quote:UFC returns to Australia on Dec. 21, and heavyweight Mark Hunt will be in the main event of the Fight Night card.
Sources close to the situation confirmed to MMAFighting.com that PRIDE FC veteran Mark Hunt has verbally agreed to meet Brazilian heavyweight Antonio "Bigfoot" Silva in a five-round battle, however, the city or venue for the event has not been determined. Combate first reported the news.
Als scheids kan je beter een early stoppage hebben, dan een stoppage die wat te laat is. Je wordt dan veel minder hard veroordeeld.quote:
Omdat Teixera uiteindelijk richting Jones moetquote:Op woensdag 4 september 2013 08:02 schreef incognitoomuch het volgende:
[ afbeelding ]
How come this is not a main event?!?
Is z'n teen al heel dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 02:57 schreef Hooidraad het volgende:
Mark Hunt, 'Bigfoot' Silva agree to headline next UFC event in Australia
[..]

Antonio Silva vs. Mark Hunt
En dan moet hij tegen Bader...?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat Teixera uiteindelijk richting Jones moet
Is die al uitquote:Op woensdag 4 september 2013 14:39 schreef incognitoomuch het volgende:
Nieuwe TUF
"I think it was very good for the women's division, and I think it definitely needed to happen, but you couldn't pay me $10 million to do it again," Rousey said.
Volgens mij was de rest bezet tijd terug toen ze dit gevecht maaktequote:Op woensdag 4 september 2013 10:59 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
En dan moet hij tegen Bader...?Even die omweg machen.
Om alvast in de stemming te komenquote:Op woensdag 4 september 2013 02:57 schreef Hooidraad het volgende:
Mark Hunt, 'Bigfoot' Silva agree to headline next UFC event in Australia
Antonio Silva vs. Mark Hunt
Denk dat hij wel een title shot krijgt na een overwinning. Wie is er anders nog over?quote:Op woensdag 4 september 2013 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij was de rest bezet tijd terug toen ze dit gevecht maaktemaar hierna moet hij wel een top5 krijgen
wil cheal wel tegen cormier zienquote:Op woensdag 4 september 2013 18:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Denk dat hij wel een title shot krijgt na een overwinning. Wie is er anders nog over?
O ja, Cormier
Wanneer? Sowieso beter dat er voorlopig geen Pettis vs Henderson 3 komt.quote:
Sowieso raar dat sommige mensen dat roepen, Pettis heeft hem 2x verslagen.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Wanneer? Sowieso beter dat er voorlopig geen Pettis vs Henderson 3 komt.
Oh dat is best vroeg.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:40 schreef THEFXR het volgende:
UFC fightnight timetable:
22.30 uur facebooks
23.00 uur prelims
01.00 uur main card
En is een titel voor amateur boxing, dus zo iemand hoeft op professioneel niveau niet veel bereikt te hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:34 schreef Fenomeno het volgende:
Niet zo heel veel geloof ik, tenzij het een nationale titel is. Bij heel veel van die gasten is het een regionale/lokale titel.
RAAAHWHAHAHAHAHAHRAAHAHAHAHA vertaal jij in "good fight"?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
Die blanke is niet echt sportiefgewoon negeren als hij beetje wil doen van good fight
Ik stond ook te kijkenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:58 schreef Fenomeno het volgende:
Een SD tegen een Brazzo in Brazil, moet niet veel gekker worden.
Of UFC.tv.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
https://www.facebook.com/UFC/app_247211121995467
Eens. En ik zou het niet eens erg vinden.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:13 schreef Hooidraad het volgende:
Als dit seizoen van TUF geen kijkers trekt dan weet ik het ook niet meer. Dan kan Dana de show maar beter opdoeken.
Ik eigenlijk ook niet. T/m seizoen 10 vond ik het leuk, daarna werd het steeds meer een sleur.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens. En ik zou het niet eens erg vinden.
hugging and kissingquote:Op woensdag 4 september 2013 23:27 schreef slashdotter3 het volgende:
Staan ze alletwee op het hek uit te puffen
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:01 schreef Hooidraad het volgende:
Ik zit nog niet echt aan de buis gekluisterd.
iddquote:Op donderdag 5 september 2013 00:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Is er ooit iemand uit een RNC gekomen door slappe klapjes naar achteren te doen? Dat was echt kansloos.
Hey, tijd geleden dat je hier gepost hebtquote:Op donderdag 5 september 2013 01:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Hey een lurker hier![]()
Volgende week heb ik mijn eerste proefles kaakboksenspannend
en moet dus nog even een bitje kopen, zou dit acceptabel kunnen zijn of is een bitje dat ook de onderkant van het gebit meer de standaard?
![]()
http://www.decathlon.nl/g(...)olw-id_3759860.html#
Duidelijk, thanksquote:Op donderdag 5 september 2013 01:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hey, tijd geleden dat je hier gepost hebt
Denk dat die mouth guard niet heel lekker zal zitten, heb eens zo'n goedkope gekocht om uit te testen maar ik vond het niks. Denk dat je nog aan het kijken bent of je kickboksen leuk vindt dus als het voor tijdelijk is dan kun je wel beter zo'n goedkope nemen, anders is het zonde van je geld.
Het is wel voldoende om alleen een bovenbitje te hebben.
Voor de beste kwaliteit moet je ze op maat laten maken maar dat kost ook veel meer (volgens mij kostte die van mij 60-80 euro maar die zat wel erg goed).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |