Het zijn eerder de mensen die beter gewend zijn dan hetgeen wat aangeboden wordt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat gebeurt o.a. bij elke auto verkoop topic, zielige krentjes die zelf geen auto kunnen betalen, of rijbewijs hebben etc..
een wat?quote:
Bnw...quote:
Ik zal maar eens beginnen!quote:
Genoteerd thanks, maar nog te laag.. Ik bied hem voor het laagste prijs aan wat op internet staat..quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:49 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Ik zal maar eens beginnen!
2.5k. Dit omdat ik het als projectje zie waar optisch nog wel wat mee moet gebeuren want standaard zijn ze veeels te braaf.
Dit is dan ook geen Ferrari, maar een Fiat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:00 schreef practics het volgende:
[..]
Gvd gast, ding heeft maar 170pk en trekt van 0-100 in 8.5 sec. Dat wil ik nou niet echt snel of lekker of ruim of proef waardig vinden.
Ik heb auto's gereden van 30PK tot 500PK, van 0.7 liter smart tot een 5.4 V12 750Li BMW, ik kan uit ervaring vertellen dat dit niet een langzame auto is..Super snel is een ander verhaal, maar je bent de gemiddelde auto met gemak voor, het is vergelijkbaar met een Golf 3/4 VR6 eigenlijk, qua geluid en qua vermogen (176 vs 170pk en zijn beide hatchbacksquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:10 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Dit is dan ook geen Ferrari, maar een Fiat.
En laat die reacties over "Fiat is eigenaar van Ferrari" maar achterwege..
Mijn quote was een reactie op iemand die dit geen snelle auto vond.quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb auto's gereden van 30PK tot 500PK, van 0.7 liter smart tot een 5.4 V12 750Li BMW, ik kan uit ervaring vertellen dat dit niet een langzame auto is..Super snel is een ander verhaal, maar je bent de gemiddelde auto met gemak voor, het is vergelijkbaar met een Golf 3/4 VR6 eigenlijk, qua geluid en qua vermogen (176 vs 170pk en zijn beide hatchbacks
Maar daarvoor moet je de auto niet kopen (vind ik). Het is gewoon een sportieve cruise wagen, lekker dat 5 cilinder roffel luisteren op 2000RPM en het klank wissel waarnemen bij 4000RPM dankzij de variabele inlaatspruitstuk is het te lekker om er constant mee te gaan trappen..
oh ja, btw: Ferrari is van Fiat..
Ik moet eerlijk zijn, sneller dan 200 heb ik niet gereden met de Abarth.. Ik vind dat niet nodig, het was tijdens een inhaalmanouvre en ik had het niet door dat ik zo snel reed.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:22 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Mijn quote was een reactie op iemand die dit geen snelle auto vond.
Ik wilde enkel stellen dat deze Stilo wel dégelijk een snelle bak is, maar dat het niet met een Ferrari o.i.d. vergeleken kan worden ik heb er mee mogen scheuren 'über die Deutsche Autobahn', met welgeteld 231 op de klok
Ook goed..quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:49 schreef Turquaz52 het volgende:
Sowieso mogen de centenknijpers thuis blijven, de auto wordt alleen verkocht aan iemand die er mee kan om gaan en geen proefpersonen of racecoureurs..
Hád 170 pk. Hoeveel zou daar na 10 jaar en 180k km's van over zijn?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:00 schreef practics het volgende:
[..]
Gvd gast, ding heeft maar 170pk en trekt van 0-100 in 8.5 sec. Dat wil ik nou niet echt snel of lekker of ruim of proef waardig vinden.
Hah wil je pietlullig doen, hij had 170pk direct uit het blok niet bij de voorwielenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hád 170 pk. Hoeveel zou daar na 10 jaar en 180k km's van over zijn?
Wel een mooie auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |