Ik betaal graag wat extra voor stervende mensen.quote:Op zondag 1 september 2013 18:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
bloedgeld. Productie is goedkoper dan koffie, maar je betaald voor de mensen die er om sterven
harde boy jijquote:Op zondag 1 september 2013 18:18 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik betaal graag wat extra voor stervende mensen.
Ik had het ook niet tegen jou, aandachtsmokkel.quote:Op zondag 1 september 2013 17:33 schreef oLexie het volgende:
[..]
Stoer.................. Volgens mij geeft echt niemand een fuck om deze informatie.
Smerige oetprebarbaar pinpasgleufviolist oetang ziektebesmetrakerist kist ouwe stierenkl vleesjus opslurpende kamelenweger anti-pittoreske pretbedervende zeikknolquote:Op zondag 1 september 2013 22:41 schreef Splutje het volgende:
Ik kan er na een paar uur op zo'n feestje ook echt helemaal doorheen zitten, dan wil ik echt alleen maar in mijn bed liggen. Het moment dat je dan in bed ligt, zo heerlijk
Bijpakken dan. Voortijdig een feest verlaten is een doodzonde, zeker als je daar je maten mee benadeeld.quote:Op zondag 1 september 2013 22:41 schreef Splutje het volgende:
Ik kan er na een paar uur op zo'n feestje ook echt helemaal doorheen zitten, dan wil ik echt alleen maar in mijn bed liggen. Het moment dat je dan in bed ligt, zo heerlijk
pep snuiven als je wilt slapen, wat een paradoxquote:Op zondag 1 september 2013 09:03 schreef KeesBromfiets het volgende:
Nadelige effecten:
• niet kunnen slapen
• rusteloosheid
• hogere dosissen: angst, paranoia, agressie en psychische klachten
quote:Op maandag 2 september 2013 01:59 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Smerige oetprebarbaar pinpasgleufviolist oetang ziektebesmetrakerist kist ouwe stierenkl vleesjus opslurpende kamelenweger anti-pittoreske pretbedervende zeikknol
Vroegtijdig feestverlaterig gedrag als iets positiefs zien, de triestheid den toppe
Tevens ben je een inferieure beta
Is gekopieerd uit het speedtopic, heb ik niet zelf bedacht hoor.quote:Op maandag 2 september 2013 05:36 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:
[..]
pep snuiven als je wilt slapen, wat een paradox
homoquote:Op maandag 2 september 2013 08:31 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Is gekopieerd uit het speedtopic, heb ik niet zelf bedacht hoor.
Alhoewel op een gegeven moment is de leuke stimulatie er wel af, dan voel je alleen het hart nog doorstampen. Slapen lukt dan nog echt niet, bijnemen werkt wel om de hartslag niet meer op te merken, maar 2 nachten overslaan ga ik niet doen als ik moet werken
Pep werkt, coke niet.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 08:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pep werkt, coke niet.
En omdat coke nagenoeg geen effect heeft vinden bepaalde mensen in sommige elite kringen dat het DE drug is en geven ze bakken met geld uit om uiteindelijk te klagen dat het alweer op is en ze nog meer willen.
Eigenlijk zijn fervente coke-gebruikers de paupers, die denken nml. dat ze hun imago opvijzelen door het gebruik terwijl ze eigenlijk niets meer zijn dan de eerste de beste zwerver die je in de stad tegenkomt, zo eentje zonder tanden die je probeert een straatnieuws aan te smeren zodat ie zometeen weer een miniscuul bolletje kan halen om weer eventjes 2,5 minuut het gevoel te hebben in Beverly Hills te wonen.
Totdat ie weer ''wakker'' wordt natuurlijk, en ie niks meer ziet dan die goot, en niks meer ruikt dan de hondenpoep naast 'm.
Kankerdrug joh dat coke.
Kijk deze man een kwaliteitspost maken op deze brakke maandag ochtend.quote:Op maandag 2 september 2013 08:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pep werkt, coke niet.
En omdat coke nagenoeg geen effect heeft vinden bepaalde mensen in sommige elite kringen dat het DE drug is en geven ze bakken met geld uit om uiteindelijk te klagen dat het alweer op is en ze nog meer willen.
Eigenlijk zijn fervente coke-gebruikers de paupers, die denken nml. dat ze hun imago opvijzelen door het gebruik terwijl ze eigenlijk niets meer zijn dan de eerste de beste zwerver die je in de stad tegenkomt, zo eentje zonder tanden die je probeert een straatnieuws aan te smeren zodat ie zometeen weer een miniscuul bolletje kan halen om weer eventjes 2,5 minuut het gevoel te hebben in Beverly Hills te wonen.
Totdat ie weer ''wakker'' wordt natuurlijk, en ie niks meer ziet dan die goot, en niks meer ruikt dan de hondenpoep naast 'm.
Kankerdrug joh dat coke.
nog een beetje op tijd in slaap kunnen vallen?quote:Op maandag 2 september 2013 08:31 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Is gekopieerd uit het speedtopic, heb ik niet zelf bedacht hoor.
Alhoewel op een gegeven moment is de leuke stimulatie er wel af, dan voel je alleen het hart nog doorstampen. Slapen lukt dan nog echt niet, bijnemen werkt wel om de hartslag niet meer op te merken, maar 2 nachten overslaan ga ik niet doen als ik moet werken
Leuk wel dat je hier verkondigt dat je iedere zaterdag mag draaien op een of andere zender en moet vertellen dat je geen drugs gebruikt omdat je een dj bent en mij dan een aandachtsmokkel noemt.quote:Op maandag 2 september 2013 01:01 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou, aandachtsmokkel.
Nogmaals, ik had het tegen iemand anders. Stop eens met mij te citeren.quote:Op maandag 2 september 2013 09:40 schreef oLexie het volgende:
[..]
Leuk wel dat je hier verkondigt dat je iedere zaterdag mag draaien op een of andere zender en moet vertellen dat je geen drugs gebruikt omdat je een dj bent en mij dan een aandachtsmokkel noemt.
Toch waren je vrienden ook overmoedig zonder speed. Ze zijn toch ingestapt. Wij zorgden vroeger altijd dat we net zoveel op hadden allemaal. Veel gezelliger. En wie reed maakte niet uit.quote:Het verkeer
Speed maakt je overmoedig, beivloedt je rijvaardigheid en is dus riskant
quote:Op maandag 2 september 2013 09:49 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Nogmaals, ik had het tegen iemand anders. Stop eens met mij te citeren.
quote:Op maandag 2 september 2013 08:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pep werkt, coke niet.
Kankerdrug joh dat coke.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |