quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ze hebben van die kleine vibo's aan een ringquote:Op zondag 1 september 2013 01:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@faxie daar wilde ik hem heul niet voor gebruiken![]()
En ik doe niet aan vingeren. Daar hebben ze tegenwoordig vibo's voor
Nee, die wil ik niet. Vibo's op batterijen zijn voor het plebs.quote:Op zondag 1 september 2013 01:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze hebben van die kleine vibo's aan een ring
jij hebt de knijpkat variant?quote:Op zondag 1 september 2013 01:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die wil ik niet. Vibo's op batterijen zijn voor het plebs.
Jij hebt er een op 220V?quote:Op zondag 1 september 2013 01:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die wil ik niet. Vibo's op batterijen zijn voor het plebs.
Of zo'n mooie Hitachi op netstroom.quote:
Tuurlijk niet. Dat is nog meer werk dan alleen even de batterijen vervangen.quote:
Ik heb een oplaadbare. Die leg je 2 uur aan het stroom en je hebt er 4 uur plezier van.quote:Op zondag 1 september 2013 01:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij hebt er een op 220V?Heavy duty zeg maar
Die heeft niet eens een mooi kleurtje.quote:
efficiënter dan een man jaquote:Op zondag 1 september 2013 01:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een oplaadbare. Die leg je 2 uur aan het stroom en je hebt er 4 uur plezier van.
Als het kleurtje belangrijker is dan het genot, stel je de verkeerde prioriteiten.quote:Op zondag 1 september 2013 01:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Die heeft niet eens een mooi kleurtje.
Ja. Vibo's gaan niet vreemd.quote:
Ik heb het liever gewoon beide.quote:Op zondag 1 september 2013 01:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het kleurtje belangrijker is dan het genot, stel je de verkeerde prioriteiten.
Geen vent meer nodigquote:Op zondag 1 september 2013 01:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb een oplaadbare. Die leg je 2 uur aan het stroom en je hebt er 4 uur plezier van.
Soms heb je niks te kiezen.quote:
tuurlijk wel. Gewoon een kopen van een merk dat beide bied.quote:
Sowieso niet. Deze dingen nemen minder ruimte in beslagquote:
Of neem zo ene, die gebruiken ze voor beton en die kan je er zo inhangenquote:Op zondag 1 september 2013 01:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso niet. Deze dingen nemen minder ruimte in beslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |