Niet per se dat, maar bestuurders die inhalen met 1 km/u snelheidsverschil, zodat er een heuse opstopping ontstaatquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mja, in ieder geval veel minder (dodelijke) verkeersongelukken dan menig ander land. Maar je hebt gelijk; soms wil je die ene microcar wel even de berm in duwen.
Ja, herkenbaar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet per se dat, maar bestuurders die inhalen met 1 km/u snelheidsverschil, zodat er een heuse opstopping ontstaatOf laatste moment naar links komen als je met veel vaart aankomt..grrr. Niet naar links gaan als je wil invoegen etc..
Het zijn wel meestal vrouwen (die met hun handen op 10 over 10 zitten aan het stuur en blik strak vooruit)
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Je bent dun (goed gewicht voor je lengte). Xaban, lees je dit?!!
Hebben ze die man nou met make-up donkerder gemaakt?quote:
Geen idee. Hoezo?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hebben ze die man nou met make-up donkerder gemaakt?
Nou ik hoopte op een analyse van zijn achtergrond zodat ik zijn volk als dierenkwellers kan hatenquote:
Het zijn vaak zigeuners die dit doen en deze man lijkt ook wel op een zigeuner. Even checken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou ik hoopte op een analyse van zijn achtergrond zodat ik zijn volk als dierenkwellers kan haten
Jup.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou ik hoopte op een analyse van zijn achtergrond zodat ik zijn volk als dierenkwellers kan haten
Mooi, gelukkig geen Turkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jup.
Blijkt een Bulgaarse Cingene te zijn.
http://www.photographersd(...).asp?imageid=1676684
In circa 1992 heeft mijn mams het eens gezien in Dalyan, gelukkig is het verboden! Nette mensen genieten niet van kwelling van dieren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is al lange tijd, sinds de jaren '80, verboden in Turkije.
In Dalyan nog wel, het diervriendelijke oord van Turkije.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
In circa 1992 heeft mijn mams het eens gezien in Dalyan, gelukkig is het verboden! Nette mensen genieten niet van kwelling van dieren.
quote:Op zondag 1 september 2013 00:45 schreef Levolution het volgende:
Zojuist kavun met peynir verorberd, mijn Türk xp weer gestegen, binnenkort ga ik weer levelen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |