Ik heb hem geprobeerd in de VS maar vond hem toch echt heel mooi hoor. Uiteindelijk alleen die bronzer (laguna?) gekocht, maar daar ben ik ook wel heel blij mee.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:46 schreef StaceyJane het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Nars Albatross highlighter. Ik heb er laatst een aangeschaft na talloze lovende reviews gelezen te hebben. Ik heb letterlijk geen enkele negatieve ervaring of review kunnen vinden op het net Maar wat valt ie tegen zeg! Ik vroeg me af of er meerdere mensen zijn die ervaring hebben met deze highlighter of dat het gewoon aan mij ligt..
ben jaloersquote:Op zaterdag 21 december 2013 15:17 schreef _Joy_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kerst kado voor mezelf![]()
Ik gebruik niet veel make-up, alleen mascara en potlood maar ik had nog waardebonnen liggen en daar deze nu van gekocht. Hij is mooi!
Bij een studio? Dan zou je gewoon terug moeten kunnen. Dat zou namelijk echt niet mogenquote:Op zondag 22 december 2013 16:16 schreef electronique het volgende:
[..]
Ik heb hem geprobeerd in de VS maar vond hem toch echt heel mooi hoor. Uiteindelijk alleen die bronzer (laguna?) gekocht, maar daar ben ik ook wel heel blij mee.
Heb trouwens eergisteren gelnagels(lak) laten doen voor kerst, na 1 uur was de helft van mijn duim er al af. wat een teleurstelling
idd! Gewoon terug gaan! Ik heb dat echt nog nooit gehad!quote:Op zondag 22 december 2013 19:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bij een studio? Dan zou je gewoon terug moeten kunnen. DatzouX namelijk echt niet mogen
quote:Op zondag 22 december 2013 20:26 schreef electronique het volgende:
Ja was wel bij een studio. Het vrouwtje sprak niet eens Nederlands en had volgensmij ook geen idee wat ze aan het doen was, terwijl dat een studio is die er wel echt al zeker een jaar of 5 zit. Er is volgensmij ook veel te veel van mijn nagels af gevijld, want ze zijn nu echt superdun![]()
En verder had ik een pijnlijk plekje bij mijn pink, wat gistermorgen zelfs een beetje ontstoken was. Ze heeft daar ook echt een paar keer in zitten porren toen ze mijn nagelriemen terug duwde.
Heb vaker gel nagellak gehad (eerste keer in NYC en daarna in een salon in Utrecht) en telkens is het wel goed blijven zitten dus het zal ook niet aan mijn nagels liggen.
heb gisteren gebeld en na opmerkingen als "we hebben het wel heel druk zo net voor de kerst" mag ik morgen terug komen, ben benieuwd
Ze hebben de oude gelnagellak eraf gevijld. Volgensmij is dit ook echt niet de bedoelingquote:Op zondag 22 december 2013 20:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]klinkt niet echt als een fijne studio zeg! Volgens mij hoeven ze bijna niet te vijlen voor gelnagellak? Alleen lichtjes opruwen..
Uhh nee, gel nagellak is juist altijd soak off volgens mij. Licht opruwen zodat de toplaag stuk is en dan afweken met aceton.quote:Op zondag 22 december 2013 20:29 schreef electronique het volgende:
[..]
Ze hebben de oude gelnagellak eraf gevijld. Volgensmij is dit ook echt niet de bedoeling
Teruggaan om het te laten fixen en daarna nooit meer heen gaanquote:Op zondag 22 december 2013 20:26 schreef electronique het volgende:
Ja was wel bij een studio. Het vrouwtje sprak niet eens Nederlands en had volgensmij ook geen idee wat ze aan het doen was, terwijl dat een studio is die er wel echt al zeker een jaar of 5 zit. Er is volgensmij ook veel te veel van mijn nagels af gevijld, want ze zijn nu echt superdun![]()
En verder had ik een pijnlijk plekje bij mijn pink, wat gistermorgen zelfs een beetje ontstoken was. Ze heeft daar ook echt een paar keer in zitten porren toen ze mijn nagelriemen terug duwde.
Heb vaker gel nagellak gehad (eerste keer in NYC en daarna in een salon in Utrecht) en telkens is het wel goed blijven zitten dus het zal ook niet aan mijn nagels liggen.
heb gisteren gebeld en na opmerkingen als "we hebben het wel heel druk zo net voor de kerst" mag ik morgen terug komen, ben benieuwd
quote:Op zondag 22 december 2013 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhh nee, gel nagellak is juist altijd soak off volgens mij. Licht opruwen zodat de toplaag stuk is en dan afweken met aceton.
wtfquote:Op zondag 22 december 2013 20:26 schreef electronique het volgende:
Mooi!quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:18 schreef Linds155 het volgende:
Ik heb gister weer 2 mac lipsticks binnen gekregen! *yay!*
Mac Fleshpot - Satin (Pro lipstick)
Mac Hue - Glaze
Nou ben ik achteraf alleen toch niet zo heel blij met Hue. Ik had echt verwacht dat er iets meer pigment van af kwam. Maar dat valt me nog best tegen! Echt zonde van de kleur in de huls is echt zo mooi.
Voortaan dus geen glaze formule meer kopen. :/
Ik ben wel helemaal in love met Fleshpot!
*foto van internet*
[ afbeelding ]
Ik had hem, maar heb hem weggegooid omdat hij al mijn foundation opzoog.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:16 schreef hoiallesgoed het volgende:
Heeft iemand hier de beautyblender?
Vond je het resultaat met de beautyblender mooier dan met een kwast?quote:Op zondag 5 januari 2014 16:16 schreef DolLy_2O13 het volgende:
[..]
Ik had hem, maar heb hem weggegooid omdat hij al mijn foundation opzoog.
Nee.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef hoiallesgoed het volgende:
[..]
Vond je het resultaat met de beautyblender mooier dan met een kwast?
er bestaan tig foundation kwasten dus dat is niet zo makkelijk te zeggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef hoiallesgoed het volgende:
[..]
Vond je het resultaat met de beautyblender mooier dan met een kwast?
Ik heb hem al een tijdje liggen, maar doe er eerlijk gezegd niet veel mee sinds ik een BB cream heb en die breng ik altijd gewoon met mijn vingers aan.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:16 schreef hoiallesgoed het volgende:
Heeft iemand hier de beautyblender?
Oh wauw ik wou morgen een real techniques stippling brush bestellen maar nu maak je me weer aan het twijfelenquote:Op zondag 5 januari 2014 21:22 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het resultaat met de blender echt 400 keer mooier dan met de kwast.
Ik denk ook dat heel veel mensen het verkeerd gebruiken en zich niet houden aan de "regels".
Ik heb dus nooit dat hij foundation zuigt of iets.
Ik breng er ook mijn blush mee aan en soms mijn highlighter etc
Rimmel, die hebben ook zo'n mattige uitstraling bij deze soort kleuren.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:12 schreef skit het volgende:
[ afbeelding ]
Weet er iemand een mooie donker bordeaux(?) rode lipstick die ook nog betaalbaar is?
Ik weet dat chanel en mac een mooie hebben, maar die vind ik toch te duur voor een lippenstift waar ik nog niet helemaal zeker van ben of het iets voor mij is
Lipstick 107 van de Kate Moss Matte selectie van Rimmel (rode buitenkant).quote:Op maandag 6 januari 2014 00:12 schreef skit het volgende:
[ afbeelding ]
Weet er iemand een mooie donker bordeaux(?) rode lipstick die ook nog betaalbaar is?
Ik weet dat chanel en mac een mooie hebben, maar die vind ik toch te duur voor een lippenstift waar ik nog niet helemaal zeker van ben of het iets voor mij is
Niet twijfelen, heb bijna al mijn kwasten daarvan en het maakt een wereld van verschil! Kan niet zonder meerquote:Op zondag 5 januari 2014 22:54 schreef hoiallesgoed het volgende:
[..]
Oh wauw ik wou morgen een real techniques stippling brush bestellen maar nu maak je me weer aan het twijfelen![]()
Besteldquote:Op maandag 6 januari 2014 07:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet twijfelen, heb bijna al mijn kwasten daarvan en het maakt een wereld van verschil! Kan niet zonder meer
quote:Op maandag 6 januari 2014 00:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Rimmel, die hebben ook zo'n mattige uitstraling bij deze soort kleuren.
dankje ik ga even kijkenquote:Op maandag 6 januari 2014 06:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lipstick 107 van de Kate Moss Matte selectie van Rimmel (rode buitenkant).
Niet zo'n donker als op jouw foto's maar hij staat mij als English Rose (aka bleekscheet) supermooi.
Foto (niet ik) :
[ afbeelding ]
Maybelline?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:09 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik heb geen ervaring met een beauty blender, maar ben wel helemaal lyrisch over m'n real techniques stippling brush![]()
Help! Ben op zoek naar een BB cream met een gele ondertoon. Mijn huidskleur is best donker (NC42 van MAC), maar kan geen geschikte BB cream vinden. Ik heb al tig soorten geprobeerd, maar ze zijn allemaal te "roze"
Ja, de winkel in Magna Plaza in Amsterdam is weg. Heel jammer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:03 schreef Miss.X het volgende:
Ik vind Shu uemera face architect foundation heel goed! Laatst in Parijs eentje gekocht (shu uemera cosmetica wordt hier in Europa alleen in Parijs en Antwerpen verkocht).
Sephora is ook al wegquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, de winkel in Magna Plaza in Amsterdam is weg. Heel jammer.
Had je de Mickey Contractor collectie van MAC al geprobeerd?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:09 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik heb geen ervaring met een beauty blender, maar ben wel helemaal lyrisch over m'n real techniques stippling brush![]()
Help! Ben op zoek naar een BB cream met een gele ondertoon. Mijn huidskleur is best donker (NC42 van MAC), maar kan geen geschikte BB cream vinden. Ik heb al tig soorten geprobeerd, maar ze zijn allemaal te "roze"
Alles is weg.... alles.., de citruspers, etagiere, kandelaars, servetten, kerstballen, placemates.... weg, alles is weg.quote:
Ik las placenta'squote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Alles is weg.... alles.., de citruspers, etagiere, kandelaars, servetten, kerstballen, placemates.... weg, alles is weg.
quote:
Ik zou het zelf niet doen, ik vind mac penselen nogal overgewaardeerd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:14 schreef G.R.S. het volgende:
Ik wil niet cheap overkomen maar is het spenderen van 20 euro aan een oogpenseel echt nodig?
http://www.douglas.nl/dou(...)duct_3000020857.html
Ik vind ze wel fijn, maar je hebt ook goedkopere alternatieven als sigma of nog goedkoper zoals zoeva en die vind iknet zo fijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:14 schreef G.R.S. het volgende:
Ik wil niet cheap overkomen maar is het spenderen van 20 euro aan een oogpenseel echt nodig?
http://www.douglas.nl/dou(...)duct_3000020857.html
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:17 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Ik zou het zelf niet doen, ik vind mac penselen nogal overgewaardeerd.
Bedanktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind ze wel fijn, maar je hebt ook goedkopere alternatieven als sigma of nog goedkoper zoals zoeva en die vind iknet zo fijn.
Dus nee, nodig is het niet. Maar veel mensen doen het bij mac ook om te kunnen zeggen dat het mac is, denk ik vaak![]()
Als je het niet vaak gaat gebruiken dan zou ik sigma nog te duur vinden, lekker naar zoeva kijken dusquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Bedankt![]()
Het is gewoon zonde om enorm veel geld uit te geven aan iets wat ik niet al te vaak ga gebruiken. Ik ga de twee alternatieven eens opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |