abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130686235

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_130686260
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:19 schreef Ayca het volgende:

[..]

Subway misschien? :P Maar het is voor een administratieve functie. Heb liever dat.. anders wat jij zegt idd.
Owja, dat zal hem vast zijn inderdaad :D. Als het admi functie is zal het vast chill zijn. Als je in de bediening zit kan je beter bij BK of McDo werken denk ik.
pi_130686299
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

Is dat de Adanese uitspraak? :D.
Haha nee dat is de uitspraak van een cahil die een ander een cahil noemt maar zelf zo cahil is dat hij niet eens weet hoe hij cahil moet uitspreken. Ik heb het overgenomen van mijn vader, zal wel ooit in een saban film gezegd zijn ofzo. :P
pi_130686446
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:22 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Haha nee dat is de uitspraak van een cahil die een ander een cahil noemt maar zelf zo cahil is dat hij niet eens weet hoe hij cahil moet uitspreken. Ik heb het overgenomen van mijn vader, zal wel ooit in een saban film gezegd zijn ofzo. :P
:') _O-

Welterusten dames en heren. :z Ik moet wat slaap inhalen. :W
pi_130686448
Ik ben van mening dat er een waarschuwing moet komen op de pakjes van de burgers. Een onsmakelijke foto van een vadsig wezen erop met een leuke melding erop, sigaretpakjesstyle.
pi_130686489
quote:

[..]

Ik zag een Turkse Xzibit voor me. :D.

Yo dawg, I you like cahil, so I cahal a cahil while cahiling.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2013 22:27:22 ]
pi_130686572
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:25 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

:') _O-

Welterusten dames en heren. :z Ik moet wat slaap inhalen. :W
Slaopze. :*.
pi_130686632
Turkse xzibit? lol :') _O-

Trouwens, ik droom vaak dat ik zonder rijbewijs ga rijden en dat het dan net goed gaat of dat ik een lichte ongeluk krijg (nooit ernstig). Door die dromen stel ik het halen een rijbewijs al heel lang uit, krijg er echt de kriebels van. Wat zou het kunnen betekenen, die dromen yani?
pi_130686680
Trusten syl. :*
pi_130687051
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:29 schreef Bortecinem het volgende:

Trouwens, ik droom vaak dat ik zonder rijbewijs ga rijden en dat het dan net goed gaat of dat ik een lichte ongeluk krijg (nooit ernstig). Door die dromen stel ik het halen een rijbewijs al heel lang uit, krijg er echt de kriebels van. Wat zou het kunnen betekenen, die dromen yani?
Kun je die dromen niet lucide maken?

En een betere motivatie kun je niet hebben, je sterft in ieder geval niet in het verkeer.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:38:33 #11
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130687121
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:29 schreef Bortecinem het volgende:

Hoe oud ben je dan?
This isn't even my final form.
pi_130687189
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:38 schreef Levolution het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan?
En hoeveel weeg je?

Het mannenequivalent: hoeveel verdien je en heb je een huis?
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:40:23 #13
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130687210
Ik geef toe, ik heb een snelwegfobie (alleen bij zelf rijden, niet als passagier). :@
Niet dat ik het te snel vind of iets dergelijks, maar omdat snelwegen zo oneindig zijn. Ik wil me daar nooit in werpen omdat ik rijden niet leuk vind. Vooral 's nachts in the middle of nowhere.
pi_130687256
quote:

[..]

Volgens mij is het min of meer wel eigen aan Adanalilar en omstreken. Ik heb het volgens mij niet bij Turken uit andere regio's gehoord. Dilber hala, Adanali, van de serie Avrupa Yakasi praatte ook zo...

Klint dit jou een beetje bekend in de oren? :D
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:41:23 #15
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130687261
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:39 schreef zarGon het volgende:

[..]

En hoeveel weeg je?

Het mannenequivalent: hoeveel verdien je en heb je een huis?
_O-

Bij die Turkse trouwprogramma's altijd: evim var arabam var.
Niet eens even hobby's ofzo noemen, nee, gewoon dat je een huis en auto hebt. :')
pi_130687323
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:40 schreef Levolution het volgende:
Ik geef toe, ik heb een snelwegfobie (alleen bij zelf rijden, niet als passagier). :@
Niet dat ik het te snel vind of iets dergelijks, maar omdat snelwegen zo oneindig zijn. Ik wil me daar nooit in werpen omdat ik rijden niet leuk vind. Vooral 's nachts in the middle of nowhere.
Serieus? :o.

Snelwegen (vooral in de nacht - al heb je van die klootzakken) zijn juist enorm chill. Binnen de bebouwde kom is kut, moet je rekening met vele andere soorten weggebruikers houden.

Waarom vind je rijden niet leuk?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2013 22:42:53 ]
pi_130687482
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:41 schreef Levolution het volgende:

[..]

_O-

Niet eens even hobby's ofzo noemen, nee, gewoon dat je een huis en auto hebt. :')
"Elektrik alamadim". :').

Leedvermaak zulke programma's. :').

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2013 22:45:51 ]
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:46:01 #18
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130687499
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Serieus? :o.
Ja, serieus. Ik hoef het bijna nooit maar als het moet zie ik er enorm tegen op. Moest een keer 's nachts iemand wegbrengen naar Duitsland vliegveld. Heenweg reed diegene zelf maar terugweg moest ik rijden. Ik viel bijna in slaap enzo, vind het echt fucked up. Bitmez yol.
Keertje ook na een concert teruggereden, zelfde verhaal, viel steeds bijna in slaap. In de bebouwde kom heb ik dat niet, ook al rijd ik 's nachts. Omdat het daar niet eentonig is.
quote:
Snelwegen (vootal in de nacht) zijn juist enorm chill. Binnen de bebouwde kom is kut, moet je rekening met vele andere soorten weggebruikers houden.

Waarom vind je rijden niet leuk?
Binnen de bebouwde kom zijn er meer storende factoren inderdaad, maar vind ik het veel chiller rijden. Het is allemaal niet zo oneindig en eentonig en je kent de stad enzo.

Rijden vind ik vooral op de snelweg niet leuk en binnen de bebouwde kom ben ik liever passagier omdat dat chiller is.

Moest laatst ook een verhuisbusje rijden, fucked up shit man kocaman araba. Ik belandde per ongeluk op een snelweg, paniek alles. :') ;( :'(
pi_130687597
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:41 schreef Levolution het volgende:

[..]

_O-

:D

http://www.dailymotion.co(...)ivac-programlari_fun

Doorspoelen naar 03:35.
pi_130687689
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Kun je die dromen niet lucide maken?

En een betere motivatie kun je niet hebben, je sterft in ieder geval niet in het verkeer.
Nee, geen idee hoe ik een droom lucide moet maken. Lijkt me ook best eng om eerlijk te zijn. :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:38 schreef Levolution het volgende:

[..]

Hoe oud ben je dan?
23. Hoezo?

Overigens speelt laksheid en geen interesse ook een rol, hoor. :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:41 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Volgens mij is het min of meer wel eigen aan Adanalilar en omstreken. Ik heb het volgens mij niet bij Turken uit andere regio's gehoord. Dilber hala, Adanali, van de serie Avrupa Yakasi praatte ook zo...

Klint dit jou een beetje bekend in de oren? :D
Ik ken geen een Adanali die echt 'cahal' zegt. Mijn vader zegt het echt alleen als grap. :P

En om eerlijk te zeggen klinkt haar accent mij niet echt bekend. Volgens mij is dit een Arabisch-Adana accent. De woorden die ze gebruikt komen mij wel bekend voor, zoals 'keles'.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:51:23 #21
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130687734
quote:
_O-
Hij klopt precies.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:52:23 #22
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130687769
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]

23. Hoezo?
En gewicht?
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:54:15 #23
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130687840
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ja, serieus. Ik hoef het bijna nooit maar als het moet zie ik er enorm tegen op. Moest een keer 's nachts iemand wegbrengen naar Duitsland vliegveld. Heenweg reed diegene zelf maar terugweg moest ik rijden. Ik viel bijna in slaap enzo, vind het echt fucked up. Bitmez yol.
Keertje ook na een concert teruggereden, zelfde verhaal, viel steeds bijna in slaap. In de bebouwde kom heb ik dat niet, ook al rijd ik 's nachts. Omdat het daar niet eentonig is.

[..]

Binnen de bebouwde kom zijn er meer storende factoren inderdaad, maar vind ik het veel chiller rijden. Het is allemaal niet zo oneindig en eentonig en je kent de stad enzo.

Rijden vind ik vooral op de snelweg niet leuk en binnen de bebouwde kom ben ik liever passagier omdat dat chiller is.

Moest laatst ook een verhuisbusje rijden, fucked up shit man kocaman araba. Ik belandde per ongeluk op een snelweg, paniek alles. :') ;( :'(
Bestuurders in NL :N mijn bloed kookt gewoon op de snelweg
pi_130688066
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:52 schreef Levolution het volgende:

[..]

En gewicht?
60.
pi_130688222
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:54 schreef Che_ het volgende:

[..]

Bestuurders in NL :N mijn bloed kookt gewoon op de snelweg
Mja, in ieder geval veel minder (dodelijke) verkeersongelukken dan menig ander land. Maar je hebt gelijk; soms wil je die ene microcar wel even de berm in duwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')