abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130727970
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:03 schreef expans het volgende:

[..]

In dit soort dingen zijn ze erg sneaky ja.
Anders een Albanees / Kosovonaar(?) proberen te vinden, die zijn vaak moslim :P.
Hoe zuidelijker je gaat hoe nationalistischer ze worden volgens een vriend van me.
Een Albanees/Kosovaar in Servie? Succes. Denk niet dat je die gauw zult vinden. :D
pi_130728122
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:04 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Een Albanees/Kosovaar in Servie? Succes. Denk niet dat je die gauw zult vinden. :D
Die vriend van mij vertelde dat er een paar Albanezen woonden vlakbij z'n dorp, maar dat eigenlijk bijna niemand meer contact met ze had en dat de meesten weg waren gegaan.

Sowieso is die situatie echt fucked, telkens als we andere yugo's tegenkwamen op school werd hij eerst blij en daarna terughoudend, omdat hij (en de tegenpartij) iets had van; wat als ik hem kwets/waar staat hij in zijn gedachtegoed betreffende de oorlog etc :/
pi_130728238
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:08 schreef expans het volgende:

[..]

Die vriend van mij vertelde dat er een paar Albanezen woonden vlakbij z'n dorp, maar dat eigenlijk bijna niemand meer contact met ze had en dat de meesten weg waren gegaan.

Sowieso is die situatie echt fucked, telkens als we andere yugo's tegenkwamen op school werd hij eerst blij en daarna terughoudend, omdat hij (en de tegenpartij) iets had van; wat als ik hem kwets/waar staat hij in zijn gedachtegoed betreffende de oorlog etc :/
Ze hebben ons gewoon nodig.
pi_130728354
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2013 23:11 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik moet wel zeggen dat de meeste die ik heb leren kennen allemaal iets hadden van; onder Tito was het goed. Gewoon Joegoslavië; geen aparte landen. Toen waren we echt een volk met z'n allen etc.

Maarjah, ik denk dat dat ook gewoon deels komt omdat ze die tijd nooit hebben meegemaakt en het goed klinkt.
pi_130728360
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2013 23:11 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wie is ze, wie is ons?
pi_130728396
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:13 schreef expans het volgende:

[..]

Ik moet wel zeggen dat de meeste die ik heb leren kennen allemaal iets hadden van; onder Tito was het goed. Gewoon Joegoslavië; geen aparte landen. Toen waren we echt een volk met z'n allen etc.

Maarjah, ik denk dat dat ook gewoon deels komt omdat ze die tijd nooit hebben meegemaakt en het goed klinkt.
Mijn collega, uit Servie, inmiddels rond de 30, wilt juist niet terug naar die tijd.
pi_130728491
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:13 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Wie is ze, wie is ons?
Ottomanen. Geen bitches zoals de Krim-Tataren.
pi_130728525
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:14 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Mijn collega, uit Servie, inmiddels rond de 30, wilt juist niet terug naar die tijd.
Tjah, als je bent opgegroeid als vluchteling met horrorverhalen over de oorlog; of erger nog als je die oorlog echt hebt meegemaakt zoals sommigen en dan hoort/leest over die samenhorigheid ten tijde van Tito klinkt dat natuurlijk altijd beter. Dat Tito hoogstwaarschijnlijk ook gewoon een van de vele communistische dictators was neemt men dan voor lief.
pi_130728598
Laat ze elkaar lekker afmaken. Lekker belangrijk ook. Sanki bize ne.
pi_130728679
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2013 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
Laat ze elkaar lekker afmaken. Lekker belangrijk ook. Sanki bize ne.
Zitten ook moslims tussen, vicdansiz :{w

Maar nu we toch over dit onderwerp praten; weet iemand toevallig wat voor officiële (en onofficiële) steun Turkije heeft geleverd aan Bosnië? Heb het dan voornamelijk over wapens/voorraden/trainingen etc door het leger.
pi_130728744
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:21 schreef expans het volgende:

[..]

Maar nu we toch over dit topic praten; weet iemand toevallig wat voor officiële (en onofficiële) steun Turkije heeft geleverd aan Bosnië? Heb het dan voornamelijk over wapens/voorraden/trainingen etc door het leger.
Albanezen mogen wat mij betreft allemaal afgemaakt worden. Wat een kutvolk.

Bosniers mogen naar Turkije komen.
pi_130728832
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:22 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Albanezen mogen wat mij betreft allemaal afgemaakt worden. Wat een kutvolk.

Bosniers mogen naar Turkije komen.
Wij moeten gewoon weer die kant op, samen met neo-ottomaan Erdo!
Bagira bagira durur artik.

Over Erdo gesproken; vandaag zou het staakt-het-vuren aflopen..
''En azindan sehit vermiyoruz'' argument kan dan ook weer van tafel geveegd worden.
pi_130728880
A.U.B niet. Laat Erdogan de problemen in Turkije lekker oplossen. Behalve dat, zelfs de moslims in de Balkan moeten niks van hem hebben, laat staan de rest. Kijk hoe stoer Kosovo doet tegen Turkije ondanks de ongelofelijk grote steun die ze van Turkije hebben gehad. Bitches.
pi_130728914
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:21 schreef expans het volgende:

[..]

Maar nu we toch over dit onderwerp praten; weet iemand toevallig wat voor officiële (en onofficiële) steun Turkije heeft geleverd aan Bosnië? Heb het dan voornamelijk over wapens/voorraden/trainingen etc door het leger.
Volgens mij hebben ze vooral vluchtelingen opgenomen, met (vermeende) Turkse voorouders.
In die tijd was Turkije ook meer gericht op de grens met Irak en :') Griekenland :') om heel veel moeite in het conflict te stoppen.
pi_130728945
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
A.U.B niet. Laat Erdogan de problemen in Turkije lekker oplossen. Behalve dat, zelfs de moslims in de Balkan moeten niks van hem hebben, laat staan de rest. Kijk hoe stoer Kosovo doet tegen Turkije ondanks de ongelofelijk grote steun die ze van Turkije hebben gehad. Bitches.
Zie je ons al aankomen? :D

Hoi, we zijn jullie lang geleden kwijtgeraakt en jullie hebben heel wat meegemaakt en ontwikkeld, waaronder nationalistische gevoelens maar boeiuh want ik huil op tv en roep one-minute tegenover de grote vijand!1
pi_130729002
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:28 schreef expans het volgende:

[..]

Zie je ons al aankomen? :D

Hoi, we zijn jullie lang geleden kwijtgeraakt en jullie hebben heel wat meegemaakt en ontwikkeld, waaronder nationalistische gevoelens maar boeiuh want ik huil op tv en roep one-minute tegenover de grote vijand!1
:D Dat dus.
pi_130729640
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:16 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ottomanen. Geen bitches zoals de Krim-Tataren.
Hoezo bitches?
  maandag 2 september 2013 @ 08:59:09 #143
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130733871
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:01 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Nee naar wees voorzichtig!

http://nos.nl/artikel/545(...)elukt-in-servie.html

Dit waren Turken :{
Zoiets gebeurde ook precies voor ons daar paar jaar geleden. Twee doden, we konden ze er niet uit krijgen. Motorblok was ingeklapt tot aan de stoelen.
  maandag 2 september 2013 @ 11:35:24 #144
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130736968
quote:

[..]

04:30 :N

Ik heb zo'n vermoeden hoe dit komt. Arme kinderen.
This isn't even my final form.
pi_130741674
:') _O- :D
pi_130741831
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 08:59 schreef Che_ het volgende:

[..]

Zoiets gebeurde ook precies voor ons daar paar jaar geleden. Twee doden, we konden ze er niet uit krijgen. Motorblok was ingeklapt tot aan de stoelen.
:{. Pijnlijk.
pi_130742352
quote:
Uiteraard geen Taliban, maar ik zou mijn kinderen ook niet tussen hen willen op zien groeien.
  maandag 2 september 2013 @ 15:06:04 #149
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130742539
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 14:59 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Uiteraard geen Taliban, maar ik zou mijn kinderen ook niet tussen hen willen op zien groeien.
Ik wel, heb liever kinderen die de regels van de straat leren kennen dan van die pussy's die gepest gaan worden.
This isn't even my final form.
pi_130742633
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 15:06 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik wel, heb liever kinderen die de regels van de straat leren kennen dan van die pussy's die gepest gaan worden.
Logisch ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')