Beter ga je snel uit het topic dan voordat je spoilers leestquote:Op zondag 1 september 2013 05:58 schreef vivelafete het volgende:
Ben er ook weer bij voor de main event. Gelukkig mog niets van de rest van de catrd meegekregen.
Hopen dan beno weer gaat asskicken!
ja, goede match upquote:Op zondag 1 september 2013 06:03 schreef Hooidraad het volgende:
Rothwell vs. Bigfoot, hoe vinden jullie die?
Ik wil eigenlijk een Brown vs Bigfoot rematch.. die KO winst kwam uit een blessure bij Browne.quote:Op zondag 1 september 2013 06:03 schreef Hooidraad het volgende:
Rothwell vs. Bigfoot, hoe vinden jullie die?
Eerste ronde deed ie het behoorlijk.quote:Op zondag 1 september 2013 06:03 schreef vivelafete het volgende:
Fuck nou weet ik idd en paar uitslagen. Nouja, eigen schuld...
Veradroeftoetert
heb mijzelf ook gespoilert , want ik kijk pas vanaf mirquote:Op zondag 1 september 2013 06:03 schreef vivelafete het volgende:
Fuck nou weet ik idd en paar uitslagen. Nouja, eigen schuld...
Veradroeftoetert
Ps: helemaal eens, doe spoilertags waren fucking irritant.
Cain vs. JDS staat al op de kalender hequote:Op zondag 1 september 2013 06:08 schreef Geo4kant het volgende:
Cain, JDS, Bigfoot, Browne en Werdum zijn imo momenteel de top 5
Dus laat Brown vs Bigfoot rematch + Werdum vs JDS rematch.. goede matchups, rematches dus big $ en dan kijken wie er tegen Cain mag.
Ohja.. nou dan Werdum vs Bigfoot of Browne.quote:Op zondag 1 september 2013 06:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Cain vs. JDS staat al op de kalender he
Werdum vs. Browne lijkt me wel wat.quote:Op zondag 1 september 2013 06:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ohja.. nou dan Werdum vs Bigfoot of Browne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |