abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 september 2013 @ 18:18:28 #76
240618 Micson
The lonely stoner
pi_130711977
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 18:17 schreef Murdera het volgende:

[..]

bloedgeld. Productie is goedkoper dan koffie, maar je betaald voor de mensen die er om sterven :)
Ik betaal graag wat extra voor stervende mensen.
pi_130711995
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2013 18:18 schreef Micson het volgende:

[..]

Ik betaal graag wat extra voor stervende mensen.
harde boy jij :)
pi_130712449
Ik heb dat zelf ook eens gehad, maar toen kon ik op de fiets naar huis, ben ook gewoon de laatste 2 uur zelf gebleven. (05:00-07:00) en was ook enkel onder invloed van RedBull van uuuuren geleden :')
404 - Not Found
  zondag 1 september 2013 @ 18:41:03 #79
330385 TrollenFTW
Adverteer hier vanaf ¤9.95
pi_130712802
Naar Ground Zero gaan en geen drugs nemen :')
Zo is dat.
pi_130716932
Oh ik herken dit.

Superterecht
pi_130726103
Terechte klacht TS
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_130726944
Ik kan er na een paar uur op zo'n feestje ook echt helemaal doorheen zitten, dan wil ik echt alleen maar in mijn bed liggen. Het moment dat je dan in bed ligt, zo heerlijk _O_
Eens met wat hierboven staat
  maandag 2 september 2013 @ 01:01:06 #83
381300 RamteamJax
[RamteamRadio]
pi_130731511
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:33 schreef oLexie het volgende:

[..]

Stoer.................. Volgens mij geeft echt niemand een fuck om deze informatie.
Ik had het ook niet tegen jou, aandachtsmokkel.
Toppunt van sadisme: - Een helikopter met een schietstoel !
pi_130732242
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:41 schreef Splutje het volgende:
Ik kan er na een paar uur op zo'n feestje ook echt helemaal doorheen zitten, dan wil ik echt alleen maar in mijn bed liggen. Het moment dat je dan in bed ligt, zo heerlijk _O_
Smerige oetprebarbaar pinpasgleufviolist oetang ziektebesmetrakerist kist ouwe stierenkl vleesjus opslurpende kamelenweger anti-pittoreske pretbedervende zeikknol

Vroegtijdig feestverlaterig gedrag als iets positiefs zien, de triestheid den toppe :')

Tevens ben je een inferieure beta

[ Bericht 3% gewijzigd door Zwappel op 02-09-2013 02:09:03 ]
404 - Not Found
  maandag 2 september 2013 @ 02:14:25 #85
240618 Micson
The lonely stoner
pi_130732345
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:41 schreef Splutje het volgende:
Bijpakken dan. Voortijdig een feest verlaten is een doodzonde, zeker als je daar je maten mee benadeeld.
pi_130732722
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 09:03 schreef KeesBromfiets het volgende:
Nadelige effecten:
• niet kunnen slapen
• rusteloosheid
• hogere dosissen: angst, paranoia, agressie en psychische klachten
pep snuiven als je wilt slapen, wat een paradox _O-
pi_130733551
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 01:59 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Smerige oetprebarbaar pinpasgleufviolist oetang ziektebesmetrakerist kist ouwe stierenkl vleesjus opslurpende kamelenweger anti-pittoreske pretbedervende zeikknol

Vroegtijdig feestverlaterig gedrag als iets positiefs zien, de triestheid den toppe :')

Tevens ben je een inferieure beta
_O_
pi_130733577
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 05:36 schreef Kofferbak-Roemeen het volgende:

[..]

pep snuiven als je wilt slapen, wat een paradox _O-
Is gekopieerd uit het speedtopic, heb ik niet zelf bedacht hoor.
Alhoewel op een gegeven moment is de leuke stimulatie er wel af, dan voel je alleen het hart nog doorstampen. Slapen lukt dan nog echt niet, bijnemen werkt wel om de hartslag niet meer op te merken, maar 2 nachten overslaan ga ik niet doen als ik moet werken :P
pi_130733706
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 08:31 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

Alhoewel op een gegeven moment is de leuke stimulatie er wel af, dan voel je alleen het hart nog doorstampen. Slapen lukt dan nog echt niet, bijnemen werkt wel om de hartslag niet meer op te merken, maar 2 nachten overslaan ga ik niet doen als ik moet werken :P
homo
  maandag 2 september 2013 @ 08:48:46 #90
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_130733745
Terecht klacht. Daarom ga ik liever niet met de auto naar een feest.
pi_130733764
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 09:01 schreef Lonely-girl het volgende:
Oh. Wat is het verschil dan?
Pep werkt, coke niet.

En omdat coke nagenoeg geen effect heeft vinden bepaalde mensen in sommige elite kringen dat het DE drug is en geven ze bakken met geld uit om uiteindelijk te klagen dat het alweer op is en ze nog meer willen.

Eigenlijk zijn fervente coke-gebruikers de paupers, die denken nml. dat ze hun imago opvijzelen door het gebruik terwijl ze eigenlijk niets meer zijn dan de eerste de beste zwerver die je in de stad tegenkomt, zo eentje zonder tanden die je probeert een straatnieuws aan te smeren zodat ie zometeen weer een miniscuul bolletje kan halen om weer eventjes 2,5 minuut het gevoel te hebben in Beverly Hills te wonen.

Totdat ie weer ''wakker'' wordt natuurlijk, en ie niks meer ziet dan die goot, en niks meer ruikt dan de hondenpoep naast 'm.

Kankerdrug joh dat coke.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_130733791
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 08:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Pep werkt, coke niet.

En omdat coke nagenoeg geen effect heeft vinden bepaalde mensen in sommige elite kringen dat het DE drug is en geven ze bakken met geld uit om uiteindelijk te klagen dat het alweer op is en ze nog meer willen.

Eigenlijk zijn fervente coke-gebruikers de paupers, die denken nml. dat ze hun imago opvijzelen door het gebruik terwijl ze eigenlijk niets meer zijn dan de eerste de beste zwerver die je in de stad tegenkomt, zo eentje zonder tanden die je probeert een straatnieuws aan te smeren zodat ie zometeen weer een miniscuul bolletje kan halen om weer eventjes 2,5 minuut het gevoel te hebben in Beverly Hills te wonen.

Totdat ie weer ''wakker'' wordt natuurlijk, en ie niks meer ziet dan die goot, en niks meer ruikt dan de hondenpoep naast 'm.

Kankerdrug joh dat coke.
_O- moet altijd zo erg om je lachen :D
pi_130733882
quote:

[..]

Pep werkt, coke niet.

Kankerdrug joh dat coke.
Kijk deze man een kwaliteitspost maken op deze brakke maandag ochtend.
pi_130733966
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 08:31 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

nog een beetje op tijd in slaap kunnen vallen?
  maandag 2 september 2013 @ 09:40:39 #95
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_130734468
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 01:01 schreef RamteamJax het volgende:

[..]

Ik had het ook niet tegen jou, aandachtsmokkel.
Leuk wel dat je hier verkondigt dat je iedere zaterdag mag draaien op een of andere zender en moet vertellen dat je geen drugs gebruikt omdat je een dj bent en mij dan een aandachtsmokkel noemt.
Bay of Plenty
  maandag 2 september 2013 @ 09:49:27 #96
381300 RamteamJax
[RamteamRadio]
pi_130734634
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 09:40 schreef oLexie het volgende:

[..]

Leuk wel dat je hier verkondigt dat je iedere zaterdag mag draaien op een of andere zender en moet vertellen dat je geen drugs gebruikt omdat je een dj bent en mij dan een aandachtsmokkel noemt.
Nogmaals, ik had het tegen iemand anders. Stop eens met mij te citeren.
Toppunt van sadisme: - Een helikopter met een schietstoel !
pi_130734754
quote:
Het verkeer

Speed maakt je overmoedig, beivloedt je rijvaardigheid en is dus riskant
Toch waren je vrienden ook overmoedig zonder speed. Ze zijn toch ingestapt. Wij zorgden vroeger altijd dat we net zoveel op hadden allemaal. Veel gezelliger. En wie reed maakte niet uit.
pi_130734826
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:49 schreef RamteamJax het volgende:

[..]

Nogmaals, ik had het tegen iemand anders. Stop eens met mij te citeren.
_O- Jij snapt nog niet helemaal hoe een forum werkt he?
  † In Memoriam † maandag 2 september 2013 @ 10:06:48 #99
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_130734942
quote:

[..]

Pep werkt, coke niet.

Kankerdrug joh dat coke.
  maandag 2 september 2013 @ 10:15:37 #100
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_130735102
Volgende keer gewoon 2-ce of 2-cb of 2-ci nemen TS.
Je kan me vinden bij de bloemist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')