twitter:danawhite twitterde op zondag 01-09-2013 om 01:56:58Maybe we should do 5 one minute rounds reageer retweet
quote:Op zondag 1 september 2013 01:58 schreef Nober het volgende:
twitter:danawhite twitterde op zondag 01-09-2013 om 01:56:58Maybe we should do 5 one minute rounds reageer retweet
Cola halen voortaanquote:Op zondag 1 september 2013 02:02 schreef slashdotter3 het volgende:
M'n ogen vallen nu al dicht en we hebben nog 4 uur te gaan
Ik ga niet alles volmaken.quote:Op zondag 1 september 2013 02:02 schreef slashdotter3 het volgende:
M'n ogen vallen nu al dicht en we hebben nog 4 uur te gaan
toen was je nog jong, enzoquote:Op zondag 1 september 2013 02:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is niet waarvaak genoeg alles gekeken.
Toen slaap nog niet belangrijk was en ik niet wist wat gains waren.quote:
Gewoon spuit in de kont en UFC kijken.quote:Op zondag 1 september 2013 02:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Toen slaap nog niet belangrijk was en ik niet wist wat gains waren.
ik doe ZMAquote:Op zondag 1 september 2013 02:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Toen slaap nog niet belangrijk was en ik niet wist wat gains waren.
En dat voor 10 euro.quote:Op zondag 1 september 2013 02:32 schreef Fenomeno het volgende:
Had geld op Palelei, maar goed dat ik het niet heb kunnen zien want dan waren m'n monitor, toetsenbord en muis nu wsl kapot
Dat is minder erg dan een ban, je kan ook niet mee typen maar het topic blijft wel refreshen!quote:Op zondag 1 september 2013 02:32 schreef Fenomeno het volgende:
Had geld op Palelei, maar goed dat ik het niet heb kunnen zien want dan waren m'n monitor, toetsenbord en muis nu wsl kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Niet zo smerig als je UI.quote:Op zondag 1 september 2013 02:51 schreef Broempoe het volgende:
Die eerste knie die na die knockdown kwam, ging ook maar net mis. Dat was een smerige knockout highlight geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |