quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ze hebben van die kleine vibo's aan een ringquote:Op zondag 1 september 2013 01:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@faxie daar wilde ik hem heul niet voor gebruiken![]()
En ik doe niet aan vingeren. Daar hebben ze tegenwoordig vibo's voor
Nee, die wil ik niet. Vibo's op batterijen zijn voor het plebs.quote:Op zondag 1 september 2013 01:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze hebben van die kleine vibo's aan een ring
jij hebt de knijpkat variant?quote:Op zondag 1 september 2013 01:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die wil ik niet. Vibo's op batterijen zijn voor het plebs.
Jij hebt er een op 220V?quote:Op zondag 1 september 2013 01:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die wil ik niet. Vibo's op batterijen zijn voor het plebs.
Of zo'n mooie Hitachi op netstroom.quote:
Tuurlijk niet. Dat is nog meer werk dan alleen even de batterijen vervangen.quote:
Ik heb een oplaadbare. Die leg je 2 uur aan het stroom en je hebt er 4 uur plezier van.quote:Op zondag 1 september 2013 01:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij hebt er een op 220V?Heavy duty zeg maar
Die heeft niet eens een mooi kleurtje.quote:
efficiënter dan een man jaquote:Op zondag 1 september 2013 01:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een oplaadbare. Die leg je 2 uur aan het stroom en je hebt er 4 uur plezier van.
Als het kleurtje belangrijker is dan het genot, stel je de verkeerde prioriteiten.quote:Op zondag 1 september 2013 01:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Die heeft niet eens een mooi kleurtje.
Ja. Vibo's gaan niet vreemd.quote:
Ik heb het liever gewoon beide.quote:Op zondag 1 september 2013 01:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het kleurtje belangrijker is dan het genot, stel je de verkeerde prioriteiten.
Geen vent meer nodigquote:Op zondag 1 september 2013 01:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een oplaadbare. Die leg je 2 uur aan het stroom en je hebt er 4 uur plezier van.
Soms heb je niks te kiezen.quote:
tuurlijk wel. Gewoon een kopen van een merk dat beide bied.quote:
Sowieso niet. Deze dingen nemen minder ruimte in beslagquote:
Of neem zo ene, die gebruiken ze voor beton en die kan je er zo inhangenquote:Op zondag 1 september 2013 01:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso niet. Deze dingen nemen minder ruimte in beslag
nee.. Nee.. Word daar niet nat van.quote:Op zondag 1 september 2013 01:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of neem zo ene, die gebruiken ze voor beton en die kan je er zo inhangen
[ afbeelding ]
Dan krijg je de sexy bouwvakker erbijquote:Op zondag 1 september 2013 01:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. Nee.. Word daar niet nat van.
Ik vind die ook niet sexy.quote:Op zondag 1 september 2013 01:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan krijg je de sexy bouwvakker erbij
[ afbeelding ]
Jij kan het wel op zo'n bouwvakker wil je zeggen?quote:
Nee ik zal m'n slang in GvE hangenquote:Op zondag 1 september 2013 01:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kan het wel op zo'n bouwvakker wil je zeggen?
Veel plezier met die bouwvakker dan.quote:
Ik weet wel zeker van niet.quote:
Hoeveel pandapunten heb je nu ook alweer?quote:
Uh net eentje denk ikquote:Op zondag 1 september 2013 01:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel pandapunten heb je nu ook alweer?
Ja sorry.. Ik kan er beter meteen maar duidelijk over zijn.quote:
M'n hartje wat doe je?quote:Op zondag 1 september 2013 02:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja sorry.. Ik kan er beter meteen maar duidelijk over zijn.
Vrij weinig gok ik zo.quote:
Mja ik ben er al wel weer overheenquote:
Partypooper.quote:Op zondag 1 september 2013 02:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik ben er al wel weer overheen![]()
Ik ga nog even een spelletje spelen en dan maar eens slapen![]()
Fijne nacht
Succesquote:Op zondag 1 september 2013 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
aldo
ik ben weer weg ook... sporten
Thanks, nog 1 nachtje en dan heb ik weekendquote:
Hai!quote:
Zoveelste poging om eindelijk es een keer het moment te creëren dat ik aan je borsten mag zitten natuurlijk.quote:
hmz mag nietquote:Op zondag 1 september 2013 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveelste poging om eindelijk es een keer het moment te creëren dat ik aan je borsten mag zitten natuurlijk.
moggel!quote:
Nee, vannacht geen wilde dingen gedaan, jij?quote:Op zondag 1 september 2013 11:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Goedemorgen! Jij nog leuke verhalen van vanacht?
Ik ook niet.. kreeg ineens een vriendin te logeren terwijl ik al bij een vriend in slaap was gevallen alleenquote:Op zondag 1 september 2013 11:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, vannacht geen wilde dingen gedaan, jij?
Ah, jij speelt gewoon hard-to-get.quote:
geloof wat je wilt.. het feit blijft dat er atm niemand aan mn borsten mag zittenquote:Op zondag 1 september 2013 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, jij speelt gewoon hard-to-get.Maar jij wil het, ik weet het gewoon.
quote:Op zondag 1 september 2013 11:53 schreef Evie het volgende:
[..]
geloof wat je wilt.. het feit blijft dat er atm niemand aan mn borsten mag zitten
Nu niet, andere keer dus weer wel. Zo zijn er altijd mogelijkheden.quote:Op zondag 1 september 2013 11:53 schreef Evie het volgende:
geloof wat je wilt.. het feit blijft dat er atm niemand aan mn borsten mag zitten
Nee hoor.,. ik val alleen op mannen.. al kan ik kijken naar een goed paar tetten altijd wel waarderenquote:Op zondag 1 september 2013 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En waar heb ik die kus aan verdiend?
Je wilt toch niet aan mijn tieten zitten?
Hai!quote:
Je mag wel aan m'n manboobs zitten hoorquote:Op zondag 1 september 2013 12:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee hoor.,. ik val alleen op mannen.. al kan ik kijken naar een goed paar tetten altijd wel waarderen
Zoentje is zomaar omdat het kan
Dat is liefquote:Op zondag 1 september 2013 12:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee hoor.,. ik val alleen op mannen.. al kan ik kijken naar een goed paar tetten altijd wel waarderen
Zoentje is zomaar omdat het kan
quote:Op zondag 1 september 2013 12:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je mag wel aan m'n manboobs zitten hoor
Jij bent eng.quote:
Ja het was weer eens 6 uur. Gaat goed ditquote:Op zondag 1 september 2013 15:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo laat vroeg gaan slapen
Ja, vind je het gek dat je dan moe bentquote:Op zondag 1 september 2013 15:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja het was weer eens 6 uur. Gaat goed dittijden zo verschoven, abnormaal.
Daar hebben ze middagdutjes voor uitgevonden.quote:Op zondag 1 september 2013 15:11 schreef Tamashii het volgende:
Ja het was weer eens 6 uur. Gaat goed dittijden zo verschoven, abnormaal.
Waarom 'moet' je naar een festival?quote:Op zondag 1 september 2013 15:36 schreef Tamashii het volgende:
Ik kan niet middagdutten, moet naar festival
Niks moet. En wat een strafquote:Op zondag 1 september 2013 15:36 schreef Tamashii het volgende:
Beloofd en vind het ook wel leuk hoor. Alleen beetje slecht en kort geslapenquote:Op zondag 1 september 2013 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom 'moet' je naar een festival?
Nou dan, niet zo lopen pruttelen dan...quote:Op zondag 1 september 2013 15:38 schreef Tamashii het volgende:
Beloofd en vind het ook wel leuk hoor. Alleen beetje slecht en kort geslapen
Pfft doe helemaal niks.quote:Op zondag 1 september 2013 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou dan, niet zo lopen pruttelen dan...
quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 15:36 schreef Tamashii het volgende:
wat amfetamine en gaan met die banaanquote:Op zondag 1 september 2013 15:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beloofd en vind het ook wel leuk hoor. Alleen beetje slecht en kort geslapen
quote:
Heb ik niet.quote:Op zondag 1 september 2013 15:47 schreef Adames het volgende:
[..]
wat amfetamine en gaan met die banaan
wat staat er tegenover?quote:Op zondag 1 september 2013 15:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zijn er hier vrouwen die volgend weekend mijn auto willen wassen in bikini?
ik denk het niet dat die hier rondlopen, en als ze het wel willen weet ik niet of jij dat wel wilt.quote:Op zondag 1 september 2013 15:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Eindelijk een idee voor een meet waar ik wel naartoe zou komen.quote:Op zondag 1 september 2013 15:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:Op zondag 1 september 2013 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eindelijk een idee voor een meet waar ik wel naartoe zou komen.
Het is ook niet snel goed bij jou he.quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is ook niet snel goed bij jou he.
quote:Op zondag 1 september 2013 15:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja dan maak ik 5 euro over naar de dierenbescherming
Oeh.quote:Op zondag 1 september 2013 16:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ooh Air zullen we minimeet doen?ik ga nu even naar AH Sav
Dat is zeker jammerquote:Op zondag 1 september 2013 16:11 schreef AirwiN het volgende:
Jammer dat de Mondriaan dicht is op zondag, anders hadden we ff een bakkie kunnen doen met de chickies aldaar.
Neequote:Op zondag 1 september 2013 15:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik niet van Italiaanse treinen..quote:Op zondag 1 september 2013 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou niet zo van Italiaanse auto's
quote:Op zondag 1 september 2013 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind 't maar een verkapte Porsche
quote:Op zondag 1 september 2013 17:42 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ik niet van Italiaanse treinen..
Je hebt dit:quote:Op zondag 1 september 2013 17:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]dat zeggen meer mensen zonder verstand van een bolide van 4 ton
mijn moeder vindt het een boodschappenauto en rijdt liever in haar DS3
Oké tis niet mijn auto maar van mijn stiefvader alleen komend weekend is ie voor mij en moet ik hem wel schoon terugbrengen
Correct.quote:Op zondag 1 september 2013 17:53 schreef LovelyLady het volgende:
Hij kan dan wel 4ton gekost hebben maar een dure auto is niet per definitie ook mooi.
Smaken verschillen
quote:
hihihihiquote:
Of die reclame van Kipps...quote:Op zondag 1 september 2013 19:43 schreef Evie het volgende:
hihihihibest droog.. een beetje in de trent van komt een man bij de slager. Hij vraagt hebt u ook een worst voor me? Zegt de slager: wilt u de worst in stukjes of geheel?
Zegt de man: U denkt toch niet dat mijn kont een sjoelbak is?
hihihi die kende ik nog nietquote:Op zondag 1 september 2013 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of die reclame van Kipps...
Liever Kipps in m'n bips, dan gewone leverworst
Wat een verrijking van je leven, deze kennisuitwisseling op de zondagavond.quote:
Om te eten bedoel je dan he?quote:Op zondag 1 september 2013 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
Kipps is dan ook wel 1 van de betere
Er zijn ongetwijfeld mensen die daar groot plezier aan beleven.quote:Op zondag 1 september 2013 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uiteraard, waarom zou je een worst in je hol stoppen
je klinkt als een man met ervaringquote:Op zondag 1 september 2013 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn ongetwijfeld mensen die daar groot plezier aan beleven.
ik ga toch maar voor vockingworstquote:Op zondag 1 september 2013 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
Kipps is dan ook wel 1 van de betere
Enkel met mijn eigen worst en bepaalde damesbillen.quote:
oh do tellquote:Op zondag 1 september 2013 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel met mijn eigen worst en bepaalde damesbillen.
Wat zou je er in hemelsnaam nog meer van willen weten?quote:
Met wie.. en of je ze becijfert en wie er nou erg goed is.. en wat ze goed maakt enzoquote:Op zondag 1 september 2013 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zou je er in hemelsnaam nog meer van willen weten?
Ik heb wel een lijstje met favorieten ja.quote:Op zondag 1 september 2013 20:09 schreef Evie het volgende:
Met wie.. en of je ze becijfert en wie er nou erg goed is.. en wat ze goed maakt enzoalleschhh
o vertelquote:Op zondag 1 september 2013 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel een lijstje met favorieten ja.
Neh, ik geloof niet zo in de oprechtheid van je interesse.quote:
nouja zeg.. ben altijd wel in voor tips van mensen met veeeel partners natuurlijk.quote:Op zondag 1 september 2013 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neh, ik geloof niet zo in de oprechtheid van je interesse.
Dan vraag je het aan Peu.quote:Op zondag 1 september 2013 20:21 schreef Evie het volgende:
nouja zeg.. ben altijd wel in voor tips van mensen met veeeel partners natuurlijk.
Euhm een betrouwbaardere bron met meerdere partners?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zondag 1 september 2013 20:28 schreef Evie het volgende:
Euhm een betrouwbaardere bron met meerdere partners?
Dat zegt wel wat dan als je iemand die je enkel via internet spreekt betrouwbaarder vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oh, een grote belediging voor Chuck Norris natuurlijk.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Jah.. zeker een belediging... maar wel terecht vind ikquote:Op zondag 1 september 2013 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zegt wel wat dan als je iemand die je enkel via internet spreekt betrouwbaarder vindt.
En oh, een grote belediging voor Chuck Norris natuurlijk.
quote:Op zondag 1 september 2013 20:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Euhm een betrouwbaardere bron met meerdere partners?
Peu heeft ook zo'n geweldige roundhouse kick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOOOquote:
Ah, een medefan van carnaval?quote:
Hee Koenquote:
Beetje stil hierquote:
Net echtquote:
Chick.quote:
Meneerquote:
Hoe is het? Goed weekend gehad?quote:
Ik heb een heerlijk weekend gehadquote:
Klinkt goed. En nu brak?quote:Op zondag 1 september 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een heerlijk weekend gehad![]()
Lekker gegeten bij Lotusss en ErwinRommel met Cobra4. Veel bier, veel gelachen
Behoorlijk brak ja!!quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Behoorlijk brak ja!!
Ik ga zo ook mijn bed opzoeken!
Even wachten tot mijn zoon naar bed gaat!quote:
Ik hoor duidelijk niet tot de doelgroep.quote:Op zondag 1 september 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben ook zenuwachtig voor dinsdag.
Dan lig ik in de winkels, in de Mijn Geheim.![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 1 september 2013 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor duidelijk niet tot de doelgroep.Wat is het?
Hoofdpijn is stom.quote:Op zondag 1 september 2013 21:44 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga vandaag sowieso vroeg slapen, ben me een partijtje moe en koppijn
Hoe hebben jullie elkaar gevonden dan?quote:Op zondag 1 september 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ook niet![]()
Interview en foto. Over mn tatoeages
Daar had ik vanochtend wel een beetje last vanquote:
Jofunununuhnunuugwe-kun stuurde mij een link met daarin de oproep, ik dacht ik reageer en krijg toch geen reactie.quote:Op zondag 1 september 2013 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie elkaar gevonden dan?
quote:Op zondag 1 september 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jofunununuhnunuugwe-kun stuurde mij een link met daarin de oproep, ik dacht ik reageer en krijg toch geen reactie.
Dat had ik mis dus
Hoi jijquote:
Hoezo dat?quote:Op zondag 1 september 2013 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hey daar!
nu moet ik gelijk aan Acilla Tilia denken
Waarom kent hij dat tijdschrift wel.quote:Op zondag 1 september 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Jofunununuhnunuugwe-kun stuurde mij een link met daarin de oproep, ik dacht ik reageer en krijg toch geen reactie.
Dat had ik mis dus
Hij zag de oproep op de FB van tattoo Bobquote:Op zondag 1 september 2013 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom kent hij dat tijdschrift wel.
Ik weet wie dat is.quote:Op zondag 1 september 2013 22:08 schreef Watertornado het volgende:
nu moet ik gelijk aan Acilla Tilia denken
A h.quote:Op zondag 1 september 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij zag de oproep op de FB van tattoo Bob
Ik snap het nog steeds nietquote:Op zondag 1 september 2013 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iets met een gele helm en een radio.
quote:
quote:
Dan doet ze dat maar mooi bij jou, ik was van plan hem nog te gebruiken...quote:
Zolang ik er mee kan blijven plassen vind ik alles bestquote:Op zondag 1 september 2013 23:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan doet ze dat maar mooi bij jou, ik was van plan hem nog te gebruiken...
Remlofquote:Op maandag 2 september 2013 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
De kaboutertjes hebben 'm weer verstopt?
Vinniequote:
Faxiequote:
Ik heb een plaatje voor in je fobo gemaakt 100 jaar geleden die er nogsteeds in staatquote:
Dat is niet best neequote:Op maandag 2 september 2013 01:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, klaar voor vandaag, naar huis, en direct naar bed
Zit bijna te knikkenbollen achter t stuur, das niet best..
Goed geregeld.quote:Op maandag 2 september 2013 07:45 schreef DaMook het volgende:
Mogguh. Weeeekend
. Vrijdag 1 dagje werken en dan weer weeekend
. Toch word dit een druk weekje, komende zondag bloemencorso valkenswaard
.
quote:Op maandag 2 september 2013 07:45 schreef DaMook het volgende:
Mogguh. Weeeekend
. Vrijdag 1 dagje werken en dan weer weeekend
. Toch word dit een druk weekje, komende zondag bloemencorso valkenswaard
.
Oh dat was vast met een ander account danquote:Op maandag 2 september 2013 00:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb een plaatje voor in je fobo gemaakt 100 jaar geleden die er nogsteeds in staat
Meh, inleidend college biochemie en moleculaire biologie II gehad nu weer op weg naar huis..quote:Op maandag 2 september 2013 10:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goeie ochtend is goed, lekker op dreef nu al en dat op m'n vrije dag
De liefde straalt er vanaf.quote:Op maandag 2 september 2013 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen begint school weer![]()
Rust in huize huppel
Oh dan zal het schoolzwemmen voor ons ook wel weer beginnenquote:Op maandag 2 september 2013 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Rust in huize huppel
quote:
Zoals ze in het Engels zo mooi zeggen; Absence makes the heart grow fonder.quote:
Ik wil gewoon mijn dagelijkse routine weer terug.quote:Op maandag 2 september 2013 11:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals ze in het Engels zo mooi zeggen; Absence makes the heart grow fonder.
Rust, regelmaat en reinheid he. Stiekem vinden volwassenen dat net zo fijn als kinderen.quote:Op maandag 2 september 2013 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil gewoon mijn dagelijkse routine weer terug.
Hier gaan ze de derde week al weer in. Ik hou er vanquote:Op maandag 2 september 2013 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Rust in huize huppel
Verslaafd zitten zijn aan een nieuw spelletje op de smartphone, tensminte, voor mij nieuw..quote:Op maandag 2 september 2013 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik merk het.
Waar zijn alle mensen heen?
Werken.quote:Op maandag 2 september 2013 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik merk het.
Waar zijn alle mensen heen?
lange dagen... meer geldquote:Op maandag 2 september 2013 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werken.
Volgende week maandag t/m woensdag van 8-19 keihard beulen
Hoiquote:
Hoe is het?quote:
Oow dat is al gauwquote:Op maandag 2 september 2013 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan 'm vrijdag pas ophalen
Kan straks misschien een piccie van internet halen
Was het maar waar. Maak uren zat, maar krijg er gewoon 40 betaald hoor.quote:
Mja het is meer voor de winterse omstandigheden.quote:Op maandag 2 september 2013 18:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe is het?
[..]
Oow dat is al gauw.
Kun je iig ook droog naar het werk.
Dan doe je iets goed verkeerdquote:Op maandag 2 september 2013 18:28 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Was het maar waar. Maak uren zat, maar krijg er gewoon 40 betaald hoor.
Droog en warm.quote:Op maandag 2 september 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja het is meer voor de winterse omstandigheden.
Wanneer je niet op rooster werkt is dat toch de norm helaas. En op dit moment heb je niet veel te eisen als werknemer. Zeker niet als je een hypotheek en een gezin hebt.quote:
Je krijgt dan toch wel tijd voor tijd neem ik aan?quote:Op maandag 2 september 2013 18:41 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Wanneer je niet op rooster werkt is dat toch de norm helaas. En op dit moment heb je niet veel te eisen als werknemer. Zeker niet als je een hypotheek en een gezin hebt.
Grapjas!quote:Op maandag 2 september 2013 18:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je krijgt dan toch wel tijd voor tijd neem ik aan?
Whut, zelfs dat niet? Damn, bad luck bro, ik zou toch eens in de cao gaan neuzen..quote:
Dan doe je imo echt iets verkeerd. Of overuren of vakantieuren er voor terug krijgen zou mijn insteek zijnquote:Op maandag 2 september 2013 18:28 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Was het maar waar. Maak uren zat, maar krijg er gewoon 40 betaald hoor.
Hangt ook van de functie / functieniveau af. Van bepaalde functies hoort erbij (lees: wordt verwacht) dat je overuren maakt en dat de vergoeding onderdeel uitmaakt van je salaris. Of je mag boven een bepaald functieniveau niet meer declareren, zo werkt het in elk geval bij mijn werkgever.quote:Op maandag 2 september 2013 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
Dan doe je imo echt iets verkeerd. Of overuren of vakantieuren er voor terug krijgen zou mijn insteek zijn
Niet uitbetaald krijgen en ook geen tijd voor tijd? Dan was het stipt 8 uur werken per dag en toedels voor mijquote:Op maandag 2 september 2013 18:41 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Wanneer je niet op rooster werkt is dat toch de norm helaas. En op dit moment heb je niet veel te eisen als werknemer. Zeker niet als je een hypotheek en een gezin hebt.
Dan wordt je daar betaald en mag je niet klagen.quote:Op maandag 2 september 2013 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hangt ook van de functie / functieniveau af. Van bepaalde functies hoort erbij (lees: wordt verwacht) dat je overuren maakt en dat de vergoeding onderdeel uitmaakt van je salaris. Of je mag boven een bepaald functieniveau niet meer declareren, zo werkt het in elk geval bij mijn werkgever.
Ik heb er geen kaas van gegeten. Ben al zolang eruit. Tis maar net idd wat voor afspraken je hebt gemaakt.quote:Op maandag 2 september 2013 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hangt ook van de functie / functieniveau af. Van bepaalde functies hoort erbij (lees: wordt verwacht) dat je overuren maakt en dat de vergoeding onderdeel uitmaakt van je salaris. Of je mag boven een bepaald functieniveau niet meer declareren, zo werkt het in elk geval bij mijn werkgever.
Genoeg mensen die daar niet zo over denken hoor. Als het onderdeel uitmaakt van je salaris, gaan mensen in de denkmodus dat dat het bedrag is dat je voor die 40 uur per week krijgt betaald.quote:Op maandag 2 september 2013 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
Dan wordt je daar betaald en mag je niet klagen.
/faxiemodus uitquote:Op maandag 2 september 2013 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JepAl heb ik liever nat en warm.
Dat verhoogt de kansen op seks aanzienlijk.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat verhoogt de kansen op seks aanzienlijk.
Mja, dan moeten ze eerst eens nadenkenquote:Op maandag 2 september 2013 19:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg mensen die daar niet zo over denken hoor. Als het onderdeel uitmaakt van je salaris, gaan mensen in de denkmodus dat dat het bedrag is dat je voor die 40 uur per week krijgt betaald.
Inderdaadquote:
Deden mensen dat maar eens wat meer.quote:Op maandag 2 september 2013 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
Mja, dan moeten ze eerst eens nadenken
Ik deed dit expres hoorquote:Op maandag 2 september 2013 19:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geeft niet, kan de beste overkomen.
Soms denk je echt "Wat de neuk kraamt hij/zij nou weer uit?quote:Op maandag 2 september 2013 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deden mensen dat maar eens wat meer.
Dexter is wel te downloadenquote:Op maandag 2 september 2013 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom is Dexter en Breaking Bad nog niet te downloaden
Mooiquote:
Hier niet: http://nzbindex.nl/search(...)o=&hidespam=0&more=1quote:
Ja muhahaha how's it hangingquote:Op maandag 2 september 2013 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muhahaha, vriend. Hoe is het met je penis?
Alles kits achter de rits?quote:Op maandag 2 september 2013 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja muhahaha how's it hanging
De tering heej...
Hey Lullo nog geneuktquote:
hey man vanwaar je interesse?quote:Op maandag 2 september 2013 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muhahaha, vriend. Hoe is het met je penis?
Zijn vervolg studie gaat over het mannelijk geslachtsdeelquote:
Ah en hij zoekt zeker ook nog een ongebruikt exemplaar?quote:Op maandag 2 september 2013 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn vervolg studie gaat over het mannelijk geslachtsdeel
Oh god dat meen je nietquote:Op maandag 2 september 2013 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
MooiOja, even kijken of ik een piccie kan vinden.
[..]
Hier niet: http://nzbindex.nl/search(...)o=&hidespam=0&more=1
Jaquote:Op maandag 2 september 2013 19:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah en hij zoekt zeker ook nog een ongebruikt exemplaar?
Dat het een Nederlandse site is wil niet zeggen dat de downloads uitsluitend Nederlands zijn. Ik kijk ze ook altijd zonder subs, vanwege de reden die je noemt. Verder kan ik nergens een nzb vinden.quote:Op maandag 2 september 2013 19:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh god dat meen je niet, je kan dexter prima kijken zonder subsSubs vind ik hinderlijk en afleidend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |