in de buurt gekomen daarna...
Heb je een keer via Facebook iemand uitgenodigd uit je vriendenkring?quote:Op zondag 1 september 2013 23:56 schreef Oognip het volgende:
Wat is het trouwens voor stoms dat mijn FaceBook aan Wordfeud wordt gekoppeld? Heeft iemand enig idee hoe ik dit uit kan zetten? Als ik nu mensen uitnodig staat mijn fb naam er bij, vind ik niet zo tof.
Nee nooit.quote:Op zondag 1 september 2013 23:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je een keer via Facebook iemand uitgenodigd uit je vriendenkring?
Ik zag jouw naam overigens niet.
quote:
je kunt gerust zijn, ik zie hem ook nietquote:Op zondag 1 september 2013 23:56 schreef Oognip het volgende:
Wat is het trouwens voor stoms dat mijn FaceBook aan Wordfeud wordt gekoppeld? Heeft iemand enig idee hoe ik dit uit kan zetten? Als ik nu mensen uitnodig staat mijn fb naam er bij, vind ik niet zo tof.
Maar anderen wel dus gerust ben ik toch nietquote:Op maandag 2 september 2013 07:41 schreef crv het volgende:
[..]
je kunt gerust zijn, ik zie hem ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |