"The Lord works in mysterious ways."quote:Op zondag 1 september 2013 06:16 schreef Geo4kant het volgende:
HEY BEN.. WHY DIDN'T JEZUS SAVE YOU BRAH?
Nee.. ALDO VS PETTIS.. 2 titles on the linequote:
Vraag het Joe, please.quote:Op zondag 1 september 2013 06:16 schreef Geo4kant het volgende:
HEY BEN.. WHY DIDN'T JEZUS SAVE YOU BRAH?
Die kerel is gewoon erg goed.. en is totaal niet bang om op zijn rug te liggen. Kijk maar eens die fight tegen Guida terug, Pettis was daar erg goed ook op de grond.quote:Op zondag 1 september 2013 06:19 schreef vivelafete het volgende:
Jeez ik heb Pettis toch wel wat onderschat!\
Erg indrukwekkend!
Tja.. denk dat Aldo niet lang meer op 145 kan blijven, volgens mij elke keer een flinke struggle die weightcut.quote:Op zondag 1 september 2013 06:20 schreef Hooidraad het volgende:
Aldo vs. Pettis gaan ze niet doen lijkt me.
quote:Op zondag 1 september 2013 06:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd wat chester gewed heeft.. hij vind mij een sukkel dus zal wel niet naar mij geluisterd hebben, al zijn geld op Guida zeker
Guida had die decision ook kunnen verliezen en dan was hij nu 1 uit 5 en was hij gecut..quote:Op zondag 1 september 2013 06:23 schreef Hooidraad het volgende:
Pettis>Bendo>Guida>Pettis>Bendo>Guida>Pettis>Bendo....
It's happening again.
Helemaal eens. Pettis is erg goed, maar ik dacht toch echt dat hij het ging af leggen tegen Bendo (van wie ik wel fan ben). Maar dit zag er in elk opzicht wel erg indrukwekkend uit.quote:Op zondag 1 september 2013 06:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die kerel is gewoon erg goed.. en is totaal niet bang om op zijn rug te liggen. Kijk maar eens die fight tegen Guida terug, Pettis was daar erg goed ook op de grond.
En Bendo subbendat zijn er ook niet veel gelukt, volgens mij in MMA niemand.
Langere tijd.quote:Op zondag 1 september 2013 06:26 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Helemaal eens. Pettis is erg goed, maar ik dacht toch echt dat hij het ging af leggen tegen Bendo (van wie ik wel fan ben). Maar dit zag er in elk opzicht wel erg indrukwekkend uit.
Zou dit weer zo'n typisch geval zijn van "I've got your number", of blijft Pettis voor lanere tijd de champion?
Had ik 3 events terug niet ook een ban?quote:Op zondag 1 september 2013 06:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Geo heeft nu goede papieren voor zijn tweede belt.
Vier keer op rij de beste picks, damn.
Maar we hebben jou al heel lang geen casual meer genoemd.quote:Op zondag 1 september 2013 06:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had ik 3 events terug niet ook een ban?Tijdens/na bans pick ik altijd goed
Maar het is nog niet voorbijmaar ik wil graag jullie trollen die mij casual noemen de mond snoeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LoLz, ik ben de enige in de top 10 zonder dagzeges.quote:Op zondag 1 september 2013 06:49 schreef Hooidraad het volgende:
De tussenstand na 10 events:
[ afbeelding ]
Mendes op decision wou ik eerst doen omdat Guida altijd moeilijk te koen is, heb alleen poitier gepakt andere vond ik teveel 50/50quote:Op zondag 1 september 2013 06:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd wat chester gewed heeft.. hij vind mij een sukkel dus zal wel niet naar mij geluisterd hebben, al zijn geld op Guida zeker
Er zitten twee events van 6 fights bij dus er kan nog van alles gebeuren.quote:Op zondag 1 september 2013 16:59 schreef Fenomeno het volgende:
Oh dan kan ik m'n gameplan nog wel een beetje finetunen
quote:
Geo #1 afquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
Zo'n kut card waar ik gewoon van de eerste 3 fights weinig af weet
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:35 schreef THEFXR het volgende:
zeker weer zo'n card zonder Dana en Rogan en lokale ringgirls
Kijk die puntjes op haar linkerarm.....quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
[ afbeelding ]
De lokale ringgirls
Prima idee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef THEFXR het volgende:
kan iemand even dana tweeten? Overeem vs Mir
 quote:UFC returns to Australia on Dec. 21, and heavyweight Mark Hunt will be in the main event of the Fight Night card.
Sources close to the situation confirmed to MMAFighting.com that PRIDE FC veteran Mark Hunt has verbally agreed to meet Brazilian heavyweight Antonio "Bigfoot" Silva in a five-round battle, however, the city or venue for the event has not been determined. Combate first reported the news.
Als scheids kan je beter een early stoppage hebben, dan een stoppage die wat te laat is. Je wordt dan veel minder hard veroordeeld.quote:
Omdat Teixera uiteindelijk richting Jones moetquote:Op woensdag 4 september 2013 08:02 schreef incognitoomuch het volgende:
[ afbeelding ]
How come this is not a main event?!?
Is z'n teen al heel dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 02:57 schreef Hooidraad het volgende:
Mark Hunt, 'Bigfoot' Silva agree to headline next UFC event in Australia
[..]

Antonio Silva vs. Mark Hunt
En dan moet hij tegen Bader...?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat Teixera uiteindelijk richting Jones moet
Is die al uitquote:Op woensdag 4 september 2013 14:39 schreef incognitoomuch het volgende:
Nieuwe TUF
"I think it was very good for the women's division, and I think it definitely needed to happen, but you couldn't pay me $10 million to do it again," Rousey said.
Volgens mij was de rest bezet tijd terug toen ze dit gevecht maaktequote:Op woensdag 4 september 2013 10:59 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
En dan moet hij tegen Bader...?Even die omweg machen.
Om alvast in de stemming te komenquote:Op woensdag 4 september 2013 02:57 schreef Hooidraad het volgende:
Mark Hunt, 'Bigfoot' Silva agree to headline next UFC event in Australia
Antonio Silva vs. Mark Hunt
Denk dat hij wel een title shot krijgt na een overwinning. Wie is er anders nog over?quote:Op woensdag 4 september 2013 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij was de rest bezet tijd terug toen ze dit gevecht maaktemaar hierna moet hij wel een top5 krijgen
wil cheal wel tegen cormier zienquote:Op woensdag 4 september 2013 18:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Denk dat hij wel een title shot krijgt na een overwinning. Wie is er anders nog over?
O ja, Cormier
Wanneer? Sowieso beter dat er voorlopig geen Pettis vs Henderson 3 komt.quote:
Sowieso raar dat sommige mensen dat roepen, Pettis heeft hem 2x verslagen.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Wanneer? Sowieso beter dat er voorlopig geen Pettis vs Henderson 3 komt.
Oh dat is best vroeg.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:40 schreef THEFXR het volgende:
UFC fightnight timetable:
22.30 uur facebooks
23.00 uur prelims
01.00 uur main card
En is een titel voor amateur boxing, dus zo iemand hoeft op professioneel niveau niet veel bereikt te hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:34 schreef Fenomeno het volgende:
Niet zo heel veel geloof ik, tenzij het een nationale titel is. Bij heel veel van die gasten is het een regionale/lokale titel.
RAAAHWHAHAHAHAHAHRAAHAHAHAHA vertaal jij in "good fight"?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
Die blanke is niet echt sportiefgewoon negeren als hij beetje wil doen van good fight
Ik stond ook te kijkenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:58 schreef Fenomeno het volgende:
Een SD tegen een Brazzo in Brazil, moet niet veel gekker worden.
Of UFC.tv.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
https://www.facebook.com/UFC/app_247211121995467
Eens. En ik zou het niet eens erg vinden.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:13 schreef Hooidraad het volgende:
Als dit seizoen van TUF geen kijkers trekt dan weet ik het ook niet meer. Dan kan Dana de show maar beter opdoeken.
Ik eigenlijk ook niet. T/m seizoen 10 vond ik het leuk, daarna werd het steeds meer een sleur.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens. En ik zou het niet eens erg vinden.
hugging and kissingquote:Op woensdag 4 september 2013 23:27 schreef slashdotter3 het volgende:
Staan ze alletwee op het hek uit te puffen
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:01 schreef Hooidraad het volgende:
Ik zit nog niet echt aan de buis gekluisterd.
iddquote:Op donderdag 5 september 2013 00:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Is er ooit iemand uit een RNC gekomen door slappe klapjes naar achteren te doen? Dat was echt kansloos.
Hey, tijd geleden dat je hier gepost hebtquote:Op donderdag 5 september 2013 01:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Hey een lurker hier![]()
Volgende week heb ik mijn eerste proefles kaakboksenspannend
en moet dus nog even een bitje kopen, zou dit acceptabel kunnen zijn of is een bitje dat ook de onderkant van het gebit meer de standaard?
![]()
http://www.decathlon.nl/g(...)olw-id_3759860.html#
Duidelijk, thanksquote:Op donderdag 5 september 2013 01:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hey, tijd geleden dat je hier gepost hebt
Denk dat die mouth guard niet heel lekker zal zitten, heb eens zo'n goedkope gekocht om uit te testen maar ik vond het niks. Denk dat je nog aan het kijken bent of je kickboksen leuk vindt dus als het voor tijdelijk is dan kun je wel beter zo'n goedkope nemen, anders is het zonde van je geld.
Het is wel voldoende om alleen een bovenbitje te hebben.
Voor de beste kwaliteit moet je ze op maat laten maken maar dat kost ook veel meer (volgens mij kostte die van mij 60-80 euro maar die zat wel erg goed).
Goed voornemen welquote:Op donderdag 5 september 2013 02:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Duidelijk, thanks
Ja ik post hier inderdaad niet meer, loop aldoor een event achter dus lees de topics pas wanneer er niet meer in te posten isdat ga ik veranderen
heb je de rest ook gekeken?quote:Op donderdag 5 september 2013 02:51 schreef Broempoe het volgende:
Bwuahhhh, ik ben pumped voor deze fight. Hiervoor ben ik opgebleven
WAR JACARÉ!!
Souza vs Okami vond je een early stoppage?quote:
tja, he was niet dazzed ofzo, dan zou overeen vs browne ook gestopt hadden moeten worden.quote:Op donderdag 5 september 2013 03:08 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Souza vs Okami vond je een early stoppage?
Zijn pick fout he, dan krijg je die beschuldigingen.quote:Op donderdag 5 september 2013 03:08 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Souza vs Okami vond je een early stoppage?
quote:Op donderdag 5 september 2013 03:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zijn pick fout he, dan krijg je die beschuldigingen.
Naar mijn mening zit er een behoorlijk verschil tussen de overeem-browne situatie en deze. Okami deed compleet niets en ving behoorlijk wat klappen terwijl die op de grond lag en z'n hoofd (als ik het goed gezien heb) tegen het canvas aan stuitert.quote:Op donderdag 5 september 2013 03:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tja, he was niet dazzed ofzo, dan zou overeen vs browne ook gestopt hadden moeten worden.
hij protesteerde direct, dus hij was nog helemaal 100%quote:Op donderdag 5 september 2013 03:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Die stoppage was prima op tijd. Okami ging als een zoutzak neer en hij was op de grond vast gepinned terwijl hij vol beuken op z'n hoofd kreeg.
Was dat protesteren?quote:Op donderdag 5 september 2013 03:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij protesteerde direct, dus hij was nog helemaal 100%
Eindbazen counter holy mekquote:
quote:
Prelims overslaan, main card zeker kijken.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:39 schreef Beach het volgende:
Broeders is dit event het waard om terug te kijken of was het mwah?
quote:Op donderdag 5 september 2013 14:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Prelims overslaan, main card zeker kijken.
What happened?quote:Op donderdag 5 september 2013 18:06 schreef Fyodor het volgende:
Rip mmaheadliner.com
Iemand een alternatief?
While Struve remains in good spirits, he's been forced to reevaluate his training regimen to cope with his condition.quote:"Yea, what he has is a serious condition, you know, and I honestly don't think he ever will [fight again]," White said. "He's got a rip in his heart," he explained. "And you know, it's one of those freak things that happen to people, and I love the kid. The kid's got, no pun intended, but he's got unbelievable heart. He's tough as nails. He's the nicest guy in the world, and we're going to do everything in our power to help him through this thing."
quote:"We'll see what the medication does for my heart and the doctors will give their final view, and I'll get the final answer on my career. The thing is, they're (his doctors in Holland) not used to working with athletes. After they give their answer, we're definitely going to the United States for a second opinion to see what is best so I can resume my career and live a healthy life."
Geen idee, maar wel jammer dat ie er mee stopt. Tnx voor de alternatieven!quote:
ik zou het niet kijken het valt meestal tegen, is gewoon nu een drama seriequote:Op donderdag 5 september 2013 19:34 schreef Beach het volgende:
tuf gezien (voor het eerst) maar wat kan ik verwachten? soort normale real life gebeuren dat ze ruzie maken met elkaar enz of alleen maar trainen en gevechten?
en wat zijn die lichtgevende dingen in de ogen irritant zeg![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
4/6 .. waarom pick ik Tor, achja.. verandert weinig want Taz had Okami
, Hooi loopt wel een plekje in volgens mij
Jacare zal eerst nog wel een keer moeten vechten aangezien Silva/Weidman 2 pas rond de jaarwisseling is.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wil Jacare vs winner Silva/Weidman 2 en Teixeira vs winner Bones/Gustafson
omdat ik vroeg waarom je je picks nog niet had gemaakt...quote:Op donderdag 5 september 2013 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
4/6 .. waarom pick ik Tor, achja.. verandert weinig want Taz had Okami
, Hooi loopt wel een plekje in volgens mij
Ja fucker.. mij oplopen naaien daar werd ik zenuwachtig van en ging ik haastenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat ik vroeg waarom je je picks nog niet had gemaakt...
is gewoon de nerdy geil lookquote:Op donderdag 5 september 2013 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
People always are suprised when i tell them i'm a fighter..
Nou dat zou ik dus hebben als ze zegt dat ze een vrouw is
twitter:FrontRowBrian twitterde op woensdag 04-09-2013 om 15:53:01@prettyboyDRM @Alistairovereem Probably so. Mir has always fought the best guy available. I think he'll be up for Reem reageer retweet
Ja, ik stoorde me er ook aan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Al die previews in TUF zijn gewoon regelrechte spoilers
Iedereen weet nu dat de reem en gastank heeft van 30 seconden. Als je die kunt doorstaan, heb je eigenlijk al gewonnen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:41 schreef vivelafete het volgende:
Ik hoop dat Mir Overeem wel zo gigantisch klop gaat geven, maar ik zie het helaas niet gebeuren![]()
Denk dat Mir de power van Overeem niet aankan.
idd. Alleen heeft Mir nu al een aantal keer bewezen zich niet goed te kunnen verdedigen tegen pressurefighters.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:28 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Iedereen weet nu dat de reem en gastank heeft van 30 seconden. Als je die kunt doorstaan, heb je eigenlijk al gewonnen.
Tegen Kongo en Nelson deed Mir het toch vrij goed. Dus hoop dat Mir, onze Cees met pensioen stuurt. Ik vrees alleen dat Mir, de bullrush idd niet zal overleven.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:41 schreef vivelafete het volgende:
[..]
idd. Alleen heeft Mir nu al een aantal keer bewezen zich niet goed te kunnen verdedigen tegen pressurefighters.
Bovendien zijn de prestaties van Mir de laatste paar jaar behoorlijk matig. Flinke verliespartijen tegen Carwin, JDS, Cormier en Barnett en de winst tegen Nogueira had voor het zelfde geld anders kunnen lopen. De andere recente winstpartijen waren zeer matige gevechten tegen CroCop en Nelson. Weinig indrukwekkend dus en denk dat Overeem wel beter is.Maar goed, ik vind Mir een gave gast en Overeem niet, dus ik hoop op Mir by murder.
Verbaasd eigenlijk.. normaal mag je 6 weken niet trainen na een (T)KO.. dus dan hebben ze beide geen full 8 week training camp.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:08 schreef dapluiz het volgende:
TUF : Peggy don't give a fuck
Die was groot, of die andere was zo klein
Ik denk niet dat Mir die 30 seconde gaat overleven. Maar ik sta nergens meer van te kijken bij Reem tegenwoordigquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:28 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Iedereen weet nu dat de reem en gastank heeft van 30 seconden. Als je die kunt doorstaan, heb je eigenlijk al gewonnen.
welke Mir gaat op de weegschaal staan 245 of 265??quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:40 schreef Hooidraad het volgende:
Wel jammer dat Mir nu vier losses op rij gaat krijgen.
Mir submit Cees nadat die gassed is.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:40 schreef Hooidraad het volgende:
Wel jammer dat Mir nu vier losses op rij gaat krijgen.
Goeie vraag.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
welke Mir gaat op de weegschaal staan 245 of 265??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |